-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
... να σημειώσω βέβαια, ότι το 'fun to drive' με την έννοια που στο προσφέρουν τα S2K, Z4, 350Z, δεν θα το βρεις επ ουδενί σε μια SLK. Έχει άλλες χάρες βέβαια.Σίγουρα το σπορ στήσιμο των παραπάνω δεν το φτάνει η SLK...είναι πιο πολύ για αυτόν που θέλει ένα click παραπάνω στην πολυτέλεια και την άνεση από το 'fun to drive'...με το esp off όμως κάνει και αυτή φιλότιμες προσπάθειες...
-
-
Βρες ένα περιποιημένο Boxster 2.7 προηγούμενο μοντέλο και κράτα τα ρέστα για συντήρηση.
Μην ακούς αυτά που λένε, το Boxster είναι 100% Porsche και μάλιστα πιο ευχάριστο και φιλικό για κάθε μέρα από την 911 που μπορεί να σου κόψει την πλάκα απότομα!
Η SLK μετά το mr2 θα σε ξενερώσει μάλλον...Να προτιμήσεις την SLK μόνο αν δε μπορείς να διαθέτεις πολλά χρήματα για να το συντηρείς (θεωρώ τη μικτη απαραίτητη) οπότε και θα σου βγάζει, λόγω μοτέρ, μικρότερα πάγια. Επίσης, αν πρόκειται να αφήνεις το αυτοκίνητο σε ανοικτούς χώρους όπου μπορεί να σου χαλάσουν την κουκούλα (και δύσκολα θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω).
-
Kαι εγω Boxster ψηφιζω
-
Boxster 2.7 ελαφρομεταχείρο...The mature choice!
-
Ωραια η Boxster και συμφωνω πως ειναι 100% Porsche οτι αλλο λεγεται ειναι απλα βλακειες. Μακαρι να μπορουσα να την παρω καινουρια αλλα δυσκολο.
Επεισης μου αρεσει πολυ το νεο μοντελο.....Αλλα κατω απο 50Κ (μεταχ.)νομιζω δυσκολο να βρεθει.......Για SLK που την ειδα σημερα, δεν ειχε ουτε σε edition 10, αλλα εκανε και τον κινεζο ο πωλητης για την facelift που ερχεται.Σιγουρα παει στην λογικη καμπριο και οχι τοσο roadster....Και σιγουρα ειναι πιο χαλαρη οχι απο το MR2 που εχω αλλα και απ'ολα οσα εχουν αναφερθει εδω....
Επεισης ειδα σημερα και το ΤΤ!Εντυπωσιακο θα ελεγα....45Κ κομπλε.
Το ανοιχτο δεν μου αρεσει τοσο.....Τωρα το μονο θεμα ειναι ποσο θα με ξενερωσει που εχει μπροστα κινηση.......Ειναι ενα ερωτημα και με ενα test drive ισως το λυσω..... -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
...Το ΤΤ είναι πολύ καλό αλλά έχεις συνηθίσει με πίσω κίνηση και μηχανή στο κέντρο. Α, και ο επίπεδος εξακύλινδρος ανασταίνει νεκρούς με τον ήχο του, ειδικά αν του βάλεις με την Sport Equipment εξάτμιση!
Ένα από τα τελευταία προ f/l θα κάνει εκεί γύρω στα 45Κ... -
Χωρίς να έχω σοβαρά επιχειρήματα ... 350Ζ
Έχει την γοητεία του διαφορετικού και δείχνει ξεκάθαρα συνειδοτοποιημένο οδηγό.
-
PORSCHE BOXSTER, 45.000
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
άνευ τελωνείου, τηλ. 2310 489645 -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
άνευ τελωνείου, τηλ. 2310 489645
Σόρρυ, διαβάζοντάς το νόμιζα ότι εννοούσε ότι δε χρειάζεται να περάσει τελωνείο, ότι δηλαδή έχει περάσει ήδη και ότι απλά είναι εισαγωγής
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχει την γοητεία του διαφορετικούΑυτό είναι αλήθεια για το Ζ... απίθανο αυτοκίνητο και ιδανικό για όποιον θέλει να ξεφύγει από τα συνηθισμένα! Δίνει ο αφάνας της παρέας ένα εξαιρετικό, γιατί δεν τον ρωτάς;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Έχει την γοητεία του διαφορετικού
Αυτό είναι αλήθεια για το Ζ... απίθανο αυτοκίνητο και ιδανικό για όποιον θέλει να ξεφύγει από τα συνηθισμένα! Δίνει ο αφάνας της παρέας ένα εξαιρετικό, γιατί δεν τον ρωτάς;
Το ξερω πως το δινει, ειχα στηλει και pm...
Λιγο ακριβο μου φανηκε αλλα ισως πρεπει να το δω.
Παντως το 350Ζ ειναι παλι ενα ειδικο αμαξι, ενα βημα μπροστα οδηγικα και απο το MR2, αλλα και πολλα παραπανω απο ΤΤ, SLK κ Ζ4.... -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Το ξερω πως το δινει, ειχα στηλει και pm...
Λιγο ακριβο μου φανηκε αλλα ισως πρεπει να το δω.
Παντως το 350Ζ ειναι παλι ενα ειδικο αμαξι, ενα βημα μπροστα οδηγικα και απο το MR2, αλλα και πολλα παραπανω απο ΤΤ, SLK κ Ζ4....Πήγαινε και δες το από κοντά μόνος σου! Ο max είναι ο ιδανικός 'προηγούμενος ιδιοκτήτης', χωρίς πλάκα!!
-
ΤΤ με βλεπω....
....Αν και υπαρχει και μια μικρη σκεψη για Α5 με βαση καποια θετικα σχολια που ακουσα τελευταια,,,αλλα βεβαια μου κανει λιγο μεγαλο.... -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
ΤΤ με βλεπω.....Αν κάνεις την κίνηση αυτή (γιατί όχι, είναι αμαξάρα)... μη σπαταλήσεις χρήμα στο roadster. Το κλειστό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
-
ας πω κατι και εγω. παρε 320 coupe με τιποτα extra. και καλοφτιαγμενη ειναι, και καλη οδηγηση εχει και θα δουν οι γυναικες οτι δεν εισαι αμετανοητος εργενης και θα πειθονται πιο ευκολα. you know...... πιο ευκολα τις διωχνεις παρα τις παιρνεις.... ειχες 2θεσιο και ξερεις τους περιορισμους.. αλλωστε μπορει καπιο βραδυ να μην εχεις αποφασισει ακομα ποια απο τις 2 θελεις. διαλεγεις πια θα αφησεις πρωτη.....
-
Γμτ αυτο δεν το ειχα σκεφτει οταν εβαλα bucket και το εκανα 2θεσιο. Θα μου πεις ειχα ποτε τετοιο προβλημα να με θελουν και οι 2 και να μην μπορω να διαλεξω?
-
Ειχες ποτε τετοιο προβλημα να σε θελουν και οι 2 και να μην μπορεις να διαλεξεις?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΤΤ με βλεπω.....
Αν κάνεις την κίνηση αυτή (γιατί όχι, είναι αμαξάρα)... μη σπαταλήσεις χρήμα στο roadster. Το κλειστό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Nαι για το κλειστο λεω!
Ειναι πολυ καλο...Το οδηγησα σημερα, δυνατο οπως το περιμενα...
Δινει πολυ καλα, αν και η αισθηση της κινησης απο μπροστα ειναι το μονο μειον! Απο ποιοτητα υλικων τι να πω? Απιστευτο....
Βγαινει στα 45 με συμπαθητικο εξοπλισμο...Τωρα ειμαι μεταξυ μαυρου ή κοκκινου (!) -ναι κοκκινου!στο νεο ΤΤ πηγαινει απιστευτα, αν και φοβαμαι μην το βαρεθω μετα απο κανα χρονο το χρωμα αυτο!-
ΥΓ. Οσο για τα 2 γκομενακια και περι επιλογης, νομιζω μια και καλη ειναι το ολο θεμα...
ΥΓ2. Αν και στο κουπε χωρανε και 3 αλλα οι πισω στον κουβα τελειως!
Αγορα Coupe/Roadster εως 50Κ