-
GPunto 4,03 x 1,69 x 1,49m.
JUNIOR μηκος λιγο κατω απο τα 4μ
πλατος γυρω στα 1,75μ υψος στα περιπου 1,4μ -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
GPunto 4,03 x 1,69 x 1,49m.JUNIOR μηκος λιγο κατω απο τα 4μ
πλατος γυρω στα 1,75μ υψος στα περιπου 1,4μΠου θα πει τι;
@νδρέας
-
Ίδιο πάτωμα αλλά πιο σπορτίφ σχήμα σε σχέση με το G. Punto
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ίδιο πάτωμα αλλά πιο σπορτίφ σχήμα σε σχέση με το G. PuntoA, ok, νόμιζα ότι εννοούσε ότι δεν θα έχουν το ίδιο πάτωμα και ότι αυτά τα νούμερα το αποδείκνυαν με κάποιον τρόπο που δεν έβλεπα
@νδρέας
-
Aν ειναι κοντα σ αυτα τα photoshop σχεδιαστικα,χαλαρα το επομενο μου αυτοκινητο.Ερωτας.
-
παμε να το παραγγειλουμε μαζι τοτε?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
GPunto 4,03 x 1,69 x 1,49m.
JUNIOR μηκος λιγο κατω απο τα 4μ
πλατος γυρω στα 1,75μ υψος στα περιπου 1,4μΠου θα πει τι;
@νδρέας
Βασικά φαρδύτερο και χαμηλότερο σε σχέση με το GP..
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
παμε να το παραγγειλουμε μαζι τοτε?Done!Ποτε θα παμε για test drive;Να το βγαλουμε στην Πατρων-Αθηνων...
-
ρε τα μπροστά φωτα είναι από την προηγούμενη Maserati?
και παραθυρα από brera και ζαντες...
και πίσω φώτα και φτερά από 8c
-
Θα έχει λέει και Manetinno
105 και 165 άλογα με manetinno! Απορώ πως το επιτρέπει η Ferrari...
-
Γιατι οχι...ρυθμισεις ειναι,οχι βεβαια σκληροπυρηνικες οπως στην 430.. Το 500ακι πχ δε θα χει παρομοιες ρυθμισεις;;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
:hmmm: Γιατι οχι...ρυθμισεις ειναι,οχι βεβαια σκληροπυρηνικες οπως στην 430.. Το 500ακι πχ δε θα χει παρομοιες ρυθμισεις;;Ο αυτοσκοπός του Manetinno είναι να προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα διαφορετικών setup αναρτήσεων, χαρτογράφησης κινητήρα, ρυθμίσεις e-diff και άλλα πολλά για ένα αυτοκίνητο που πραγματικά τα χρειάζεται. Τώρα αν 'λέγεται' μανετίνο (μη ξεχνάτε ότι μανετίνο λέγετε στα Ιταλικό το μικρό διακοπτάκι) και δεν έχει τις ίδιες ρυθμίσεις...τότε προφανώς δε θα είναι το πραγματικό Μανετίνο της F430 με 5+ διαφορετικές ρυθμίσεις.
Λογικά θα έχει κάποιο κουμπί Sport ή κάποιο κουμπί για το TC...αλλά ως εκεί.
Είναι λίγο κοροϊδία πιστεύω το Manetinno της Ferrari να μπει σε ένα αυτοκίνητο με 105 άλογα ή έστω 165 άλογα (το οποίο είναι και μπροστοκίνητο btw).
-
**theo13 έγραψε: **παμε να το παραγγειλουμε μαζι τοτε?
Done!Ποτε θα παμε για test drive;Να το βγαλουμε στην Πατρων-Αθηνων...
τουλαχιστον 2 θα πωληθουν
Θα έχει λέει και Manetinno
105 και 165 άλογα με manetinno! Απορώ πως το επιτρέπει η Ferrari...
marketino θα εχει σαν κατι αλλους που βαζουν σε 1400ρια με 80-90 αλογα tcs
-
Κατ' αρχάς η λέξη 'μανετίνο' έχει να κάνει με το στρογγυλό διακόπτη. Το ότι έγινε γνωστό από την F430 δεν σημαίνει ότι δεν θα ξαναμπεί σε αμάξι τέτοιου είδους διακόπτης.
Αν έχω καταλάβει καλά το μανετίνο στην Junior θα αφορά διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης κατά βάσης ενώ εκεί που πολλά αμάξια έχουν ένα διακόπτη sport αυτοί θα το έχουν εντάξει εκεί. Σιγά τ' αυγά...
Όντως μαρκετίνο είναι... όπως και τα μπουτόν start/stop engine ή τα paddles στο τιμόνι που έφτασαν μέχρι και σε 1.400 C2.
Υπομονή... -
Άμα το πάμε σε παλαιότερες εποχές, τότε τα αμαξώματα που είχαν παράθυρα στις πόρτες τα οποία ανέβαιναν και κατέβαιναν ήταν μαρκετίνο σε σχέση με τα Phaethon.
-
Δεν είναι το ίδιο. Το Start/stop button έχει μια λειτουργία και μόνο...(να βάζει μπροστά) όπως και το διπλο-cluthάτο gearbox κ.α. Το manettino είναι ένα συνονθύλευμα λειτουργιών 5 διαφορετικών setup για ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο με 400+ άλογα.
Ας σας υπενθυμίσω το κάνει το manettino...
Just like in Formula 1, the F430 driver can change the set-up of his car using the innovative selector set on the steering wheel. The manettino is a rotary switch that has been adopted directly from racing, where the driver's total commitment to driving requires maximum efficiency and speed in controlling the car's various functions.
This switch quickly and simply controls the electronics governing suspension settings, the CST stability and traction control, E-Diff and the change speed of the F1 transmission, as well as the integration between each of these individual functions. The position of the manettino is an example of the rationalisation studies that went into the layout of all the controls inside the car.
The manettino enables car settings to be changed to suit the personal preferences of the driver, road surface conditions and available grip. The settings available to the driver have been concentrated in five different strategies. These, in ascending order according the level of performance (grip), are:
ICE: performance is significantly restricted (maximum intervention by the stability and traction control) for maximum stability - indispensable for driving in very slippery conditions (snow or ice). The car reacts smoothly to driving inputs. The automatic gear-changing mode is selected which prevents gear changes at high revs and reduces the possibility of the rear wheels locking up on downchanges, even on ice.
LOW GRIP: this position ensures stability both on dry and wet surfaces. It is therefore recommended for surfaces with poor grip (rain), gritty roads or particularly broken or undulating tarmac. In this configuration, unlike ICE, the driver can still use the F1 paddle shift. The adaptive suspension setting is optimised to provide a very comfortable ride without impeding the handling balance, and the stability and traction control remains in the ICE configuration.
SPORT: this is the standard setting that strikes the best balance between stability and performance. Ideal for the open road, this position provides an optimum compromise for maximum performance and safety. Compared to the previous settings, SPORT adopts a more sporting configuration for the adaptive suspension to maximise performance, handling and stability at high speeds. The CST also goes up a level, giving the driver greater freedom, without excessively reigning in the engine.
RACE: this setting must be used only on the race track. Gear changing is even faster to minimise gear-shifting times. CST intervention is reduced to a minimum (the engine management only cuts the engine when absolutely necessary). The damping also goes up one level.
CST: activates or deactivates the stability and traction control. With the manettino set to off, the driver has full control over the car's reactions. The only driver aids that remain active are those that cannot be overridden such as ABS and EBD (electronic brake distribution). With the CST de-activated, the electronic differential has a specific calibration, which permits the car's incredible levels of handling and roadholding when free of stability controls. Gearshift speeds and damper settings are the same as in RACE. Over and above the significant technological breakthrough that the manettino represents, the approach to the new F430 underlines the importance given to exploiting the potential of the vehicle while maintaining ease of use under all conditions without jeopardising safety and stability.
This has led to a new way of conceiving the car, which is not only based on the use of new technical features (e.g. electronic differential, stability and traction control, and adaptive damping) but also on the improvement of Ferrari's tried and tested technologies (F1 gearbox, advanced engine control) and the optimisation of their integration. The adoption of stability and traction control (CST) together with the electronic differential has made the car even more stable, easier and safer to drive without affecting its handling and the excellent feedback the chassis gives the driver. The system ensures maximum safety in all driving conditions (from extreme track use to town driving) and on all road surfaces (rain or dry, or even ice).
Δε μπορώ να σκεφτώ 5 setup για ένα αυτοκίνητο έστω και με 230 άλογα, πόσο μάλλον για 105!
Βεβαίως, είναι θεμιτό ένα κουμπί Sport που θα ανεβάζει ιπποδύναμη ή θα σβήνει τα ηλεκτρονικά...αλλά manettino dial με 5 setup δε το καταλαβαίνω.
Είναι σαν να βάζεις σε μια BMW 116i (με 122 άλογα) το M-mode της M με ρυθμίσεις διαφορικού, ταχύτητα αλλαγής ταχυτήτων και χαρτογράφηση κινητήρα. Δεν είναι λίγο άχρηστο?
-
Κοίτα δίκιο έχεις.
Απλά διαφημιστικό τρίκ είναι των ιταλών.Σιγά μην έχει 5 ρυθμίσεις.Το
πολύ πολύ κανα 2-3 για το εσπ(Θα τους βρουν κ μια ονομασία, πχ για το
χιονι κτλ)για sport mode και καμια άλλη ρύθμιση ...πχ αν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις(που δεν νομίζω).
Σέ τέτοια θέματα είναι μανούλες οι Ιταλοί. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
παμε να το παραγγειλουμε μαζι τοτε?
Done!Ποτε θα παμε για test drive;Να το βγαλουμε στην Πατρων-Αθηνων...
μπα προτιμω τα βουνα...ασε τις ευθειες για κανα γερμανο
-
+10739269
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
+10739269δεν ειναι το σουβλατζιδικο εδω...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008