Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΑΙΝΑ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΡΑΙΝΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Αντίλογος
    40
    117
    440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      toyotaman last edited by

      Σκέφτηκα πολύ να ανοίξω αυτό το τοπικό. Γιατί δεν ξέρω άν ενδιαφέρεται κανένας.
      Το τραίνο είναι, ίσως το ποιό διαδεδομένο μέσο μεταφοράς στον κόσμο μετά το αυτοκίνητο. Ειδικά στην Ευρώπη που τα τραίνα είναι γρήγορα, άνετα, αξίζει να ταξιδεύεις. Για Ελλάδα τι να πω.........

      Shinkansen 500 Series at Kyoto Station, March 2005

      n service 1997 - Present
      Manufacturer Hitachi, Kawasaki HI
      Cars built 144 (9 sets)
      Formation 16 cars per trainset
      Operator JR West
      Depots Hakata
      Lines served Tōkaidō Shinkansen, Sanyō Shinkansen
      Car length 25,000 mm (intermediate cars), 27,000 mm (end cars)
      Width 3,380 mm
      Height 3,690 mm
      Maximum speed 270 km/h (Tōkaidō), 300 km/h (Sanyō)
      Top Acceleration 2.0 km/h/s
      Top Deceleration 2.7 km/h/s
      Power output 18.24 MW
      Gauge 1,435 mm
      Voltage 25 kV AC, 60 Hz overhead

      πάντως το παραπάνω τραίνο δεν πρόκειται να δρομολογηθεί ποτέ στην χώρα μας......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        toyotaman last edited by

        Σκέφτηκα πολύ να ανοίξω αυτό το τοπικό. Γιατί δεν ξέρω άν ενδιαφέρεται κανένας.
        Το τραίνο είναι, ίσως το ποιό διαδεδομένο μέσο μεταφοράς στον κόσμο μετά το αυτοκίνητο. Ειδικά στην Ευρώπη που τα τραίνα είναι γρήγορα, άνετα, αξίζει να ταξιδεύεις. Για Ελλάδα τι να πω.........

        Shinkansen 500 Series at Kyoto Station, March 2005

        n service 1997 - Present
        Manufacturer Hitachi, Kawasaki HI
        Cars built 144 (9 sets)
        Formation 16 cars per trainset
        Operator JR West
        Depots Hakata
        Lines served Tōkaidō Shinkansen, Sanyō Shinkansen
        Car length 25,000 mm (intermediate cars), 27,000 mm (end cars)
        Width 3,380 mm
        Height 3,690 mm
        Maximum speed 270 km/h (Tōkaidō), 300 km/h (Sanyō)
        Top Acceleration 2.0 km/h/s
        Top Deceleration 2.7 km/h/s
        Power output 18.24 MW
        Gauge 1,435 mm
        Voltage 25 kV AC, 60 Hz overhead

        πάντως το παραπάνω τραίνο δεν πρόκειται να δρομολογηθεί ποτέ στην χώρα μας......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          toyotaman last edited by

          Σκέφτηκα πολύ να ανοίξω αυτό το τοπικό. Γιατί δεν ξέρω άν ενδιαφέρεται κανένας.
          Το τραίνο είναι, ίσως το ποιό διαδεδομένο μέσο μεταφοράς στον κόσμο μετά το αυτοκίνητο. Ειδικά στην Ευρώπη που τα τραίνα είναι γρήγορα, άνετα, αξίζει να ταξιδεύεις. Για Ελλάδα τι να πω.........

          Shinkansen 500 Series at Kyoto Station, March 2005

          n service 1997 - Present
          Manufacturer Hitachi, Kawasaki HI
          Cars built 144 (9 sets)
          Formation 16 cars per trainset
          Operator JR West
          Depots Hakata
          Lines served Tōkaidō Shinkansen, Sanyō Shinkansen
          Car length 25,000 mm (intermediate cars), 27,000 mm (end cars)
          Width 3,380 mm
          Height 3,690 mm
          Maximum speed 270 km/h (Tōkaidō), 300 km/h (Sanyō)
          Top Acceleration 2.0 km/h/s
          Top Deceleration 2.7 km/h/s
          Power output 18.24 MW
          Gauge 1,435 mm
          Voltage 25 kV AC, 60 Hz overhead

          πάντως το παραπάνω τραίνο δεν πρόκειται να δρομολογηθεί ποτέ στην χώρα μας......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            δεν ξερω αν θα το αφησουν οι Μοντς αλλα ειναι ωραιο τοπικο.....

            αυτο το γιαπωνεζικο το ειδα στο Star wars....

            απιστευτο ειναι.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nickolas last edited by

              Η Ελλάδα είναι μικρή για να συντηρεί τρένα...
              Αν δεν υπήρχε ο στρατός (που τα χρειάζεται) με τα χρήματα που έχει 'ρουφήξει' ο ΟΣΕ θα μπορούσε ήδη να έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

              Κατά τα άλλα στην πράξη άντε να μπορεί να συντηρηθεί μια γραμμή Αθήνα-Θεσ/νικη-Βόρεια σύνορα.

              Δεν αναφέρομαι σε προαστιακό βέβαια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                toyotaman last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Η Ελλάδα είναι μικρή για να συντηρεί τρένα...
                Αν δεν υπήρχε ο στρατός (που τα χρειάζεται) με τα χρήματα που έχει 'ρουφήξει' ο ΟΣΕ θα μπορούσε ήδη να έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

                Κατά τα άλλα στην πράξη άντε να μπορεί να συντηρηθεί μια γραμμή Αθήνα-Θεσ/νικη-Βόρεια σύνορα.

                Δεν αναφέρομαι σε προαστιακό βέβαια...

                έχεις δίκαιο, αλλά θα μπορούσε να υπήρχε ηλεκτροκίνηση στα τραίνα, τις κολώνες τις έχουν εγκαταστήσει αλλά νομίζω δεν λειτουργούν.....
                το δικό μας InterCity πρέπει να είναι Γερμανικής κατασκευής σαν αυτό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xtkz last edited by

                  Thomas the Tank Engine

                  H πρωτη επαφη που ειχα με τραινα ε3'αιτιας κ του ονοματος μου.

                  Στην Ελλαδα μια φορα μπηκα σε τραινο, απο αναγκη. Α8ηνα-Ναυπλιο σε περιπου 5 ωρες.

                  Στην Αγγλια ειναι το βασικο μεσο μετακινησης. London Kings Cross - York (The route of flying scotchman), αποσταση 550km περιπου το εκανα σε 2 ωρες κ 10 λεπτα.

                  Επισης εδω (Αγγλια) υπαρχουν παρα πολλοι, κυριως ηλικιωμενοι, train spotters. Μου ειχε κανει εντυπωση που περνουσα με αυτοκινητο απο ενα επαρχιακο χωριο στα Yorkshire Moores κ γινοταν Ο χαμος απο κοσμο σε πεζογεφυρα πανω απο γραμμες του τραινου. Αν 8υμαμαι καλα, σε εκεινη την περιοχη λειτουργουσαν ακομη παλια τραινα με καρβουνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zastava last edited by

                    δεν νομιζω να εχουμε αναγκη τετοια τρενα τοσο γρηγορα στην ελλαδα μιας και δεν εχουμε το μεγεθος των χωρων που τα χουν αυτα
                    το μονο τρενο που εχω παρει στην ελλαδα ειναι αυτο που κανει το δρομολογιο χαλκιδα-σταθμος λαρισης που ειναι καινουργιος συρμος κ πολυ καλος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      http://www.youtube.com/watch?v=DDmH7dfpl0Y
                      http://www.youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk
                      Youtube Video

                      Τα ιαπωνικα maglev, ταχυτερα απο 500 km/h σε κανονικα δρομολογια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        toyotaman last edited by

                        Ο χρήστης zastava έγραψε:
                        δεν νομιζω να εχουμε αναγκη τετοια τρενα τοσο γρηγορα στην ελλαδα μιας και δεν εχουμε το μεγεθος των χωρων που τα χουν αυτα
                        το μονο τρενο που εχω παρει στην ελλαδα ειναι αυτο που κανει το δρομολογιο χαλκιδα-σταθμος λαρισης που ειναι καινουργιος συρμος κ πολυ καλος

                        θα μπορούσαν εδώ και πολλά χρόνια να είχαν κάνει την γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη (μέχρι και Αλεξανδρούπολη) γρήγορη, με άνετα τραίνα......οι σταθμοί να γίνουν καλύτεροι, άν δείς τον σταθμό της Λιβαδειάς λες κει είσαι στο 1940,......οι τιμές να είναι λογικές κλπ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          montecarlo last edited by

                          Φυσικά και έχουμε ανάγκη στην Ελλάδα για γρήγορα αξιόπιστα τρένα...

                          Εαν μπορούσα να πάω Αθήνα (από Πάτρα) σε 1 ώρα με τρένο δεν θα έπαιρνα το αυτοκίνητο...... αλλα το παίρνω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyot last edited by

                            Ο σιδηρόδρομος είναι το μέλλον.
                            Για οικονομικούς και περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά και για λόγους οδικής ασφάλειας και ασφάλειας πτήσεων, καλείται (και πρέπει) να αντικαταστήσει τόσο τις βαρειές εμπορευματικές οδικές μεταφορές, όσο και τις επιβατικές αεροπορικές μεταφορές μικρών αποστάσεων.

                            Στον πολιτισμένο κόσμο υπάρχουν τραίνα.
                            Στον τρίτο κόσμο, έχουμε νταλίκες (υπέρβαρες και χωρίς λάστιχα)...
                            Χώρια ότι, ανά τόννο φορτίου, το τραίνο απαιτεί πολύ λιγότερο καύσιμο και εκπομπές καυσαερίων από ένα φορτηγό, το οποίο συν τοις άλλοις είναι εκ φύσεως επικίνδυνο όχημα και φθείρει και δυσανάλαγα πολύ το οδόστρωμα
                            (αλλά τι λέω, τώρα πια όλοι φορτηγά αγοράζουν - λέγε με SUV)

                            Όσον αφορά τις επιβατικές μετακινήσεις, με τους χρόνους που απαιτούνται πια για μετάβαση και έλεγχο ασφαλείας στα αεροδρόμια, ένα σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηροδρομικό δίκτυο διπλής τροχιάς θα είναι ταχύτερο από πόρτα σε πόρτα από το αεροπλάνο σε αποστάσεις του στυλ Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Χώρια την αποσυμφόρηση της εναέριας κυκλοφορίας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              toyotaman last edited by

                              συμφωνώ σε όλα, δυστυχώς στην χώρα μας τα τραίνα είναι ακόμα πολύ πίσω, γίνεται μία προσπάθεια με το InterCity......γιαυτό και τα ΚΤΕΛ με τα λεωφορεία για την επαρχία είναι σε ανάπτυξη.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης toyotaman έγραψε:

                                θα μπορούσαν εδώ και πολλά χρόνια να είχαν κάνει την γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη (μέχρι και Αλεξανδρούπολη) γρήγορη, με άνετα τραίνα......οι σταθμοί να γίνουν καλύτεροι, άν δείς τον σταθμό της Λιβαδειάς λες κει είσαι στο 1940,......οι τιμές να είναι λογικές κλπ

                                O σταθμος της Λιβαδειας μου αρεσει πολυ.Οταν ημουν μικρος και πηγαινα καμια φορα με τον πατερα μου και πεταγα απο τη χαρα μου.
                                Πολυ μου αρεσει και της Δαυλειας,αλλα ειναι παρατημενος πια...
                                Παντως το τρενο σιγουρα ειναι το μελλον.Στην Ευρωπη εχει παρα πολλους φιλους που ψαχνουν τα παντα σε απιστευτο βαθμο.
                                Και εμενα μου αρεσουν τα τρενα. εχω κανει αρκετα ταξιδια ,αλλα μονο στην Ευρωπη.Στην Ελλαδα δεν εχω μπει ουτε μια φορα σε τρενο!Θα ανεβασω καμια φωτογραφια απο αυτες που εχω τραβηξει κατα καιρους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  toyotaman last edited by

                                  Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                  θα μπορούσαν εδώ και πολλά χρόνια να είχαν κάνει την γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη (μέχρι και Αλεξανδρούπολη) γρήγορη, με άνετα τραίνα......οι σταθμοί να γίνουν καλύτεροι, άν δείς τον σταθμό της Λιβαδειάς λες κει είσαι στο 1940,......οι τιμές να είναι λογικές κλπ

                                  O σταθμος της Λιβαδειας μου αρεσει πολυ.Οταν ημουν μικρος και πηγαινα καμια φορα με τον πατερα μου και πεταγα απο τη χαρα μου.
                                  Πολυ μου αρεσει και της Δαυλειας,αλλα ειναι παρατημενος πια...
                                  Παντως το τρενο σιγουρα ειναι το μελλον.Στην Ευρωπη εχει παρα πολλους φιλους που ψαχνουν τα παντα σε απιστευτο βαθμο.
                                  Και εμενα μου αρεσουν τα τρενα. εχω κανει αρκετα ταξιδια ,αλλα μονο στην Ευρωπη.Στην Ελλαδα δεν εχω μπει ουτε μια φορα σε τρενο!Θα ανεβασω καμια φωτογραφια απο αυτες που εχω τραβηξει κατα καιρους...

                                  περιμένω......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Berlin Hauptbahnhof...

                                    Utrecht Centraal

                                    Πραγα, Κεντρικος Σταθμος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Η σελίδα του συνδέσμου φίλων του σιδηροδρόμου (ΣΦΣ) Έχει ωραίες φώτο με Ελληνικά τοπία και τρένα!

                                      http://www.sfs.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        Μακάρι ο προαστιακός να αντικαταστήσει την υπάρχουσα υποδομή και να επεκταθεί σε όλη την ελλάδα...

                                        Το τρένο είναι η καλύτερη λύση στις μεταφορές...

                                        (αλλά τι ξέρουν αυτοί οι κουτόφραγκοι)...

                                        _

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          toyotaman last edited by


                                          InterCity στο σταθμό Λιβαδειάς ώρα 17:15

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • F
                                            famas last edited by

                                            προσωπική εμπειρία: Από Θεσσαλονίκη για Σόφια(και ενδιάμεσες στάσεις) τα βαγόνια είναι πολύ ωραία, άνετα, καθαρά, βολικά(φτιαγμένα από τον Κιολείδη). Βέβαια, ανεβαίνει και γυρνάει ελληνικό τρένο, απλά στην επιστροφή αλλάζει η μηχανή.
                                            Από Θεσσαλονίκη για Σκόπια, παρόμοια κατάσταση. Απλά η επιστροφή αλλάζει, μια και έρχεται τρένο από Σλοβενία και είναι σε κακά χάλια(βαγόνια-θόρυβος)

                                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr