-
έβλεπα εχτές στον ευαγγελάτο θέμα για τη γέφυρα της ροσινιόλ. Καλά, ο δημοσιογράφος που ήταν εκεί για τα πανηγύρια, η δε συνενόηση με τον ευαγγελάτο..χαλασμένο τηλέφωνο. Μάλιστα ο βλαξ καθόταν πάνω στην νησίδα, στην έξοδο της εθνικής, και για μια φάση τα είδε όλα όταν ένα τζιπάκι φάνηκε να τον..κεντραρει(δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν είχαμε εικόνα).
Είναι το σημείο, που όπως έχω ξαναγράψει, ο διοικητής της τροχαίας, έλεγε πως ξέρει πως έχει πρόβλημα, αλλά το υπεχωδέ τον γράφει και δεν βάζει μπαριέρες(και είχα περάσει δευτερόλεπτα μετά από διπλό θανατηφόρο)
Λοιπόν..τριάντα νεκροί το χρόνο στο συγκεκριμένο σημείο,σε ένα σημείο μέσα στην αθήνα, που έχει ανάποδη κλίση,δεν έχει μπαριέρες, αλλά κατι μικρά συρματάκια αντιθαμπωτικά, και τα αμάξια χτυπάνε στη νησίδα, απογειωνονται και καταλήγουν στους..απέναντι
υ.γ ο ευαγγελάατος πάντως είπε πολύ σωστά, πως δεν είναι μόνο οι νεκροί, αλλά και οι άνθρωποι που σακατεύονται, για όλοι τους τη ζωή -
έβλεπα εχτές στον ευαγγελάτο θέμα για τη γέφυρα της ροσινιόλ. Καλά, ο δημοσιογράφος που ήταν εκεί για τα πανηγύρια, η δε συνενόηση με τον ευαγγελάτο..χαλασμένο τηλέφωνο. Μάλιστα ο βλαξ καθόταν πάνω στην νησίδα, στην έξοδο της εθνικής, και για μια φάση τα είδε όλα όταν ένα τζιπάκι φάνηκε να τον..κεντραρει(δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν είχαμε εικόνα).
Είναι το σημείο, που όπως έχω ξαναγράψει, ο διοικητής της τροχαίας, έλεγε πως ξέρει πως έχει πρόβλημα, αλλά το υπεχωδέ τον γράφει και δεν βάζει μπαριέρες(και είχα περάσει δευτερόλεπτα μετά από διπλό θανατηφόρο)
Λοιπόν..τριάντα νεκροί το χρόνο στο συγκεκριμένο σημείο,σε ένα σημείο μέσα στην αθήνα, που έχει ανάποδη κλίση,δεν έχει μπαριέρες, αλλά κατι μικρά συρματάκια αντιθαμπωτικά, και τα αμάξια χτυπάνε στη νησίδα, απογειωνονται και καταλήγουν στους..απέναντι
υ.γ ο ευαγγελάατος πάντως είπε πολύ σωστά, πως δεν είναι μόνο οι νεκροί, αλλά και οι άνθρωποι που σακατεύονται, για όλοι τους τη ζωή -
έβλεπα εχτές στον ευαγγελάτο θέμα για τη γέφυρα της ροσινιόλ. Καλά, ο δημοσιογράφος που ήταν εκεί για τα πανηγύρια, η δε συνενόηση με τον ευαγγελάτο..χαλασμένο τηλέφωνο. Μάλιστα ο βλαξ καθόταν πάνω στην νησίδα, στην έξοδο της εθνικής, και για μια φάση τα είδε όλα όταν ένα τζιπάκι φάνηκε να τον..κεντραρει(δυστυχώς εκείνη τη στιγμή δεν είχαμε εικόνα).
Είναι το σημείο, που όπως έχω ξαναγράψει, ο διοικητής της τροχαίας, έλεγε πως ξέρει πως έχει πρόβλημα, αλλά το υπεχωδέ τον γράφει και δεν βάζει μπαριέρες(και είχα περάσει δευτερόλεπτα μετά από διπλό θανατηφόρο)
Λοιπόν..τριάντα νεκροί το χρόνο στο συγκεκριμένο σημείο,σε ένα σημείο μέσα στην αθήνα, που έχει ανάποδη κλίση,δεν έχει μπαριέρες, αλλά κατι μικρά συρματάκια αντιθαμπωτικά, και τα αμάξια χτυπάνε στη νησίδα, απογειωνονται και καταλήγουν στους..απέναντι
υ.γ ο ευαγγελάατος πάντως είπε πολύ σωστά, πως δεν είναι μόνο οι νεκροί, αλλά και οι άνθρωποι που σακατεύονται, για όλοι τους τη ζωή -
Δεν φταίει ο δρόμος, η υπερβολική ταχύτητα φταίει...
ούτε λίγο πιο κάτω, Κηφισσού και Καβάλας φταίει η σχεδίαση του δρόμου, πάλι η ταχύτητα φταίει...
Τα survivor και mission ωχριούν μπροστά στο κατέβασμα του Κηφισσού
-
Συμφωνώ ότι φταίει η σχεδίαση αλλα αμα πας και στρίψεις με πάνω από 120χλμ δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η σχεδίαση του δρόμου.
Είδα ένα Rallye στις ειδήσεις το οποίο δεν ξέρω με πόσα δοκίμασε να στρίψει και είχε την γνωστή κατάληξη, αλλά ρε παιδιά, άμα ξέρεις ότι ο δρόμος έχει κακοτεχνία (σήμανση υπάρχει για επικύνδυνη στροφή) που πας και τρέχεις.
Πάντα οι δρόμοι θα κρύβουν παγίδες, ότι και να γίνει και η κίνηση με ελεγχόμενα από τον οδηγό χιλιόμετρα περιορίζει τον κίνδυνο.
Τα ΜΜΕ καραδωκούν γιατί έτσι βγάζουν θέματα χωρίς κόστος και γεμίζουν τα δελτία τους και τα ταμεία τους. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Συμφωνώ ότι φταίει η σχεδίαση αλλα αμα πας και στρίψεις με πάνω από 120χλμ δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η σχεδίαση του δρόμου.Είδα ένα Rallye στις ειδήσεις το οποίο δεν ξέρω με πόσα δοκίμασε να στρίψει και είχε την γνωστή κατάληξη, αλλά ρε παιδιά, άμα ξέρεις ότι ο δρόμος έχει κακοτεχνία (σήμανση υπάρχει για επικύνδυνη στροφή) που πας και τρέχεις.
Πάντα οι δρόμοι θα κρύβουν παγίδες, ότι και να γίνει και η κίνηση με ελεγχόμενα από τον οδηγό χιλιόμετρα περιορίζει τον κίνδυνο.
Τα ΜΜΕ καραδωκούν γιατί έτσι βγάζουν θέματα χωρίς κόστος και γεμίζουν τα δελτία τους και τα ταμεία τους.Κι αν δεν ξερεις αν υπαρχει κακοτεχνια; Η σημανση που υπαρχει δεν φαινεται παρα μονο οταν ειναι πολυ αργα για διορθωσεις.
Παντα οι δρομοι θα κρυβουν παγιδες; Τι σκεπτικο ειναι αυτο; Γιατι οι δρομοι της Αγγλιας πχ δεν κρυβουν παγιδες; Γιατι η Αττικη οδος δεν εχει κραυγαλεες παγιδες οσο το υπολοιπο δικτυο; Αυτος που τρεχει φταιει παντα;Υ.Γ. στο συγκεκριμενο σημειο με συνηθη βροχη (οχι καταιγιδα) το aquaplanning στα 100 χλμ ειναι ανευ προηγουμενου. Το οριο δηλ. των 120 ουτε κατα διανοια δεν το πλησιαζεις και μαλιστα με πολυ προσεγμενο απο αποψη στησιματος αυτοκινητο. Να το κατεβασουμε στα 60;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Συμφωνώ ότι φταίει η σχεδίαση αλλα αμα πας και στρίψεις με πάνω από 120χλμ δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η σχεδίαση του δρόμου.Είδα ένα Rallye στις ειδήσεις το οποίο δεν ξέρω με πόσα δοκίμασε να στρίψει και είχε την γνωστή κατάληξη, αλλά ρε παιδιά, άμα ξέρεις ότι ο δρόμος έχει κακοτεχνία (σήμανση υπάρχει για επικύνδυνη στροφή) που πας και τρέχεις.
