-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πανέμορφο το proceed
Θα το ειχα στανταρ στα υποψιν αν σκεφτόμουν αγορά νέου χατσμπακ...
Από κοντά είναι ΠΟΛΥ όμορφο. Φέρνει σε Α3, αλλά δείχνει πιο σπορτίφ. Καλά τα κατάφεραν οι κίτρινοι
Στη γενικη οψη ναι...στα πισω φωτα θυμιζει πχ ενα γιαπωνεζακι... καλα τα αντεγραψαν παλι οι κιτρινοι...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Πανέμορφο το proceed
Θα το ειχα στανταρ στα υποψιν αν σκεφτόμουν αγορά νέου χατσμπακ...
Από κοντά είναι ΠΟΛΥ όμορφο. Φέρνει σε Α3, αλλά δείχνει πιο σπορτίφ. Καλά τα κατάφεραν οι κίτρινοι
Στη γενικη οψη ναι...στα πισω φωτα θυμιζει πχ ενα γιαπωνεζακι... καλα τα αντεγραψαν παλι οι κιτρινοι...
Κάτσε να έρθει και το τούμπανο με το δίλιτρο μοτέρ και σε βλέπω να το γλυκοιτάς μέτα....
-
Για τα ψωνια του Σαββατου λες ε; Μπα...
-
Το μοτέρ του Πάσχου μαμάει.-
-
+1 τύφλα να 'χει το μοτέρ του 304 μου.
-
Ελα δε θελω οφφ τοπικ...
Παπαφανκυ μην πιανεις τα μοτορια στο στομα σου...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Για τα ψωνια του Σαββατου λες ε; Μπα...ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΓΕΣ ΣΤΟ MSN για το Ceed...
Εδω το παιζεις δυσκολος και τσαμπουκας και πως τα ΚΙΑ ειναι για ψωνια. Δεν τα αφηνεις τα σαπια λεω γω... σε πειραμε χαμπαρι.
Εγω παντως επιμενω: ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ
-
Του έχει γυαλίσει καιρό τώρα.
Απλά το παίζει κρυφός...
-
Ναι ρε Πασχε και πιο γρηγορο και πιο ωραιο απο το μπραβο σου ειναι...και σκεψου οτι θα φρεναρει κιολας....εδω δεν φρεναρει το καινουριο μπραβο...φανταζομε το δικο σου.
-
-
Εγω τι φταιω ρε φιλε που η φιατ σου εβαλε μικρα φρενα?
-
Τα φρενα μου ειναι αγκυρες μικρε....
Και δε θελω οφφ τοπικ..
-
Σιγα τον τιτανικο
(για να σου πω αυτο που σου ειπα και στο μσν)
-
Πετυχημενο,λεγε γρηγορα ποιος στο ειπε...
-
Παμπ ρε.
-
Παλι off topic ειστε.. Τι θα γινει με σας ρε παιδια??
-
με φιατακια θα ασχολουμαστε τωρα??
-
ΙΜΗΟ και μόνον το γεγονός των -80 κιλών είναι αρκετό για έναν νέο οικογενειάρχη χωρίς τέκνα (δύσκολο το άθλημα με το κάθισμα στα 3θυρα) να το θέσει στη λίστα των επιλογών του.
Μορφολογικά η ΚΙΑ αποφάσισε να κινηθεί σε μία διαφοροποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών του οχήματος (φαρδύτερα μετατρόχια, μικρότερο ύψος κ.λπ.) θέλοντας να αποτελέσει μία καλή επιλογή για κάποιον με μεσαίο - χαμηλό bugdet. Και σε αντίθεση με γνωστή Ιαπωνική εταιρεία με το avant-guard σχεδιαστικό της τέκνο που αυτή την διαφοροποίηση την κοστολόγησε λες και είναι από χρυσό οι Κορεάτες έπραξαν το σύνηθες με τις 3 πόρτες να στοιχίζουν λιγότερο από τις 5 πόρτες. Η τιμή του οχήματος αν δεν είναι για το λανσάρισμα του είναι πολύ καλή. ΙΜΗΟ δεν βλέπω το λόγο γιατί για 2 παραπάνω πόρτες να το πληρώνω 600 Ευρώ και το κυριότερο να καίω 0.5 λίτρα καύσιμο (είναι και το βάρος) ανά 100 χιλιόμετρα.
Βέβαια μένει να δούμε αν τα 80 κιλά είναι μόνο από τις -2 πόρτες ή έχουν γίνει και άλλες εκπτώσεις (πχ. ηχομόνωση, εσωτερικά υλικά) κάτι που αν δεν ακουμπήσεις και ακούσεις δεν είναι δυνατό να το καταλάβεις από το φωτογραφικό υλίκο.
Όπως και να έχει γνωρίζω πολλούς με 3θυρα 'premium class' με τιμές από τα 15.5K ή 17.5Κ με 97 ή 122 άλογα αντίστοιχα που θα χάσουν τον ύπνο τους. Ειδικά οι 1οι δε γιατί πουλάνε αυτοκίνητα όπως η ΚΙΑ. Οι 2οι απλά πουλάνε μπάλες γνωστό αθλήματος για πλούσιους και θα επηρεαστούν λιγότερο....
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
με φιατακια θα ασχολουμαστε τωρα??Oχι θα αφησουμε τα Φιατ να παμε στα ΚΙΑ...
κατα το
Οχι θα αφησουμε το γαμο να παμε στα πουρναρια...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
με φιατακια θα ασχολουμαστε τωρα??
Oχι θα αφησουμε τα Φιατ να παμε στα ΚΙΑ...
κατα το
Οχι θα αφησουμε το γαμο να παμε στα πουρναρια...
Aν δεν αντεχεις (οικονομικα) την ζημιαρα γυναικα,καλυτερα πανε για πουρναρια
Kia Cee'd 2007