-
Tιμουλα εχουμε?
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Τα περί αυξημένης ρύπανσης όταν συμβατικό αυτοκίνητο καίει αμόλυβδη δεν ισχύουν πλέον, μια που η νέα Super έχει την ίδια σύσταση με την αμόλυβδη, αλλά επιπλέον περιέχει προσθετα καλίου για τη λίπανση των εδρών των βαλβίδων. Δηλαδή ούτως ή άλλως είτε νέα Super καίει είτε αμόλυβδη το ίδιο ρυπαίνει.Παίδες, δεν μπορώ να βρώ τεκμηριωμένη απάντηση σχετικά με το ζήτημα της χρήσης αμόλυβδης σε όχημα χωρίς καταλύτη. Ίσως μόνο με μετρήσεις. Το ψάχνω μιας και ο κινητήρας μου μπορεί να κάψει αμόλυβδη, αλλά βάζω Super μόνο και μόνο για το φόβο των ρύπων. Θα ήθελα να δώ και τις νέες βενζίνες 95 και 100 οκτανίων. Είναι η διαφορά αμόλυβδης και Super μόνο στα πρόσθετα για τη λίπανση των βαλβίδων;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Tιμουλα εχουμε?Κατι λιγότερο απο 1 euro!!!
-
Ο χρήστης fabia100 έγραψε:
Tιμουλα εχουμε?
Κατι λιγότερο απο 1 euro!!!
Την έχω δει να παίζει από 0,95 έως 0,99.
-
Νοway!
Aπλη Vpower 95αρα με 0,82! -
Πλάκα - πλάκα η BP θα χάσει και μερικούς πελάτες. Εγώ βάζω πάντα BP και στο turbaki έβαζα πάντα super αμόλυβδη όταν υπήρχε. Τώρα την καταργήσανε και σε πάνε υποχρεωτικά στην ultimate, η οποία έχει και σημαντικά αυξημένη τιμή σε σχέση με την super αμόλυβδη την οποία αντικατέστησε. Προσωπικά θεωρώ ότι η διαφορά μεταξύ super αμόλυβδης (BP την οποία έβαζα) και Ultimate δεν είναι και τόσο τρομέρή ή για να είμαι ακριβής μάλλον δεν την χρειάζομαι τέτοια διαφορά στο δρόμο αν θα πρέπει να πληρώνω αυξημένη τιμή κατά 10%.
Μάλλον Shell και V-power σου ρχομαι! -
Στο ΒΡ που βάζω,η μάνικα της ultimate έχει ουρά σχεδόν πάντοτε και μάλιστα καινούρια αυτοκίνητα!!!
Εγω καθώς αγόρασα την 2.0Τ βάζω πάντα ultimate,οπότε δεν έχω ιδέα πως αποδίδει το μοτέρ με τις άλλες και ούτε και θα το δοκιμάσω ποτέ... -
χθες μίλαγα με φίλο πρατηριούχο BP και μου είπε πως το 40% των πωλήσεών του είναι η ultimate.
Γι'αυτό και βλέπετε που πήγε η τιμή της από τότε που βγήκε!
Όταν γύρναγα από τη Λ.Πλαστήρα και περνόντας από Καρδίτσα κανένα πρατήριο ΒP δεν την είχε πάνω από 0,95 ,υπήρχε μάλιστα ένα που την είχε 0,939.
Λογικό είναι αν δεν υπάρχει ζήτηση σε αντίθεση με την Αθήνα. -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
χθες μίλαγα με φίλο πρατηριούχο BP και μου είπε πως το 40% των πωλήσεών του είναι η ultimate.Γι'αυτό και βλέπετε που πήγε η τιμή της από τότε που βγήκε!
Όταν γύρναγα από τη Λ.Πλαστήρα και περνόντας από Καρδίτσα κανένα πρατήριο ΒP δεν την είχε πάνω από 0,95 ,υπήρχε μάλιστα ένα που την είχε 0,939.
Λογικό είναι αν δεν υπάρχει ζήτηση σε αντίθεση με την Αθήνα.Σήμερα την είδα 1,07
-
Δηλ 365 δρχ/λιτρο!!!!!!!!
Δεν παμε καλα μου φαινεται...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σήμερα την είδα 1,07Κώστα αφού συνεχίζουν και πουλάνε με τόσο ασ'την πάνε και 1,50 Ε.
εγώ πάντως αντιστέκομαι σθεναρά με ελληνικές super αμόλυβδες(Ελιν,AVIN) με ~ 0,79
-
Πάντως παιδιά το λογικό είναι η ζήτηση/κατανάλωση να ρίχνει την τιμή του προϊόντος και όχι να την ανεβάζει. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν οι οικονομολόγοι (χωρίς να είμαι σε θέση να εξηγήσω το πως και γιατί).
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Σήμερα την είδα 1,07
Κώστα αφού συνεχίζουν και πουλάνε με τόσο ασ'την πάνε και 1,50 Ε.
εγώ πάντως αντιστέκομαι σθεναρά με ελληνικές super αμόλυβδες(Ελιν,AVIN) με ~ 0,79
Βάζω V-power από τότε που πήρα το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένο πρατήριο με τιμή 0,86-0,89.
Στο clio βέβαια βάζω φτηνόιλ ( ) πάλι σε συγκεκριμένο πρατήριο ΕΠ με 0,69-,073. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πάντως παιδιά το λογικό είναι η ζήτηση/κατανάλωση να ρίχνει την τιμή του προϊόντος και όχι να την ανεβάζει. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν οι οικονομολόγοι (χωρίς να είμαι σε θέση να εξηγήσω το πως και γιατί).H υπερβολική ζήτηση ανεβάζει την τιμή, η υπερβολική προσφορά τη μειώνει.
Οπότε αν η τιμή ανεβαίνει, τότε 'πουλάει'. Και μάλλον θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι να μην πουλάει πια τόσο καλά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως παιδιά το λογικό είναι η ζήτηση/κατανάλωση να ρίχνει την τιμή του προϊόντος και όχι να την ανεβάζει. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν οι οικονομολόγοι (χωρίς να είμαι σε θέση να εξηγήσω το πως και γιατί).
H υπερβολική ζήτηση ανεβάζει την τιμή, η υπερβολική προσφορά τη μειώνει.
Οπότε αν η τιμή ανεβαίνει, τότε 'πουλάει'. Και μάλλον θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι να μην πουλάει πια τόσο καλά.
Χμμμ... όντως, πιο λογικό μου ακούγεται αυτό που λες Νάσο. Ίσως να μπερδεύτηκα από την πρακτική πολλών εμπόρων (εμενα συμπεριλαμβανομένου) να επιδιώκουν αύξηση των κερδών από την αύξηση των πωλήσεων αντί από την αύξηση των τιμών.
-
Πάντως το σίγουρο είναι ότι εαν οι βενζίνες που μπαινουν στα ντεπόζιτα
μας ήταν 'ΣΩΣΤΕΣ' 95αρες ή 98αρες χωρίς λοιπά 'παρατάγουδα'
τότε δεν θα ψάχναμε για Vpower ή racing ή Ultimate για να έχουμε
το κεφάλι μας ήσυχο και να δουλεύει και ο κινητήρας μας ωραία,
παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.Απόδειξη ότι αυτά τα καύσιμα κυκλοφορούν σε ελάχιστες χώρες.
Φυσικά στην Ελλάδα με το πολύ υψηλό κατα κεφαλήν εισόδημα !!!
μπορούμε να πληρώνουμε 1 ή και παραπάνω ευρώ το λίτρο για βενζίνη...
και να μας λένε ότι έχουμε την πιό φθηνή βενζίνη στην Ε.Ε. -
Πάντως αναμένονται μειώσεις σύμφωνα με το site των 4Τ!
-
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Πάντως το σίγουρο είναι ότι εαν οι βενζίνες που μπαινουν στα ντεπόζιτα
μας ήταν 'ΣΩΣΤΕΣ' 95αρες ή 98αρες χωρίς λοιπά 'παρατάγουδα'
τότε δεν θα ψάχναμε για Vpower ή racing ή Ultimate για να έχουμε
το κεφάλι μας ήσυχο και να δουλεύει και ο κινητήρας μας ωραία,
παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.Απόδειξη ότι αυτά τα καύσιμα κυκλοφορούν σε ελάχιστες χώρες.
Φυσικά στην Ελλάδα με το πολύ υψηλό κατα κεφαλήν εισόδημα !!!
μπορούμε να πληρώνουμε 1 ή και παραπάνω ευρώ το λίτρο για βενζίνη...
και να μας λένε ότι έχουμε την πιό φθηνή βενζίνη στην Ε.Ε.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
-
Περα απο τον ξεφτυλα μισθο, να προσθεσω και:
- τη ξεφτυλα ποιοτητα των καυσιμων
- το ξεφτυλισμενο κρατος με τους ανυπαρκτους ελεγχους
- την ανυπαρκτη προστασια του καταναλωτη απο τον καθε λογης απατεωνα
- το τεραστιου μεγεθους λαθρεμποριο καυσιμων!
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Τα περί αυξημένης ρύπανσης όταν συμβατικό αυτοκίνητο καίει αμόλυβδη δεν ισχύουν πλέον, μια που η νέα Super έχει την ίδια σύσταση με την αμόλυβδη, αλλά επιπλέον περιέχει προσθετα καλίου για τη λίπανση των εδρών των βαλβίδων. Δηλαδή ούτως ή άλλως είτε νέα Super καίει είτε αμόλυβδη το ίδιο ρυπαίνει.Παίδες, δεν μπορώ να βρώ τεκμηριωμένη απάντηση σχετικά με το ζήτημα της χρήσης αμόλυβδης σε όχημα χωρίς καταλύτη. Ίσως μόνο με μετρήσεις. Το ψάχνω μιας και ο κινητήρας μου μπορεί να κάψει αμόλυβδη, αλλά βάζω Super μόνο και μόνο για το φόβο των ρύπων. Θα ήθελα να δώ και τις νέες βενζίνες 99 και 100 οκτανίων. Είναι η διαφορά αμόλυβδης και Super μόνο στα πρόσθετα για τη λίπανση των βαλβίδων;
Επί των ανωτέρω καμμία απάντηση;
ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?