ΙΜΗΟ και μόνον το γεγονός των -80 κιλών είναι αρκετό για έναν νέο οικογενειάρχη χωρίς τέκνα (δύσκολο το άθλημα με το κάθισμα στα 3θυρα) να το θέσει στη λίστα των επιλογών του.
Μορφολογικά η ΚΙΑ αποφάσισε να κινηθεί σε μία διαφοροποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών του οχήματος (φαρδύτερα μετατρόχια, μικρότερο ύψος κ.λπ.) θέλοντας να αποτελέσει μία καλή επιλογή για κάποιον με μεσαίο - χαμηλό bugdet. Και σε αντίθεση με γνωστή Ιαπωνική εταιρεία με το avant-guard σχεδιαστικό της τέκνο που αυτή την διαφοροποίηση την κοστολόγησε λες και είναι από χρυσό οι Κορεάτες έπραξαν το σύνηθες με τις 3 πόρτες να στοιχίζουν λιγότερο από τις 5 πόρτες. Η τιμή του οχήματος αν δεν είναι για το λανσάρισμα του είναι πολύ καλή. ΙΜΗΟ δεν βλέπω το λόγο γιατί για 2 παραπάνω πόρτες να το πληρώνω 600 Ευρώ και το κυριότερο να καίω 0.5 λίτρα καύσιμο (είναι και το βάρος) ανά 100 χιλιόμετρα.
Βέβαια μένει να δούμε αν τα 80 κιλά είναι μόνο από τις -2 πόρτες ή έχουν γίνει και άλλες εκπτώσεις (πχ. ηχομόνωση, εσωτερικά υλικά) κάτι που αν δεν ακουμπήσεις και ακούσεις δεν είναι δυνατό να το καταλάβεις από το φωτογραφικό υλίκο.
Όπως και να έχει γνωρίζω πολλούς με 3θυρα 'premium class' με τιμές από τα 15.5K ή 17.5Κ με 97 ή 122 άλογα αντίστοιχα που θα χάσουν τον ύπνο τους. Ειδικά οι 1οι δε γιατί πουλάνε αυτοκίνητα όπως η ΚΙΑ. Οι 2οι απλά πουλάνε μπάλες γνωστό αθλήματος για πλούσιους και θα επηρεαστούν λιγότερο....