-
Ρωτάω διότι είμαι φοιτητής στην Πάτρα (είμαι απο Αθήνα) και άρχισα να οδηγώ εδώ τους τελευταίους μήνες. Μπορώ με το χέρι στην καρδιά να πώ πως το κυκλοφοριακό της Πάτρας σε rush hour είναι πολύ πιο εφιαλτικό απο της Αθήνας! Ήρθα Πάτρα με αμάξι και πιάστηκα αδιάβαστος!
Μιλάμε για τρέλα. Απίστευτο μποτιλιάρισμα, διπλο και τριπλοπαρκαρίσματα (ναι, το έχουν δει κι αυτό τα μάτια μου!) και μία λωρίδα ειδική διαδρομή για τα κινούμενα αμάξια (οι υπόλοιπες είναι πιασμένες απο τα διπλοπαρκαρισμένα με αλάρμ) στους κεντρικούς δρόμους. Κάθε 5 μέτρα, κάποιος κλέινει τη λωρίδα με αλάρμ, με αποτέλεσμα οριακές αλλαγές απο λωρίδα σε λωρίδα, ενώ προσπαθείς να αποφύγεις νταλίκες, προπολεμικά λεωφορεία, προφυλακτήρες σε επικύνδυνες αποστάσεις, τρύπες στο οδόστρωμα και κόσμο που περνά το δρόμο κοιτώντας... κάτω!
Π.χ. στην Γούναρη (για τους μη γνώστες, απο τους κεντρικότατους δρόμους της πάτρας, διπλής κατεύθυνσης, παρέχει πρόσβαση στους υπόλοιπους μεγάλους δρόμους και γενικά πήζει τραγικά), ώρα 2:00 το μεσημέρι. Δύό λωρίδες φίσκα και ξαφνικά, έτσι στη δεξιά λωρίδα, ανάβει ο μπροστινός αλάρμ, σβήνει μηχανή και κατεβαίνει για να ψωνίσει απο το σούπερ μάρκετ εκεί δίπλα! Σύνηθες φαινόμενο. Σε φανάρι που στρίβει αριστερά, τύπος έχει σταματήσει για σουβλάκια σε σουβλατζίδικο πάνω στη γωνία και ενώ δύο μέτρα πίσω απο το κατάστημα υπάρχει διπλή θέση παρκαρίσματος, διπλοπαρκάρει πάνω στο φανάρι στη στροφή!
Τα αλάρμ είναι η δικαιολογία για τα πάντα. Τα ανάβεις και δε πα να σταματήσεις στη μέση του δρόμου? Τα υπόλοιπα αμάξια θα περάσουν πάνω απο το πεζοδρόμιο! Μιλάμε για εξωφρενικές καταστάσεις.Και μη μιλήσω για παρκάρισμα στο κέντρο (όπου μένω, συγκεκριμένα Κανακάρη και Σαχτούρη). Απο τη στιγμή που τις ώρες καταστημάτων όλο το μήκος της Κανακάρη είναι διπλοπαρκαρισμένο αποκλείεται να βρείς να παρκάρεις. Οπότε ή αφήνεις το αμάξι στου διαόλου τη μάνα ή δεν το κινείς αν ξέρεις οτι πρέπει να επιστρέψεις σπίτι σου τέτοιες ώρες. Αν είσαι ήδη παρκαρισμένος, καλή τύχη στο ψάξιμο των οδηγών των δύο αμαξιών που σε κλείνουν! Η όλη φάση μου θυμίζει μια τεράστια Κυψέλη (έμενα εκεί παλιότερα και ξέρω απο πρώτο χέρι τι παίζει).
Το τρελό είναι πως τις μεσημεριανές ώρες (κοινής ησυχίας) και αργά το βράδυ νομίζεις οτι έχει πέσει βόμβα νετρονίων στην πόλη, είσαι το μόνο αμάξι στο δρόμο για χιλιόμετρα!
Ήρθε φίλος μου απο την Αθήνα με ΚΤΕΛ πριν μέρες να με επισκεφθεί (λόγω απεργιών στα ΑΕΙ) και πήγα να τον πάρω με το αμάξι απο το σταθμό. Εκτός του ότι κάναμε άπίστευτα πολύ ώρα, ο φίλος μου τρελάθηκε με τις συνθήκες οδήγησης! Δεν μπορούσε να πιστέψει πόσες φορές γλιτώσαμε μικροτρακαρίσματα με τον μπροστά, πίσω, αριστερά, δεξιά... και να μη μιλήσω για τα μηχανάκια!
Λόγω φοιτητών, τα μηχανάκια έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν τρομακτικά σε αριθμό! Κλασσικά το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο κινητό... έχεις βγάλει φλάς να στρίψεις π.χ. δεξιά, κοιτάς καθρέυτη και βλέπεις μηχανάκι να έρχεται full speed απο πίσω... αρχίζεις να στρίβεις σιγά σιγά για να πάρει το μύνημα οτι στρίβεις και αυτός ο μ****** προσπερνά 2 χιλιοστά απο την δεξιά πόρτα σου ενώ είσαι στη μέση της στροφής! Κανένας κράνος και φυσικά ανύπαρκτα φώτα τη νύχτα.
Οδηγώντας εδώ νιώθεις πως η πόλη έχει φτάσει στο όριο των οχημάτων που μπορούν να εξυπηρετήσουν οι δρόμοι της. Ενώ δηλαδή μποτιλιαρίσματα τρελά βλέπεις κυρίως στην Αθήνα, εδώ νιώθεις ταυτόχρονα πως δεν υπάρχει χώρος για να κινηθείς. Παντού περνάς σε απόσταση χιλιοστών απο άλλα αμάξια η μηχανάκια. Όλα γίνονται στο όριο και αυτό γίνεται αρκετά κουραστικό.
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις Πατρινών ή γενικά ατόμων που έχουν ζήσει τον οδηγικό εφιάλτη ονόματι Πάτρα για το θέμα αυτό. Μου αρέσει πολύ σαν πόλη η Πάτρα, αλλα οδηγικά την έχω ήδη μισήσει!
-
Ρωτάω διότι είμαι φοιτητής στην Πάτρα (είμαι απο Αθήνα) και άρχισα να οδηγώ εδώ τους τελευταίους μήνες. Μπορώ με το χέρι στην καρδιά να πώ πως το κυκλοφοριακό της Πάτρας σε rush hour είναι πολύ πιο εφιαλτικό απο της Αθήνας! Ήρθα Πάτρα με αμάξι και πιάστηκα αδιάβαστος!
Μιλάμε για τρέλα. Απίστευτο μποτιλιάρισμα, διπλο και τριπλοπαρκαρίσματα (ναι, το έχουν δει κι αυτό τα μάτια μου!) και μία λωρίδα ειδική διαδρομή για τα κινούμενα αμάξια (οι υπόλοιπες είναι πιασμένες απο τα διπλοπαρκαρισμένα με αλάρμ) στους κεντρικούς δρόμους. Κάθε 5 μέτρα, κάποιος κλέινει τη λωρίδα με αλάρμ, με αποτέλεσμα οριακές αλλαγές απο λωρίδα σε λωρίδα, ενώ προσπαθείς να αποφύγεις νταλίκες, προπολεμικά λεωφορεία, προφυλακτήρες σε επικύνδυνες αποστάσεις, τρύπες στο οδόστρωμα και κόσμο που περνά το δρόμο κοιτώντας... κάτω!
Π.χ. στην Γούναρη (για τους μη γνώστες, απο τους κεντρικότατους δρόμους της πάτρας, διπλής κατεύθυνσης, παρέχει πρόσβαση στους υπόλοιπους μεγάλους δρόμους και γενικά πήζει τραγικά), ώρα 2:00 το μεσημέρι. Δύό λωρίδες φίσκα και ξαφνικά, έτσι στη δεξιά λωρίδα, ανάβει ο μπροστινός αλάρμ, σβήνει μηχανή και κατεβαίνει για να ψωνίσει απο το σούπερ μάρκετ εκεί δίπλα! Σύνηθες φαινόμενο. Σε φανάρι που στρίβει αριστερά, τύπος έχει σταματήσει για σουβλάκια σε σουβλατζίδικο πάνω στη γωνία και ενώ δύο μέτρα πίσω απο το κατάστημα υπάρχει διπλή θέση παρκαρίσματος, διπλοπαρκάρει πάνω στο φανάρι στη στροφή!
Τα αλάρμ είναι η δικαιολογία για τα πάντα. Τα ανάβεις και δε πα να σταματήσεις στη μέση του δρόμου? Τα υπόλοιπα αμάξια θα περάσουν πάνω απο το πεζοδρόμιο! Μιλάμε για εξωφρενικές καταστάσεις.Και μη μιλήσω για παρκάρισμα στο κέντρο (όπου μένω, συγκεκριμένα Κανακάρη και Σαχτούρη). Απο τη στιγμή που τις ώρες καταστημάτων όλο το μήκος της Κανακάρη είναι διπλοπαρκαρισμένο αποκλείεται να βρείς να παρκάρεις. Οπότε ή αφήνεις το αμάξι στου διαόλου τη μάνα ή δεν το κινείς αν ξέρεις οτι πρέπει να επιστρέψεις σπίτι σου τέτοιες ώρες. Αν είσαι ήδη παρκαρισμένος, καλή τύχη στο ψάξιμο των οδηγών των δύο αμαξιών που σε κλείνουν! Η όλη φάση μου θυμίζει μια τεράστια Κυψέλη (έμενα εκεί παλιότερα και ξέρω απο πρώτο χέρι τι παίζει).
Το τρελό είναι πως τις μεσημεριανές ώρες (κοινής ησυχίας) και αργά το βράδυ νομίζεις οτι έχει πέσει βόμβα νετρονίων στην πόλη, είσαι το μόνο αμάξι στο δρόμο για χιλιόμετρα!
Ήρθε φίλος μου απο την Αθήνα με ΚΤΕΛ πριν μέρες να με επισκεφθεί (λόγω απεργιών στα ΑΕΙ) και πήγα να τον πάρω με το αμάξι απο το σταθμό. Εκτός του ότι κάναμε άπίστευτα πολύ ώρα, ο φίλος μου τρελάθηκε με τις συνθήκες οδήγησης! Δεν μπορούσε να πιστέψει πόσες φορές γλιτώσαμε μικροτρακαρίσματα με τον μπροστά, πίσω, αριστερά, δεξιά... και να μη μιλήσω για τα μηχανάκια!
Λόγω φοιτητών, τα μηχανάκια έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν τρομακτικά σε αριθμό! Κλασσικά το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο κινητό... έχεις βγάλει φλάς να στρίψεις π.χ. δεξιά, κοιτάς καθρέυτη και βλέπεις μηχανάκι να έρχεται full speed απο πίσω... αρχίζεις να στρίβεις σιγά σιγά για να πάρει το μύνημα οτι στρίβεις και αυτός ο μ****** προσπερνά 2 χιλιοστά απο την δεξιά πόρτα σου ενώ είσαι στη μέση της στροφής! Κανένας κράνος και φυσικά ανύπαρκτα φώτα τη νύχτα.
Οδηγώντας εδώ νιώθεις πως η πόλη έχει φτάσει στο όριο των οχημάτων που μπορούν να εξυπηρετήσουν οι δρόμοι της. Ενώ δηλαδή μποτιλιαρίσματα τρελά βλέπεις κυρίως στην Αθήνα, εδώ νιώθεις ταυτόχρονα πως δεν υπάρχει χώρος για να κινηθείς. Παντού περνάς σε απόσταση χιλιοστών απο άλλα αμάξια η μηχανάκια. Όλα γίνονται στο όριο και αυτό γίνεται αρκετά κουραστικό.
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις Πατρινών ή γενικά ατόμων που έχουν ζήσει τον οδηγικό εφιάλτη ονόματι Πάτρα για το θέμα αυτό. Μου αρέσει πολύ σαν πόλη η Πάτρα, αλλα οδηγικά την έχω ήδη μισήσει!
-
Ρωτάω διότι είμαι φοιτητής στην Πάτρα (είμαι απο Αθήνα) και άρχισα να οδηγώ εδώ τους τελευταίους μήνες. Μπορώ με το χέρι στην καρδιά να πώ πως το κυκλοφοριακό της Πάτρας σε rush hour είναι πολύ πιο εφιαλτικό απο της Αθήνας! Ήρθα Πάτρα με αμάξι και πιάστηκα αδιάβαστος!
Μιλάμε για τρέλα. Απίστευτο μποτιλιάρισμα, διπλο και τριπλοπαρκαρίσματα (ναι, το έχουν δει κι αυτό τα μάτια μου!) και μία λωρίδα ειδική διαδρομή για τα κινούμενα αμάξια (οι υπόλοιπες είναι πιασμένες απο τα διπλοπαρκαρισμένα με αλάρμ) στους κεντρικούς δρόμους. Κάθε 5 μέτρα, κάποιος κλέινει τη λωρίδα με αλάρμ, με αποτέλεσμα οριακές αλλαγές απο λωρίδα σε λωρίδα, ενώ προσπαθείς να αποφύγεις νταλίκες, προπολεμικά λεωφορεία, προφυλακτήρες σε επικύνδυνες αποστάσεις, τρύπες στο οδόστρωμα και κόσμο που περνά το δρόμο κοιτώντας... κάτω!
Π.χ. στην Γούναρη (για τους μη γνώστες, απο τους κεντρικότατους δρόμους της πάτρας, διπλής κατεύθυνσης, παρέχει πρόσβαση στους υπόλοιπους μεγάλους δρόμους και γενικά πήζει τραγικά), ώρα 2:00 το μεσημέρι. Δύό λωρίδες φίσκα και ξαφνικά, έτσι στη δεξιά λωρίδα, ανάβει ο μπροστινός αλάρμ, σβήνει μηχανή και κατεβαίνει για να ψωνίσει απο το σούπερ μάρκετ εκεί δίπλα! Σύνηθες φαινόμενο. Σε φανάρι που στρίβει αριστερά, τύπος έχει σταματήσει για σουβλάκια σε σουβλατζίδικο πάνω στη γωνία και ενώ δύο μέτρα πίσω απο το κατάστημα υπάρχει διπλή θέση παρκαρίσματος, διπλοπαρκάρει πάνω στο φανάρι στη στροφή!
Τα αλάρμ είναι η δικαιολογία για τα πάντα. Τα ανάβεις και δε πα να σταματήσεις στη μέση του δρόμου? Τα υπόλοιπα αμάξια θα περάσουν πάνω απο το πεζοδρόμιο! Μιλάμε για εξωφρενικές καταστάσεις.Και μη μιλήσω για παρκάρισμα στο κέντρο (όπου μένω, συγκεκριμένα Κανακάρη και Σαχτούρη). Απο τη στιγμή που τις ώρες καταστημάτων όλο το μήκος της Κανακάρη είναι διπλοπαρκαρισμένο αποκλείεται να βρείς να παρκάρεις. Οπότε ή αφήνεις το αμάξι στου διαόλου τη μάνα ή δεν το κινείς αν ξέρεις οτι πρέπει να επιστρέψεις σπίτι σου τέτοιες ώρες. Αν είσαι ήδη παρκαρισμένος, καλή τύχη στο ψάξιμο των οδηγών των δύο αμαξιών που σε κλείνουν! Η όλη φάση μου θυμίζει μια τεράστια Κυψέλη (έμενα εκεί παλιότερα και ξέρω απο πρώτο χέρι τι παίζει).
Το τρελό είναι πως τις μεσημεριανές ώρες (κοινής ησυχίας) και αργά το βράδυ νομίζεις οτι έχει πέσει βόμβα νετρονίων στην πόλη, είσαι το μόνο αμάξι στο δρόμο για χιλιόμετρα!
Ήρθε φίλος μου απο την Αθήνα με ΚΤΕΛ πριν μέρες να με επισκεφθεί (λόγω απεργιών στα ΑΕΙ) και πήγα να τον πάρω με το αμάξι απο το σταθμό. Εκτός του ότι κάναμε άπίστευτα πολύ ώρα, ο φίλος μου τρελάθηκε με τις συνθήκες οδήγησης! Δεν μπορούσε να πιστέψει πόσες φορές γλιτώσαμε μικροτρακαρίσματα με τον μπροστά, πίσω, αριστερά, δεξιά... και να μη μιλήσω για τα μηχανάκια!
Λόγω φοιτητών, τα μηχανάκια έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν τρομακτικά σε αριθμό! Κλασσικά το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο κινητό... έχεις βγάλει φλάς να στρίψεις π.χ. δεξιά, κοιτάς καθρέυτη και βλέπεις μηχανάκι να έρχεται full speed απο πίσω... αρχίζεις να στρίβεις σιγά σιγά για να πάρει το μύνημα οτι στρίβεις και αυτός ο μ****** προσπερνά 2 χιλιοστά απο την δεξιά πόρτα σου ενώ είσαι στη μέση της στροφής! Κανένας κράνος και φυσικά ανύπαρκτα φώτα τη νύχτα.
Οδηγώντας εδώ νιώθεις πως η πόλη έχει φτάσει στο όριο των οχημάτων που μπορούν να εξυπηρετήσουν οι δρόμοι της. Ενώ δηλαδή μποτιλιαρίσματα τρελά βλέπεις κυρίως στην Αθήνα, εδώ νιώθεις ταυτόχρονα πως δεν υπάρχει χώρος για να κινηθείς. Παντού περνάς σε απόσταση χιλιοστών απο άλλα αμάξια η μηχανάκια. Όλα γίνονται στο όριο και αυτό γίνεται αρκετά κουραστικό.
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις Πατρινών ή γενικά ατόμων που έχουν ζήσει τον οδηγικό εφιάλτη ονόματι Πάτρα για το θέμα αυτό. Μου αρέσει πολύ σαν πόλη η Πάτρα, αλλα οδηγικά την έχω ήδη μισήσει!
-
Στην Πάτρα??? Πέρισυ τον μάρτη ήμουν στην Πάτρα και μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι ΔΕΝ είχε κίνηση!!!!! Ειδικά στη Γούναρη που λες κατά τις 12 το μεσημέρι, ήταν χαρά θεού!!! Πότε πρόλαβε και άλλαξε τόσο η κατάσταση?
Εκείνο που θυμάμαι πάντως καλά είναι ότι είναι πολύ δύκολο να βρεις να παρκάρεις. Είναι πολύ πυκνοκατοικημένη η Πάτρα.
Στην Πάτρα έχει λίγο κίνηση μόνο στην είσοδο της πόλης από Αθήνα και στην είσοδο/έξοδο του λιμανιού εξαιτίας των φορτηγών... -
Τα κ@λομηχανάκια της Πάτρας (και οι κάτοχοί τους) έχουν γίνει διάσημα στο πανελλήνιο.
Η κυκλοφορία στις κεντρικές λεωφόρους της πόλης, ανάμεσα στα φασαριόζικα κουρδιστίρια, είναι σα βίντεο γκέιμ. Θα το προτιμούσα βέβαια να κερδίζεις 'κανονάκι' ανάλογα με το πόσα λιλιπούτεια γκαζοζέν εμβολίζεις ( ) και όχι ανάλογα με τα πόσα αποφεύγεις. Άλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή...
-
Η κατάσταση στην Πάτρα έχει βελτιωθεί πάρα πολύ μετά τη δημιουργία του περιφερειακού. Αλλά δεν παύει να είναι προβληματική για το μέγεθος της πόλης, κυρίως λόγω της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των οδηγών. Δεν είναι μόνο τα διπλοπαρκαρίσματα. Δοκίμασε να περάσεις κάθετα την Κορίνθου (που δεν έχει φανάρι για χιλιόμετρα) και προσευχήσου να σε αφήσει κανένας.
Το καλό είναι ότι η Πάτρα στο μεγαλύτερο μέρος της περπατιέται. Σε 45 λεπτά φτάνεις από τη μία άκρη στην άλλη με τα πόδια.
Τώρα αν πάμε στην έλλειψη χώρων στάθμευσης ούτε το κέντρο της Πάτρας έχει τα πρωτεία. Θυμίζω την παραλία του Βόλου και φυσικά το κέντρο της Θεσσαλονίκης.
-
Ένα έχω να σου πω...
Ευτυχώς που φτιάχτηκε ο Περιφερειακός γιατί παλιά έπρεπε υποχρεωτικά να περνάμε από μέσα.
Εκεί οι πιο πολλοί είναι άμυαλοι.
Ζουν στην κοσμάρα τους. Όλα τα ανήλικα οδηγούν μηχανάκια, χωρίς κράνος φυσικά, με την Τροχαία να κάνει τα στραβά μάτια. Το ίδιο και οι γονείς τους.
Η οδηγική τους συμπεριφορά δείχνει το μυαλό (πέτρες) που κουβαλάνε και το πόσο σέβονται τους άλλους.
