-
πριν μερικες μερες σε αυτο εδω το τοπικ ειχαμε μια διαφωνια σχετικα με την αποτελεσματικοτητα των φτερουγων, και ελεγα οτι το στι υπολειπεται του εβο λογω μικροτερου μεταξονιων-μεγαλων προβολων-και πισω αναρτησης μακφερσον
εδω υπαρχει ενα λινκ απο την ιδια την sti που αναφερει για πιον λογο επελεξαν την πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση, μικρυναν τους προβολους, και μεγαλωσαν το μεταξονιο
http://www.subaru-sti.co.jp/e/GRN/imgs/08grn_e_A3.pdf -
Οπως επισης και για τη στιβαροτητα των πλαισιων, την καλυτερη κατανομη βαρους που λες, την αξιοπιστια κλπ, ειπα δεν θα συνεχισω αλλα θα σου απαντησω μονο με links στα λεγομενα σου για να μην μενουν εντυπωσεις:
Αξιοπιστια:
http://money.cnn.com/2007/10/16/auto...ex.htm?cnn=yes (4η θεση Subaru συμφωνα με αυτο τον δεικτη)
http://news.yahoo.com/s/nm/20071016/...liability_dc_1 (2η θεση εδω)Κατανομη βαρους και συγκριση με ιδια λαστιχα:
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... price.html
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... price.htmlΑπλα και εν συντομια το EVO τουλαχιστον στα τωρινα μοντελα εχει χειροτερο πλαισιο, χειροτερη κατανομη βαρους και χειροτερη αξιοπιστια.
Απο την αλλη εχεις δικιο σαφως και βελτιωθηκε η ικανοτητα περιστροφης και η ευελιξια του STI (μην ξεχνας οτι ο μποξερ εχει μακραν χαμηλοτερο κεντρο βαρους η μηπως αυτο δεν βοηθα, βλεπε roll center VS center of gravity;) αλλα ειδικα καποιος που γνωριζει το EVO το οποιο καταφερνει με τοσο χαλια κατανομη βαρους να ειναι τοσο ευκινητο με τιμονι ξυραφι (η μαλλον μουρη ξυραφι γιατι δεν ειναι το τιμονι που κανει τη διαφορα) δεν θα επρεπε να λεει οτι το μεταξονιο φταιει αποκλειστικα, η Porsche αραγε κολαει μπρηκια η δεν μπορει να κατασκευασει μακρυτερο μεταξονιο και παραμενει σχεδον σε αυτουσιο αυτο του σκαραβαιου;
Εκει η φυσικη παει περιπατο; -
jimtheo
τα λινκ που εχεις βαλει δειχνουν οτι το στι ειναι πιο γρηγορο σε ευθεια σε ολες τις μετρησεις απο 0-40 εως 0-100 μιλια
δειχνουν επισης οτι εχει πολυ καλυτερη κατανομη βαρους απο το εβο
το λινκ που εχεις βαλει λεει επισης οτι τα βαλανε στην πιστα και εκει το εβο (που ενω ειναι πιο αργο εστω οριακα,και με ''χειροτερη''κατανομη) ειναι πιο γρηγορο απο το στι και με παραπανω πλευρικα g.
ολες αυτες οι μετρησεις εγιναν οπως θα δεις και απο το λινκ με ημισλικ στο στι και κανονικα πολιτικα λαστιχα στο εβο
ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο αποτελεσμα που εβγαλαν και τα ελληνικα περιοδικα παλι με ημισλικ στο στι και πολιτικα στο εβο
τωρα τα περι αξιοπιστιας δεν εχουν καμια βαρυτητα γιατι αν και δεν μου ανοιγουν δεν νομιζω να αναφερονται σε εβο vs sti αλλα σε σουμπαρου γενικως και δεν με ενδιαφερει αν τα φορεστερ και τα ιμπρεζα με ολες τις εκδοσεις τους ειναι πιο αξιοπιστα σε συγκριση με τα πατζερο τα κολτ τα απλα λανσερ κλπ
δεν μου απαντησες ομως γιατι αλλαξαν την πισω αναρτηση με μακφερσον με τις μεγαλες διαδρομες, και επελεξαν αυτη που εχει το εβο απο το 1991?
