-
Οκ, διαφωνούμε πλήρως, οπότε άδικα θα το συζητήσουμε.
-
νομιζω θα επρεπε να ειναι καυμαν αντι 911, αλλα κ παλι θα ψηφιζα πορσε.
-
είμαι της άποψης οτι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Η μπε-εμ-βε για να φτιλαξει ενα Μ3 χρειάζεται να κάνει πολλούς συμβιβασμούς , καθώς καλείται να φτιάξει ένα αυτοκίνητο με σπόρ δυναμικά χαρακτηριστικά χρησιμοποιώντας ένα αμάξωμα 'σαλούν καρ' το οποίο πρέπει να συγκτιθεί με ένα αυτοκίνητο το οποίο εξαρχής είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για να εκδηλώνει σπορ χαρακτηριστικά χωρίς συμβιβασμούς χώρων και άλλα τέτοια ''περιττά'' στοιχεία .Οπότε νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Σαν να συγκρίνεις Καγιεν τουρμπο με Μ5. Όταν βγάλει κεντρομήχανο διθέσιο ας τα ξαναπούμε
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
νομιζω θα επρεπε να ειναι καυμαν αντι 911, αλλα κ παλι θα ψηφιζα πορσε.Πλην της διαφορας τιμης που βεβαια το παραδεχτηκα και παραπανω,δεν νομιζω να ειναι τελειως ατυχης η συγκριση δυο αυτοκινητων με σχεδον ταυτοσημες επιδοσεις και πολυ εντονα σπορ χαρακτηριστικα.
-
Μεχρι να βγει η CSL, ψηφιζω 911.
-
911 με τα μάτια κλειστά!
-
Ο χρήστης monf430 έγραψε:
Το δυσκολο το αναφερω για την συνολικη αισθηση που δινει ενα αυτοκινητο και οχι μονο για το ποσο ευκολη ή δυσκολη ειναι η καθημερινη οδηγηση ενος αυτοκινητου!Θεωρω πως η porsche ξερει να φτιαχνει εξαιρετικα αποτελεσματικα αυτοκινητα χωρις ομως να μπαινει ο οδηγος τοσο πολυ στο παιχνιδι!Αυτο ισως να συμβαινει στην 911 gt3 rs.υποψιαζομαι (διορθωσε με αν κανω λαθος) οτι δεν εχεις οδηγησει 911. μην νομιζεις οτι ειναι τοσο ευκολο πια. και οτι η Μ3 δυσκολη
γενικα παντως θεωρω πως απτην στιγμη που και τα 2 αυτοκινητα εχουν esp και ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα και ευκολιες, δεν ειναι τοσο δυσκολο να το παρει μια γυναικα και να παει για ψωνια. αρκει να συνηθησει τον βαρυ συμπλεκτη. το να μεινει στο δρομο παντως ειναι ευκολο
-
Τιμές δεν έβαλες
Διαλέγω την 911,γιατί έχει κάργα πορωτικό ήχο και ένα σχήμα που είναι διαχρονικά εθιστικό.Και τα 2 πάντως είναι ικανότατα οχήματα και εύχομαι να αξιωθώ να τα οδηγήσω κάποια στιγμή
-
Carrera κι από μένα. Αν και η E92 είναι πάρα πολύ ωραία, θα συμφωνήσω πως η Porsche έχει μοναδικό-διαχρονικό στύλ και χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τιμές δεν έβαλεςΔες το πρωτο ποστ.Βεβαιως και εβαλα.
-
ανετα και ακοπα ..........Carrera
Εξωτερικα ειναι διαχρονικο και πιο σπάνιο.
Εσωτερικα η θεση οδηγησης σου δίνει την αισθηση μαχητικου. Πολυ απλα υπάρχει ενα 'sense of occasion'. Στην μπέμπα μπορει να μπερδευτεις και να νομίσεις ότι βρισκεσαι σε ενα 316 φουλ εξτρα.
Αυτα απο προσωπικη εμπειρία. Τωρα για το οδηγικο κομμάτι δεν μπορω να εκφερω γνωμη βασισμένη σε προσωπικη εμπειρία. Το μονο που μπορω να πω ειναι πως η Porsche συνεχιζει να κραταει ζωντανο το θρυλο και παιζει μεσα στα πλαίσια των ιδανικών που εδραίωσε τόσα χρόνια. Απο την άλλη η BMW δείχνει να κάνει ενα βημα πισω στον σκληροπυρηνικο της χαρακτήρα για λόγους που εγω και πολυ αλλοι Μ fans δεν μπορουν να κατανοησουν. Η άποψη οτι δηλαδη θέλει να μεγαλωσει το target group της είναι για μένα θριλλερ που μπορει να εξελιχθει σε δράμα αν αρχίσουμε να βλέπουμε Χ5Μ και αλλα SUVοηδη.
Για μοτέρ δινω την ψηφο μου στην ΒΜW που χρόνια τωρα και επανελλημένα έχει δωσει σεμιναρια κατασκευης εργοστασιων παραγωγης αδρεναλινης!
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Τιμές δεν έβαλες
Δες το πρωτο ποστ.Βεβαιως και εβαλα.
Sorry mate
Δεν το πρόσεξα μεσα στο κειμενάκι. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Mέχρι και η ίδια η BMW, που σε αναλυτικότατη, πολυσέλιδη και με επαρκή μηχανολογική τεκμηρίωση μπροσούρα της για την Μ3 Ε92 συγκρίνει λεπτομερώς, καθυβρίζει και **σκυλοθάβει ανοιχτά και ο ν ο μ α σ τ ι κ ά τον ανταγωνισμό (Άουντι RS4, Μερκ CLK63 AMG) **προσέχει πολύ, μα πάρα πολύ, τα λόγια της για την 911, και μάλιστα την απλή Καρρέρα.
Την S δεν τόλμησαν καν να την πιάσουν στο στόμα τους οι Βαυαροί....
Μίλησαν και για R8/SLR;
Στο δίλημμα τώρα ( ), η Μ3 πρέπει να είναι φοβερό αυτοκίνητο,
αλλά οι μεγάλες αγάπες (911) είναι πάντα μεγάλες αγάπες!**βέβαια, είναι και αυτή η τεράστια διαφορά χρημάτων ~30Κ
Οχι, ειναι αρκετα παλιο.
Μα τα 30Κ εδω δικαιολογουνται απειρως πιο ευκολα απ το 335-Μ3...
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
τα 30Κ εδω δικαιολογουνται απειρως πιο ευκολα απ το 335-Μ3...Βεβαιότατα και ασυζητητί!
(αρκεί μόνο να τα έχεις!)Άσε που λόγω πολύ μικρότερου βάρους και 'ωριμότερου' στησίματος, η Carrera θα έρχεται οικονομικότερη στα λάστιχα!
Το άλλο το τέρας (Μ3), οδηγούμενο όπως στο βίντεο από τον SX, είναι ικανό να λιώνει έως και μισό εκατομμύριο δραχμές την ώρα, σε λάστιχο! (Και δεν νομίζω να υπερβάλλω...) -
911
-
Επιλέγω 911 Carrera S.
Για χρώμα θα το σκεφτώ.
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Επιλέγω 911 Carrera S.Για χρώμα θα το σκεφτώ.
Eμένα η οικογενειακή παράδοση με δεσμεύει για Νacht Blau! (άειντε, Lapis Blau!)
Υπέροχο και εξόχως γερμανοπρεπές και το Argent GT. Εδώ θα πω ναι αντικειμενικά και στο Carrara Weiss, ενώ το και το Bassalt schwarz δεν παύει να είναι klassisches!Yπάρχει όμως πάντα η δυνατότητα στις Porsche να δημιουργήσεις εσύ δικό σου αποκλειστικό χρώμα (λίγο ακριβό).
Kαλό θα ήταν πάντως να υπάρξει μια συνεννόηση, μην τις πάρουμε όλοι (σαρανταένας νοματαίοι μέχρι στιγμής εδώ μέσα) ίδιο χρώμα!
-
Ρε ας την παρω εγω και ας ειναι αβαφτη.Ας ειναι γυμνο μεταλο.
-
M3 γιατί για τους ελληνικούς δρόμους τη θεωρώ πιο κατάλληλη. Αν ήμουν σε καμία Γερμανία με δρόμους και όχι καρόδρομους μπορεί να έπαιρνα την Porche.
-
Porsche. Το γιατί δεν χρειάζεται, με καταλαβαίνετε όλοι.
BMW M3 (E92) vs Porsche 911 Carrera S (997).