-
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
GTZ εσυ που εισαι ψαγμένος μηχανολογικά πως εξηγείς την BMW πατάτα με το Turbo lag? Τι θά λεγες και ποσο υπολογιζεις να κοστιζε μια μετατροπή της 2,0i σε turbo or kompressor?Το turbo lag ίσως είναι 'προνόμιο' των μοντέλων με φίλτρο μικροσωματιδίων στην εξάτμιση.Υπάρχουν Χ3 2.0D χωρίς τέτοιο φίλτρο και μάλλον πρόκειται για τις εκδόσεις 'comfort' και μάλλον δεν έχουν lag.
Η μετατροπή της 2.0i σε turbo ίσως είναι πολύ δύσκολη ή και αδύνατη λόγω του valvetronic.Μόνο αν υπάρχει κάποιο ολοκληρωμένο δοκιμασμένο κιτ απο τους γνωστούς βελτιωτές BMW θα άξιζε να το επιχειρήσει κανείς πιστεύω... -
Γειά σε όλους,
Τι έγινε ρε παιδιά και έχασε η X3 2.0d τη δημοτικότητα της;
Εχω κάνει πλέον 12000ΚΜ από το Μάιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι.
Πλέον σκέφτομαι να προχωρήσω σε βελτίωση με παράλληλο ac-schnitzer, αλλά το ψάχνω κάι λίγο.Θέλω να ρωτήσω το Γιώργο(GTZ):
1ον Στα πόσα κμ έκανες την πρώτη αλλαγή λαδιών και
2ον Πως τα πας με το pbox; -
Οχι και να χάσει απο δημοτικότητα... ,γιατί είμαστε εμείς εδώ;
1ον Επειδή είμαι της παλιάς σχολής,την πρώτη αλλαγή λαδιών την έκανα στα 2000χλμ και απο τότε κάθε 9-10000 χλμ.Τώρα είμαι στα 24000χλμ
2ον.Στην κυριολεξία κανένα απολύτως πρόβλημα!!!
-
Καμμιά γνώμη υπάρχει για το 3.0sd ???
-
Ο χρήστης alfajuni έγραψε:
Καμμιά γνώμη υπάρχει για το 3.0sd ???Εγω εχω οδηγησει τη 535d που φοραει τον ιδιο κινητηρα...
Μιλαμε για πολυ γκαζι και τρελη ροπη.
Ενιωθα οτι το αυτοκινητο δε θα σταματαγε να επιταχυνει ποτε... -
Σκέφτομαι για το 3.0sd. Ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα. Η συντήρηση είναι πιο ακριβή ή ίδια με το αντίστοιχο 3.0si που είναι βενζίνη. Επίσης είναι πιο ευαίσθητο στα νοθευμένα καύσιμα σε σχέση πάντα με την βενζίνη. Αληθεύει ότι μπόρει κάποια βλάβη στον κινητήρα να μην στην καλύψουν στην εγγύηση, με πρόφαση νοθευμένο πετρέλαιο ???
Ευχαριστώ
-
Το κακά νοθευμένο πετρέλαιο φθείρει/καταστρέφει τις πανάκριβες αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης και ακρίβειας που διαθέτουν οι περισσότεροι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες.
Αυτή την βλάβη δεν στην καλύπτει η εγγύηση και έχει κόστος 3000+.... Αν και πόσο εύκολα μπορεί αυτό να συμβεί και αν θα το καταλάβεις δεν ξέρω.
Πάντως στας αλληνικάς επαρχίας το πετρέλαιο ρέει. Προσωπικά αν και πολύ θα το ήθελα δεν είμαι ακόμα ζεστός για πετρελαιοκίνητο, θα περιμένω λίγο ακόμα να ακούσω αν όλα πάνε καλά.... Από την άλλοι υπάρχουν αρκετοί (κάπως τολμηροί για τα γούστα μου) που δρέπουν τα πλεονεκτήματα και κερδίζουν ροπή και οικονομία χωρίς κανένα παράπονο! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το κακά νοθευμένο πετρέλαιο φθείρει/καταστρέφει τις πανάκριβες αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης και ακρίβειας που διαθέτουν οι περισσότεροι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες.
Αυτή την βλάβη δεν στην καλύπτει η εγγύηση και έχει κόστος 3000+.... Αν και πόσο εύκολα μπορεί αυτό να συμβεί και αν θα το καταλάβεις δεν ξέρω.
Πάντως στας αλληνικάς επαρχίας το πετρέλαιο ρέει. Προσωπικά αν και πολύ θα το ήθελα δεν είμαι ακόμα ζεστός για πετρελαιοκίνητο, θα περιμένω λίγο ακόμα να ακούσω αν όλα πάνε καλά.... Από την άλλοι υπάρχουν αρκετοί (κάπως τολμηροί για τα γούστα μου) που δρέπουν τα πλεονεκτήματα και κερδίζουν ροπή και οικονομία χωρίς κανένα παράπονο!συγχρονοι κινητηρες δεν κυκλοφορουν πολλοι στην ελλαδα. λιγα ταξι μονο τα τελευταια χρονια οποτε αν ενδιαφερεσαι για diesel αρχισε να ρωτας ταριφες με καινουρια αυτοκινητα. Αυτοι ξερουν... Αν και τις περισσοτερες φορες το δικο τους αυτοκινητο δεν εχει χαλασει ποτε!!
-
παιδια γεια σας και καλο χρονο.
επειδη δεν εχω ψαξει μπας και ξερει κανεις τι τιμες παιζουν για μεταχειρισμενο 2.0d H 2.0ι στο περιπου.μιλαω για δυετια -τριετια,το πολυ. -
Παιδια έχω παραγγείλει μια Χ3 2.0d και ανησυχώ γιατι ακουω και γω διάφορα για νοθευμένα πετρέλαια. Μου ειπαν όμως πως οι αντλίες καυσίμου χαλάνε οταν το πετρέλαιο ειναι νοθευμένο με νερό. Αυτό το πρόβλημα λένε αντιμετωπίζεται με την παρεμβολή μιας υδατοπαγίδας. Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Επίσης ξέρει κανείς πως πρέπει να οδηγείται το ντήζελ ααυτοκίνητο δηλ σε ποιές στροφές πρέπει να αλλάζει ταχύτητα πως ν αποφεύγει το τούρμπο λαγκ κλπ;
-
δεν νομίζω να εχει τουρμπο lag πλέον
-
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
Παιδια έχω παραγγείλει μια Χ3 2.0d και ανησυχώ γιατι ακουω και γω διάφορα για νοθευμένα πετρέλαια. Μου ειπαν όμως πως οι αντλίες καυσίμου χαλάνε οταν το πετρέλαιο ειναι νοθευμένο με νερό. Αυτό το πρόβλημα λένε αντιμετωπίζεται με την παρεμβολή μιας υδατοπαγίδας. Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Επίσης ξέρει κανείς πως πρέπει να οδηγείται το ντήζελ ααυτοκίνητο δηλ σε ποιές στροφές πρέπει να αλλάζει ταχύτητα πως ν αποφεύγει το τούρμπο λαγκ κλπ;Bάλε επώνυμα πετρέλαια και δεν θα έχεις πρόβλημα...
Επι 2 χρόνια τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα!!!
Οσο για το turbo lag έχω μιλήσει σε προηγούμενα πόστ.Στην Χ3 2.0D δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα... -
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
Παιδια έχω παραγγείλει μια Χ3 2.0d και ανησυχώ γιατι ακουω και γω διάφορα για νοθευμένα πετρέλαια. Μου ειπαν όμως πως οι αντλίες καυσίμου χαλάνε οταν το πετρέλαιο ειναι νοθευμένο με νερό. Αυτό το πρόβλημα λένε αντιμετωπίζεται με την παρεμβολή μιας υδατοπαγίδας. Ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; Επίσης ξέρει κανείς πως πρέπει να οδηγείται το ντήζελ ααυτοκίνητο δηλ σε ποιές στροφές πρέπει να αλλάζει ταχύτητα πως ν αποφεύγει το τούρμπο λαγκ κλπ;Kaλοτάξιδο φίλε μου.
Είναι αυτό με τα 177 άλογα; -
Πρίν απο λίγες μέρες αναγκάστηκα να συμπληρώσω 1 κιλό λάδι στα 7000 χλμ που έχω διανύσει απο τον Ιούλιο του 2007 που εκανα την τελευταία αλλαγή.Η αλήθεια είναι οτι το μοτέρ δούλευε πολύ συχνά κοντά στον κόφτη και γενικά του φερόμουν αλύπητα ακόμη και την περίοδο των παρατεταμένων καυσώνων του καλοκαιριού.Δυστυχώς δεν είχα ελέγξει ως τώρα τη στάθμη του λαδιού ωστε να ξέρω αν υπάρχει γενικώς απώλεια ή αν αυτό προέκυψε τώρα τελευταία αλλά και τις 2 φορές που άλλαξα λάδια μέχρι τώρα δεν μου είχε αναφερθεί κάτι απο τους τεχνικούς του σερβις.
Ρωτάω λοιπόν κατόχους 2.0d αν έχουν διαπιστώσει κατανάλωση λαδιού,αν ναί,πόσο και στά πόσα km???
-
Στην δικιά μου X3 2.0d (04/2005) με 70.000 δεν έχω παρατηρήσει κανένα αντίστοιχο φαινόμενο. Αλλαγή λαδιού κάθε 10.000km χωρίς να έχει κάψει τίποτα. Φυσικά και τρώει τα σκισίματά του. Ίσως στην περίπτωσή σου να ήταν θέμα συνθηκών. Ενημέρωσέ μας για το πώς θα πάει από την στιγμή που συμπλήρωσες λάδι και μετά.
-
Ο χρήστης el_active έγραψε:
Στην δικιά μου X3 2.0d (04/2005) με 70.000 δεν έχω παρατηρήσει κανένα αντίστοιχο φαινόμενο. Αλλαγή λαδιού κάθε 10.000km χωρίς να έχει κάψει τίποτα. Φυσικά και τρώει τα σκισίματά του. Ίσως στην περίπτωσή σου να ήταν θέμα συνθηκών. Ενημέρωσέ μας για το πώς θα πάει από την στιγμή που συμπλήρωσες λάδι και μετά.Τί λάδι βάζεις;
Εγω Elf Excellium 5/40 για diesel (απο την επίσημη BMW της περιοχής μου) -
Το original BMW SAE 0W-40 Longlife-04 (στο γκρι μπουκάλι). Αλλαγές λαδιών γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής. (Λάρισα)
-
Ενδέχεται να μην ταιριάζει το λάδι και να μην το είχα διαπιστώσει τόσον καιρό...
Η BMW πάντως συνιστά Castrol και εδω στο επίσημο συνεργείο μου βάζουν Elf 5/40...Θα δοκιμάσω το λάδι που βάζεις εσύ στην αλλαγή των 30000χλμΚάτι ανάλογο πάντως είχα παρατηρήσει στη Laguna μου όταν πειραματικά άλλαξα τα Elf 5/40 που συστήνει η Ρενώ με τα Castrol Formula RS 10/60.
Aποτέλεσμα ήταν να θέλει μισό κιλό λάδι συμπλήρωμα για κάθε 1500 χλμ!!!
Φυσικά επέστρεψα στα Elf και απο τότε δεν καίει σταγόνα παρ'όλο το σκίσιμο και την αύξηση ισχύος στα 215ps απο τα εργοστασιακά 165ps... -
Μόλις το πρωί της Τετάρτης(13/2) έβαλα το control unit της AC-SCHNITZER στο 2d.
Η πρώτη μου εντύπωση είναι εξαιρετικά καλή. Το αμάξι μεταμορφώθηκε.
Μου είπαν όμως να το δουλέψω σχετικά normal δηλ.μέχρι 140km/h για τα πρώτα 200km.
Τα χαρακτηριστικά του είναι πλέον 177ps,390nm
Με τον καιρό θα σας πω τις εντυπώσεις μου με περισσότερες λεπτομέρειες -
Αψογα.
Καλορίζικο...
Περιμένουμε εντυπώσεις!!!
BMW Χ3 (Ε83)