τους προβολους και το μεταξονιο το τονιζουν οτι το εχουν μειωσει απο το απερχομενο μοντελο για '' καλυτερο κρατημα και ευσταθεια '' και ολα αυτα απο το σαιτ της στι για τα αγωνιστικα του pwrcοτι ακριβως σου ελεγα και μου ελεγες για μποξερ και ακαμψιες κλπ
καλη η θεωρια αλλα στην πραξη παλι το εβο ηταν μπροστα οπως και στο λινκ που εβαλες
θα ηθελα ομως να μου εξηγησεις τον λογο γιατι ηταν αργοτερο το στι απο το εβο αφου ειχε ημισλικ, καλυτερη κατανομη,ηταν πιο γρηγορο σε ευθεια απο το εβο
στις εξηγησεις σου βεβαια δεν θα δεχτω οτι επαιξαν ρολο τα φαρδυτερα μετατροχια, μεγαλυτερο μεταξονιο, οι κοντυτεροι προβολοι και η πιο εξελιγμενη τετρακινηση του εβο, και αυτο γιατι οταν τα ανεφερα πριν μερικες εβδομαδες ελεγες οτι δεν ισχυουνφιλικα
Δημητρης -
Kαθενας οτι θελει (η μηπως οτι τον συμφερει;) προσεχει:
*
Only after combining the best laps of the 2006 Evo and 2006 STI do marked differences become evident. Analysis shows the Subaru slightly more 'chuckable' than the Mitsubishi, exhibiting a number of higher g-load spikes than the Evo, which shows smoother curves. This is further supported by a particular set of esses where the STI enters at a higher speed and spikes the g-load prior to the exit. The driver reported more confidence throwing the STI because he knew it would reward him with a lurid slide...............Not so with the STI, which has a more malleable nature. You can grab it by the scruff of its neck and throw it around, and it'll reward you with heroic deeds. From the way you can launch it from 6000 rpm with all wheels spinning to the way you can drive it slideways around a corner,** it lets you have more fun than the Evo does.** (Yes, there's still a software-regulated hardware-protecting 5000-rpm rev-limiter from a standstill that won't allow the Evo IX to unleash enough power to bark the tires on dry-pavement launches.)..................
No doubt, the Mitsubishi is a dedicated, well-sorted track machine--and so is the Subaru. Which is more fun is a different story. With performances so close, it boils down to brand preference, aesthetics, price, and personality.
600-Ft Slalom 69.8 mph avg 68.8 mph avg*
Τελικα στο ενα site δεν λενε την αληθεια, στο αλλο συγκρινουν το Spec C (ασχετα που το συγκρινουν με το αντιστοιχο EVO) και αυτο δεν ειναι normal Impreza (;;;) ουτε πουλιεται κανονικα για χρηση δρομου(;;;), στους χρονους του Nurburgring το STI ειναι μπροστα (αυτο παλι πως γινεται αφου ειναι παντου καλυτερο το EVO;) πες μας να γραφουμε μονο αυτα που σου αρεσουν τοτε να εχει και νοημα η συζητηση...
-
@jimtheo
καταρχην τα τεστ που αναφερεις ΣΑΦΩΣ και συγκριναν ανομοια αυτοκινητα, εκτος και αν το βελτιωμενο απο την cosworth διπλασιας χρηματικης αξιας και 420 ιππωνμε ραμμενους θολους στι το θεωρεις συγκρισιμο με εβο αντιπροσωπιας ....μην λεμε παλι τα ιδια
ποσως με ενδιαφερει η γνωμη του καθε αγνωστου(σε εμας τους ελληνες) αμερικλανου δημοσιογραφου που στο τελος θα βγαλει καποιο καλυτερο με γνωμονα και την τιμη κτισης
επειδη εσυ ομως δινεις μεγαλη σημασια στα γραφομενα τους ο ιδιος αμερικλανος γυρισε πιο γρηγορα την πιστα με το εβο με τα ΝΟΡΜΑΛ λαστιχα κατι που το κανεις γαργαρα,
αυτο ειναι και το αντικειμενο της συζητησης μας, ποιο ειναι πιο γρηγορο σε μια διαδρομη και οχι πιο ειναι πιο φαν του ντραιβ,αυτο ειναι στην προτιμηση του καθενος, τα ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΟΧΙ ΟΜΩΣ!!!!
ποσως με ενδιαφερουν τα πινακακια στο Νιρμπουγκρινγκ που βγαζουν την ε36 μ3 ταχυτερη απο 430
στα μοτορινγκ εχει και βιντεακι με gt3 rs να χανει απο εβο 8 gsr
εχουν γινει σε διαφορετικες συνθηκες(υγρασια-στεγνο κλπ) που δεν ξερουμε ποιες ειναι και με τι λαστιχα κλπ
για τον παραπανω λογο δεν σου εχω αναφερει για πινακακια τοπ γκιαρ οπου το εβο εχει καταπιει αμασητο το στιδεν χρειαζομαι τεστ απο αμερικανους-μογγολους κλπ για να καταλαβω ποιο ειναι πιο γρηγορο σε διαδρομη
η παρεα εχει-ειχε μαλλον αρκετα στι οπου πουληθηκαν και ΟΛΟΙ πηραν εβο και η γνωμη τους -μου μετραει πιο πολυ απο καθε τεστ(ομοιως και τα χρονομετρα...)
το ιδιο γινεται και στο scooby.gr απο γνωστες οσο εχω καταλαβει του αυτοκινητου/οδηγησης
τελικα τα μακφερσον ειναι καλυτερα απο τους πολλαπλους συνδεσμους?
συμφωνα με εσενα ναι συμφωνα με την σουμπαρου ΟΧΙ και για αυτο τα αλλαξε στην τελευταια γενιαany way εγω ειμαι ανοιχτος σε προτασεις προς επιβεβαιωση των γραφομενων μου σε οποιο μερος -πιστα -δρομο αποφασισεται
δεν μου εξηγησες τελικα πως το στι εχασε απο το εβο στην πιστα με το χαμηλοτερο κεντρο βαρους και την καλυτερη κατανομη και τα ημισλικ ελαστικα του στι?
-
Οκ λοιπον δεχομαστε οποια περιοδικα θελουμε και οποια οχι (για αξιοπιστια, κατανομη βαρους, στιβαροτητα πλαισιων κλπ ολα ομως που εσυ ισχυριστηκες οτι ειναι ετσι πως τα ειπες μηπως καταριπτονται απο επισημες πηγες, γιατι δεν μου απαντας;), αποδεχομαστε οτι οι πολλαπλοι συνδεσμοι ειναι καλυτεροι απο τα μακφερσον (οντως ειναι για ασφαλτο, εγω δεν ισχυριστηκα ποτε το αντιθετο αλλα εσυ επιμενεις πως δεν νοειται αυτοκινητο με μικροτερο μεταξονιο/μετατροχιο απο το EVO να του ριχνει σε καποιες περιπτωσεις, το βαρος ομως και η κατανομη του, η γεωμετρια και αλλα πολλα για σενα δεν μετρανε και ξαναρωτω η Porsche πως μπορει και ειναι αυτο που ειναι με τοσο κοντο μεταξονιο;), οι χρονοι στο Nurburgring δεν μετρανε γιατι εκει δεν ξερουμε με τι λαστιχα-συνθηκες γιναν (μα κανενα EVO δεν γυρισε ποτε με καλα λαστιχα και στεγνο δρομο η μηπως μετρανε οι μετρησεις μονο των Ελληνικων περιοδικων σε δημοσιο δρομο και πρεπει να τις εκλαμβανουμε ως πιο αντικειμενικες;) και παει λεγοντας!
Επισης στην πιστα αναφερεσαι μονο σε συνολικους χρονους και παραβλεπεις ολα τα αλλα ακομη και τα σχολια των δημοσιογραφων, γιατι;
Παρεπιπτοντως στο παραδειγμα μου αναφερομαι και στο συγκριτικο Spec C - FQ320 απο το περιοδικο EVO κι οχι στα φτιαγμενα για tuner GP κλπ type 25 αλλα ειπαμε ουτε αυτο μετραει!Εν ολιγοις να σου ποια ειναι η διαφορα μας, εγω δεν ειπα ποτε το STI καλυτερο αυτοκινητο απο το EVO συνολικα, τουναντιον, απλα εσυ δεν μπορεις να παραδεχτεις οτι σε καποιες περιπτωσεις ειναι γρηγοροτερο και καλυτερο κι ας μην εχει την προηγμενη τετρακινηση του EVO ουτε τα μετατροχια/μεταξονια κλπ, καταλαβε λοιπον οτι με τη θεωρια δεν κερδιζονται αγωνες ουτε βγαινεις πρωτος σε δημοσιες διαδρομες (που κατα την αποψη μου για το μεσο οδηγο και την Ελληνικη ασφαλτο το EVO υπερτερει λογω τετρακινησης και μονο), ουτε εχεις καλυτερο πλαισιο, ουτε πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ουτε ουτε ουτε!
Επειδη ανεφερες περι φορουμ κλπ ξεχνας πως πολλοι απο φτιαγμενα WRX που ειναι σαφως ενα επιπεδο κατω απο το EVO πανε σε αυτο σαν αναβαθμιση και φυσικα πολλοι με προηγουμενης γενιας STI (01-04 oπου το STI υστερει), πες μου ομως ονομαστικα εστω κι εναν με STI >05 που αγορασε EVO εστω 9αρι που ειναι μαλιστα αυτη τη στιγμη το πιο ολοκληρωμενο;
Δεν ξερεις κανεναν;
Ε, ουτε γω και ξερω παρα μα παρα πολλους λογω των φορουμ και της δουλειας μου!Επισης επειδη σε ξαναρωτησα αλλα μαλλον εσυ κανεις οσα δεν σου αρεσουν γαργαρα θες δημοσια να αναφερουμε ποσα WRX-STI απο το φορουμ μας που εχει πενταπλασια μελη απο το δικο σας ειχαν καποιο προβλημα σοβαρο η οχι (κι οχι μονο ποσα σπασαν) και ποσα EVO απο το φορυμ σας σπασαν τουρμπινα, μοτερ κλπ να δουμε αναλογιες;
Πιστεψε με μονο απο αυτα που εγω ξερω θα εχεις αρνητικο ισοζυγιο αλλα....αυτο φυσικα δεν εχει σημασια, δεν μετρα, δεν υπολογιζεται...μετρα μονο οτι το ΕΒΟ ειναι πανευκολο ειδικα για καποιον που ειχε Σουμπαρου γενικοτερα (οχι απαραιτητα STI) και μαλιστα παλιοτερο που γνωστο τοις πασοι θελει περισσοτερα αρτιδια για να παει και σε κανει οδηγο, δεν οδηγα εκεινο!
Τελος παντων οπως σου ξαναειπα στις αρχες Δεκεμβρη εχουμε συναντηση στις Σερρες ολοι μαζι οπου θα δουμε ποιος κανει τι και οπου εισαι ευπροσδεκτος να αποδειξεις-αποδειξω τα λεγομενα μας, μετα εδω θα ειμαστε να τα ξαναπουμε δημοσια!
Αν παλι θες να σου εξηγησω πως εχασε στην πιστα (Ελληνικη) το STI απο το EVO φυσικα και μπορω, ακριβως οπως χανει καθε χρονο τα τελευταια ετη το EVO στα Group N, στο Nurburgring (σιγα που ξερουν αυτοι απο σωστες μετρησεις μονο εμεις κατεχουμε την αληθεια!), στο tuner GP (εκει παλι κανενας βελτιωτης με τα μαγικα EVO δεν βρεθηκε να ριξει στα αγροτικα;), στον Χ, Ζ αγωνα!
Ξεκαβαλησε, αγροτικο εχεις oχι Ferrari, εχω πολλους φιλους με EVO (και ειναι πολυ συχνοτερο φαινομενο απο οτι σε ιδιοκτητες WRX/STI χωρις να λειπουν απο κει οι καγκουρες) και σχεδον ολοι νομιζουν πως ειναι οι κυριαρχοι των δρομων η εχουν το καλυτερο αυτοκινητο ποτε, δυστυχως για αυτους δεν ειναι ομως ετσι!!!
-
παρε και μερικα λινκ αφου τα ασπαζεσαι
However, the manic Evo is still the more refined and capable performance machine. It's faster, turns in significantly better handling numbers and supplies its driver with more feedback. A lot more feedback.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=109126While I may give the nod to the WRX STi in the States, between the two Japanese versions, I would opt for the Mitsubishi Evo. — SM
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=6As for which car is better, the Evo MR remains the champ. The WRX STI has closed the gap substantially, to the point that I could easily see choosing it in a head-to-head comparison. If you like the rally vibe, but want a dash of American grunt, the STI is a fabulous ride. If you want a serious challenger to the best driver’s cars around, the Evo is still it.
http://www.windingroad.com/reviews-page ... lution-mr/ -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παρε και μερικα λινκ αφου τα ασπαζεσαιHowever, the manic Evo is still the more refined and capable performance machine. It's faster, turns in significantly better handling numbers and supplies its driver with more feedback. A lot more feedback.
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=109126While I may give the nod to the WRX STi in the States, between the two Japanese versions, I would opt for the Mitsubishi Evo. — SM
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=6As for which car is better, the Evo MR remains the champ. The WRX STI has closed the gap substantially, to the point that I could easily see choosing it in a head-to-head comparison. If you like the rally vibe, but want a dash of American grunt, the STI is a fabulous ride. If you want a serious challenger to the best driver’s cars around, the Evo is still it.
http://www.windingroad.com/reviews-page ... lution-mr/...η αλλιως δεν απαντω σε οσα εγραψες ουτε μετρανε οσα ειπες, σωστα;
Τελος παντων ελα Σερρες να γνωριστουμε κιολας, δεν θα περασουμε ασχημα πιστεψε με και βεβαια δεν βλεπω να αλλαζεις ουτε εσυ ουτε εγω γνωμη οποτε καλυτερα να μην συνεχισουμε να γραφουμε ασχετα στο συγκεκριμενο για το 10αρι θεμα! -
Ρε συ Δημητρη αυτα τα περι ''ξεκαβαλιματος'' τι τα θελες?
δεν μας εβαλες καποιο λινκ που να μας εδειξες το στι πιο γρηγορο...το λινκ που εβαλες εδειχνε το αντιθετο..
το σταματω εδω γιατι αν σου απαντησω οπως μου απαντησες θα στενοχωρηθουμε και ειμαστε μεγαλα παιδια...δεν κανει..
σε ευχαριστω για την προσκληση για την πιστα τον Δεκεμβρη αλλα μου ειναι λιγο δυσκολο να ανεβω για να σου αποδειξω τα αυτονοητα.
επειδη ξερω ομως οτι κανεται και στην Αθηνα ιβεντ τετοια, μολις το διοργανωσεται ειμαι μεσα.περιμενω προσκληση σου
φιλικα αν και με στεναχωρησες
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
και βεβαια δεν βλεπω να αλλαζεις ουτε εσυ ουτε εγω γνωμη οποτε καλυτερα να μην συνεχισουμε να γραφουμε ασχετα στο συγκεκριμενο για το 10αρι θεμα!Πολύ καλή ιδέα! Στο κάτω-κάτω ρε παιδιά, αυτά τα αυτοκίνητα είναι τόσο κοντά σε δυνατότητες και ταυτόχρονα τόσο μακριά από τις δυνατότητες του μέσου οδηγού, που ό,τι και να ΄χεις είσαι 'αρχηγός'
Πάμε πίσω στο Evo X λοιπόν.
(Moderator nass)
-
βιντεο απο δοκιμη σε πιστα απο ιαπωνα που το στριβει με οσα
ειναι κλιπακια αναμεσα στις συνεντευξεις
πατηστε εκει που λεει ''for windows media'' κατω απο την τεταρτη φωτο
με το Χ
http://www.drivingfuture.com/car/mitsub ... 3/001.html -
έχεις οδηγήσει EVO ποτέ σου . και να έχεις οδηγήσει βόλτα θα το έκανες για να πεις ότι είναι μάπα σε σχέση με το Subaru .προς τι τόσο μίσος? για τα EVO μήπως επειδή σε τιμώρησαν κάποια ? . όσο για το ότι ποίος πούλησε Subaru για να πάρει EVO ξέρω κάμποσους , EVO να πούληση για να πάρει Subaru δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ .επειδή σε βλέπω πωρωμένο όμως σταματάω και εγώ εδώ γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη και για Αθήνα ιβεντ θα είμαι και εγώ μέσα με τον dim ( τιμωρός )
-
Ωπα ρε, δηλαδη αυριο αν παρω κι εγω EVO θα μπορω να τιμωρησω κοσμο;
Υστερα μου λετε γιατι σας λεω οτι οι περισσοτεροι με EVO εχουν καβαλησει το καλαμι!
Εξηγησε μου σε παρακαλω τι σημαινει 'τιμωρω' και οταν κι αν παρω ειτε EVO X ειτε το νεο STI παμε μια βολτιτσα σε στριφτερη διαδρομη να μου δειξεις ποιος θα τιμωρησει ποιον, τα πολλα λογια ειναι φτωχια.PS: Επειδη δεν το διαβασες η μαλλον δεν το 'προσεξες' παροτι το ξαναγραψα απο >2005 Impreza STI κανεις δεν πηγε σε EVO, αν μιλας για WRX, Forester & STI
-
Α....δεν θέλω τέτοια. Εγώ νόμιζα εδώ υπάρχει επίπεδο και δεν κάνουμε κόντρες στους δρόμους.
-
Μήπως γίνεται ο χαμένος απ την κόντρα να μου χαρίσει το αυτοκίνητό του;
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Μήπως γίνεται ο χαμένος απ την κόντρα να μου χαρίσει το αυτοκίνητό του;Σωστόοοοοοος.
-
καταραμένη Ευρώπη...μόλις 22.000 ευρώ έχει Ιαπωνία...
-
Ασε μωρε,ποιος κατεβαίνει απο το Χορτιάτη με τα πόδια...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πολύ καλή ιδέα! Στο κάτω-κάτω ρε παιδιά, αυτά τα αυτοκίνητα είναι τόσο κοντά σε δυνατότητες και ταυτόχρονα τόσο μακριά από τις δυνατότητες του μέσου οδηγού, που ό,τι και να ΄χεις είσαι 'αρχηγός'Πάμε πίσω στο Evo X λοιπόν.
(Moderator nass)
++
_
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
κ οσο για τον jimtheo,ναι ειναι χερας ...στο χερογλυκανο
α ρε ξιμ φιλε, οχι και μπλεκεις σε τετοιες κουβεντες γερος ανθρωπος...
Μitsubishi Lancer Evo X