Το δανεισθηκα για ένα Σαββατοκυριακο για δοκιμή.
Προτιμώ πάντα τα 3θυρα μοντέλα. Με ξεκινημα από το Κρυονέρι (με όλα τα σχετικά Tests στη διαδρομή του αγωγού Φ.Α.) και την πίστα του Στ. Ατταρτ, κινηθηκα προς ορεινή Κορινθία και Αχαϊα.
Το Αυτοκίνητο είχε 6.000KM. Δεν είχε πρόβλημα πουθενά. Τα ηλεκτρονικά του συστήματα λειτουργούν υποδειγματικά. Δεν αισθάνθηκα την ανάγκη πουθενα να κλειδώσω το πίσω διαφορικό. Το media συστημα κορυφαίο, η πλοήγηση σχετικά καλή στην πόλη.
Κρίνω εξαιρετική για την κατηγορία και το βάρος του αυτοκινήτου την συμπεριφορά του στο δρόμο (ειδικά στο ορεινό δίκτυο).
Γράψαμε περισσότερα από 400 KM στο χώμα.
Μοναδική μου παρατήρηση κάποια τριξίματα στο εσωτερικό, κάπως εκτεθειμένες οι βάσεις των πίσω ψαλιδιών και πολύ εκτεθειμένο το καζανάκι της εξάτμισης.
Αισθανόμουν λιγότερη άνεση στους γρήγορους χωματόδρομους από ότι με το LC120, και διαπίστωσα αρκετά τσιμπημένη κατανάλωση στο επίπεδο των 20-21lt/100KM.
chrisp
@chrisp
Ηλεκτρολογος Μηχανικός ΕΜΠ - Ορειβασία, MTB, Διασχίσεις, Μουσική.
Latest posts made by chrisp
-
RE: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΙTSUBISHI PAJERO 2θυρο 02-03
-
RE: LC TΡΙΠΟΡΤΟ ΣΤΗΣΗΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Από ότι είδα το θέμα πήρε άλλη τροπή.
Αν κάποιος έχει ζητήματα με το στήσιμο του LC90, 3d ας στείλει ένα e-mail.
Εχω ένα και πιστέυω οτι το 'έχω φέρει βόλτα' πια !!!
-
RE: ΝΕΟ MERCEDES G-WAGEN?
Ας μην μπερδεύουμε το ΕΛΒΟ G, με το G που κατασκευάζεται στην Αυστρία.
Το τελευταίο είναι ένα από τα λίγα χειροποίητα αυτοκίνητα παραγωγής που γίνονται ακόμη.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εντυπωσιακή και ο βαθμός customization στη διάρκεια κατασκευής, μεγάλος.
Οσον δε αφορά κινητήρες και σύστημα μετάδοσης είναι από τα κορυφαία.
Η πολυτέλεια και ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι το κερασάκι στην τούρτα.Εμένα το μόνο που με έχει ενοχλήσει σε αυτό το αυτοκίνητο είναι το αρκετά κάθετο μπροστινό τζάμι, που είναι πολύ κοντά στο πρόσωπο και ειδικά στις δύο κορυφαίες εκδόσεις, η πολύ περιορισμένη γκάμα ελαστικών που μπορείς να βρείς στη διάσταση του τροχού, που επιπρόσθετα λόγω των μεγάλης διάστασης δίσκων δεν αλλάζει.
-
RE: Καταστροφή Μονοπατιών ; - Να προλάβουμε τις απαγορεύσεις !!!
ΓΙΑ ΕΠΑΛΉΘΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΟΒΩΝ ΜΑΣ !!!!
**Motocross and 4 Wheel Drive rights to be restricted
**The Government have announced that changes will be made to right of way legislation, to restrict the use of some green lanes, mainly BOATS (Byways open to all traffic) by motorised vehicles.
Following the recent public consultation relating to the use of green lanes by motorised vehicles such as 4WD's and motocrossers, the weight of opinion, from public and government has come down against unrestricted motorised access to green lanes on the basis of historic precedence.
It appears that a general ban on such vehicles will NOT occur (or at least not at present), rather restrictions will be placed on routes where the use of motorised vehicles may not be appropriate and a restriction on upgrading tracks to BOATS based on historic use. The appropriate use is quite wide, looking at not only environmental impact, but also the impact on locals and other byway users.
At the moment these changes will require legislation, so whether they will come in before or after the next election is unclear. What is also unclear is exactly how wide reaching the powers will be. If they allow restrictions to be placed on existing BOATS, there could be provision for these powers to be applied to bridleways, which could have implications for mountain bikers.
For more details see http://www.defra.gov.uk/news/2005/050120a.htm
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ !!!!
-
RE: NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΆΤΩ :
Essentially, it's a back-to-basics off-roader. While rivals are churning out SUVs with road manners to match the most luxurious limousines, Nissan is expanding its 4x4 line-up in two different directions. The leisure SUV market is catered for by the X-Trail and the forthcoming Murano, while those who want a car that needs to earn its keep can choose from the Terrano, the Navara pick-up or this... Nissan Patrol 3.0Di SVE
ΔΕΙΤΕ ΤΟ link :
http://www.autoexpress.co.uk/previews/previews_story.php?id=50010
-
RE: NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
Σωστά αναφέρθηκε οτι έχει κιβώτιο μεταφοράς και όχι κεντρικό διαφορικό και ότι το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης.
Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο.
Εχω δεί και μερικά ολόφρασκα ιδιωτικά τρίθυρα να κυκλοφορούν στο δρόμο τελευταία.
Πιστέυω οτι μόλις επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση θα είναι ιδανική αγορά για 50/50.
Με δεδομένη την μεγάλη εξάπλωση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στις δημόσιες υπηρεσίες και την απαραίτητη δέσμευση για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, εξασφαλίζονται καλές προϋποθέσεις στους μελλοντικούς αγοραστές. -
RE: NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
Kαι πήγαμε και ήλθαμε.
Post-replies όμως δεν κάναμε...
Ξεκουρασθήκαμε (πνευματικώς) και εργασθηκαμε (χειρωνακτικώς).Είμαστε εδώ όμως πάλι έτοιμοι για ... επικοινωνίες.
-
RE: NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
tasmania εγραψε:
Νομίζω ότι αυτό αφορά το μεσαίο διαφορικό του LC και όχι το πίσω. Το Terrano έχει LCD πίσω.
Το κεντρικό διαφορικό του LC κλειδώνει από το μοχλό δεξια αυτού της αλλαγής των ταχυτήτων, εγώ αναφέρθηκα στο ηλεκτο-υδραυλικό κλείδωμα του πίσω διαφορικού 100% με κουμπί από το ταμπλό.
-
RE: NISSAN TERRANO II - 3θυρο.
Δεν γνωρίζω αν συνεχίζει να πωλείται με διαφορικό LSD. Το δικό μου είχε περιορισμένη εμπλοκή. Εμπλοκή 100% (όπως αυτή που έχω στο Land Cruiser με κουμπί στο 'ταμπλώ') δεν υπήρχε ποτέ.
Οσον αφορά την ανάρτηση, τα amortiseur πρώτης εγκατάστασης κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Αντικατάσταση με αντίστοιχα της σειράς (π.χ. ΚΥΒ) δεν βελτιώνουν, αλλά μάλλον χειροτερεύουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και χαλάνε την ισορροπημένη συμπεριφορά του.
Ειδικά 'κομμάτια' όπως τα ΟΜΕ ή η σειρά της 4X4 Bilstein, πιστεύω οτι μπορούν βελτιώσουν τα επιμέρους χαρακτηριστικά που ζητά ο χρήστης με τις εξειδικευμένες ανάγκες.
Αυτό τουλάχιστον διαπίστωσα από την χρήση των συγκεκριμένων στο σημερινό μου αυτοκίνητο.Για αποφυγή παρεξηγήσεων και για το θέμα της διάστασης των ελαστικών, πιστέυω ότι η ιδανική διάσταση είναι η 215R15.
Δεν βρίσκεις εύκολα όμως ελαστικά Α/Τ ή Μ/Τ σε αυτή τη διάσταση.
Τα φαρδύτερα, που αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω, βάρυναν το τιμόνι, 'έκοψαν' το αυτοκίνητο, αύξησαν την καταναλωση και περιόρισαν την αίσθηση του δρόμου.