Πάντα οι δρόμοι θα κρύβουν παγίδες, ότι και να γίνει και η κίνηση με ελεγχόμενα από τον οδηγό χιλιόμετρα περιορίζει τον κίνδυνο.
Τα ΜΜΕ καραδωκούν γιατί έτσι βγάζουν θέματα χωρίς κόστος και γεμίζουν τα δελτία τους και τα ταμεία τους.Εκείνο το σημείο έχει όριο 80. Ακόμα και αυτά είναι πολλά, ανάλογα τις συνθήκες, ειδικά αν δεν στρίψεις με 'γραμμές' και μείνεις στην αριστερή. Δεν συζητάμε βέβαια για βράδυ, βροχή κλπ κλπ
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Συμφωνώ ότι φταίει η σχεδίαση αλλα αμα πας και στρίψεις με πάνω από 120χλμ δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η σχεδίαση του δρόμου.
Είδα ένα Rallye στις ειδήσεις το οποίο δεν ξέρω με πόσα δοκίμασε να στρίψει και είχε την γνωστή κατάληξη, αλλά ρε παιδιά, άμα ξέρεις ότι ο δρόμος έχει κακοτεχνία (σήμανση υπάρχει για επικύνδυνη στροφή) που πας και τρέχεις.
Πάντα οι δρόμοι θα κρύβουν παγίδες, ότι και να γίνει και η κίνηση με ελεγχόμενα από τον οδηγό χιλιόμετρα περιορίζει τον κίνδυνο.
Τα ΜΜΕ καραδωκούν γιατί έτσι βγάζουν θέματα χωρίς κόστος και γεμίζουν τα δελτία τους και τα ταμεία τους.Κι αν δεν ξερεις αν υπαρχει κακοτεχνια; Η σημανση που υπαρχει δεν φαινεται παρα μονο οταν ειναι πολυ αργα για διορθωσεις.
Παντα οι δρομοι θα κρυβουν παγιδες; Τι σκεπτικο ειναι αυτο; Γιατι οι δρομοι της Αγγλιας πχ δεν κρυβουν παγιδες; Γιατι η Αττικη οδος δεν εχει κραυγαλεες παγιδες οσο το υπολοιπο δικτυο; Αυτος που τρεχει φταιει παντα;Υ.Γ. στο συγκεκριμενο σημειο με συνηθη βροχη (οχι καταιγιδα) το aquaplanning στα 100 χλμ ειναι ανευ προηγουμενου. Το οριο δηλ. των 120 ουτε κατα διανοια δεν το πλησιαζεις και μαλιστα με πολυ προσεγμενο απο αποψη στησιματος αυτοκινητο. Να το κατεβασουμε στα 60;
Όπου δεν ξέρουμε τον δρόμο πρέπει να πηγαίνουμε επιφυλακτικά, μπορεί να πρέπει να σταματήσεις για κάποιο λόγο αμέσως μετά από κάθε στροφή, πρέπει να είσαι έτοιμος.
Η σήμασνη λέει για επικίνδυνη στροφή και κατεβάζει το όριο ταχυτήτας, μόνο αν έρχεσαι με 200 χλμ δεν προλαβαίνεις να επιβραδύνεις.
Όλοι οι δρόμοι είναι παγίδες και θα σε τιμωρήσουν αν δεν αξιολογήσεις σωστά την κάθε κατάσταση οτιδήποτε και να οδηγάς. Τι πάει να πει Αγγλία (Η Αγγλία δεν είναι πρώτη στα τροχαία στην ΕΕ, σε αντίθεση με την Ελλάδα , δεν υπάρχουν παραβάτες, κυκλοφωρούν οι σωστοί με καλύτερα αυτοκίνητα, οι γρήγοροι πάνε στις πίστες και τα λεφτά που γλυτώνουν, γιατί δεν έχουν τα νοσοκομεία γεμάτα τραυματίες απο τροχαία τα ρίχνουν και βάζουν καλύτερη άσφαλτο, τέλος εκεί οι κατασκευαστές δεν είναι τόσο λαμόγια)?
Τι πάει να πει Αττική Οδός? Στην Αττική Όδο για να πας αεροδρόμιο δεν περναμε μέσα από Σταθμό διοδίων που δεν λειτουργεί (στον Γέρακα νομίζω?) θα πρέπει να περάσουμε με 150χλμ και μετά να συζητάμε για κακοτεχνία? Μήπως θα πρέπει κάποιοι να γίνουν ήρωες στους δρόμους για να μάθουμε τις κακοτεχνίες?Αυτός που τρέχει να φταίει ως προς τι? Αν πιστεύεις ότι είναι λογικό να στρίβεις με 150 στην Ροσινιολ και την πατήσεις, για μένα, ναι φταις. Όταν πηγαίνεις πολύ γρήγορα βγαίνεις από τον ρυθμό της υπόλοιπης κίνησης και την πατάς πιο εύκολα. Σπάνια αυτός που τρέχει θα δικαιωθεί.
Τα όρια στον δρόμο θα έπρεπε να είναι μεταβαλόμενα αναλόγως των καιρικών συνθηκών. Στην βροχή πας πιο σιγά, στο χιόνι ακόμα πιο σιγά και ου το κάθε εξής.
Ο σωστός οδηγός θέωρω ότι πρέπει να ξέρει πόσα είναι τα σωστά χιλιόμετρα με τα οποία πρέπει να κινείται ανά πάσα στιγμή.Προς θεού δεν έχω τίποτα μαζί σου
-
νομίζω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση παιδιά.
Αν περνάγαμε όλοι με 70 σίγουραδεν θα έφευγε κανείς, αλλά και αν είχαν οι άγγλοι 30νεκρούς το χρόνο σε ένα σημείο, πιστεύετε πως δεν θα έμπαιναν μπαριέρες και δεν θα το ξαναέφτιαχναν;
Από εκεί΄και περα, το σημείο είναι επικίνδυνο, αφού έχει ανάποδη κλίση, βρίσκεται στο κατεβασμα από τη γέφυρα, αλλά και δεν υπάρχουν μπαριέρες
Το αμάξι νιώθεις να ελαφρώνει στο σημείο, και αν χρειαστεί να κάνεις οτιδήποτε απλά δεν θα τα καταφέρεις είτε με 80 είτε με 130, πόσο μάλλον αν δεν μπορείς να ανοιχτείς προς τα δεξιά.Και η αλήθεια είναι πως μαζεύονται άνετα στο σημείο αυτό! Άλλωστε, η αριστερή λωρίδα είχε και ένα λοφάκι μήκους 2 μέτρων και πάταγαν οι αριστεροί τροχοί τουλάχιστον. Χαρακτηριστικά, φίλος με vts κούτσουρο, όποτε το πάταγε, πριν το καταλάβει βρισκόταν στην δίπλα λωρίδα(με 120 )
Πιο πάνω υπάρχει μια δεξιά καμπή(πριν τη ρενό, με το πέτρινο τοίχο δεξιά) η οποία αποδεικνύει πόσο βοηθάει το να είναι σωστή η κλίση του δρόμου. Πιο παλιά, σχεδόν κάθε βράδυ πέρναγα με τη μηχανή με 'ολα', μια φορά που είχε μποτιλιάρισμα κατάλαβα γιατί. Σωστή κλιση του δρόμου(αρκετή) και τόσα χρόνια, μόνο μια φαρά είδα σπασμένη μπαριέρα
ΥΓ όσοι είδαν το ρεπορτάζ, θα είδαν και τα σακιά πριονίδι που είχε αφήσει η τροχαία στο σημείο για άμεση χρήση στο επόμενο θανατηφόρο!!! ΜΑΚΑΒΡΙΟ;; -
Όποιο και αν είναι το όριο ταχύτητας στο ανέβασμα ή κατέβασμα του Κηφισού δεν πρόκειται να γίνουν πολλά πράγματα.
Η κυκλοφορία οδηγών που χρειάζονται τρεις λωρίδες για να στρίψουν στις καμπές αυτού του δρόμου είναι τουλάχιστον εκνευριστική αλλά και υπερβολικά επικίνδυνη. -
cpp θελω να πω οτι δεν ειναι λυση σε ενα σημειο με κακοτεχνιες να βαλεις μια πινακιδα με οριο 80 και να κατηγορεις τους αλλους οτι τρεχανε, τη στιγμη που, υποτιθεται, βρισκεσαι πανω στον Νο 1 οδικο αξονα της χωρας. ΟΚ ο καθενας πρεπει να φυλαγεται, αλλα πισω απο την δικαιολογια της υπερβολικης ταχυτητας κρυβονται ολοι οι αρμοδιοι τελικα. Απλα πρεπει να διορθωθουν.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
cpp θελω να πω οτι δεν ειναι λυση σε ενα σημειο με κακοτεχνιες να βαλεις μια πινακιδα με οριο 80 και να κατηγορεις τους αλλους οτι τρεχανε, τη στιγμη που, υποτιθεται, βρισκεσαι πανω στον Νο 1 οδικο αξονα της χωρας. ΟΚ ο καθενας πρεπει να φυλαγεται, αλλα πισω απο την δικαιολογια της υπερβολικης ταχυτητας κρυβονται ολοι οι αρμοδιοι τελικα. Απλα πρεπει να διορθωθουν.Συμφωνώ, αλλά ποιος έχει τα κότσια να ψηφίσει στην ελληνική βουλή νόμο που να λέει
α) όποιος εργολάβος παραδίδει δρόμο με αντίθετη κλίση χάνει την άδεια του και δημεύεται η περιουσία του.
β) όποιος δημόσιος λειτουργός παραλαμβάνει έργο με κακοτεχνίες τείθεται σε οριστική αργία
γ) όποιος ξεπερνα τα όρια ταχύτητας (τα οποία θα τεθούν στα σωστά επίπεδα) κατά 20% θα παίρνει πρόστιμο 1000 Euro και στέρηση διπλώματος για 1 χρόνο. -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
cpp θελω να πω οτι δεν ειναι λυση σε ενα σημειο με κακοτεχνιες να βαλεις μια πινακιδα με οριο 80 και να κατηγορεις τους αλλους οτι τρεχανε, τη στιγμη που, υποτιθεται, βρισκεσαι πανω στον Νο 1 οδικο αξονα της χωρας. ΟΚ ο καθενας πρεπει να φυλαγεται, αλλα πισω απο την δικαιολογια της υπερβολικης ταχυτητας κρυβονται ολοι οι αρμοδιοι τελικα. Απλα πρεπει να διορθωθουν.Πολύ σωστά.
Και κάτι που πολλοί δεν το ξέρουν: η σήμανση για 'ολισθηρό οδόστρωμα', 'πτώση βράχων' και άλλες τέτοιες ανωμαλίες, έχει πάντοτε χαρακτήρα προσωρινό!!! Αυτό από δικηγόρο με υπερδεκαετή προϋπηρεσία σε ασφαλιστικά θέματα στο χώρο του αυτοκινήτου. Δηλαδή το κράτος δεν παίρνει συγχωροχάρτι με το να βάλει μια πινακίδα, υποτίθεται ότι είναι υποχρεωμένο να παρέχει ασφαλείς δρόμους σε **κάθε **περίπτωση.
