Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 315
    • 316
    • 245 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49006
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      m1234 last edited by

      Εχει γίνει και παλιότερα κουβέντα για το θέμα της πιθανότητας κατάργησης από την VW των TSI. Προσωπικά δεν το πιστεύω, βλέπω όμως μια πολύ συγκρατημένη εξέλιξη σε σχέση με αυτά που περιμέναμε. Βγήκε ο 170 και πολύ γρήγορα και ο tsi με τα 140. Τώρα βγαίνει στο tiguan και tsi με 150. Παράλληλα είχαν κυκλοφορήσει φήμες για tsi 1.2 με 100-120hp και για tsi 1.6 με 200+hp οι οποίοι όμως δεν υλοποιήθηκαν.
      Αντί να ενισχυθεί η γκάμα των tsi και να μπεί σιγά-σιγά και στα audi-skoda-seat βλέπω να βγαίνουν
      1.4TFSI με 122-125
      2.0TFSI με 170
      υπάρχει 2.0ΤFSΙ με 200hp
      παρουσιάστηκε στο Α1 1.4TFSI με 150hp.

      Βλέπω δηλαδή ότι μια τάση να ρίξει το βάρος στους TFSI και όχι στους TSI. Σχεδόν καλύπτεται όλο το φάσμα ιππων με TFSI 122-125-150-170-200hp και ίσως στο μέλλον να μην υπάρχει ανάγκη για tsi. Μήπως τελικά αποφασισουν ότι αφού μπορούν να καλύψουν όλες τις ιπποδυνάμεις με tsfi γιατί να πάνε σε πιο συνθετες λύσεις όπως tsi?
      Τι λέτε εσείς?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Ότι ίσως να τους είναι οικονομικότερο και προτιμότερο να κατασκευάζουν απλά turbo και όχι turbo/compressor...

        Ωστόσο ίσως να τα έβγαλαν σε μαζική παραγωγή για να δείξουν και τεχνολογική υπεροχή / διαφημίσουν το όνομα...

        Τα παραπάνω είναι απλές σκέψεις, δε γνωρίζω τι έχουν στο κεφάλι τους οι Γερμαναράδες...

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          O λόγος που έχεις μηχανικό υπερσυμπιεστή ΚΑΙ υπερσυμπιεστή εξάτμισης είναι για να έχεις καλή ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές και να μη λαχανιάζει ο κινητήρας στις ψηλές στροφές. Αυτό το κάνει το GT των 170 ίππων. Το TSI των 140 ίππων με καλή ροπή χαμηλά αλλά που κόβει τη δύναμη ψηλά, είναι ηλίθιο σύστημα γιατί πληρώνεις για 2 υπερσυμπιεστές και ΔΕΝ τους χρησιμοποιείς όπως πρέπει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            m1234 last edited by

            Καλή ροπή χαμηλά έχουν και τα νέα tfsi.
            Πάντως μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει ο δίλιτρος 170άρης του Tiguan.
            Αφού είχαν 170άρη στα 1.4 γιατί βγάζουν και στα 2.0? (χωρίς compressor βέβαια) Προφανώς κάποιος λόγος υπάρχει. Όταν ανακοινωθουν τα πλήρη στοιχεία του δίλιτρου θα είχε ενδιαφέρον μια σύγκριση σε ροπές - καταναλώσεις - κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Το ίδιο δεν έχει και το Α6; Δίλιτρο TFSI με 170;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                droemmen last edited by

                Ο 2λιτρος TFSI έχει 28,5 χλγ/1800-5100 rpm ροπή έναντι 24,7/1750-4500 του 1.4 TSI. Ίσως στο Tiguan χρειάζεται αυτή η παραπάνω ροπή και το ελαφρά αυξημένο ευρος της.
                Στα χαρτιά οι καταναλώσεις τους είναι παρόμοιες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alphaville last edited by

                  Στο εσωτερικό,είναι μαλακά τα πλαστικά του ταμπλώ παιδιά?Γενικά τι αίσθηση σας δίνει?
                  Καλύτερα ένα μεταχειρισμένο Civic Type-R 02-03 ή ένα καινούριο TSI?
                  Έχω ένα saxo vts πρός το παρόν και έχω αυτό το δίλημμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Σαν το καινούριο τίποτα άλλο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rallye40 last edited by

                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                      Σαν το καινούριο τίποτα άλλο...

                      Το Type-R όμως άλλο πράγμα.
                      μόνο να μην είναι εισαγωγής και σκισμένο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης rallye40 έγραψε:

                        Σαν το καινούριο τίποτα άλλο...

                        Το Type-R όμως άλλο πράγμα.
                        μόνο να μην είναι εισαγωγής και σκισμένο!!!

                        Αυτοκίνητο 4-5ετίας αυτής της κατηγορίας, θα αρχίζει να ζητάει τα κέρατά του (ΚΤΕΟ, λάστιχα, αμορτισέρ το ένα το άλλο)...

                        Και δύσκολο να το βρεις χαρτί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dpolal last edited by

                          Μια απορία έχω και σόρρυ κιόλας αλλά 340τόσες σελίδες είναι κάμποσες για να τις διαβάσεις όλες...

                          Ρωτάει φίλος που ψήνεται για Golf....

                          Το 1.4ΤΣι με τα 122 και τα 140 άλογα έχουν μόνο τούρμπο ή το 140άρι είναι Light έκδοση του GT και με κομπρέσσορα;;;;;;;

                          Το 122άρι μπορεί να ανέβει λίγο με πρόγραμμα κλπ κοντά στο 140άρι ή όχι ;;;;;

                          Ευχαριστώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                            Το 1.4ΤΣι με τα 122 και τα 140 άλογα έχουν μόνο τούρμπο ή το 140άρι είναι Light έκδοση του GT και με κομπρέσσορα;;;;;;;

                            Το δεύτερο. Σκέτο τούρμπο το 122, τούρμπο + κομπρέσσορα το 140.

                            Το 122άρι μπορεί να ανέβει λίγο με πρόγραμμα κλπ κοντά στο 140άρι ή όχι ;;;;;

                            Ευχαριστώ...

                            Θα μπορούσε πιθανότατα, αλλά δεν χρειάζεται. Σε επιδόσεις είναι σχεδόν σαν το 140άρι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Ευχαριστώ krus...

                              O φίλος προσπαθεί να αποφασίσει ποιό να διαλέξει.
                              Βασικά κλείνει προς το 140άρι Golf ΑΛΛΑ εδώ και μερικές μέρες του μπήκε η ιδέα να ανέβει κατηγορία και να κοιτάξει προς το νέο Α3 Sportback με τον 1.4TSi...

                              Απλά το ψάχνει ακόμα μήπως και ο 125άρης του Α3 (που είναι ίδιος με τον 122άρη του Golf αν δεν κάνω λάθος) δεν τον ικανοποιήσει πλήρως και αν μπορεί να ανέβει αργότερα με λίγο πείραγμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Το 1.4ΤΣι με τα 122 και τα 140 άλογα έχουν μόνο τούρμπο ή το 140άρι είναι Light έκδοση του GT και με κομπρέσσορα;;;;;;;

                                Το δεύτερο. Σκέτο τούρμπο το 122, τούρμπο + κομπρέσσορα το 140.

                                Το 122άρι μπορεί να ανέβει λίγο με πρόγραμμα κλπ κοντά στο 140άρι ή όχι ;;;;;

                                Ευχαριστώ...

                                Θα μπορούσε πιθανότατα, αλλά δεν χρειάζεται. Σε επιδόσεις είναι σχεδόν σαν το 140άρι.

                                δε γράφεις τις ρεπρίζ που μέτρησε το περιοδικό,αλλά δεν γράφτηκαν αν δεν είναι κόπος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                  Το 1.4ΤΣι με τα 122 και τα 140 άλογα έχουν μόνο τούρμπο ή το 140άρι είναι Light έκδοση του GT και με κομπρέσσορα;;;;;;;

                                  Το δεύτερο. Σκέτο τούρμπο το 122, τούρμπο + κομπρέσσορα το 140.

                                  Το 122άρι μπορεί να ανέβει λίγο με πρόγραμμα κλπ κοντά στο 140άρι ή όχι ;;;;;

                                  Ευχαριστώ...

                                  Θα μπορούσε πιθανότατα, αλλά δεν χρειάζεται. Σε επιδόσεις είναι σχεδόν σαν το 140άρι.

                                  δε γράφεις τις ρεπρίζ που μέτρησε το περιοδικό,αλλά δεν γράφτηκαν αν δεν είναι κόπος

                                  Έχεις λίγο (λίγο λέμε!) καιρό υπομονή;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    τί λίγο βρε! κανά μήνα εννοείς για το επόμενο τεύχος;!

                                    οκ σπύρους!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blaoulis last edited by

                                      Θα ηθελα εδω να παραθεσετε αποψεις για το golf ΤSI 1400 140 αλογα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        obelix last edited by

                                        http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=13837

                                        348 σελίδες με απόψεις επί του θέματος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rtouris last edited by

                                          Γιατί έχω την εντύπωση πως είμαστε ήδη μέσα στο νήμα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Γιατί έγινε μεταφορά του εδώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 245 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr