-
Σε μεγαλύτερο (ψηλότερο) προφίλ δεν μπορείς να πας χωρίς να μειώσεις το φάρδος πέλματος (πράγμα που αντεδείκνυται με 218 ίππους) για τη δεδομένη διάμετρο ζάντας (17). Σε μικρότερη ζάντα (16΄, οπότε 225/50-16) δεν ξέρω αν θα χωράνε τα φρένα σου.
Το απείρως πιθανότερο είναι ότι όλα θα λυθούν ως διά μαγείας μόλις πετάξεις τα άθλια run flat και τα αντικαταστήσεις με οποιοδήποτε λάστιχο υψηλών επιδόσεων της ίδιας διάστασης. Ξεκίνα από εκεί. Λιώσ' τα μια μέρα στα Μέγαρα!
Τα ελατήρια μη διανοηθείς να τα αλλάξεις. Για τα αμορτισέρ, όταν έλθει η ώρα τους, τα λέμε.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο;Είναι βέβαιο ότι με ένα 'νορμάλ' λάστιχο θα δεις μεγάλη διαφορά. Τα νέας γενιάς ρανφλάτ πάντως υποστηρίζουν (οι κατασκευαστές τους) ότι έχουν βελτιωθεί πολύ σε άνεση. Ποια φοράει το δικό σου;
Φοραει Bridgstone Potenza T0401 225/45 R17
To εχω ακουσει κι εγω αυτο για τα νεας γενιας run flat αλλα ψιλομούφα μου μυρίζει...Περιμενω τις προτασεις σας,ισως ενα 'κοινό' ελαστικο με μεγαλυτερο προφιλ;
Δεν πρέπει να είναι μούφα. Εταιρείες του μεγέθους της Brisgestone λαμβάνουν πολύ σοβαρά τα παράπονα πελατών όπως η BMW.
Κατά τα λοιπά, καλά στα είπε ο Coyot. Βάλε ένα καλό λάστιχο επιδόσεων στην διάσταση που φοράς και το πιθανότερο είναι να δεις μεγάλη διαφορά.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο;Είναι βέβαιο ότι με ένα 'νορμάλ' λάστιχο θα δεις μεγάλη διαφορά. Τα νέας γενιάς ρανφλάτ πάντως υποστηρίζουν (οι κατασκευαστές τους) ότι έχουν βελτιωθεί πολύ σε άνεση. Ποια φοράει το δικό σου;
Φοραει Bridgstone Potenza T0401 225/45 R17
To εχω ακουσει κι εγω αυτο για τα νεας γενιας run flat αλλα ψιλομούφα μου μυρίζει...Περιμενω τις προτασεις σας,ισως ενα 'κοινό' ελαστικο με μεγαλυτερο προφιλ;
Δεν πρέπει να είναι μούφα. Εταιρείες του μεγέθους της Brisgestone λαμβάνουν πολύ σοβαρά τα παράπονα πελατών όπως η BMW.
Κατά τα λοιπά, καλά στα είπε ο Coyot. Βάλε ένα καλό λάστιχο επιδόσεων στην διάσταση που φοράς και το πιθανότερο είναι να δεις μεγάλη διαφορά.
Το είδαμε στην 130 του Βασίλη. Μεγάλη διαφορά με 'κανονικά' ελαστικά. Σταμάτησε το κοπάνημα αμέσως.
-
To δικό μου έχει πολύ καλά runflat. Έχει τα Bridgesteone RE050Α. Στη πίστα μου έκανε εντύπωση το grip του...και ρε σεις δε κοπανάει τόσο πολύ.
Στη βροχή επίσης είχε πολύ καλή συμπεριφορά. Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το μαμά ελαστικό της 1 μου.
Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα δηλαδή.
-
Διάσταση? Γιατί το κοπάνημα παρατηρείται σε προφίλ 45, 40 κλπ...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Διάσταση? Γιατί το κοπάνημα παρατηρείται σε προφίλ 45, 40 κλπ...205/50 17'
-
ααααα....μαλιστα......
εμεις ειχαμε 45αρια....
τωρα απλα φυσαει.....
και χρονια πολλα για σημερα
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!!!!
-
Ναι φαίνεται η BMW στη facelift 1 να έμαθε από τα λάθη της. Μου έκανε εντύπωση ο συνδυασμός 205/50 σε 17άρες...αλλά απ'ότι φαίνεται δουλεύει πολύ καλά!! Μάλλον το 50άρι προφίλ είναι ότι πρέπει.
Πριν στην 147 είχα 215/45 με ελατήρια ΤΙ...και κοπάναγε σαν τρελό!! Τώρα έχω δει αισθητή διαφορά...ναι μεν είναι σπορ/σκληρό κλπ...αλλά δε κοπανάει πουθενά.
Τέλος...με τα 205άρια ίσως καίει λιγότερο. Βασικά η BMW λέει ότι τα νέα bridgestone που φοράει η 1 είναι low-resistant tires για χαμηλότερη κατανάλωση...αν και νομίζω ότι θεωρητικά καίει λιγότερο επειδή είναι 205άρια σε 17άρες και όχι 215άρια.
Για περισσότερες πληροφορίες... Bridgestone RE 050A, το κάτω είναι το δικό μου.
-
http://www.carwalls.com/cars/10-BMW w ... html?t=210
-
Καταληγω απο τα λεγομενα σας οτι μαλλον 'κανονικα' ελαστικα με μεγαλυτερο προφιλ θα κανουν μεγαλη διαφορα.Φυσικα και θα χρειαστει μειωση στην αλλη διασταση,αλλα νομιζω 205 δεν θα ειναι σοβαρη διαφορα,αλλωστε το αυτοκινητο δεν το βαζω στην πιστα
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καταληγω απο τα λεγομενα σας οτι μαλλον 'κανονικα' ελαστικα με μεγαλυτερο προφιλ θα κανουν μεγαλη διαφορα.Φυσικα και θα χρειαστει μειωση στην αλλη διασταση,αλλα νομιζω 205 δεν θα ειναι σοβαρη διαφορα,αλλωστε το αυτοκινητο δεν το βαζω στην πισταΤι έχεις τώρα??
-
225 έχει μπρος πίσω και δεν μου φαίνεται καλή ιδέα να το μειώσει, σε δικίνητο αμάξι 218 ίππων και 1500+ κιλών.
-
αν σε ενδιαφερει να αλλαξεις ζαντες τοτε ψαξε το αλλα αν οχι ασε διαστασεις κλπ ιδια....μια χαρα εισαι...
-
Μωρε δεν ειμαι μια χαρα
Μου μιλαει ο αλλος στο αυτοκινητο και ακουω να διακοπτεται η ομιλια του σαν να εχει παρασιτα,και αυτο απο σαμαράκια,σαμαράκια-οχι το ορος Αραράτ! -
http://www.bmw.com/com/de/newvehicles/m ... alogue.pdf
-
@ Tiger
Tη διάσταση των ελαστικών διατήρησε την.
Με ελαστικά υψηλών επιδόσεων θα δείς βελτίωση στην άνεση και στο grip χωρίς να χάσεις την αίσθηση του τιμονιού. Αυτά με δείκτη ταχύτητας Υ είναι σκληρότερα από αυτά με W. Σου συνιστώ W σαν καλύτερο συμβιβασμό άνεσης/αίσθησης/κρατήματος.Πχ. ... με σειρά σκληρότητας πλαινών
Pirelli Pzero
Pirelli Pzero rosso
Michelin Pilot SportΜπορείς να περάσεις σε ελαστικά W άλλων εταιριών όπου έχουν καλύτερη άνεση χάνοντας λίγο σε αίσθηση αλλά όχι σε αποτελεσματικότητα.
Πχ.
Goodyear F1
Continental SportContact 3
Advan SportΑν αποφασίσεις ξανά για runflat χρησιμοποίησε Michelin Primacy ZP είναι πιο άνετα από τα RE050A και πολύ πιο άνετα από τα δικά σου.
-
Βασίλη δεν είναι μαλακά τα Michelin σε σχέση με τα RE 050A?
Check your email.
-
Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας.
Τα runlfat μου αρεσουν ως concept,αλλα δυστυχως θα παρουν ποδι. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βασίλη δεν είναι μαλακά τα Michelin σε σχέση με τα RE 050A?Check your email.
Ποιά Michelin ? runflat ή όχι ?
Το email στο προφίλ δεν ισχύει ... έχεις pm
-
http://www.automotorsport.se/tv/?m=11430
άλλη μια κλασσική σύγκριση μεταξύ ΒMW M3 και Audi RS4 από το Σουηδικό ΑMS
Ακόμη, υπάρχει και δοκιμή της Μ5 Τouring,και ενός αυτοκινήτου που το λένε Lexus (?!)...
BMW FORUM