-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Προφανώς και αστειεύεστε!
Είναι ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΝΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ COROLLA , ωρέ παληκάρια;Όλα τα αμάξια πια αν κάνουν αρκετά χιλιόμετρα σε αυτούς τους ωραίους δρόμους που έχουμε, μοιραία κάποια στιγμή θα αρχίσουν να τρίζουν. Τα παλιότερα κορόλλα δεν τρίζανε απλά γιατί είχαν λιγότερα πλαστικά στο ταμπλό τους.
-
Και το δικό μου τρίζει λίγο στο στερεοφωνικό, το οποίο έχω επίσης αλλάξει. Δεν τρίζει κάπου αλλού.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Corola 2002 3d, 1.4. Τρίζει και το δικό σας ρε παιδιά?Στου πατέρα μου την corolla sedan τρίζουν τα πίσω παράθυρα σε δρόμο με ανωμαλίες εφόσον είναι ανοιχτά κατά το ήμισυ ή λιγότερο.
Έχω μάθει ότι αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις sedan χωρίς πίσω ηλεκτρικάα παράθυρα.Ιδιαίτερα εκνευριστικό θα έλεγα... το ξεπερνάς στην πορεία πάντως.
Κατά τ' άλλα και ύστερα από 50000 χλμ και 4,5 χρόνια δεν τρίζει πουθενά αλλού και ο πατέρας μου δεν του φέρεται με ιδιαίτερη ευγένεια του αυτοκινήτου
-
να ποστάρω....να μην ποστάρω...
-
Τον HighFidelity στα τόπικ περί ΤΟΥΟΤΑ αγνοήστε τον γιατί γουστάρει να ανάβει φωτίες
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή (στα πρώτα κρύα) αρχίζουν τα τριξίματα
corolla 02' εδώ... -
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Τον HighFidelity στα τόπικ περί ΤΟΥΟΤΑ αγνοήστε τον γιατί γουστάρει να ανάβει φωτίεςΚάθε χρόνο τέτοια εποχή (στα πρώτα κρύα) αρχίζουν τα τριξίματα
corolla 02' εδώ...Η φωτιά τριζοβολάει ωραία στο τζάκι...
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
να ποστάρω....να μην ποστάρω...Πόσταρε... μας ενδιαφέρει
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τον HighFidelity στα τόπικ περί ΤΟΥΟΤΑ αγνοήστε τον γιατί γουστάρει να ανάβει φωτίες
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή (στα πρώτα κρύα) αρχίζουν τα τριξίματα
corolla 02' εδώ...Η φωτιά τριζοβολάει ωραία στο τζάκι...
καλε μου ανθρωπε,φοβαμαι οτι με το σημα που βλεπω στο αβαταρ σου μαλλον θα επρεπε να λεγεσαι high infidelity
[/b] -
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Τον HighFidelity στα τόπικ περί ΤΟΥΟΤΑ αγνοήστε τον γιατί γουστάρει να ανάβει φωτίες
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή (στα πρώτα κρύα) αρχίζουν τα τριξίματα
corolla 02' εδώ...Η φωτιά τριζοβολάει ωραία στο τζάκι...
καλε μου ανθρωπε,φοβαμαι οτι με το σημα που βλεπω στο αβαταρ σου μαλλον θα επρεπε να λεγεσαι high infidelity
[/b]http://en.wiktionary.org/wiki/infidelity
*
infidelity (plural: infidelities)- unfaithfulness in marriage or other moral obligation
- lack of religious belief*
Επεσες διάνα και στα 2!
Σίγουρα επίσης δεν θα ήμουν πιστός σε μία φίρμα αυτοκινήτου... Από τη στιγμή που κανένας δεν είναι πραγματικά κορυφαίος παντού... -
Ενταξει τα tοyota ειναι αξιοπιστα και ανθεκτικα ,(ηταν το πρωτο μου αμαξι το corolla) ,αλλα καποια στιγμη εχουν τριξιματα κι αυτα.Αυτοκινητα ειναι
δεν ειναι απο αφθαρτο υλικο..Υγ.Ο Γρηγορης ειναι fun της ταινιας High Fidelity
ΦΟΒΕΡΗ ταινια...
-
highfidelity... εχεις λιιιιιιιγο κομπλεξ με τα τογιοτα ή μου φαινεται??
συγκεκριμενα για το auris, εχει 5 αστερια στην ασφαλεια, ειναι το πιο αξιοπιστο μεταξυ των ανταγωνιστων του, εχει ωραιο ατμοσφαιρικο κινητηρα με 125 αλογα (οχι τη μανια που τους εχει πιασει ολους με τα τουρμπο), χωρους, πανεμορφη σχεδιαση. σε τι ακριβως υστερει?
σε τι ακριβως υστερουν γενικοτερα τα σημερινα τογιοτα??
αντιθετως, πλεον τα εχουν ολα. θεωρω οτι κατω απο τα 20-25000, δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα που να συνδυαζουν αξιοπιστια στο φουλ, παθητικη ασφαλεια στο φουλ, υπεροχη σχεδιαση και γρηγορους κινητηρες.τωρα αμα δεν μπορεις να τα χωνεψεις αυτα... τι να πω.. σοδα....
-
Ο χρήστης The Butcher έγραψε:
highfidelity... εχεις λιιιιιιιγο κομπλεξ με τα τογιοτα ή μου φαινεται??αφού έχει lancia ο καημένος!!
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
highfidelity... εχεις λιιιιιιιγο κομπλεξ με τα τογιοτα ή μου φαινεται??
αφού έχει lancia ο καημένος!!
εεε καλα... εσυ εχεις ροζ corolla.... τι να λεμε τωρα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εεε καλα... εσυ εχεις ροζ corolla.... τι να λεμε τωρα...
πες ότι θες!
-
Ο χρήστης The Butcher έγραψε:
highfidelity... εχεις λιιιιιιιγο κομπλεξ με τα τογιοτα ή μου φαινεται??συγκεκριμενα για το auris, εχει 5 αστερια στην ασφαλεια, ειναι το πιο αξιοπιστο μεταξυ των ανταγωνιστων του, εχει ωραιο ατμοσφαιρικο κινητηρα με 125 αλογα (οχι τη μανια που τους εχει πιασει ολους με τα τουρμπο), χωρους, πανεμορφη σχεδιαση. σε τι ακριβως υστερει?
σε τι ακριβως υστερουν γενικοτερα τα σημερινα τογιοτα??
αντιθετως, πλεον τα εχουν ολα. θεωρω οτι κατω απο τα 20-25000, δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα που να συνδυαζουν αξιοπιστια στο φουλ, παθητικη ασφαλεια στο φουλ, υπεροχη σχεδιαση και γρηγορους κινητηρες.τωρα αμα δεν μπορεις να τα χωνεψεις αυτα... τι να πω.. σοδα....
Ενώ είμαι παραδοσιακός γιαπωνεζόφιλος αλλά για μένα το αούρις δεν ήταν αυτό που περίμενα από ένα μεγαθήριο σαν τη τογιότα. Ουσιατικά πατάει στο ίδιο πλαίσιο με την παλιά κορόλα (μικρό μεταξόνιο συνεπώς με ότι συνεπάγεται σε χώρους και φιλική οδική συμπεριφορά, ενώ ο ημιάκαμπτος μένει ...άκαμπτος στη θέση του), έχει μία τυπική παθητική ασφάλεια 5 αστέρων, (χωρίς να είναι πάντως σε κορυφή όπως φόκους και κασκάι) ενώ το θέμα ντιζάιν είναι υποκειμενικότατο (εμένα πάντως ...δεν). Το μοτέρ πλεόν είναι στα επίπεδα φόκους και κορεατικών διδύμων ενώ τα γκρούπ βάγκ και φίατ έχουν ροπάτα τούρμπο. Με λίγα λόγια έχουμε ένα αυτοκίνητο του μέσου όρου, σε τιμές όμως πανάκριβες χωρίς να έχει υποψία πουλ μούρ. Στοχεύει λοιπόν σε ένα συντηρητικό κοινό το οποίο θα αγοράσει μόνο με βάση το μπράντ νέημ του προιόντος...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τον HighFidelity στα τόπικ περί ΤΟΥΟΤΑ αγνοήστε τον γιατί γουστάρει να ανάβει φωτίες
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή (στα πρώτα κρύα) αρχίζουν τα τριξίματα
corolla 02' εδώ...Η φωτιά τριζοβολάει ωραία στο τζάκι...
καλε μου ανθρωπε,φοβαμαι οτι με το σημα που βλεπω στο αβαταρ σου μαλλον θα επρεπε να λεγεσαι high infidelity
[/b]http://en.wiktionary.org/wiki/infidelity
*
infidelity (plural: infidelities)
πλακιτσα κανω αγαπητε,στο ιδιο πνευμα που την κανεις και εσυ...το infidelity σαφως και σημαινει αυτο που λες απλα ηλπιζα οτι θα καταλαβαινες το συλλογισμο μου-χουμορ μου μιας και fidelity= loyalty σε καποια μαρκα κτλ...δεν υποστηριζω μονο τα τογιοτα αν και εχω κορολλα,μοντελο 2005... .αληθεια,τι λεει η....βικυ καγια?ανεβασε καθολου τις πωλησεις της λαντσια??- unfaithfulness in marriage or other moral obligation
- lack of religious belief*
Επεσες διάνα και στα 2!
Σίγουρα επίσης δεν θα ήμουν πιστός σε μία φίρμα αυτοκινήτου... Από τη στιγμή που κανένας δεν είναι πραγματικά κορυφαίος παντού... -
Η Toyota κάνει ακριβης και μετρημένες κινήσεις για να προσφέρει την απολυτα 'ζυγιασμένη' λυση σε κάθε κατηγορία. Δεν στοχευει σε πρωτιες οπως οι επιδοσεις, το design ή την πιο ανταγωνιστικη τιμή.
Παντρευει ολους τους τομείς με τον τρόπο που της υπαγορεύει η έρευνα αγορας. Ετσι δίνει βαρυτητα στους τομεις που αποτελουν προτεραιότητες για τον μέσο αγοραστή. Εκει θα βλέπουμε καινοτομιες απο την Toyota.
Οσων αφορα αν υπαρχει αυτοκινητο στα 20000-25000 ευρω με επιδοσεις, χωρους, άνεση, design δεν πρέπει να ξεχναμε 'τιμιες' προτάσεις οπως το Skoda Octavia 1.8TFSI.
Η αποχη της Τοyota απο τα τurbo μοτερ της έχει κοστίσει στην αγορα της Ευρωπης (αναφέρομαι στο αγοραστικο κοινο των κινητηρων βενζίνης). Μπορεί σκόπιμα να αφηνει την λυση αυτη σε αλλους γιατι ισως πιστευει οτι το μέλλον ειναι υβριδικο και θεωρει πως εκει πρέπει να εδραιωθει ως market leader.
........αυτα απο κατοχο 14 χρονου Toyota που τοσα χρονια μονο τα προκαθορισμένα service χρειαστηκε να κάνει αντε και κανενα συμπληρωμα στα λαδια καθε 6000-7000χλμ
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Η Toyota κάνει ακριβης και μετρημένες κινήσεις για να προσφέρει την απολυτα 'ζυγιασμένη' λυση σε κάθε κατηγορία. Δεν στοχευει σε πρωτιες οπως οι επιδοσεις, το design ή την πιο ανταγωνιστικη τιμή.Παντρευει ολους τους τομείς με τον τρόπο που της υπαγορεύει η έρευνα αγορας. Ετσι δίνει βαρυτητα στους τομεις που αποτελουν προτεραιότητες για τον μέσο αγοραστή. Εκει θα βλέπουμε καινοτομιες απο την Toyota.
Οσων αφορα αν υπαρχει αυτοκινητο στα 20000-25000 ευρω με επιδοσεις, χωρους, άνεση, design δεν πρέπει να ξεχναμε 'τιμιες' προτάσεις οπως το Skoda Octavia 1.8TFSI.
Η αποχη της Τοyota απο τα τurbo μοτερ της έχει κοστίσει στην αγορα της Ευρωπης (αναφέρομαι στο αγοραστικο κοινο των κινητηρων βενζίνης). Μπορεί σκόπιμα να αφηνει την λυση αυτη σε αλλους γιατι ισως πιστευει οτι το μέλλον ειναι υβριδικο και θεωρει πως εκει πρέπει να εδραιωθει ως market leader.
........αυτα απο κατοχο 14 χρονου Toyota που τοσα χρονια μονο τα προκαθορισμένα service χρειαστηκε να κάνει αντε και κανενα συμπληρωμα στα λαδια καθε 6000-7000χλμ
Συμφωνω η Τοyota εχει πολυ καλα αυτοκινητα καλα σε ολους τους τομεις.
Μου αρεσει που εχει στραφει σοβαρα προς τα υβριδικα .
Μολις παρουσιασει καποιο γρηγορο υβριδικο σε λογικη τιμη θα ειναι
η επομενη επιλογη. -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ενώ είμαι παραδοσιακός γιαπωνεζόφιλος αλλά για μένα το αούρις δεν ήταν αυτό που περίμενα από ένα μεγαθήριο σαν τη τογιότα. Ουσιατικά πατάει στο ίδιο πλαίσιο με την παλιά κορόλα (μικρό μεταξόνιο συνεπώς με ότι συνεπάγεται σε χώρους και φιλική οδική συμπεριφορά, ενώ ο ημιάκαμπτος μένει ...άκαμπτος στη θέση του), έχει μία τυπική παθητική ασφάλεια 5 αστέρων, (χωρίς να είναι πάντως σε κορυφή όπως φόκους και κασκάι) ενώ το θέμα ντιζάιν είναι υποκειμενικότατο (εμένα πάντως ...δεν). Το μοτέρ πλεόν είναι στα επίπεδα φόκους και κορεατικών διδύμων ενώ τα γκρούπ βάγκ και φίατ έχουν ροπάτα τούρμπο. Με λίγα λόγια έχουμε ένα αυτοκίνητο του μέσου όρου, σε τιμές όμως πανάκριβες χωρίς να έχει υποψία πουλ μούρ. Στοχεύει λοιπόν σε ένα συντηρητικό κοινό το οποίο θα αγοράσει μόνο με βάση το μπράντ νέημ του προιόντος...
Το Auris για μένα είναι ένα βελτιωμένο (πρώην) Corolla (hatchback) σε οδηγική συμπεριφορά και κινητήρες.
Στους κινητήρες,μάλλον η Ford και οι Κορεάτες ήρθαν στα επίπεδα της Toyota παρά το αντίθετο.Η Ford έβγαζε 100 και οι ρέστοι 105 όταν οι Toyota έβγαζε 110 με καλύτερα διαγράμματα.Πλέον στα 1600 και πάλι κινείται σε πολύ καλά επίπεδα(πόσο να πάει σαν ατμοσφαιρικός?).Υστερεί βέβαια,αφού πλασάρεται με παραπλήσια τιμή, σε σχέση με τα 2 γκρούπ που ανέφερες.
Η οδηγική συμπεριφορά είναι πολύ καλύτερη απ'ότι στο παρελθόν.Τόσο ώστε πλέον να προτιμάται έναντι άλλων της κατηγορίας (βλ ειδικός τύπος)
Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό.Αλλά τουλάχιστον στο εσωτερικό,πιστεύω οτι είναι απο τα ομορφότερα της κατηγορίας και δύσκολα προσεγγίζεται απο 'συντηρητικό' κοινό,αφού αυτό μάλλον θα προτιμήσει το Corolla.Συμφωνώ απόλυτα,πως όπως κάθε Toyota,έτσι και το συγκεκριμένο είναι υπερτιμημένο.Δικαιολογείται ως ένα (μικρό) βαθμό απο τα συνήθη ελαφρυντικά της Toyota (6ετή εγγύηση,καλό after sales,αξιοπιστία).
Άσε που με αυτές τις τιμές,αποκτάς και exclusivity
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Το Auris για μένα είναι ένα βελτιωμένο (πρώην) Corolla (hatchback) σε οδηγική συμπεριφορά και κινητήρες.Νομίζω ότι η βελτίωση δεν αφορά μόνο αυτούς τους τομείς.
Καταρχήν, όπως είπες και συ, πλέον το εσωτερικό του δείχνει πολύ πιο ποιοτικό και πολυτελές.
Από κει και πέρα είναι πολύ καλύτερα ηχομονωμένο και προσφέρει πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης, νοιώθεις δηλαδή πρακτικά ότι ανέβηκες κατηγορία οδηγώντας το (πάντα συγκρίνοντάς το με την παλια corolla).Είχαμε corolla 1.3 μοντέλο 1998, έχουμε corolla 1.4 μοντέλο 2001 και corolla 1.4 μοντέλο 2004 και κατ' εμέ η διαφορά της προηγούμενης corolla με το auris είναι μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης με την προπροηγούμενη, η οποία επίσης ήταν αισθητή.
Όπως δηλαδή ανάμεσα στη sedan του 1998 και στη sedan του 2004 υπήρξε σαφής αναβάθμιση της ηχομόνωσης, του πατήματος του αυτοκινήτου, της αίσθησης ποιότητας του εσωτερικού, έτσι πιστεύω ότι ισχύει και με το τωρινό μοντέλο.Απλά οδηγώντας ένα Toyota ξέρεις ότι οδηγείς ένα Toyota. Έχουν δηλαδή αυτό το κάτι στην εμφάνισή τους και στα υλικά που χρησιμοποιούν που εξαρχής δε μπορείς να μπερδευτείς για το τι οδηγείς.
TOYOTA FORUM