-
Μια που το αναφέρουμε...Πριν κάνα χρόνο έτριζαν έντονα τα καθίσματά μου. Προχθές συνειδητοποίησα πως έχω 1 χρόνο να τ' ακούσω. Όπως ήρθε ο θόρυβος έτσι κι έφυγε.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μια που το αναφέρουμε...Πριν κάνα χρόνο έτριζαν έντονα τα καθίσματά μου. Προχθές συνειδητοποίησα πως έχω 1 χρόνο να τ' ακούσω. Όπως ήρθε ο θόρυβος έτσι κι έφυγε.Τωρα που το ανεφερες.... και γω θυμαμαι πως καποτε σαν να χαζοετριζε λιγο το καθισμα μου Τωρα δεν το κανει....
Αααα ρε Fiat... FIAT... εγω τα λεώ... αυτοεπισκευαζόμενα!
-
Μάλλον αδυνάτισες από τότε απλά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάλλον αδυνάτισες από τότε απλά.μακάρι... αλλα εχω γινει fat boy slim
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μια που το αναφέρουμε...Πριν κάνα χρόνο έτριζαν έντονα τα καθίσματά μου. Προχθές συνειδητοποίησα πως έχω 1 χρόνο να τ' ακούσω. Όπως ήρθε ο θόρυβος έτσι κι έφυγε.
Τωρα που το ανεφερες.... και γω θυμαμαι πως καποτε σαν να χαζοετριζε λιγο το καθισμα μου Τωρα δεν το κανει....
Αααα ρε Fiat... FIAT... εγω τα λεώ... αυτοεπισκευαζόμενα!
Είχα ξεχάσει τα αλάρμ αναμένα στο panda 2 μέρες! Όταν πήγα να το βάλω μπρος, εννοείται πως η μπαταρία τα είχε φτύσει. Άστο, λέω, και παίρνω το πεζώ για να πάω στη δουλειά. Μετά από άλλες δυο μέρες, λέω επιτέλους να καλέσω την οδική να μου βάλει μπρος με τα καλώδια, για να πεταχτώ μέχρι το συνεργείο να αλλάξω μπαταρία. Πριν τους τηλεφωνήσω, κάνω μια τελευταία προσπάθεια, για την Ιταλία ρε γαμώτο. Και ναι... πήρε! Έχουν περάσει δεκαπέντε μέρες και το καημένο πηγαίνει σφαίρα έκτοτε.
-
Πέρα από την πλάκα...
πριν 3 χρόνια ο συμπλέκτης μου έκανε πολύ θορυβο, κάτι σαν γκρίνιασμα νιαούρισμα... Ο συνέργειας μου είπε οτι θα με αφήσει και να αλλάξω άμεσα ένα ελατήριο... και κάτι άλλα με κόστος περί τα 300 ευρώ... του είπε οτι όταν με αφήσει θα του το φέρω...
μετά από 1 χρόνο στάματησε... πιά εντελώς... και τώρα έχουνε περάσει 3 χρόνια και δουλέβει σαν καινούργιο... αυτοεπισκευάστηκε !!
-
αυτο εννοουμε οταν λεμε οτι τα ιταλικα εχουν ψυχη Ειναι ζωντανα Αν τα αγαπας σε αγαπανε
-
ΕΚΤΡΩΜΑ...
http://carscoop.blogspot.com/2007/11/20 ... siena.html
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ΕΚΤΡΩΜΑ...http://carscoop.blogspot.com/2007/11/20 ... siena.html
Αυτό ειναι το facelift του Albea που είχε περάσει για ένα βράδυ και από την αγορά της Ελλάδος.
Δεν απευθύνεται στην Ευρωπαϊκή αγορά... εκεί πουλάνε ακόμα και το Uno
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ΕΚΤΡΩΜΑ...
http://carscoop.blogspot.com/2007/11/20 ... siena.html
Αυτό ειναι το facelift του Albea που είχε περάσει για ένα βράδυ και από την αγορά της Ελλάδος.
Δεν απευθύνεται στην Ευρωπαϊκή αγορά... εκεί πουλάνε ακόμα και το Uno
Φαίνεται Κινέζικο πάντως! Ένα χάλι μαύρο είναι! Εάν έβγαζες το σήμα της ΦΙΑΤ και έβαζες κανένα κινέζικο...δε θα έκανε καθόλου διαφορά.
-
Το πιο ωραίο είναι πως διατίθεται και με....1.0 κινητήρα!
Ευτυχώς , τέτοια αυτοκίνητα δεν έχουν μέλλον στην ελληνική αγορά πια...
Το άρθρο το λέει ξεκάθαρα κιόλας πως απευθύνεται σε αναπτυσόμενες χώρες και κυρίως για την Λατινική Αμερική. -
'Looks like Daimler quickly zapped out from the break up with the Chrysler Group and is now in search for a new bride. Fiat Group’s CEO, Sergio Marchionne surprised reporters yesterday (Nov.6, 2007) by announcing that the Italian carmaker is in talks with the Daimler Group (aka Mercedes-Benz) about a full partnership. 'We're not just talking with Daimler about engines, we're talking about everything,' Marchionne told reporters on the margins of a conference. Though Marchionne declined to give out any details about the discussion with Daimler, what we’re seeing here is top level talks between Fiat and Mercedes-Benz about a possible alliance.
Could this flirt lead to a new marriage? We can’t say for sure, but we’re more than certain that we’ll be hearing a lot of speculations and rumors over the next few months.
Via: Reuters'
http://carscoop.blogspot.com/2007/11/fi ... about.html
-
Γειας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα να με ενημερωσετε για ενα προβλημα που εχο με το στιλο .Ενω ειμαι εν κινηση στα 180χλμ να πεσουν οι στροφες στα 50 χλμ να μου κανει διακοπες κ αν μην πηγαινει πανω απο 3000 στροφες. Το πηγα στην αντιπροσωπια και μου ειπαν οτι ειναι απο σκουπιδακι στο ντεποζιτο της βενζινης , ομωσ δεν τους πιστευω. Θα ηθελα την βοηθεια σας για να δω τι θα κανω. Ευχαριστω εκ τον προτερον.
-
Μία φορά στο έκανε ή γίνεται συνέχεια ;
Πιθανά προβλήματα:
α) Μπουκομένα ψεκαστρόνια της Bosch
β) Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης
γ) Πρόβλημα σε κάποιο ασθητήρα (MAF, λ κτλ)
δ) Πρόβλημα στο ποτενσιόμετρο που είναι κάτω από το γκάζι -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το πιο ωραίο είναι πως διατίθεται και με....1.0 κινητήρα!
Ευτυχώς , τέτοια αυτοκίνητα δεν έχουν μέλλον στην ελληνική αγορά πια...
Το άρθρο το λέει ξεκάθαρα κιόλας πως απευθύνεται σε αναπτυσόμενες χώρες και κυρίως για την Λατινική Αμερική.Ιταλικό αυτοκίνητο εν έτη 2007 και με τέτοιο ασθενικό κινητήρα που δεν μπορείς να κάνεις ούτε μια ασφαλή προσπέραση? Μπα κάποιο λάθος θα έγινε. Δεν μπορεί η FIAT να 'σκοτώνει' έτσι κόσμο αφήνοντας τον εκτεθειμένο στο αντίθετο ρεύμα...
-
Vasgti
Κοιτα, οταν τα υπολοιπα οχηματα στην Βραζιλια και τις υπολοιπες χωρες που θα κυκλοφορησει ειναι γαιδουρια, βοδια και .... Fox δεν νομιζω να υπαρχει τετοιο θεμα
-
Ναι για αυτό το λέω. Επειδή σε άλλο τοπικ συζητάγαμε για κινητήρια σύνολα δεκαετίας '80...
-
Το εσωτερικό του είναι θρησκεία! Έχει και τον δείκτη βενζίνης που σου δείχνει ακόμα και πόσα γραμμάρια έχει μέσα το ρεζερβουάρ. Σε βόλτα 50 χιλιομέτρων, βλέπεις να πέφτει τουλάχιστον 5 γραμμές (αφού έχει 50 σύνολο ).
Και αν βρει καμιά ανηφόρα, από γεμάτο μπορεί να δείξει και 1/4.
-
-
Έχουμε ένα δρακο-τσίγκο που πάει έτσι. 250+ άλογα από 1242cc. Ρίχνει κολώνες σε S3 και πορσικά...
FIAT FORUM