-
Γιατί σε κάποια γιαπωνέζικα driftάμαξα τα αυτοκόλητα των χορηγών απο τη μία μεριά του αυτοκινήτου είναι κανονικά ενώ απο την άλλη mirror image?
-
Μία εξήγηση που έχω ακούσει είναι ότι αρχικά δν είχαν τα χρήματα για να φτιάξουν 2 αυτοκόλλητα,ένα για να διαβάζεται από αριστερά ένα από τη δεξιά.
Κ έτσι έβαζαν το ίδιο.Έγινε μόδα κ έμμεινε -
Απορία:
Κιθαρίστας ή Ντράμερ;
-
Αυτά στον Αντίλογο
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Μία εξήγηση που έχω ακούσει είναι ότι αρχικά δν είχαν τα χρήματα για να φτιάξουν 2 αυτοκόλλητα,ένα για να διαβάζεται από αριστερά ένα από τη δεξιά.
Κ έτσι έβαζαν το ίδιο.Έγινε μόδα κ έμμεινεΤο ίδιο μπορεί να κολληθεί και από τις 2 πλευρές. Τι ανάποδο χρειάζεται άλλο αυτοκόλλητο. Δεν τον βρίσκω σημαντικό λόγο..
Αν είναι κάτι που έχει σημασία, θα έχει να κάνει με καθρέφτη και φωτογραφίες. Όπως στα ασθενοφόρα....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μία εξήγηση που έχω ακούσει είναι ότι αρχικά δν είχαν τα χρήματα για να φτιάξουν 2 αυτοκόλλητα,ένα για να διαβάζεται από αριστερά ένα από τη δεξιά.
Κ έτσι έβαζαν το ίδιο.Έγινε μόδα κ έμμεινεΤο ίδιο μπορεί να κολληθεί και από τις 2 πλευρές. Τι ανάποδο χρειάζεται άλλο αυτοκόλλητο. Δεν τον βρίσκω σημαντικό λόγο..
Αν είναι κάτι που έχει σημασία, θα έχει να κάνει με καθρέφτη και φωτογραφίες. Όπως στα ασθενοφόρα....
Για να τα διαβαζουν στις βιτρινες
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμία σελίδα στο Internet που να έχει οδηγίες πως να φτιάξεις ένα καρτ ή κάποιο αμάξι στο στυλ του atom και του caterham;
Του atom δν παίζει,αλλά ρέπλικες caterham υπάρχουν πάρα πολλές.
Ονομάζονται locost(low cost).
Εδώ θα βρεις πολλές σελίδες http://en.wikipedia.org/wiki/Locost
Τώρα αν θες σχέδια για το πλαίσιο κλπ κ βήμα προς βήμα την κατασκευή,δν νομίζω να βρεις εύκολα,κ αυτό γιατί υπάρχει ένα βιβλίο του Ron Champion(How to build a locost)που τα έχει μέσαΚαλησπέρα σας!!!
Άργησα να δω την ερώτηση σου Angel. Για μπες εδώ :Ελληνικό forum ελλήνων κατασκευαστών Locost!!!
Υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια και το αγγλικό : http://www.locostbuilders.co.uk
-
K εδω 8α βρεις πολυ υλικο: http://www.cbel.com/kit_cars_and_replicas/?order=alpha
-
Έγινε υποχρεωτικός από τον νέο ΚΟΚ ο 3κιλος πυροσβεστήρας;
-
3 κιλος? Ετοιμαζομουνα να παω να παρω ενα 2κιλο μεσα στη βδομαδα....ελεος ρε γμτ 3κιλα ο πυροσβεστηρας + φαρμακειο κλπ, ε που θα το φτασουμε πια το αμαξι σε κιλα? Ποση διαιτα να κανω πια για να αντισταθμισω τις μαλακιες τους?
-
Δεν ξέρω. Πάντως εγώ απέκτησα έναν τρίκιλο. Ψάχνω να βρω πως θα τον στερεώσω στο πουντο, το οποίο έχει θήκη μόνο για οδοντογλυφίδα στο πορτ μπαγκάζ (την καρφώνεις στη μοκέτα ). Αυτό το πράμα δεν είναι για να τριγυρνάει εκεί πίσω!
Καμιά καλή velcro ίσως.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δεν ξέρω. Πάντως εγώ απέκτησα έναν τρίκιλο. Ψάχνω να βρω πως θα τον στερεώσω στο πουντο, το οποίο έχει θήκη μόνο για οδοντογλυφίδα στο πορτ μπαγκάζ (την καρφώνεις στη μοκέτα ). Αυτό το πράμα δεν είναι για να τριγυρνάει εκεί πίσω!Καμιά καλή velcro ίσως.
Πάντως, το πορτ μπαγκάζ είναι η πιο λάθος θέση για τον πυροσβεστήρα. Πρέπει να βρίσκεται κάπου που να μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις ΑΜΕΣΑ. Ήτοι, στα πόδια του οδηγού ή του συνοδηγού. Δεν ξέρω μήπως πιάνει πολύ χώρο ο τρίκιλος βέβαια
-
Ο 3κιλος εχει σε ολα τα αμαξια προσχεδιασμενη θεση....το καθισμα του συνοδηγου!
-
Στα πόδια όμως των μπροστινών θέσεων τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν ειδική θέση ή στήριγμα να στερεωθεί.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ο 3κιλος εχει σε ολα τα αμαξια προσχεδιασμενη θεση....το καθισμα του συνοδηγου! -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στα πόδια όμως των μπροστινών θέσεων τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν ειδική θέση ή στήριγμα να στερεωθεί.Τον ντύνεις με velcro και καθάρισες
-
To θέμα ρε Σπύρο είναι ότι στα περισσότερα αμάξι δεν υπάρχει πρόβλεψη για πυροσβεστήρα στην καμπίνα, εκτός αν τον έχεις σε καμιά θήκη στις πόρτες, αλλά θα χτυπάει όσο να 'ναι... Σκέφτομαι να κάνω καμιά πατέντα στο άμεσο μέλλον, για στερέωση στο κάθισμα του συνοδηγού.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ξέρω. Πάντως εγώ απέκτησα έναν τρίκιλο. Ψάχνω να βρω πως θα τον στερεώσω στο πουντο, το οποίο έχει θήκη μόνο για οδοντογλυφίδα στο πορτ μπαγκάζ (την καρφώνεις στη μοκέτα ). Αυτό το πράμα δεν είναι για να τριγυρνάει εκεί πίσω!
Καμιά καλή velcro ίσως.
Πάντως, το πορτ μπαγκάζ είναι η πιο λάθος θέση για τον πυροσβεστήρα. Πρέπει να βρίσκεται κάπου που να μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις ΑΜΕΣΑ. Ήτοι, στα πόδια του οδηγού ή του συνοδηγού. Δεν ξέρω μήπως πιάνει πολύ χώρο ο τρίκιλος βέβαια
Στο αμάξι μου χωρούσε μόνο ο μονοκιλος στα πόδια του πίσω επιβάτη (φυσικά ο επιβάτης δεν έπρεπε να χει πόδια). Ο τρικιλος δεν χωράει πουθενά. Συν τοις άλλοις, άντε σταθεροποίησε 3 κιλά μέσα στην καμπίνα. Φαντάσου να ξεκολλήσει σε καμιά 'περίεργη' φάση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To θέμα ρε Σπύρο είναι ότι στα περισσότερα αμάξι δεν υπάρχει πρόβλεψη για πυροσβεστήρα στην καμπίνα, εκτός αν τον έχεις σε καμιά θήκη στις πόρτες, αλλά θα χτυπάει όσο να 'ναι... Σκέφτομαι να κάνω καμιά πατέντα στο άμεσο μέλλον, για στερέωση στο κάθισμα του συνοδηγού.Στα πόδια όμως των μπροστινών θέσεων τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν ειδική θέση ή στήριγμα να στερεωθεί.
Τον ντύνεις με velcro και καθάρισες
Ειδικά δε αν το αυτοκίνητο έχει εγκάρσιες βάσεις στήριξης του καθίσματος, αυτές είναι σχεδόν πάντα επεδεδυμένες με μοκέτα. Οπότε το velcro 'πιάνει' και στη βάση και στο πάτωμα. Ε, safe είναι.
Υπάρχει και η λύση με ιμάντα, αλλά ξέρει να το εξηγήσει καλύτερα ο Obelix.
-
Οβελίξ για πέρνα από δω!
Στο δικό έχω την εντύπωση πως δεν θα κουνιέται το κάθισμα του συνοδηγού αν βάλω πυροσβεστήρα από κάτω. Θα βγάλω τα πίσω καθίσματα να ησυχάσω.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο