-
Αν όντως ισχύουν οι τιμές που γράφεις, είναι εντυπωσιακό!
Βέβαια υπάρχει παιχνίδι της αντιπροσωπίας εδώ, γιατί το Tiguan με -
Το ένα έρχεται πιο φθηνό, το άλλο πιο ακριβό(;) και υπάρχει ισορροπια
-
Στο Passat όντως ξεπερνάνε τον εαυτό τους στην τιμή...
στα υπόλοιπα είναι χαλαροί δυστυχώς. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το ένα έρχεται πιο φθηνό, το άλλο πιο ακριβό(;) και υπάρχει ισορροπιαΣωστός!!! Σκεφτηκαν ότι με τόσα που θα βγάζουμε από το Tiguan τα άλλα μπορούμε να τα δίνουμε τζάμπα
Πάντως πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στη VW για την τιμή του Passat. Είναι πραγματικά εξαιρετική και πέρα από κάθε προσδοκία. Νομίζω ότι είναι μια άριστη επιλογή στην κατηγορία του.
-
Φαντάζεστε να ίσχυαν ακόμη τα τεκμήρια;
Θα έκλειναν όλοι οι premium.Όπως είχε κάνει πρίν απο κάτι χρόνια η Merc που είχε βγάλει τους κομπρέσορες στα 1800 κ.ε. με διάφορες ιπποδυνάμεις και η BMW ζορίστηκε πολύ
-
χρήσιμη φωτό για την σύγκριση των 2 εκδόσεων
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Πραγματικά διαβάζω τις παρακάτω τιμές και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτόPassat 1.4 TSI 122PS Trendline 19.840 € (ελλάδα)
Passat 1,4 TSI 122PS Trendline 24.625 € (Γερμανία)Ενδεικτικά:
Mondeo 1.6 Ghia (125ps)...............................22.920
Mazda 6 1.8 Touring (120ps)..........................20.990 (με ελλείψεις στον εξοπλισμό)
Passat 1.4TSI sportline (122ps).......................21.980 -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
παιδια το μοτερ δεν ζοριζεται. Ειναι πιο γρηγορο απο ολα τα συνηθη 2λιτρα, ειδικα σε ρεπριζ!
αν αυτο ζοριζεται, τα αλλα δε θα πηγαινουν βημα (που μερικα οντως δεν πανε).Το ερωτημα ειναι ομως μετα απο 3-4 χρονια (οταν θα εχει τελειωσει και η εγγυηση) ποσα προβληματα θα βγαζει.
Ηδη εχουν εμφανιστει γραμματα διαμαρτηριας απο καποιους κατοχους Golf TSI στον ειδικο τυπο.
Εγω δεν το βλεπω τυχαιο που η Audi (που εχει πολυ ανωτερα standard αξιοπιστιας και ποιοτητας κατασκευης απο τη VW) δεν χρησιμοποιει σε κανενα μοντελο της Τwincharger κινητηρα.
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
παιδια το μοτερ δεν ζοριζεται. Ειναι πιο γρηγορο απο ολα τα συνηθη 2λιτρα, ειδικα σε ρεπριζ!
αν αυτο ζοριζεται, τα αλλα δε θα πηγαινουν βημα (που μερικα οντως δεν πανε).Το ερωτημα ειναι ομως μετα απο 3-4 χρονια (οταν θα εχει τελειωσει και η εγγυηση) ποσα προβληματα θα βγαζει.
Ηδη εχουν εμφανιστει γραμματα διαμαρτηριας απο καποιους κατοχους Golf TSI στον ειδικο τυπο.
Εγω δεν το βλεπω τυχαιο που η Audi (που εχει πολυ ανωτερα standard αξιοπιστιας και ποιοτητας κατασκευης απο τη VW) δεν χρησιμοποιει σε κανενα μοντελο της Τwincharger κινητηρα.
για το μοτερ δε νομιζω οτι εχει ακουστει κατι, παρα για περιφεριακα (πχ κιβωτιο, συμπλεκτης).
το μοτερ αυτο δε το φορα η Audi γιατι πολυ απλα δε της το δινει η VW!
γιαυτο το λογο δε το εχουν και οι Skoda, Seat που θα μπορουσαν να ειναι πειραματοζωα σε περιπτωση που οντως τα μοτερ αυτα εβγαζαν προβληματα...αντιστοιχα η Audi δεν δινει την καλη 4κινηση της στην VW
-
+1.
-
+1.
-
+1.
-
+3 στο σύνολο
Έτσι είναι όπως τα λέει ο spiros. Μέχρι στιγμής (2 χρόνια+ μετά),
το μοτέρ δείχνει άψογο. -
Τι να κάνω;Κολλούσε συνέχεια !!!!!!!!!!Γι' αυτό και το τριπλό ποστ. Σόρρυ. Αν γίνεται ας σβηστούν τα 2. Πάντως 2 συνάδελφοι μου που έχουν το 140άρι είναι ευχαριστημένοι. Βέβαια στην κοπέλα δεν περιμένω να παρουσιάσει κάτι. Εκτός του ότι ίσως μπουκώσει, γιατί το τούρμπο σπάνια μπαίνει στο παιχνίδι!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
+3 στο σύνολοΈτσι είναι όπως τα λέει ο spiros. Μέχρι στιγμής (2 χρόνια+ μετά),
το μοτέρ δείχνει άψογο.Μετά τα 5 χρονάκια θα βγεί ένα καλό συμπέρασμα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αντιστοιχα η Audi δεν δινει την καλη 4κινηση της στην VW
Κατσε ρε Σπυρο...Τα Phathon,touareg και το προηγουμενο passat, τι τετρακινηση ειχαν??
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
αντιστοιχα η Audi δεν δινει την καλη 4κινηση της στην VW
Κατσε ρε Σπυρο...Τα Phathon,touareg και το προηγουμενο passat, τι τετρακινηση ειχαν??
Νομίζω δεν είχε κανένα από τα παραπάνω quattro με 3 διαφορικά, αλλά σύστημα Haldex με συνεκτικό συμπλέκτη (μην το θεωρούμε και του πεταματού, η 911 και η Gallardo πχ αντίστοιχη λύση έχουν... Απλά από υλοποίηση σε υλοποίηση, παίζουν πολλά!).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νομίζω δεν είχε κανένα από τα παραπάνω quattro με 3 διαφορικά, αλλά σύστημα Haldex με συνεκτικό συμπλέκτη .
NΟμιζω οτι κανεις λαθος.
Και τα τρια εχουν συστημα τετρακινησης με τρια διαφορικα με το μεσαιο να ειναι TORSEN!!!!
Και τα τρια εχουν το κινητηρα τοποθετημενο κατα μηκος και οχι εγκαρσια,οπως τα μοντελα που φορανε HALDEX.Οριστε και ενα προχειρο link..
http://www.thecarconnection.com/Vehicle ... A2163.html -
ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της Audi
@ Nick
Mέχρι σήμερα είπα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της AudiTo Phaethon και το Tuareg τι εχουν δηλαδη???
Επισης την ιδια τετρακινηση φορανε και η continental GT & flying spur.
VW Tiguan 2007