-
Μηπως το παρακανεις λιγο με τις ποινες που θετεις?
-
Φίλοι μου κάθεστε και διαμαρτύρεστε για την ανάποδη κλίση στη γέφυρα του Ροσινιόλ. Και για νά κάνω και λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, άντε και ένα τέτοιου μεγέθους έργο άντε να διακαιολογεί και κάποιες κακοτεχνείες και ατέλειες. Εγώ ένα θέλω να ρωτήσω το εξής, και την ερώτηση την απευθύνω προς όλους όσους έχουν τελειώσει Πολυτεχνείο και πάνω.
Και σας ερωτώ λοιπόν, 'Δεν σας έμαθαν ποτέ ότι στην κατασκευή ενός δρόμου το φρεάτιο πρέπει να βρίσκεται στην ίδια ευθεία (πρόσωπο) με το οδόστρωμα?' και μετά καθήστε όλοι να λέτε για ανάποδες κλίσεις, στοφές και κολονάκια. Φίλοι μου, πάρτε το χαμπάρι ότι δυστιχώς στη χώρα μας έχουμε 2 στοιχεία που αν ενωθούν μαζί το αποτέλεσμα είναι ή το νοσοκομείο ή το νεκροτομείο. Τα στοιχεία αυτά είναι αφ'ενός η κακή ποιότητα των δρόμων μας και αφ'εταίρου η κακή ποιότητα των οδηγών μας. Και ως πρός το πρώτο δεν μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τίποτα, αλλά όσον αφορά το δεύτερο ας είμαστε ποιό λογικοί για να επιζήσουμε αρτιμελείς. -
Μάλλον στο συγκεκριμένο μάθημα έκαναν κοπάνα/κατάληψη/αποχή ή συμμετείχαν στις διαδικασίες της ΠΑΣΠ/ΔΑΠ/ΠΚΣ και δε συμμαζεύεται...
-
Θα πρέπει να είσαστε πιο προσεκτικοί όταν εκφέρετε άποψη σε θέματα που δεν γνωρίζετε (απ' ότι φαίνεται καθόλου). Είναι άλλο πράγμα η κατάρτιση των μηχανικών και άλλο η ευσυνειδησία ορισμένων. ΟΚ?
-
Κι εγώ μηχανικός είμαι και έχω περάσει απ'τα έδρανα και βλέπω τι γίνεται (και τραβάω τα μαλλιά μου) με πάρα πολλούς. Μα ΠΑΡΑ πολλούς. Όπως και με τα διπλώματα οδήγησης, το ίδιο ισχύει και με πάρα πολλά πτυχία μηχανικών: το ότι το πήραν το χαρτί δε σημαίνει τελικά ότι ξέρουν και τι κάνουν.
Γιατί, αν είσαι καταρτισμένος, είσαι πάνω απ'όλα ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και σοβαρός.
-
Ρε παιδια,αναμασαμε συνεχεια την ιδια γκρινια.Οι κακοτεχνιες των δρομων,η οδηγηκη (αν)ικανοτητα των Ελληνων,η ασχετοσυνη των κρατουντων,κλπ κλπ.
Αν διαβασουμε τους 4Τ προ τριακονταετιας η εικοσαετιας τα ιδια διαβαζαμε/λεγαμε (εμεις οι καπως ωριμοι) και τοτε.
Ποτε (ο τονος οπου θελετε) θ'αλλαξουμε ? -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ποτε (ο τονος οπου θελετε) θ'αλλαξουμε ?Όταν ο ήλιος βγει από την άλλη τη μεριά
Απ'τη μεριά που τηνε λένε δύση...
ΡΟΣΙΝΙΟΛ