Φυσικά και έχουν την νοοτροπία είναι ο τόπος μου και εγώ κάνω κουμάντο.
Κλήση θα φάτε μόνο όσοι έχετε πινακίδες από άλλη πόλη (όπως άλλωστε γίνεται σχεδον σε κάθε επαρχικά πόλη).
Επίσης όπως λένε αρκετοί, ζώνη μέσα στην πόλη δεν χρειάζεται, ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ? -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τα κ@λομηχανάκια της Πάτρας (και οι κάτοχοί τους) έχουν γίνει διάσημα στο πανελλήνιοΔιακρινω μια εμπαθεια ή μου φαινεται;
Παντως αν βγαιναν ολοι οι Πατρινοι με μηχανακια θα ειχε σωθει το κυκλοφοριακο...
Ατιμε Δαλιανιδη κατεστρεψες τον χωρο των μηχανων με τις αθλιες 'ταινιες' του 80 με Μιχαλοπουλο πρωταγωνιστη κτλ. Και μη μου πειτε οτι οταν βλεπετε 2κυκλιστη δεν τον κοιτατε περιεργα... Μερικες πιανω ακομα και τον εαυτο μου να το κανει αυτο οντας 2κυκλιστης, 'μηχανοβιος' που λεμε, μεσα στο τουτου. Και σκεφτομαι ποσο πιο γρηγορα πηγαινουν 'οι αλλοι'. Καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα, οπως λεει και το γνωμικο
-
Η αλήθεια είναι πως ενώ τώρα μπάινω στο τρίτο έτος της σχολής μου το πρόβλημα της κίνησης τώρα το καταλαβαίνω, που άρχισα να οδηγώ. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η Πάτρα μπορεί να περπατηθεί άνετα (δύο χρόνια το μόνο μέσο που έπαιρνα εκτός απο τα πόδια μου ήταν το λεωφορείο 6 για Πανεπιστήμιο).
Πάντως ο χαρακτηρισμός video game φίλε Πέτρο ταιριάζει απόλυτα. Συνεχόμενη εγρήγορση, συνεχόμενες αλλαγές λωρίδων, πέρασμα ξυστά απο άλλα αμάξια, με μηχανάκια να περνούν με τα χίλια ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα...
Εδώ βλέπω αμάξια απο γερμανία και ιταλία κυρίως που έρχονται με πλοίο στην Πάτρα και με το που βγαίνουν στην κίνηση κομπλάρουν (κυρίως τα γερμανικά)! Τσουλάνε δεξιά - δεξιά φοβισμένοι μη πιστεύοντας σε τι τρελό σκηνικό μπλέξανε...
Προχτές έγινε και μια τράκα στο κέντρο, τελευταίο φανάρι Κορύνθου πριν την Γεωργίου (ή οτι εχει μεινει απο αυτη την κάποτε ιστορική πλατεία... αχ, μην αρχίσω και γι' αυτό). Περνά κοπελιά το εν λόγω φανάρι με κόκκινο και χτυπά σε αμάξι που διέσχιζε την Κορύνθου. Κάνει σβούρες, ενώ το διερχόμενο κάθετα την οδό αμάξι φεύγει, χτυπά και τυλίγει γύρω απο κολώνα παρκαρισμένο Corolla (επι της Κορύνθου) και σταματά την πορεία του στον πίσω προφυλακτήρα επίσης παρκαρισμένου Twingo. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Και τι να πει ο κακόμοιρος που είχε παρκάρει εκεί το δεκαετίας και Corolla του για να πάει να διασκεδάσει εκεί κοντά? Ήρθε, έβγαλε άδειες/χαρτιά και το στερεοφονικό και έφυγε με - παραδόξως - ελάχιστα μπινελίκια. Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι απαγορεύεται το παρκάρισμα επι της οδού Κορύνθου σε όλο το μήκος της (κίτρινη γραμμή και σήμα) αλλα σπανίως γράφουνε διοτι πραγματικά δεν υπάρχει πουθενά χώρος για παρκάρισμα! Αναρωτιέμαι, θα δικαιωθεί απο τις ασφάλειες αυτός, ή θα του πούνε τίποτα 'είσαι παρκαρισμένος παράνομα, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα'? Ήτανε βρε παιδιά και παρκαρισμένος ακριβώς κάτω απο το σήμα...
-
Ο χρήστης cadm8 έγραψε:
Τα κ@λομηχανάκια της Πάτρας (και οι κάτοχοί τους) έχουν γίνει διάσημα στο πανελλήνιο
Διακρινω μια εμπαθεια ή μου φαινεται;
Παντως αν βγαιναν ολοι οι Πατρινοι με μηχανακια θα ειχε σωθει το κυκλοφοριακο...
Καμία απολύτως εμπάθεια. Όταν 8 στους 10 κινούνται με σαπάκια που βρωμοκοπάνε και κάνουν αφόρητη φασαρία, σφηνάρουν ανάμεσα σε αυτοκίνητα και λεωφορεία, περνούν κόκκινο (ακόμη κι όταν διέρχονται αυτοκίνητα τη διασταύρωση), σταματούν όπου τους καπνίσει και γενικά οδηγούν χωρίς αύριο, ο χαρακτηρισμός μου είναι επιεικέστατος. Το κακό είναι ότι παρόμοια κατάσταση παρατηρείται και με τα αυτοκίνητα στην Πάτρα...
Γενικά θεωρώ ότι η Πάτρα (μαζί με το Ηράκλειο) είναι η πόλη με την πιο άναρχη κυκλοφορία στην Ελλάδα (δεν έχω πάει Θράκη και δεν ξέρω τι παίζεται εκεί).Όσο για το κλασικό τσιτάτο των κατόχων μηχανής ('αν όλοι κυκλοφορούσαμε με μηχανές, δε θα υπήρχε κυκλοφοριακό'), το αφήνω ασχολίαστο ως παντελώς ανέφικτο ούτως ή άλλως, άρα ευχολογία. Οσο όμως κυκλοφορούν ταυτόχρονα αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά, τα μηχανάκια θα πρέπει να διευκολύνουν και όχι δυσκολεύουν τα πράγματα....
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τα κ@λομηχανάκια της Πάτρας (και οι κάτοχοί τους) έχουν γίνει διάσημα στο πανελλήνιο
Διακρινω μια εμπαθεια ή μου φαινεται;
Παντως αν βγαιναν ολοι οι Πατρινοι με μηχανακια θα ειχε σωθει το κυκλοφοριακο...
Καμία απολύτως εμπάθεια. Όταν 8 στους 10 κινούνται με σαπάκια που βρωμοκοπάνε και κάνουν αφόρητη φασαρία, σφηνάρουν ανάμεσα σε αυτοκίνητα και λεωφορεία, περνούν κόκκινο (ακόμη κι όταν διέρχονται αυτοκίνητα τη διασταύρωση), σταματούν όπου τους καπνίσει και γενικά οδηγούν χωρίς αύριο, ο χαρακτηρισμός μου είναι επιεικέστατος. Το κακό είναι ότι παρόμοια κατάσταση παρατηρείται και με τα αυτοκίνητα στην Πάτρα...
Γενικά θεωρώ ότι η Πάτρα (μαζί με το Ηράκλειο) είναι η πόλη με την πιο άναρχη κυκλοφορία στην Ελλάδα (δεν έχω πάει Θράκη και δεν ξέρω τι παίζεται εκεί).Όσο για το κλασικό τσιτάτο των κατόχων μηχανής ('αν όλοι κυκλοφορούσαμε με μηχανές, δε θα υπήρχε κυκλοφοριακό'), το αφήνω ασχολίαστο ως παντελώς ανέφικτο ούτως ή άλλως, άρα ευχολογία. Οσο όμως κυκλοφορούν ταυτόχρονα αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά, τα μηχανάκια θα πρέπει να διευκολύνουν και όχι δυσκολεύουν τα πράγματα....
Πολύ σωστά, άλλωστε ο θόρυβος που εκπέμπουν τα μηχανάκια είναι αντιστρόφος ανάλογος του μεγέθους και των κυβικών (και του 'μυαλού' των εκάστοτε οδηγών)
-
Με 0% εμπάθεια, αλλά με 100% ανεκτικότητα και συμπάθεια για μηχανάκια και δικυκλιστές στην Πάτρα, ευπειθώς αναφέρω:
Τα μηχανάκια ταλαιπωρούν τους δρόμους της Πάτρας αφού:
Οδηγούνται από ανθρώπους με ελάχιστη οδηγική παιδεία. Π.χ. άσχετους με τους 2 τροχούς και την αυτοκίνηση γενικότερα που στα 40 και βάλε αποφάσισαν να αγοράσουν μηχανάκι. Βάζουν και καφάσι φρούτων ως μπαγκαζιέρα και μας ευθυμούν όμως οι άνθρωποι.
Είναι κακοσυντηρημένα. Θεωρείται λογικό να ξοδεύουν ευρώ για θορυβώδεις εξατμίσεις, όμως θεωρείται παράλογο να πληρώσεις για να αντικαταστήσεις καμμένα ή σπασμένα φώτα. Παράλογο θεωρείται και η μηχανική συντήρηση, λίγοι ενοχλούνται από κινητήρες που καίνε λάδια. Αν τύχει και είσαι από πίσω, απλά στρίβεις σε κάποιο δρόμο για να τον αποφύγεις. Και ξαναπετυχαίνεις κάποιον άλλο μετά από 200 μέτρα...
Οι οδηγοί τους έχουν λάθος νοοτροπία. Δεν βγάζουν φλας (εξαίρεση οι μηχανές μεγάλου κυβισμού) και αλλάζουν πορεία αψυχολόγητα. Για να αποφύγουν λακούβες η αιτιολογία, όμως ξαφνικά, να μπροστά σου ένα μηχανάκι να κάνει οχταράκια. Βέβαια πορεία αλλάζουν ξαφνικά και για να σταματήσουν για να χαιρετήσουν τον φίλο τους ή να αγοράσουν εφημερίδα. Το πιο σημαντικό/ανατριχιαστικό: παραβιάζουν το κόκκινο παντού και πάντα και έχουν την τάση να σε προσπερνούν από δεξιά (έστω κι αν σε δεξιά στροφή έχεις βγάλει φλας ότι θα στρίψεις δεξιά).
Κάνουν θόρυβο (πολύύύύ). Συνέπεια κακοσυντήρησης. Στη θορυβώδη οδό Κορίνθου σταματήστε για λίγο και προσπαθείστε να εντοπίσετε τις πηγές θορύβου. Λίγη συμμετοχή αυτοκινήτων, τεράστια των μηχανών.
Και πολλά άλλα...Ας τα γράψει κάποιος άλλος.
Αυτά ισχύουν για την Πάτρα, δεν ξέρω τι γίνεται αλλού. Τώρα βέβαια που ξαναδιαβάζω το post μου, άλλο να τα γράφει κανείς και άλλο να τα ζεί. Όποιος έχει οδηγήσει στην πόλη (όχι μόνο στο κέντρο) καταλαβαίνει την πίκρα.
Δεν έχω δει ταινίες με Μιχαλόπουλο ως μηχανόβιο, μου αρέσουν τα δίτροχα και η φιλοσοφία τους.Jacob
-
Δεν μπορω να πω κατι σχετικα με τα προβληματα που παρατηρει ο φιλος μας στην συγκεκριμενη πολη παρα μονο οτι λιγοτερο ή περισσοτερο τα ιδια συμβαινουν σε ολες τις μεγαλουπολεις της χωρας μας και εχουν να κανουν με την αδυναμια τους να δεχθουν τον ογκο των οχηματων που οι κατοικοι τους και οχι μονο διατηρουν.
βεβαια ενα μερος του προβληματος εχει να κανει και με το [μερικες φορες αρκετα ενοχλητικο ] μεσογειακο μας ταμπεραμεντο οπως και σε αλλες χωρες [βλεπε Ν.Ιταλια] συμβαινει.
σε αυτο που θα σταθω ειναι η νοοτροπια πολλων δικυκλιστων η οποια σε πολλες περιπτωσεις ειναι απαραδεκτη ,εξωφρενικη αλλα και ακρως επικινδυνη.
το πρωτο μηχανοκινητο που οδηγησα ηταν δικυκλο πριν απο 25 περιπου χρονια.....εχω ασχοληθει στο παρελθον με trial-enduro και ειχα παλαιοτερα και δρομου μεγαλου κυβισμου.......τα τελευταια δεκα χρονια δε που το παθος της μοτοκινησης εχει σβυσει και περισσοτερο για να λυσω το προβλημα της μετακινησης στην αθηνα εχω ενα εντουρακι 250 κυβικα.
επειδη λοιπον καθημερινα βλεπω τα προβληματα και απο τις δυο σκοπιες εχω να πω οτι πραγματικα η μονη λυση για την γρηγορη μετακινηση ειναι το δικυκλο και εκει πρεπει να στραφει και η πολιτεια ωστε να ενθαρρυνει την χρηση του απο τους πολιτες με καθε τροπο.
αυτο ομως που συνεχως βλεπω και με στεναχωρει πολυ ειναι η συμπεριφορα πολλων δικυκλιστων [κυριως κατοχων σκουτερ,παπακια,βεσπες κλπ] οι οποιοι οχι μονο ειναι επικινδυνοι για τον εαυτο τους αλλα και για ολους τους αλλους οδηγους ή πεζους.
δεν θα σταθω στο τι ακριβως κανουν ωστε να τους χαρακτηρισω ετσι γιατι ειναι τοσο μακρυς ο καταλογος που μπορει να γραφω μεχρι αυριο....... αυτο ομως που λειπει περισσοτερο και δυστυχως ολο και πιο σπανια το συναντα κανεις ειναι ο σεβασμος προς τους αλλους οδηγους και η ανυπαρκτη οδηγικη παιδεια η οποια βεβαια γενικοτερα υπαρχει στους περισσοτερους οδηγους.
επειδη λοιπον αυτοι ειμαστε και ευκολα δεν αλλαζουμε πιστευω οτι μονον με κατασταλτικα μετρα μπορει να αλλαξει κατι προς το καλυτερο και λιγο με νοιαζει εαν βγουν καποιοι και πουν οτι γεμιζει τα ταμεια το κρατος ή ο δημος απο αυτα..................και ας εκπαιδευσουμε εμεις τουλαχιστον οσοι νοιαζομαστε τα παιδια μας ωστε να μην ειναι ''καφροι'' οταν πιασουν το τιμονι στα χερια τους οπως δυστυχως πολλοι[ οι περισσοτεροι ισως ] των νεοελληνων!!!!!
-
Εχοντας περασει τα φοιτητικα μου χρονια στην Πατρα, δε μπορω παρα να συμφωνησω με τον Θεμιστοκλή. Η Πατρα ειναι το πρωτυπο για το πως ΔΕΝ πρεπει να ειναι μια συγχρονη μεγαλη πολη. Εχει:
-Ανυπαρκτη αστυνομευση
-Ανυπαρκτη πολιτικη ελεγχομενης σταθμευσης
-Λιμανι μεσα στο κεντρο
-Σταθμο ΚΤΕΛ μεσα στο κεντρο
-Σταθμο ΟΣΕ μεσα στο κεντρο
-Πολλους πεζοδρομους στο κεντρο φτιαγμενους αποκλειστικα για να δωσουν χωρο για περισσοτερα τραπεζακια στους ιδιοκτητες καφετεριων
-Κανενα μεγαλο οργανωμενο γκαραζ
-Τον χειροτερο στολο αστικων λεωφορειων που εχω δει
-Οδοστρωμα που λυγιζει προφανως απο τις κακοτεχνιες και τον μεγαλο φορτο κινησης
-Αθλια πεζοδρομια
-Δημαρχο, νομαρχη και βουλευτες που βασικα δε δινουν δεκαρα. Ειδικα ο πρωτος που βγαινει μονο και μονο λογω των πολιτικων συσχετισμων στην περιοχη
-Αδιαφορους κατοικουςΒαλτε και τους στενους δρομους που φυσικα ειναι αδυνατο να αλλαξουν και εχετε το πληρες μεγαλειο της καθημερινης Πατρινης παρανοιας στους δρομους.
ΥΓ Φιλε TGD η παραλια του Βολου μολις προσφατα απεχτησε προβλημα λογω των εργων αναπλασης που γινονται. Εχουν χαθει αρκετες θεσεις ομως απο την αλλη εδω και κατι μηνες λειτουργει ενα αρκετα μεγαλο παρκινκ στο λιμανι που φυσικα εχει χρεωση (ακριβη θα ελεγα) αλλα δινει λυση για οσους πρεπει οπωσδηποτε να κατεβασουν αυτοκινητο στο κεντρο.
Σημειωση οτι το να κατεβασεις το αυτοκινητο στο λιμανι ειναι συνηθως πλεονασμος αφου στο Βολο οι αποστασεις ειναι μικρες. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όσο για το κλασικό τσιτάτο των κατόχων μηχανής ('αν όλοι κυκλοφορούσαμε με μηχανές, δε θα υπήρχε κυκλοφοριακό'), το αφήνω ασχολίαστο ως παντελώς ανέφικτο ούτως ή άλλως, άρα ευχολογία.Ναι οντως ετσι ειναι, ειναι ανεφικτο, αλλα γιατι εχω την αισθηση οτι πολλοι οδηγοι 4τροχων 'τσατιζονται' που αυτοι με τα βρωμερα 2τροχα οχηματα φθανουν πολυ πιο γρηγορα; Αρκει λιγη περισσοτερη προσοχη ΚΑΙ απο τους 2. Προσωπικα εγω εχω μαθει να πηγαινω με τη μηχανη εντελως αμυντικα. Οταν μπαινω στο αυτ/το αυτοματα αποκτω μια αισθηση ασφαλειας οσον αφορα την οδηγηση μεσα στην πολη.
Παράλογο θεωρείται και η μηχανική συντήρηση, λίγοι ενοχλούνται από κινητήρες που καίνε λάδια.
Μην ξεχνας οτι υπαρχουν πολλα σκουτερακια που ειναι 2χρονα και δεν ειναι θεμα συντηρησης το καψιμο των λαδιων.
-
Ζω στην Πάτρα τα τελευταία 9 χρόνια (ως φοιτητής και μεταπτυχιακός). Πρέπει να συμφωνήσω ότι η πόλη της Πάτρας αντιμετωπίζει ένα από τα μεγαλύτερα κυκλοφοριακά προβλήματα. Οι βασικές αιτίες των προβλημάτων εντοπίζονται σε τέσσερα κυρίως σημεία:
- **Την έλλειψη ικανοποιητικών χώρων στάθμευσης **(θα τους θεωρούσα ανύπαρκτους). Μένω σχετικά στο κέντρο της Πάτρας (για όσους γνωρίζουν την περιοχή των Υψηλών Αλωνίων) και πρέπει να πω ότι η εύρεση θεσης στάθμευσης μετά τις 9 το βράδυ είναι πραγματικό λαχείο.
- Η παρουσία του κεντρικού λιμανιού ακριβώς στο κέντρο της. Αυτή την στιγμή όλες οι νταλίκες με προορισμό την Ιταλία και την Ευρώπη περνούν από το κέντρο της Πάτρας. Ας ελπίσουμε πως με την μεταφορά του λιμανιού προς τα Βραχναίικα και την χρήση της περιφεριακής οδού θα ελαττωθεί σημαντικά.
- **Στην έλλειψη ικανοποιητικού αριθμού κεντρικών οδών που θα αποροφουν την κίνηση του κέντρου. ** Αυτή τη στιγμή στην Πάτρα υπάρχουν 4 κυρίως δρόμοι που απορροφούν τον μεγαλύτερο φόρτο κίνησης (Κορίνθου, Μαιζώνος, Αγ. Ανδρέου και Όθωνος-Αμαλίας). Στις 2 πρώτες μάλιστα η κίνηση τους τελευταίους μήνες έχει γίνει υπερβολική λόγω έργων αναπλάσεως στην πλατεία Βασ. Γεωργίου με αποτέλεσμα να έχουν καταντήσει δρόμοι μιας λωρίδας κυκλοφορίας αντί για δύο (παρκαρισμένα αμάξια δεξιά και αριστερά, πολλές φορές και διπλοπαρκαρισμένα) ενώ οι δύο τελευταίες απορροφούν τον κύριο όγκο των φορτηγών που ερχονται και φεύγουν από την Πάτρα.
- Στην έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού των διαφόρων δημοτικών υπηρεσιών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΠ). Δεν είναι δυνατόν με το που τελειώνει η μία υπηρεσία τα έργα της και αφού έχει κατασκάψει τους κεντρικούς δρόμους, η επόμενη υπηρεσία να τους ξανασκάβει. Το απότέλεσμα είναι προφανές: Δρόμοι γεμάτοι λακούβες και μπαλώματα. Λυπάσαι το αυτοκίνητό σου και τις αναρτήσεις του.
Τελικά έχει η Αθήνα το χειρότερο κυκλοφοριακό?