-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...
-
Τολμώ να πω πάντως ότι ίσως και η ΦΙΑΤ να έχει λερωμένη τη φωλιά της αφού απλά δεν έχει δοκιμάσει να αποδείξει ότι τα φρένα του νέου Bravo είναι μια χαρά...ούτε καν έχει κάνει challenge (απ'όσο ξέρω) το περιοδικό να το τεστάρει.
Τώρα γιατί δε το γράφουν τα άλλα περιοδικά...μπορεί απλά να μην ασχολούνται.
Βέβαια, δε λέω ότι όλα τα Bravo ίσως έχουν κάποιο πρόβλημα...αλλά μπορεί ένα αυτοκίνητο να είχε κάποιο πρόβλημα...και να έπεσε στο περιοδικό.
Προσωπικά, αλλά και άλλοι πολλοί, αν δε δούνε το τεστ στη πράξη να διαψεύδεται...δε θα πιστέψουν τίποτα...είναι δηλαδή τόσο δύσκολο να σηκωθούν από τη καρέκλα τους στη Βουλιαγμένης και να πάνε μέχρι το αεροδρόμιο να κάνουν τα απαραίτητα τεστ με τους απαραίτητους representatives?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...τα εχω ξαναπει, αλλα μαλλον δεν 'ακους'...
η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **
θα μπορουσε να καλεσει ΟΛΟ τον ειδικο τυπο σε μια εκδηλωση και να αφησει τους δημοσιογραφους να δοκιμασουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο και οπως θελουν! Αν το αποτελεσμα ειναι θετικο για την αντοχη του αυτοκινητου, δε χρειαζονται ουτε δικαστηρια ουτε τιποτα. Και φυσικα το A/T θα γινοταν ρομπα.
ναι ή οχι?τα υπολοιπα ειναι 'αλλα λογια να αγαπιομαστε'...
ΠΡΟΣΟΧΗ, σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι το περιοδικο εχει δικιο, που μαλλον δεν εχει δηλαδη.
-
Γιατί δεν το γράφουν τα άλλα περιοδικά;
Να σου δώσω πιθανές εξηγήσεις γι'αυτό:
Σε πρώτη φάση, είπαν - κι αυτό το ξέρω θετικά από κάποιους συντάκτες - 'ποιος τη χέζει τη φυλλάδα'. Τώρα όμως, που άρχισε και τους υπαινιγμούς ότι... τα άλλα περιοδικά τα παίρνουν απ'τη Fiat για να μη γράφουν ότι το Bravo δεν έχει φρένα, μην αποκλείεις καθόλου το ενδεχόμενο να γράψουν. Από εκεί κι έπειτα, το να πάρουμε μια αστοχία σε κάποιο εξάρτημα και να βγούμε και να πούμε ότι τα Bravo δεν έχουν φρένα και ότι αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη διάμετρο, χωρίς ΚΑΝ να μας περάσει από το μυαλό ότι, αφού άλλοι συνάδελφοί μας δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα, πρέπει να είναι αστοχία, άρα πρέπει να ζητήσουμε άλλο αυτοκίνητο για να δούμε τι συμβαίνει, είναι βλακεία εκ μέρους του περιοδικού, να μη σου πω και απαράδεκτη πρακτική, που ενδέχεται να είναι και υποκινούμενη - δες και πιο πάνω τι λέω για το timing των 'σκανδάλων' που βγάζει αυτή η εκδοτική εταιρεία κάθε φορά που η Fiat βγάζει κάποιο μικρομεσαίο.
Πάντως, εμένα μέχρι τώρα δεν έπεσε πάνω μου κανένα Bravo... Λες απλά να είμαι τυχερός; Και επίσης, έχουμε δείξει ότι το AMS έχει απολύτως ανύπαρκτη αξιοπιστία (δοκιμές που διαψεύδονται από άλλους φορείς, ισχυρισμούς που ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ σε ό,τι αφορά το τσιπάρισμα, δισκόφρενο Toyota, spamming)... Γιατί δίνεις πίστη στο ΑMS και όχι σε οποιονδήποτε άλλο εδώ μέσα δεν πιστεύει λέξη απ'όσα λέει το εν λόγω έντυπο;
Έλεγα να μην το πω, αλλά άντε, ήρθε πια η ώρα: γνωρίζω από ΠΟΛΥ αξιόπιστη πηγή (συντάκτη αυτοκινητιστικού περιοδικού με καλά χέρια, που ΔΕΝ έχει καβαλήσει το καλάμι) ότι οι συντάκτες του AMS ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ τα στροφιλίκια και θεωρούν τις στροφοδιαδρομές 'ταλαιπωρία'. Αυτό νομίζω ότι τα λέει όλα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...
τα εχω ξαναπει, αλλα μαλλον δεν 'ακους'...
η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **
θα μπορουσε να καλεσει ΟΛΟ τον ειδικο τυπο σε μια εκδηλωση και να αφησει τους δημοσιογραφους να δοκιμασουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο και οπως θελουν! Αν το αποτελεσμα ειναι θετικο για την αντοχη του αυτοκινητου, δε χρειαζονται ουτε δικαστηρια ουτε τιποτα. Και φυσικα το A/T θα γινοταν ρομπα.
ναι ή οχι?τα υπολοιπα ειναι 'αλλα λογια να αγαπιομαστε'...
ΠΡΟΣΟΧΗ, σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι το περιοδικο εχει δικιο, που μαλλον δεν εχει δηλαδη.
Κάτι είχαμε διαβάσει για ασφαλιστικά μέτρα. Αυτά δεν εκδικάζονται μετά από 5 χρόνια, αλλά πολύ πιο γρήγορα. Εγώ πάντως περιμένω μέχρι το Δεκέμβριο για να δούμε τα νεώτερα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **
H Fiat αναφερει σε επιστολη της ,απευθυνομενη στο περιοδικο:
'Γιατί δεν περιμένετε την ελληνική δικαιοσύνη, την οποία άλλωστε σήμερα σε δημοσίευμα του AUTOTRITΙ, εκθειάζετε, να αποφασίσει επί του ζητήματος και επικεντρώνεστε απελπισμένα στη δημιουργία εντυπώσεων; Γιατί πιο απλά δεν συμφωνείτε μαζί μας να ζητήσουμε από κοινού επίσπευση της εκδίκασης της αίτησης ασφαλιστικών μας, έτσι ώστε συντομότερα να έχουμε και την άποψη της ελληνικής δικαιοσύνης που αποτελεί τον καλύτερο κριτή;
Θα μπορούσε το δικαστήριο να γίνει την άλλη εβδομάδα.' ' -
..έγραψα το σχόλιό μου στο site του autotriti το οποίο δεν δημοσιεύτηκε..Συνεπώς έχουμε και επιλεκτική δημοσίευση σχολίων!
τους έγραψα ότι μεροληπτούν στην παρουσιάση ειδήσεων..μέχρι σήμερα δεν έχουν δημοσιεύσει την είδηση του FIAT 500 ως αυτοκινήτου της χρονιάς και ένα link (για να ενημερωθούν) στον δικτυακό τόπο των 4Τ..
Καλό κι αυτό εε? το πρωτοσέλιδο σε όλα τα αυτοκινητιστικά περιοδικά να αγνοείται από το autotriti? κάποιο λάκκο (ή μάλλον πολλούς λάκκους) έχει η φάβα
-
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....
-
Και θα αποφασίσει το δικαστήριο αν το μπράβο έχει φρένα ή όχι???
Κάθομαι και βλέπω διάφορους (κυρίως έναν) αυτόκλητους υπερασπιστές της φίατ να λένε διάφορα. Τη φίατ δε βλέπω να λέει τίποτε σοβαρό παρά μόνο να επικαλείται τη δικαιοσύνη. Το γιατί εφοδιάζει το αυτοκίνητό της με τα μικρότερα φρένα της κατηγορίας δεν την βλέπω πρόθυμη να απαντήσει. Δε με νοιάζει αν η ερώτηση προέρχεται από μία πατσαβούρα όπως το automegalitriti (EDDIE σου ξέφυγε αυτό). Με νοιάζει πως είναι μία ενδιαφέρουσα ερώτηση και πολύ θα ήθελα να διαβάσω την απάντηση της φίατ... -
Ο χρήστης Random έγραψε:
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....Ηταν αυτο της δοκιμης του AMS.
-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Και θα αποφασίσει το δικαστήριο αν το μπράβο έχει φρένα ή όχι???Το δικαστήριο θα αποφασίσει αν το AMS λέει ψέμματα ή όχι. Και επίσης, να επισημάνω πως, εφ'όσον προσφεύγεις στη δικαιοσύνη και εκκρεμεί η υπόθεση, δεν έχεις δικαίωμα να βγαίνεις στα ΜΜΕ και να μιλάς για την υπόθεση αυτή. Ρώτα όποιον δικηγόρο θέλεις.
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....
Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...
Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....
Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...
Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....
Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...
Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?
Για το Bravo είδαμε πηχιαίους τίτλους ότι... δεν έχει φρένα. Και δεν υπερασπίζομαι τη Fiat. Τους τα έχω χώσει πάρα πολλές φορές για το Stilo, για το τιμόνι του Punto, αλλά και - ΚΥΡΙΩΣ - για τις άθλιες αντιπροσωπείες της. Εκεί που θα δεις ότι ξυπνάνε τα αντανακλαστικά μου είναι με το AMS, το οποίο κάνει μεγάλη ζημιά στο χώρο του ειδικού Τύπου με τον αυριανισμό του.
-
Και προσέξτε και το εξώφυλλο... 'Τα δικά σας φρένα αντέχουν;' Δηλαδή, κατ'ευθείαν να τρομοκρατήσει τον αναγνώστη, να τον βάλει ν'αναρωτηθεί 'ρε μπας και δεν έχω φρένα και δεν το ξέρω;'. Εύγε...
-
Καλά αυτό με τα φρένα ΦΛΑΜΠΕ ήταν απίστευτο!
Τι ν' τούτοι ρεεεεεε!
Καλά, όσο συνεχίζεται η ιστορία , ο τρόπος τους δείχνει πως δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ καλοπροαίρετοι! -
Ναι, αλλά ξέρεις τι έλεγε ο Γκαίμπελς...
'Πείτε ψέμματα, πείτε ψέμματα. Στο τέλος κάτι θα μείνει'
Και ήδη έχει αρχίσει να μένει.
-
Eιναι φανερο οτι το περιοδικο, για καποιο λογο, υπερβαλει...
Ας λαβουμε σα γεγονος οτι το Bravo στο εν λογω test, εμεινε απο φρενα. Γιατι αποκλειουν την περιπτωση τυχαιου ελαττωματικου προιοντος, και επικεντρωνονται μονο στο μεγεθος των φρενων?
Με τη λογικη του AMS, αν σε ενα Swift βαρους 1065Kg εχουμε 4 επιβατες με Μ.Ο βαρους 75Kg, (αρα συνολικο βαρος 1365 κιλα), θα μεινουμε απο φρενα στο 3ο φρεναρισμα. Γιατι η Suzuki δεν βαζει και πισω δισκοφρενα αλλα αρκειται στα ταμπουρα?
Πιστευω οτι η καθε εταιρια κατασκευαζει οποιοδηποτε αμαξι 'καθως πρεπει',αναλογα με το που απευθυνεται.
Κατι ξερουν αυτοι, και δεν νομιζω να μη γινονται δοκιμες, ασχετα αν το μοντελο θα πουλησει η οχι, και αν θα πουλησει στην Ελλαδα η οχι κτλ. -
Τα ίδια λέω κι εγώ, κι ο asteris κι ένα σωρό άλλοι, αλλά...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων