-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Καθίστε να το δούμε πρώτα και μετά βγάζουμε συμπεράσματα..
οπως ακριβως τα λεει το χαζοκιντ ειναι
σαν πολυ δε βιαζεστε;
ακομα δεν τον ειδαμε καλυτερο απ'το κουπερ το βαφτισαμε (;)
μην ξεχνατε,
το οτι το κουπερ παραειναι ακριβο και οτι ειναι λιγακι της μοδας με συνεπεια να το αγοραζουν ολα τα ψωνια, δεν σημαινει επ'ουδενι οτι ειναι κακο αυτοκινητο.
καθε αλλο, ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο...
αν και οπως εγραψα ειναι πολυ νωρις για μια συγκριση, αν με ρωτουσαν τι πιστευω, θα ελεγα οτι εκτιμω πως το κουπερ θα τρωει για πρωινο το 500αρακιΝομίζω στο δρόμο δεν θα τίθεται θέμα, το MINI Cooper S θα είναι πολύ πιο γρήγορο από το Abarth, όχι τόσο λόγω της όποιας διαφοράς στην ιπποδύναμη, αλλά λόγω καλύτερης πλατφόρμας (μην ξεχνάμε πως το 500 βασίζεται στο πάτωμα του Panda και έχει ένα απλό ημιάκαμπτο, ενώ το ΜΙΝΙ στο δικό του εντελώς πάτωμα με πολλαπλούς συνδέσμους κλπ, σαφώς ανώτερο). Αλλά το ζήτημα δεν είναι αυτό...
Ελάχιστοι αγόρασαν το ΜΙΝΙ για να το στρίβουν, το αγόρασαν επειδή είναι πολύ cool και το πιο ωραίο είναι πως το Cooper S το κυκλοφορούν πολύ κυρίες των καλών προαστίων...
Το 500, όντας φθηνότερο κατά πολύ, αλλά και επιθυμητό εξίσου αν όχι περισσότερο, είναι περίπου καταδικασμένο να πουλήσει πολύ περισσότερο , ανεξάρτητα αν χάνει ή κερδίζει στο δρόμο από το ΜΙΝΙ. -
Παρ'όλα αυτά, το δάπεδο του Panda είναι πάρα πολύ καλό, όπως αποδείχθηκε με τη 1400άρα έκδοση. Είμαι βέβαιος ότι και το 500 Abarth θα είναι εξαιρετικό. Ίσως τελικά αυτό να αποτελέσει τον άξιο διάδοχο του 106 Rallye (γιατί το 207 φλωRallye μόνο Rallye δεν είναι...).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Παρ'όλα αυτά, το δάπεδο του Panda είναι πάρα πολύ καλό, όπως αποδείχθηκε με τη 1400άρα έκδοση. Είμαι βέβαιος ότι και το 500 Abarth θα είναι εξαιρετικό. Ίσως τελικά αυτό να αποτελέσει τον άξιο διάδοχο του 106 Rallye (γιατί το 207 φλωRallye μόνο Rallye δεν είναι...).Ο Richard Meaden του UK Evo πάντως προτιμάει το Panda από το 500. Το μοναδικό πλεονέκτημα του 500 κατά τα λεγόμενα του είναι ότι είναι λίγο πιο άνετο & ότι έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
-
Ότι είναι σαν περίπτερο με ρόδες δεν τον πειράζει;;;
@νδρέας
-
Τι να σου πω..
Πάντως το Panda φαίνεται -και μάλλον είναι- πιο κοντό από το 500. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τι να σου πω..
Πάντως το Panda φαίνεται -και μάλλον είναι- πιο κοντό από το 500.Είναι στην καλύτερη περίπτωση ανέμπνευστο και άχρωμο, για να μην πω τίποτα χειρότερο. Αν είχε σήμα Κορεάτικής αυτοκινητοβιομηχανίας ούτε ο ειδικός τύπος θα έκανε έτσι κατά την παρουσίασή του (ειδικά το Autocar το είχε ξεχέσει...) αλλά μάλλον ο καθένας θα το έθαβε με κάθε ευκαιρία (για εμφάνιση/υλικά εσωτερικού).
Για το ύψος του 500: Ξέρουμε εδώ και πολλούς μήνες ότι δεν θα ήταν και τόσο μικρό τελικά όσο φανταζόμασταν στην αρχή.
@νδρέας
-
Το Panda 100 έχει αρκετά πιο κοντό κιβώτιο και σκληρότερη ρύθμιση από το 5oo 1.4 και όντως έχει πιο σπόρ χαρακτήρα.
Αλλά οδηγικά ενδιαφέρον 5οο θα είναι αρχικά το 1.4 TJET135.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Είναι στην καλύτερη περίπτωση ανέμπνευστο και άχρωμο, για να μην πω τίποτα χειρότερο.
Ολα αυτα ειναι το Panda?
-
Μήπως ξεχνάμε πως το Panda είναι στην ίδια κατηγορία με κατι Atos, Picanto και το κακό συναπάντημα; Υπάρχει κάποιο άλλο στην κατηγορία του που είναι καλύτερο δηλαδή σε εμφάνιση ή πλαστικά;
Προφανώς και είναι μέτρια, αλλά πάνω απ' όλα το αυτοκινητάκι πρέπει να είναι φτηνό σωστά;
Το 100 είναι πάνω απ' όλα ένα παιχνίδι και ότι είναι κάπως...ακριβό για τα ...πλαστικά του, δεν μειώνει την αξία του σαν fun car!
Εντάξει, δεν είναι ο διάδοχος του Autobianchi Abarth, αλλά είναι ένα καλό υποκατάστατο, έστω και με μέτρια πλαστικά!
Οσο για την εμφάνιση, βρίσκω το 4χ4 και το 100 πανέμορφα! Κουτάκια ναι, αλλά πολύ πολύ γουστόζικα κουτάκια-περιπτεράκια!
Σε καλό δρόμο είναι και το νέο Cuore επίσης... (λίιιιγοοο φαρδύτερο την επόμενη φορά παιδιά! ) -
Κάποια πλαστικά του 500 πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιογράφο, είναι χειρότερα και από του Panda.
-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κάποια πλαστικά του 500 πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιογράφο, είναι χειρότερα και από του Panda.Τωρα αυτο θα ηθελα πολυ να το δω... μιας και αρκετα πλαστικα μερη ειναι απο το Panda το ιδιο...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κάποια πλαστικά του 500 πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιογράφο, είναι χειρότερα και από του Panda.... το οποίο είχε μακράν τα καλύτερα πλαστικά της κατηγορίας, μέχρι την έλευση του Twingo. Το 5οο είναι πολύ ανώτερο και των δύο σε αυτό τον τομέα πάντως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κάποια πλαστικά του 500 πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιογράφο, είναι χειρότερα και από του Panda.
... το οποίο είχε μακράν τα καλύτερα πλαστικά της κατηγορίας
Oh my GOD!!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κάποια πλαστικά του 500 πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιογράφο, είναι χειρότερα και από του Panda.
... το οποίο είχε μακράν τα καλύτερα πλαστικά της κατηγορίας
Oh my GOD!!!
Γιατί ρε, ποιο είχε καλύτερα; Το Aygo και το Cuore; Ή μήπως το... Fox?
-
Σε Fox -δόξα τω Θεώ- δεν έχω μπει!
Ούτε ξέρω αν κάποιο από αυτά έχει καλύτερα πλαστικά (ίσως το Cuore θα σκεφτόμουν), απλά διαπιστώνω ότι αν του Panda είναι τα καλύτερα...
-
Καλά μη λέμε ότι θέλουμε...το έχω το Πάντα (εταιρικό) και έχει άθλια πλαστικά! Άρχισαν κιόλας κάτι μικροτριγμοί από τα 1000κμ!!! Πλαστικούρα παντού...και πουθενά μαλακά υλικά...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλά μη λέμε ότι θέλουμε...το έχω το Πάντα (εταιρικό) και έχει άθλια πλαστικά! Άρχισαν κιόλας κάτι μικροτριγμοί από τα 1000κμ!!! Πλαστικούρα παντού...και πουθενά μαλακά υλικά...Εδώ δεν έχουν μαλακά υλικά αυτοκίνητα των 20Κ ευρώ+ (π.χ. auris, leon), και περιμένουμε να τα βρούμε σε αυτοκίνητο των 9 χιλιάρικων;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Καλά μη λέμε ότι θέλουμε...το έχω το Πάντα (εταιρικό) και έχει άθλια πλαστικά! Άρχισαν κιόλας κάτι μικροτριγμοί από τα 1000κμ!!! Πλαστικούρα παντού...και πουθενά μαλακά υλικά...Να υπενθυμίσω για ποια κατηγορία μιλάμε και ποιοι είναι οι ανταγωνιστές;
-
Επίσης το κακό με το Panda είναι οτι δεν υπάρχει ξύλινη επένδυση....
FIAT 5oo 2007