Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 91
    • 92
    • 58 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    1827
    3776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Τολμώ να πω πάντως ότι ίσως και η ΦΙΑΤ να έχει λερωμένη τη φωλιά της αφού απλά δεν έχει δοκιμάσει να αποδείξει ότι τα φρένα του νέου Bravo είναι μια χαρά...ούτε καν έχει κάνει challenge (απ'όσο ξέρω) το περιοδικό να το τεστάρει.

        Τώρα γιατί δε το γράφουν τα άλλα περιοδικά...μπορεί απλά να μην ασχολούνται.

        Βέβαια, δε λέω ότι όλα τα Bravo ίσως έχουν κάποιο πρόβλημα...αλλά μπορεί ένα αυτοκίνητο να είχε κάποιο πρόβλημα...και να έπεσε στο περιοδικό.

        Προσωπικά, αλλά και άλλοι πολλοί, αν δε δούνε το τεστ στη πράξη να διαψεύδεται...δε θα πιστέψουν τίποτα...είναι δηλαδή τόσο δύσκολο να σηκωθούν από τη καρέκλα τους στη Βουλιαγμένης και να πάνε μέχρι το αεροδρόμιο να κάνουν τα απαραίτητα τεστ με τους απαραίτητους representatives?

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...

          τα εχω ξαναπει, αλλα μαλλον δεν 'ακους'...

          η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **

          θα μπορουσε να καλεσει ΟΛΟ τον ειδικο τυπο σε μια εκδηλωση και να αφησει τους δημοσιογραφους να δοκιμασουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο και οπως θελουν! Αν το αποτελεσμα ειναι θετικο για την αντοχη του αυτοκινητου, δε χρειαζονται ουτε δικαστηρια ουτε τιποτα. Και φυσικα το A/T θα γινοταν ρομπα.
          ναι ή οχι?

          τα υπολοιπα ειναι 'αλλα λογια να αγαπιομαστε'...

          ΠΡΟΣΟΧΗ, σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι το περιοδικο εχει δικιο, που μαλλον δεν εχει δηλαδη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Γιατί δεν το γράφουν τα άλλα περιοδικά;

            Να σου δώσω πιθανές εξηγήσεις γι'αυτό:

            Σε πρώτη φάση, είπαν - κι αυτό το ξέρω θετικά από κάποιους συντάκτες - 'ποιος τη χέζει τη φυλλάδα'. Τώρα όμως, που άρχισε και τους υπαινιγμούς ότι... τα άλλα περιοδικά τα παίρνουν απ'τη Fiat για να μη γράφουν ότι το Bravo δεν έχει φρένα, μην αποκλείεις καθόλου το ενδεχόμενο να γράψουν. Από εκεί κι έπειτα, το να πάρουμε μια αστοχία σε κάποιο εξάρτημα και να βγούμε και να πούμε ότι τα Bravo δεν έχουν φρένα και ότι αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη διάμετρο, χωρίς ΚΑΝ να μας περάσει από το μυαλό ότι, αφού άλλοι συνάδελφοί μας δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα, πρέπει να είναι αστοχία, άρα πρέπει να ζητήσουμε άλλο αυτοκίνητο για να δούμε τι συμβαίνει, είναι βλακεία εκ μέρους του περιοδικού, να μη σου πω και απαράδεκτη πρακτική, που ενδέχεται να είναι και υποκινούμενη - δες και πιο πάνω τι λέω για το timing των 'σκανδάλων' που βγάζει αυτή η εκδοτική εταιρεία κάθε φορά που η Fiat βγάζει κάποιο μικρομεσαίο.

            Πάντως, εμένα μέχρι τώρα δεν έπεσε πάνω μου κανένα Bravo... Λες απλά να είμαι τυχερός; Και επίσης, έχουμε δείξει ότι το AMS έχει απολύτως ανύπαρκτη αξιοπιστία (δοκιμές που διαψεύδονται από άλλους φορείς, ισχυρισμούς που ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ σε ό,τι αφορά το τσιπάρισμα, δισκόφρενο Toyota, spamming)... Γιατί δίνεις πίστη στο ΑMS και όχι σε οποιονδήποτε άλλο εδώ μέσα δεν πιστεύει λέξη απ'όσα λέει το εν λόγω έντυπο;

            Έλεγα να μην το πω, αλλά άντε, ήρθε πια η ώρα: γνωρίζω από ΠΟΛΥ αξιόπιστη πηγή (συντάκτη αυτοκινητιστικού περιοδικού με καλά χέρια, που ΔΕΝ έχει καβαλήσει το καλάμι) ότι οι συντάκτες του AMS ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ τα στροφιλίκια και θεωρούν τις στροφοδιαδρομές 'ταλαιπωρία'. Αυτό νομίζω ότι τα λέει όλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              Εγώ αυτό που βλέπω είναι απάντηση της Fiat σε ισχυρισμό της εκδοτικής εταιρείας ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στις οχλήσεις της, καθώς και μια - υπαγορευμένη ίσως από το νομικό τμήμα φειδώ σε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς, κάτι που μπορεί και να επιβάλλεται, εφ'όσον εκκρεμεί η εκδίκαση. Το ότι δεν βγήκε να κάνει βούκινο οποιαδήποτε επικοινωνία της με τη Motor Press δεν σημαίνει ότι δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες...

              τα εχω ξαναπει, αλλα μαλλον δεν 'ακους'...

              η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **

              θα μπορουσε να καλεσει ΟΛΟ τον ειδικο τυπο σε μια εκδηλωση και να αφησει τους δημοσιογραφους να δοκιμασουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο και οπως θελουν! Αν το αποτελεσμα ειναι θετικο για την αντοχη του αυτοκινητου, δε χρειαζονται ουτε δικαστηρια ουτε τιποτα. Και φυσικα το A/T θα γινοταν ρομπα.
              ναι ή οχι?

              τα υπολοιπα ειναι 'αλλα λογια να αγαπιομαστε'...

              ΠΡΟΣΟΧΗ, σε καμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι το περιοδικο εχει δικιο, που μαλλον δεν εχει δηλαδη.

              Κάτι είχαμε διαβάσει για ασφαλιστικά μέτρα. Αυτά δεν εκδικάζονται μετά από 5 χρόνια, αλλά πολύ πιο γρήγορα. Εγώ πάντως περιμένω μέχρι το Δεκέμβριο για να δούμε τα νεώτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                η καθε Φιατ ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερωσει και να προστατευσει τους ΠΕΛΑΤΕΣ της ΣΗΜΕΡΑ. Αυτο δεν γινεται πηγαινοντας στο δικαστηριο και περιμενωνας **να βγει μια αποφαση μετα απο 5 ΧΡΟΝΙΑ!!! **

                H Fiat αναφερει σε επιστολη της ,απευθυνομενη στο περιοδικο:

                'Γιατί δεν περιμένετε την ελληνική δικαιοσύνη, την οποία άλλωστε σήμερα σε δημοσίευμα του AUTOTRITΙ, εκθειάζετε, να αποφασίσει επί του ζητήματος και επικεντρώνεστε απελπισμένα στη δημιουργία εντυπώσεων; Γιατί πιο απλά δεν συμφωνείτε μαζί μας να ζητήσουμε από κοινού επίσπευση της εκδίκασης της αίτησης ασφαλιστικών μας, έτσι ώστε συντομότερα να έχουμε και την άποψη της ελληνικής δικαιοσύνης που αποτελεί τον καλύτερο κριτή;
                Θα μπορούσε το δικαστήριο να γίνει την άλλη εβδομάδα.'
                '

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dsaraf last edited by

                  ..έγραψα το σχόλιό μου στο site του autotriti το οποίο δεν δημοσιεύτηκε..Συνεπώς έχουμε και επιλεκτική δημοσίευση σχολίων!

                  τους έγραψα ότι μεροληπτούν στην παρουσιάση ειδήσεων..μέχρι σήμερα δεν έχουν δημοσιεύσει την είδηση του FIAT 500 ως αυτοκινήτου της χρονιάς και ένα link (για να ενημερωθούν) στον δικτυακό τόπο των 4Τ..

                  Καλό κι αυτό εε? το πρωτοσέλιδο σε όλα τα αυτοκινητιστικά περιοδικά να αγνοείται από το autotriti? κάποιο λάκκο (ή μάλλον πολλούς λάκκους) έχει η φάβα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    random last edited by

                    ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karmakoma last edited by

                      Και θα αποφασίσει το δικαστήριο αν το μπράβο έχει φρένα ή όχι???
                      Κάθομαι και βλέπω διάφορους (κυρίως έναν) αυτόκλητους υπερασπιστές της φίατ να λένε διάφορα. Τη φίατ δε βλέπω να λέει τίποτε σοβαρό παρά μόνο να επικαλείται τη δικαιοσύνη. Το γιατί εφοδιάζει το αυτοκίνητό της με τα μικρότερα φρένα της κατηγορίας δεν την βλέπω πρόθυμη να απαντήσει. Δε με νοιάζει αν η ερώτηση προέρχεται από μία πατσαβούρα όπως το automegalitriti (EDDIE σου ξέφυγε αυτό). Με νοιάζει πως είναι μία ενδιαφέρουσα ερώτηση και πολύ θα ήθελα να διαβάσω την απάντηση της φίατ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dap last edited by

                        Ο χρήστης Random έγραψε:
                        ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                        Ηταν αυτο της δοκιμης του AMS.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
                          Και θα αποφασίσει το δικαστήριο αν το μπράβο έχει φρένα ή όχι???

                          Το δικαστήριο θα αποφασίσει αν το AMS λέει ψέμματα ή όχι. Και επίσης, να επισημάνω πως, εφ'όσον προσφεύγεις στη δικαιοσύνη και εκκρεμεί η υπόθεση, δεν έχεις δικαίωμα να βγαίνεις στα ΜΜΕ και να μιλάς για την υπόθεση αυτή. Ρώτα όποιον δικηγόρο θέλεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Ο χρήστης Random έγραψε:
                            ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                            Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:

                              ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                              Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...

                              Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...

                              Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hammer_ last edited by

                                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                                Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...

                                Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...

                                Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                  ENOS ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΡ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΕΡΕ 2 ΤΕΤΑΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 5000 ΧΛΜ.....

                                  Το Renault Megane RS το ξέρεις, έτσι; Το πρώτο που είχε πουληθεί στα Χανιά έχασε τον πίσω δεξιό τροχό. Κυριολεκτικά, έφυγε ολόκληρος, όπως και ο αριστερός τροχός στο Bravo που αναφέρεις - και μάλιστα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα. Είδε ο οδηγός τον τροχό του να τον προσπερνάει... Αυτά είναι κουλά που συμβαίνουν κατά καιρούς. Βέβαια, το Megane RS αντικαταστάθηκε αμέσως και, βεβαίως, δεν είδαμε πρωτοσέλιδο πουθενά για τα 'επικίνδυνα' Renault που τους φεύγουν οι ρόδες εν κινήσει...

                                  Μα ούτε και για το Bravo είδαμε...

                                  Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Γιατί υπερασπίζεσαι μέχρι τελικής πτώσεως τη ΦΙΑΤ?

                                  Για το Bravo είδαμε πηχιαίους τίτλους ότι... δεν έχει φρένα. Και δεν υπερασπίζομαι τη Fiat. Τους τα έχω χώσει πάρα πολλές φορές για το Stilo, για το τιμόνι του Punto, αλλά και - ΚΥΡΙΩΣ - για τις άθλιες αντιπροσωπείες της. Εκεί που θα δεις ότι ξυπνάνε τα αντανακλαστικά μου είναι με το AMS, το οποίο κάνει μεγάλη ζημιά στο χώρο του ειδικού Τύπου με τον αυριανισμό του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Και προσέξτε και το εξώφυλλο... 'Τα δικά σας φρένα αντέχουν;' Δηλαδή, κατ'ευθείαν να τρομοκρατήσει τον αναγνώστη, να τον βάλει ν'αναρωτηθεί 'ρε μπας και δεν έχω φρένα και δεν το ξέρω;'. Εύγε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Καλά αυτό με τα φρένα ΦΛΑΜΠΕ ήταν απίστευτο!

                                      Τι ν' τούτοι ρεεεεεε!
                                      Καλά, όσο συνεχίζεται η ιστορία , ο τρόπος τους δείχνει πως δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ καλοπροαίρετοι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Ναι, αλλά ξέρεις τι έλεγε ο Γκαίμπελς...

                                        'Πείτε ψέμματα, πείτε ψέμματα. Στο τέλος κάτι θα μείνει'

                                        Και ήδη έχει αρχίσει να μένει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxon_747 last edited by

                                          Eιναι φανερο οτι το περιοδικο, για καποιο λογο, υπερβαλει...

                                          Ας λαβουμε σα γεγονος οτι το Bravo στο εν λογω test, εμεινε απο φρενα. Γιατι αποκλειουν την περιπτωση τυχαιου ελαττωματικου προιοντος, και επικεντρωνονται μονο στο μεγεθος των φρενων?

                                          Με τη λογικη του AMS, αν σε ενα Swift βαρους 1065Kg εχουμε 4 επιβατες με Μ.Ο βαρους 75Kg, (αρα συνολικο βαρος 1365 κιλα), θα μεινουμε απο φρενα στο 3ο φρεναρισμα. Γιατι η Suzuki δεν βαζει και πισω δισκοφρενα αλλα αρκειται στα ταμπουρα?

                                          Πιστευω οτι η καθε εταιρια κατασκευαζει οποιοδηποτε αμαξι 'καθως πρεπει',αναλογα με το που απευθυνεται.
                                          Κατι ξερουν αυτοι, και δεν νομιζω να μη γινονται δοκιμες, ασχετα αν το μοντελο θα πουλησει η οχι, και αν θα πουλησει στην Ελλαδα η οχι κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Τα ίδια λέω κι εγώ, κι ο asteris κι ένα σωρό άλλοι, αλλά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 58 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr