-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιαυτό δεν εχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις;Με αυτή την λογική τα Hyundai, τα SUV και διάφορα άλλα θα έπρεπε να διέθεταν ESP και για το άνοιγμα της πόρτας....
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι,επειδη τυγχανει να εχω οδηγησει και το 307 και το 407 σαν δικα μου αυτοκινητα ,θα μου επιτρέψετε να σας πω οτι η διαφορα στην οδικη συμπεριφορα τους ,ειναι περιπου σαν τα 'σωβρακα με τις γραβατες' !!!!
Το 407 ειναι αλλου, και απορω γιατι οι ηλιθιοι της Πεζω δεν εχουν συστημα που να βγαζει εκτος το Esp.Αμφιβαλω αν θα μπορεσουν οι Πεζεοι με μισιακες λυσεις να ακουμπησουν,εστω, το 407.
Και αν εχουν και τετοια τιμη !!!!...μαυρο φιδι που τους εφαγε
Ακριβώς.
Το 407 δεν έχει ουδεμία απολύτως σχέση, ούτε με 307, ούτε με 308...
Από τα καλύτερα προσθιοκίνητα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Ειδικά το μπροστινό του σύστημα το θεωρώ ασύλληπτο. Εδώ πραγματικά χρειάζεται διακόπτης απενεργοποίησης, προκειμένου να ξεδιπλωθεί σε όλη του την έκταση το τεράστιο ταλέντο του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
Γιαυτό δεν εχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις;
Με αυτή την λογική τα Hyundai, τα SUV και διάφορα άλλα θα έπρεπε να διέθεταν ESP και για το άνοιγμα της πόρτας....
Πλάκα κάνω ρε συ.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Για να καταλάβω. Το Golf ανακοινώνει 350 λίτρα αν θυμάμαι καλά. Το 308 πόσα λίτρα έχει σύμφωνα με τη μέτριση αυτή του Golf? Το ρωτάω για να κάνω άμεση σύγκριση με το Golf που έχω δει το χώρο αποσκευών από κοντά. Ευχαριστώ.
-
Ίδιο μέγεθος παρά 2 λίτρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιαυτό δεν εχει στάνταρ esp σε όλες τις εκδόσεις;
Με αυτή την λογική τα Hyundai, τα SUV και διάφορα άλλα θα έπρεπε να διέθεταν ESP και για το άνοιγμα της πόρτας....
Πλάκα κάνω ρε συ.
Συγνώμη, δεν το αντελήφθην
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Δε θα πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να ενημερώνει για τον τρόπο μετρησης, για να μην προκύπτουν λανθασμένα συμπεράσματα;
Ενημέρωσαν. Στο press kit γράφει και τις δύο τιμές, και για τους δύο τρόπους μέτρησης, με πολύ ψιλά γράμματα.
To ίδιο βέβαια κάνουν και αρκετοί άλλοι κατασκευαστές
Κάτι ανάλογο δεν παίζει και με τη μέτρηση βάρους των αυτοκινήτων από τον κατασκευαστή?
Ναι. Κάποιοι μετράνε άδειο, κάποιοι κατά EU.
Αγαπητοι φιλοι,επειδη τυγχανει να εχω οδηγησει και το 307 και το 407 σαν δικα μου αυτοκινητα ,θα μου επιτρέψετε να σας πω οτι η διαφορα στην οδικη συμπεριφορα τους ,ειναι περιπου σαν τα 'σωβρακα με τις γραβατες' !!!!
Το 407 ειναι αλλου, και απορω γιατι οι ηλιθιοι της Πεζω δεν εχουν συστημα που να βγαζει εκτος το Esp.Αμφιβαλω αν θα μπορεσουν οι Πεζεοι με μισιακες λυσεις να ακουμπησουν,εστω, το 407.
Και αν εχουν και τετοια τιμη !!!!...μαυρο φιδι που τους εφαγε
Ακριβώς.
Το 407 δεν έχει ουδεμία απολύτως σχέση, ούτε με 307, ούτε με 308...
Από τα καλύτερα προσθιοκίνητα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Ειδικά το μπροστινό του σύστημα το θεωρώ ασύλληπτο. Εδώ πραγματικά χρειάζεται διακόπτης απενεργοποίησης, προκειμένου να ξεδιπλωθεί σε όλη του την έκταση το τεράστιο ταλέντο του αυτοκινήτου.Δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο. Το 407 είναι ένα ΚΑΚΟ οικογενειακό αυτοκίνητο: είναι στενόχωρο, είναι ακριβό και δεν πάει μέτρο. ΑΛΛΑ, από οδική συμπεριφορά είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό. Αδικία αυτό το κωλομοτέρ 1.8 και το ESP, πραγματικά.
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Για να καταλάβω. Το Golf ανακοινώνει 350 λίτρα αν θυμάμαι καλά. Το 308 πόσα λίτρα έχει σύμφωνα με τη μέτριση αυτή του Golf? Το ρωτάω για να κάνω άμεση σύγκριση με το Golf που έχω δει το χώρο αποσκευών από κοντά. Ευχαριστώ.
Ο σωστός τρόπος είναι κατά VDA. Η μέτρηση σε λίτρα νερού δεν έχει καμία αξία. Golf και 308 έχουν 2 λίτρα διαφορά (τίποτα δηλαδή). Το Bravo έχει 50 ολόκληρα λίτρα περισσότερα, τα οποία κοστίζουν εμφανώς σε χώρο των πίσω επιβατών πάντως.
-
Τι γνωμη εχετε για το 308 1.6 120 ps στα 18600?
Αξιζει σαν αγορα?
Δεδομενου οτι εχει καλο εξοπλισμο και ο κινητηρας ειναι μια χαρα για οικογενειακο! -
θα ελεγα να περιμενεις τις εκπτωσεις που δε θα αργησουν...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
και ο κινητηρας ειναι μια χαρα για οικογενειακο!Δεν μπορω να τον φανταστω να ειναι 'μια χαρα', φορτωμενο με 3-4 ατομα και αποσκευες...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Τι γνωμη εχετε για το 308 1.6 120 ps στα 18600?
Αξιζει σαν αγορα?
Δεδομενου οτι εχει καλο εξοπλισμο και ο κινητηρας ειναι μια χαρα για οικογενειακο!Η γνώμη μου είναι ότι κάποιος στην Peugeot ξέχασε να τσεκάρει τις τιμές του ανταγωνισμού πριν τιμολογήσει το 308
-
Τι θέλει να πει το DRIVE οτι για ελάχιστα έχασε την κορυφή στην κατηγορία !!!??
Μήπως το μελέτησε κανείς? για το τελευταίο τευχος μιλάω... -
To μελέτησα εγώ. Λόγω τιμής μάλλον.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τι γνωμη εχετε για το 308 1.6 120 ps στα 18600?
Αξιζει σαν αγορα?
Δεδομενου οτι εχει καλο εξοπλισμο και ο κινητηρας ειναι μια χαρα για οικογενειακο!Η γνώμη μου είναι ότι κάποιος στην Peugeot ξέχασε να τσεκάρει τις τιμές του ανταγωνισμού πριν τιμολογήσει το 308
Ακριβώς! Θεωρώ την τιμή του 308 μέγα τιμολογιακό σφάλμα.
Βέβαια, ο χρόνος θα δείξει... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To μελέτησα εγώ. Λόγω τιμής μάλλον.Τοτε κρίμα γι'αυτούς (PEUGEOT) . Μάλλον δεν πήραν το sms mms της αγοράς.
-
-
Tι ωραία που τα λέει αυτό το Autodeuterotriti. Σκάνδαλο το 1 παραπάνω άλογο του 308 ( τους ξέφυγε και δεν το γράψανε για το κωλοπειραγμένο μοτέρ ) ενώ απίστευτοι οι Γερμανοί που λόγω διαφορετικης περιβαλοντικής νομοθεσίας δίνουν στις άλλες χώρες αυτοκίνητα με 12 παραπάνω άλογα ( κι αυτό σας ξέφυγε....παιδιά θα σας μαλώσω ). Μπράβο λοιπόν στην VW. Ακόμα ένα εξαιρετικό άρθρο από το πασίγνωστο για την ποιότητα του περιοδικό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tι ωραία που τα λέει αυτό το Autodeuterotriti. Σκάνδαλο το 1 παραπάνω άλογο του 308 ( τους ξέφυγε και δεν το γράψανε για το κωλοπειραγμένο μοτέρ ) ενώ απίστευτοι οι Γερμανοί που λόγω διαφορετικης περιβαλοντικής νομοθεσίας δίνουν στις άλλες χώρες αυτοκίνητα με 12 παραπάνω άλογα ( κι αυτό σας ξέφυγε....παιδιά θα σας μαλώσω ). Μπράβο λοιπόν στην VW. Ακόμα ένα εξαιρετικό άρθρο από το πασίγνωστο για την ποιότητα του περιοδικό. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tι ωραία που τα λέει αυτό το Autodeuterotriti. Σκάνδαλο το 1 παραπάνω άλογο του 308 ( τους ξέφυγε και δεν το γράψανε για το κωλοπειραγμένο μοτέρ ) ενώ απίστευτοι οι Γερμανοί που λόγω διαφορετικης περιβαλοντικής νομοθεσίας δίνουν στις άλλες χώρες αυτοκίνητα με 12 παραπάνω άλογα ( κι αυτό σας ξέφυγε....παιδιά θα σας μαλώσω ). Μπράβο λοιπόν στην VW. Ακόμα ένα εξαιρετικό άρθρο από το πασίγνωστο για την ποιότητα του περιοδικό.αυτά τα γράφει διότι τα παίρνει από την φίατ για να κάψει τα γαλλικά
-
Peugeot 308