-
Υπάρχει μια σημαντική διαφορά όμως. Άλλο να γράψει ένας δημοσιογράφος/συντάκτης ένα άρθρο στο οποίο εκφράζει την προσωπική του άποψη/κρίση για ένα θέμα και άλλο να βγαίνει επίσημα το περιοδικό και να αναφέρεται σε ένα περιστατικό με τις όποιες συνέπειες ή προεκτάσεις έχει αυτό.
-
Βλέπε Evo VS Subaru...
Αν κατάλαβα καλά κάναν κάποιο τεστ φρεναρίσματος και το Bravo απέτυχε σε αυτό με κάποιο τρόπο. Η φιλοσοφία του 'βρήκαμε παπά να θάψουμε όποιον θέλουμε' είναι γνωστή στον ελληνικό δημοσιογραφικό κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου.
Μα είναι τελείως άκυρο σαν σκέψη... Δηλαδή το συμπέρασμα είναι ποιό; Μην πάρετε Bravo γιατί θα σας αφήσουν τα φρένα; Δεν έχω καταλάβει που το πάνε το γράμμα...
Για την A Class ήταν σαφέστατο το συμπέρασμα ότι υπήρχε σχεδιαστικό πρόβλημα. Εδώ τι ακριβώς θέλουν να πουν; Ότι τα φρένα (που μπορεί να είναι κοινά και με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία) είναι ελαττωματικά, είναι κακά σχεδιασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο; Τι;
Πάντως και το όλο θέαμα με το Bravo να έχει φύγει με τα μούτρα στα θαμνά μου θυμίζει εκείνη τη διαφημίση της Audi που δείχνει μια Μ3 με τα μούτρα στο γκρεμνό και από κάτω να λέει για το quattro...
Σαν κακόγουστη πλάκα μου κάνει. -
Δεν είναι κακόγουστη πλάκα... είναι μια αξιοθρήνητη προσπάθεια από το AMS να βρεί αναγνώστες
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
**Επίσης παράδειγμα άλλο είναι και η μεγάλη δημοσίευση για τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. Εκεί μέσα θάβονται χωρίς εξαιρέσεις οι περισσότερες μάρκες. **αυτό και αν ειναι ο ορισμός της παραπληροφόρησης. Είδες κάποιο δείγμα; Πως επιλέχθηκε αυτό; Με ποια κριτήρια; Γνώριζες τα κίνητρα όσων ψήφισαν;
Φίλε μου αυτό που έκαναν ήταν να μαζέψουν κάποιες απόψεις ανθρώπων(με έπαθλο μια ράβδο χρυσού...) και να προχωρήσουν σε γενίκευση χωρίς να τους νοιάζει η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων τους.
Μάλιστα έχουν βγάλει και την ουρά τους απέξω αφού αν κάποια εταιρεία διαμαρτυρηθεί ή απειλήσει να τους κόψει την διαφήμιση θ'απαντήσουν ότι πρόκειται για απόψεις του κοινού που οι ίδιοι δεν συμμερίζονται ενώ επίσης αν κάποιος αμφισβητήσει τα γραφώμενα τους θα ισχυριστούν ότι έγραψαν ότι τους έστειλαν οι αναγνώστες. Ξεφτίλα... -
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...Κι όμως λένε πως ...ο αποθανών δεδικαίωται... Αλλά εντάξει, η Fiat είναι παρολίγον αποθνήσκουσα, αλλά πλέον για τα καλά ανεστημένη...
-
δεν μπορώ να πω ότι το πολυ εμπιστεύομαι το AMS...
-
Ο χρήστης ** HighFidelity* έγραψε:*
montzo έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...Κι όμως λένε πως ...ο αποθανών δεδικαίωται... Αλλά εντάξει, η Fiat είναι παρολίγον αποθνήσκουσα, αλλά πλέον για τα καλά ανεστημένη...
Άλλη μια σοφία !Κανενα ποιηματάκι δεν έχεις κύριε ποιητή???
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
montzo έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...Κι όμως λένε πως ...ο αποθανών δεδικαίωται... Αλλά εντάξει, η Fiat είναι παρολίγον αποθνήσκουσα, αλλά πλέον για τα καλά ανεστημένη...
Άλλη μια σοφία !Κανενα ποιηματάκι δεν έχεις κύριε ποιητή???
Τσουκ! Διοτι οι ποιητές δεν δικαιώνονται... Εκτός αν γράφουν στο autotriti!
Tέσπα, δεν σώζεται το πράγμα, οπότε , σε αφήνω να δικαιωθείς μόνος σου...
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
το περιμενα οτι θα λεγατε για στημενα παντως!!Βουλωμενο γραμμα διαβαζεις!
Ας μας πουν λιγο για τις συνθηκες του τεστ αλλα και τι νομιζουν αυτοι οτι εφταιξε.
-
JAPAN RULES FOR ONE MORE TIME...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤJET ΜΕ 150ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕΓΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ,,,,Ο ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑΑΑΑ
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΚΟΥΟΡΕ Η ΕΝΑ ΑΤΟΣ..Κ ΑΜΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ...ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
-
Με λένε κολλημένο...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Με λένε κολλημένο...και οδηγώ σχιστομάτικο...
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...Πάρτε όλοι ford λέμε...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...
Πάρτε όλοι ford λέμε...
Το χαμεράιτ δωρο;
-
Διασταυρούμενα πυρά...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δικαιώνονται οι φήμες για την αξιοπιστία των Ιταλών ...
Πάρτε όλοι ford λέμε...
Το χαμεράιτ δωρο;
-
-
Είσαι τραγικός.-
-
Τωρα το ειδα.
Αν δεν ειναι καποιο μεμονομενο περιστατικο - καποια ελλατωματικα υλικα δηλαδη, τοτε η Φιατ εχει προβλημα.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων