Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    1. Home
    2. WRC
    3. ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 9 / 13
    WRC
    38
    258
    485
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι και μου κινεί την περιέργεια είναι οι αντιδράσεις και οι επιδόσεις των οδηγών με το καινούριο σύστημα αναγνωρίσεων. Δε θα 'ναι κουραστικό ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yannis-chalkiracingclub last edited by

        Ο χρήστης Christos M έγραψε:
        Αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι και μου κινεί την περιέργεια είναι οι αντιδράσεις και οι επιδόσεις των οδηγών με το καινούριο σύστημα αναγνωρίσεων. Δε θα 'ναι κουραστικό ??

        Εγω Χρηστο, θα συμπληρωσω πως θα ειναι και βαρετο για τους οδηγους.
        Μεχρι τωρα οταν καναν αναγνωρισεις, ηταν ηρεμοι και σε χαλαρους ρυθμους ενω στο 3ημερο του αγωνα ηταν συνεχεια στα κοκκινα, κοινως σε αγωνιστικους ρυθμους. Τωρα πρεπει να εναλλασονται σε αυτες τις καταστασεις καθε μερα.

        ΥΓ. Οι αγωνες WRC σε λιγα χρονια θα εχουν λιγοτερα χλμ και απο τα μινι ραλλυ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ένα ερώτημα που καίει τον κολλημένο θεατή των rally (αφού υπάρχουν πολλά άλλα σχετικά με πολλές πτυχές των νέων κανονισμών):

          Πόσες ειδικές θα μπορεί να δεί κάποιος κάθε μέρα;

          Μέχρι τώρα ήταν 2-3 τη μέρα. Με το νέο καθεστός δεν νομίζω να γίνεται να δει κάποιος πάνω από ένα πέρασμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Αγνωστο!
            Αν εφαρμοσθει και το σύστημα περιορισμένης πρόσβασης στις ειδικές,με εισητήριο,τότε μπορεί μία μπορεί δύο!Αλλά δύσκολα!

            Εμένα η απορία μου είναι πως θα είναι μια ειδική,επαναλαμαβανόμενη, μετά τα τρία περάσματα!Πως διάολο θα περάσουν τα S1600?Δεν θα εχουν σκαφτεί οι δρόμοι?

            Βέβαια,νομίζω πως ούτε καν οι οργανωτές δεν θα ξέρουν ακόμα πως να αντιμετωπίσουν τις πατέντες αυτές !!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vatanen last edited by

              Ρεεεεεεε...........!!!
              Τι κανουν οι τυποι?Δεν τους προλαβαινουμε με τα κουλα τους!Δεν χωνεψαμε ακομα τους τριτους και τωρα λενε δυο...Τι γινεται ρε παιδια?
              Δεν βγαζει νοημα πια...3 φορες ειδικη θα περνανε?Ο Φρεντυ εντελει τι θα κανει?Ασχετο πλεον θες δυο γερούς και δυνατους οδηγους για πρωταθλημα...που παει η Πεζο με Ροβανπερα?Να τα καταστρεψουν ολα βαλθηκαν?Αναγνωρισεις πρωι?????Και μετα περνανε τεζα?Τ απογευμα?Αυτοι πως θα οδηγουν,σε τι ρυθμους?
              Η Φ1 εχει πλεον ανταγωνισμο,αφηστε τα ραλλυ εκει που ειναι ασχετοι!
              Βγες ρε Στρατη να χωσεις στο Μετα!
              Συγνωμη αλλα αν συνεχιστει αυτο εγω κατεβαινω εδω!
              Επιστροφη στο Ελ.Π.Ρ.!
              Τουλαχιστον εδω τις βλακειες των αρμοδιων τις εχουμε συνηθισει...

              ΥΓ Μακαρι να υπαρχει καποια λογικη που δεν βλεπω σε ολα αυτα και να κανω λαθος....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                Βέβαια,νομίζω πως ούτε καν οι οργανωτές δεν θα ξέρουν ακόμα πως να αντιμετωπίσουν τις πατέντες αυτές !!

                Σίγουρα κάτι θα σκαρφιστούν, το ζήτημα είναι πόσο και πώς θα επηρεαστεί το θέαμα, αυτό που μας κάνει όλους να αγαπάμε το σπορ. Άν κάνει αναγνώριση το πρωϊ και μετά πρέπει καταμεσήμερο να κάνει αγώνα, ο οδηγός θα ναι πολύ πιο κουρασμένος ... Ειδικά αν πάει για αναγνώριση με αγωνιστικό. Οι χρόνοι θα δείξουν. Αλήθεια, οι αναγνωρίσεις θα έχουν όριο ταχύτητας ?
                Η μετατόπιση του προγράμματος αργότερα ίσως βάλει στο παιχνίδι και κάποιες ψευτονυχτερινές ειδικές. Κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.
                Απ' την άλλη νυχτερινή ειδική και μετά το επόμενο πρωϊ αναγνωρίσεις και αμέσως αγώνας ... Δύσκολα ...
                Αλήθεια τους έρμους τους μηχανικούς τους σκέφτηκε κανείς ?
                Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chrisp last edited by

                  Για σκεφθείτε τις εναλλακτικές λύσεις ?
                  Μήπως θα ήταν καλύτερα να δοθεί ο εκλιπών χαρακτήρας περιπέτειας στα περιφερειακά (π.χ. πανευρωπαϊκό) ή στα πρωταθλήματα κάθε χώρας?
                  Μήπως μιά διοργάνωση πιό κοντά στα πρότυπα των raid θα μας έδινε τη χαρά που χάνουμε σαν θεατές και στους οδηγούς την ευκαιρία να ξεδιπλώνουν πολύπλευρα ταλέντα που με την διαμορφούμενη κατάσταση τείνουν εξαφανισθούν ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos last edited by

                    Σε κουβέντα που είχα με 2 απο τους team manager του JWRC μου ειπαν οτι είναι ιδιαίτερα ανησυχοι για το συστημα αυτο, αλλα δεν τους εχει ανακοινωθει τίποτα επίσημα, όπως και δεν ξέρουν ακόμα σε ποιους αγωνες θα συμμετέχουν!! Πιστευουν πάντως οτι μπορεί το συστημα με τις αναγνωρίσεις με αγωνιστικά να μην ισχυσει για αυτούς λόγω περιορισμων που ισχύουν στα ανταλακτικά που επιτρέπετε να χρησιμοποιήσουν σε κάθε αγώνα!!! Μυλος η κατάσταση!! Οσο για τους δυο οδηγους των εργοστασιακών ομάδων, κυκλοφορει έντονα η φήμη οτι κάποι κατασκευαστές ψάχνονται να κατεβάσουν δυο ομάδες (πχ BP Ford Rally Team και Castrol Ford Rally Team) Οι ομάδες ακομα ψαχνουν τα παραθυράκια και ζητουν διευκρινήσεις!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                      Οσο για τους δυο οδηγους των εργοστασιακών ομάδων, κυκλοφορει έντονα η φήμη οτι κάποι κατασκευαστές ψάχνονται να κατεβάσουν δυο ομάδες (πχ BP Ford Rally Team και Castrol Ford Rally Team) Οι ομάδες ακομα ψαχνουν τα παραθυράκια και ζητουν διευκρινήσεις!!!

                      Αυτο σιγουρα θα δωσει νεα πνοη αν γινει, γιατι θα υπαρξουν περισσοτεροι οδηγοι αλλα δεν μου φαινεται πολυ πιστευτο μια κ τα budget των ομαδων θ ανεβουν κατα πολυ αντι να πεσουν ή να παραμεινουν στα ιδια.

                      Κατι αλλο μεσα στην ζεστη του Acropolis πως θα κανουν αναγνωρισεις κ μετα θα τρεξουν τις ειδικες; Αυτο δεν θα ειναι μεγαλυτερη ταλαιπωρια; Ειδικα για τα πληρωματα που τρεχουν σε πιο πισω στην καταταξη;

                      Ειπαμε το χρημα να κανει κουμαντο, να βγαλουν λεφτα κανεις δεν εχει αντιρρηση αλλα οχι κ ετσι! Δεν εχουν δικαιωμα να βιασουν ενα σπορ το οποιο ειναι σχεδιασμενο για εμας τους θεατες κ καταναλωτες. Εχω κατσει να σκεφτω μηπως οι αλλαγες δωσουν ενα αλλο format στου αγωνες καλυτερο κ πραγματικα κανενα σεναριο δεν μου βγαινει! Σιγα μην παω να πληρωσω ΝΟVA για να βλεπω Eurosport αν τα πραγματα παραμεινουν ετσι. Ας το βλεπουν κ ας το χαιρονται οι ιδιοι οι 'νομοθετες' που πανε να το καταντησουν ενα χαλι μαυρο αποσκοποντας να το κανουν εναν κουμπαρα για την παρτη τους.

                      Επισης αν τελικα ολα εξελιχθουν κ το νεο format απο την νεα σεζον δειχνει τοσο κακο οσο νομιζουμε θα ηταν πραγματικα πολυ καλο αν οι θεατες που τρεχουν στα βουνα στα service park κλπ. να κανουν 'εμπαργκο' κ ν απεχουν απο τις ειδικες των αγωνων. Ξερω ειναι ονειρο θερινης νυκτος αλλα σκεφτειτει οτι ισως ειναι το μονο που θα μπορουσαν να κανουμε οι fans του WRC για να δειξουμε την απεχθεια μας κ παραλληλα βλαπτοντας (ισως) την κεφαλη του σπορ. Πολυ τραβηγμενο νομιζετε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                        Κατι αλλο μεσα στην ζεστη του Acropolis πως θα κανουν αναγνωρισεις κ μετα θα τρεξουν τις ειδικες; Αυτο δεν θα ειναι μεγαλυτερη ταλαιπωρια; Ειδικα για τα πληρωματα που τρεχουν σε πιο πισω στην καταταξη;

                        Ειπαμε το χρημα να κανει κουμαντο, να βγαλουν λεφτα κανεις δεν εχει αντιρρηση αλλα οχι κ ετσι! Δεν εχουν δικαιωμα να βιασουν ενα σπορ το οποιο ειναι σχεδιασμενο για εμας τους θεατες κ καταναλωτες. Εχω κατσει να σκεφτω μηπως οι αλλαγες δωσουν ενα αλλο format στου αγωνες καλυτερο κ πραγματικα κανενα σεναριο δεν μου βγαινει! Σιγα μην παω να πληρωσω ΝΟVA για να βλεπω Eurosport αν τα πραγματα παραμεινουν ετσι. Ας το βλεπουν κ ας το χαιρονται οι ιδιοι οι 'νομοθετες' που πανε να το καταντησουν ενα χαλι μαυρο αποσκοποντας να το κανουν εναν κουμπαρα για την παρτη τους.

                        Επισης αν τελικα ολα εξελιχθουν κ το νεο format απο την νεα σεζον δειχνει τοσο κακο οσο νομιζουμε θα ηταν πραγματικα πολυ καλο αν οι θεατες που τρεχουν στα βουνα στα service park κλπ. να κανουν 'εμπαργκο' κ ν απεχουν απο τις ειδικες των αγωνων. Ξερω ειναι ονειρο θερινης νυκτος αλλα σκεφτειτει οτι ισως ειναι το μονο που θα μπορουσαν να κανουμε οι fans του WRC για να δειξουμε την απεχθεια μας κ παραλληλα βλαπτοντας (ισως) την κεφαλη του σπορ. Πολυ τραβηγμενο νομιζετε;

                        Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος που κάνει αυτές τις σκέψεις, φίλε kleisj. Το ράλι 'σπορ & θέαμα' μετατρέπεται σε ράλι 'καταναλωτικό αγαθό' μέρα με τη μέρα (ή χρόνο με το χρόνο, αν θέλεις) και δυστυχώς αυτό που φαίνεται να προέχει δεν είναι το καλό του συναγωνισμού, της εξέλιξης, της ανάδειξης νέων ταλέντων κλπ.
                        Για το αν οι fans, όπως λες, θα θυσιαστούν για να δείξουν την απέχθειά τους, προσωπικά έχω τις αμφιβολίες μου. Ο ίδιος σίγουρα δεν πρόκειται να βάλω Nova για να βλέπω το 'προϊόν' της FIA το 2004, αν αυτή είναι η μόνη μου επιλογή. Από την άλλη, τη μυρουδιά, τους ήχους και το live θέαμα των βουνών μας δύσκολα θα τα αποχαιρετήσω, τουλάχιστον όσο ακόμα μου δίνεται το δικαίωμα (...) να παρακολουθώ θεούς και ημίθεους από κοντά χωρίς να γεμίζω τον κουμπαρά αυτών που πάνε να καταστρέψουν το χώρο. Ίσως αν ήμουν λίγο πιο 'άρρωστος' να σκεπτόμουν διαφορετικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Oι ομαδες αποφασισαν να κανουν συμβουλιο την ερχομενη Τριτη με θεμα τις αποφασεις της FIA κ τον τροπο που αυτες παρθηκαν.
                          O David Richards δηλωσε οτι αν αυτος ειναι ο τροπος με τον οποιο η FIA θελει να λειτουργει κ να ενεργει για τα διαφορα ζητηματα τοτε ισως θα πρεπει να αμφισβητηθει η ιδια η οργανωση της FIA! Επισης ειπε πως η ολη ιστορια μπαινει σε πολυ επικυνδινη φαση.

                          Απο το autosport.com

                          http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=24545&s=54

                          Για να δουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thevoice last edited by

                            Το κορυφαίο θα ήταν να συννενοηθούν μεταξύ τους οι ομάδες και να στείλουν FAX στη FIA ότι δε θα συμμετάσχουν στο WRC 2004 με τους κανονισμούς της! Δε θα με πείραζε καθόλου να μη δω παγκόσμιους του χρόνου στο Ακρόπολις αν γινόταν κάτι τέτοιο. Έχουν τη δύναμη και μακάρι να έριχναν μια τέτοια σφαλιάρα στο κατεστημένο.

                            Υποθετικά μιλώντας, τι λέτε να έκανε η FIA, θα το ξανασκεφτόταν? Ή θα άρχιζε να ρίχνει ...πρόστιμα δεξιά κι αριστερά σε όσους αμφισβητούν την ...κυριαρχία της?! Δύσκολο βέβαια να φτάνει εκεί το πράγμα, πάντα κάποιος έχει κάτι να κερδίσει και διαχωρίζει τη θέση του.

                            Να είχαμε και ένα 'χάρτη' με τις εισροές του κ. Μέτα και των λοιπόν 'αρχόντων' να ξέραμε πως παίρνουν τις αποφάσεις τους και που το έχουν το μυαλό τους......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                              Να είχαμε και ένα 'χάρτη' με τις εισροές του κ. Μέτα και των λοιπόν 'αρχόντων' να ξέραμε πως παίρνουν τις αποφάσεις τους και που το έχουν το μυαλό τους......

                              Συγνωμη μην με παρεξηγησεις αλλα χρειαζεσαι των χαρτη εισροων για να καταλαβεις; Εγω νομιζω (κ παρα πολλοι αλλοι) οτι ο χαρτης ειναι οι εισροες!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thevoice last edited by

                                Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                Να είχαμε και ένα 'χάρτη' με τις εισροές του κ. Μέτα και των λοιπόν 'αρχόντων' να ξέραμε πως παίρνουν τις αποφάσεις τους και που το έχουν το μυαλό τους......

                                Συγνωμη μην με παρεξηγησεις αλλα χρειαζεσαι των χαρτη εισροων για να καταλαβεις; Εγω νομιζω (κ παρα πολλοι αλλοι) οτι ο χαρτης ειναι οι εισροες!!!

                                Δεν έχεις και άδικο. Επαγγελματίες οι οδηγοί, 'επαγγελματίες' και οι νομοθέτες (FIA)... Αν μου to έλεγαν πριν από 20 χρόνια ότι σε ένα σπορ όπως τα ράλι στις αρχές του 21ου αιώνα οι μισοί θα ήταν 'επαγγελματίες' και οι άλλοι μισοί 'πελάτες' (θεατών συμπεριλαμβανομένων) μάλλον θα γέλαγα.

                                Κρίμα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cyprus-wrc last edited by

                                  Alages tha epivaloun tora fili mou kai sto Evropaiko Protathlima!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    deggman last edited by

                                    Κατι αλλο μεσα στην ζεστη του Acropolis πως θα κανουν αναγνωρισεις κ μετα θα τρεξουν τις ειδικες; Αυτο δεν θα ειναι μεγαλυτερη ταλαιπωρια; Ειδικα για τα πληρωματα που τρεχουν σε πιο πισω στην καταταξη;

                                    ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΖΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΟΦΑΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ. ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΚΑΙΤΑ ΦΕΤΙΝΑ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ 19 ΜΑΪΟΥ 2003 ΠΑΥΛΙΑΝΗ 1 ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΧΙΟΝΗ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΔΙΑΒΑΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΓΕΙΝΑ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΕΣ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΙ ΣΟΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΙΟΥΝΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΣΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ, ΕΔΩ ΓΚΡΕΪΝΤΕΡ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΘΕΟΙΟ ΚΑΙ ΗΜΙΘΕΟΙ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης deggman έγραψε:
                                      ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΙΟΥΝΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

                                      To Ακρόπολις γινόταν την τελευταία εβδομάδα του Μαίου μέχρι τα μέσα-τέλη (δεν θυμάμαι καλά) της δεκαετίας του 1990. Ας μην ξεγελιόμαστε από το φετινό βαρύ χειμώνα, συνήθως τελευταία εβδομάδα του Μαίου οι περισσότεροι έχουμε ήδη κάνει 2-3 μπάνια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axios last edited by

                                        Εγώ πάντος εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω..... Όπως λέει και κάποιος STAR.... Αλλαγές συνήθος γίνονται όταν κάτι δεν πάει καλά ή για να κάνουμε κάποια βήματα εμπρός. Δυστυχός όλα αυτά που ακούγονται και γράφονται όλες αυτές τις μέρες (από το μέσο του πρωταθλήματος, ούτε καν περιμένουν να τελειώσει) μόνο σ' αυτό το σκοπό δεν αποσκοπούν. Για μείωση των εξόδων μιλάνε αλλά απ' ότι βλεπω μάλλον θα γίνει το αντίθετο (για τις ομάδες φυσικά). Φυσικά η FIA μπορεί να αυξύσει σημαντικά τα έσοδά της..... αποτρέποντας τον κόσμο να τρέχει στα βουνά και αναγκάζοντάς τον να βλέπει τους αγώνες μέσα από το κονσερβοκούτι... Γιατί το βλέπω λίγο δύσκολο να κάνω 300-400 χλμ να πληρώνω εισητήριο ,να κλείνομαι όλη μέρα σε μια μόνο ειδική και να είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ το προγραμμά τους. Το μόνο θετικό (για μένα φυσικά) ίσως είναι η αλλαγή για τον 3ο οδηγό των ομάδων. Όλο και κάποιος νέος οδηγός μπορεί να ξεπεταχτεί από εκεί... Όσο για τα υπόλοιπα βλέπουμε μετά το τέλος του πρωταθλήματος που θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης axios έγραψε:
                                          Γιατί το βλέπω λίγο δύσκολο να κάνω 300-400 χλμ να πληρώνω εισητήριο ,να κλείνομαι όλη μέρα σε μια μόνο ειδική και να είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ το προγραμμά τους. Το μόνο θετικό (για μένα φυσικά) ίσως είναι η αλλαγή για τον 3ο οδηγό των ομάδων. Όλο και κάποιος νέος οδηγός μπορεί να ξεπεταχτεί από εκεί... Όσο για τα υπόλοιπα βλέπουμε μετά το τέλος του πρωταθλήματος που θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.......

                                          Συμφωνώ απολύτως. Το budget (για να μιλάμε και με οικονομικούς όρους) για να παρακολουθήσεις ένα Ακρόπολις (ειδικά για όσους είναι απο μακρυά) είναι ήδη αρκετά φωρτομένο. Αν το επιβαρύνουν κι αλλο δεν πρόκειται να ακολουθήσει ο κόσμος. Για να απαιτήσουν χρήματα απο τους θεατές πρέπει να προσφέρουν τα αντίστοιχα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Ο χρήστης sanidas έγραψε:

                                            Γιατί το βλέπω λίγο δύσκολο να κάνω 300-400 χλμ να πληρώνω εισητήριο ,να κλείνομαι όλη μέρα σε μια μόνο ειδική και να είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ το προγραμμά τους. Το μόνο θετικό (για μένα φυσικά) ίσως είναι η αλλαγή για τον 3ο οδηγό των ομάδων. Όλο και κάποιος νέος οδηγός μπορεί να ξεπεταχτεί από εκεί... Όσο για τα υπόλοιπα βλέπουμε μετά το τέλος του πρωταθλήματος που θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.......

                                            Συμφωνώ απολύτως. Το budget (για να μιλάμε και με οικονομικούς όρους) για να παρακολουθήσεις ένα Ακρόπολις (ειδικά για όσους είναι απο μακρυά) είναι ήδη αρκετά φωρτομένο. Αν το επιβαρύνουν κι αλλο δεν πρόκειται να ακολουθήσει ο κόσμος. Για να απαιτήσουν χρήματα απο τους θεατές πρέπει να προσφέρουν τα αντίστοιχα.

                                            Παίδες είναι απλό!..Δεν θέλουν θεατές σαι κι εμάς στα βουνά!!
                                            Μας θέλουν στους καναπέδες!!..Στα βουνά,σε κλιματιζόμενους χώρους, όπου θα φτάνουν ΄με κλιματιζόμενα τζίπ,θα βρίσκονται αυτοί που θα έχουν τα χρήματα να πληρώσουν το ανάλογο αντίτιμο!Οι υπόλοιποι...ας δούμε και καμμιά διαφήμιση βρε αδερφέ!!

                                            Πάντως,δεν πιστεύω οτι αυτά που θέλει ο Richards θα γίνουν ποτέ πραγματικότητα!Απλώς οι χαρτογιακάδες δεν έχουν άποψη!Γι' αυτό πάνε όπου τους πάει το ρεύμα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 9 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr