-
Έχω προσωπική εμπειρία από 307cc. Βασικά και η οροφή, μηχανισμός είναι που θέλει τη συντηρησούλα του έτσι?
Παρόλα τα συνεχή ανοιγοκλεισίματα, μόνο ένα ελαφρύ κόλλημα (κατά το κλείσιμο) είχε παρουσιάσει στα 2 χρόνια, και αντικαταστάθηκε άμεσα ένα ανταλλακτικό (προληπτικά) και αυτό εντός εγγύησης. Έκτοτε δεν είχε ξαναπαρουσιάσει κάτι αρνητικό σε όλη τη διαδικασία ανοίγματος-κλεισίματος.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
οι αλφα ειναι αυτοκινητα που στην ελλαδα τουλαχιστον ζουν και υπαρχουν απο τους αλφιστι(κολλημενα ατομα με μια μαρκα με ωραιο σημα και 'ψυχη')ειναι η μονη εταιρεια που εχει τοσους φανατικους οπαδους στην ελλαδα σα να λεμε γαυρους 'η βαζελους...αυτοι τη συντηρουν τοσα χρονια και αγοραζουν ακομα και τις μουφες (αυτοκινητα απο σαπιοκαραβα)δε μπορω να καταλαβω το γιατι γινονται ολα αυτα αλλα πρεπει να δεχτω οτι υπαρχουν.
Ο κοσμακης ομως τι φταιει να προσυλιτιζεται σε μια εταιρεια και να μην κοιταει να παρει το καλυτερο??στο κατω κατω δε παντρευεσαι τη πιο ομορφη γκομενα που δεν ξερει να μαγειρευει παντρευεσαι τη λιγοτερο ομορφη,που και ομορφη ειναι και θα σου πλυνει και κανα βρακι...αυτο ειναι λοιπον το vag μπροστα στην αλφα...και επειδη τα αυτοκινητα τα 'παντρευεσαι' θες το πιο πρακτικο και αυτο που τα εχει ολα...εγω δεν ημουν audaκιας και αυριο αν δω οτι η εταιρεια που στηριζω διασυρεται οπως η αλφα(οχι πισω κινηση,oxi turbo,κινητηρες απο gm,τετρακινηση απο toyota)τοτε θα παψω να τη στηριζω...αυτο ειναι το vag φλωραμαξα(με γυαλια) που διαλυουν ομως στα παν τα εκτος απο την ομορφια τους latin lovers και προσπαθουν ο,τι θελουν να το πετυχουν μεσω τεχνολογιας και οχι μεσω 'παθους' και τα καταφερνουν αν καποτε γινουν φρου φρου κι αρωματα εγω θα παω στη bmw στν αλφα(γιατι οχι?) εσεις ομως βρεξει χιονισει θα στηριζετε με παραλογα επιχειρηματα μια ξεπουλημενη εταιρεια....Επειδή αυτά που είπε τα παίρνω προσωπικά θα εκλιπαρήσω την ανοχή των υπολοίπων για να σχολιάσω όπως πρέπει.
Και ποιος σου έδωσε ρε μεγάλε εσένα το δικαίωμα να κατακρίνεις τους alfisti που παίρνουν Alfa Romeo και να τους λες υποτιμητικά και 'κολλημένους'; Από την τσέπη σου τα βγάζουμε τα λεφτά στην τελική; Και επειδή δηλαδή υποστηρίζουμε την άποψή μας με επιχειρήματα παρά τον πόλεμο που δεχόμαστε από κάτι σαν και του λόγου σου δηλαδή μας κατηγορείς και για 'προσηλυτισμό'; Μήπως πρέπει να μας απαγορέψουν το λόγο για να μην προσηλυτίζουμε κι άλλους στην ξοφλημένη για σένα εταιρεία;
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 'κιούσις' τελικά φαίνεται πως είμαστε μάλλον κάτι σαν τους ιεχωβάδες της αυτοκίνησης. Ή μήπως σατανιστές;
Ουφ! τα είπα και ξαλάφρωσα... :mrgreen:
Ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει και να πιστεύει ότι θέλει και δε χρειάζεται να ρωτήσει τη γνώμη κανενός αλφίστι για να πει τι πραγματικά πιστεύει. Όπως δέχονται οι οπαδοί της Audi τα αρνητικά σχόλια για τη μάρκα που υποστηρίζουν (κουτιά, τελείως αδιάφορα κλπ) χωρίς να φωνάζουν να παρεξηγούνται και να ωρύονται πρέπει και οι αλφίστι να μην αρχίζουν να γκαρίζουν αν κάποιος έχει πολύ κακή άποψη για την Alfa Romeo και το λέει αφού είναι δικαίωμα του καθενός να λέει ότι γουστάρει. Προσωπικά δεν είμαι φαν ούτε της Alfa Romeo ούτε της Audi αλλά κάποια ποστ σαν τα δικά σου με κάνουν να πιστεύω ότι ο Qsis έχει δίκιο σ'αυτά που λέει για φανατισμούς, οπαδισμούς και διάφορα άσχημα σχόλια των αλφίστι. Κάθε φορά που κάποιος θίγει την άλφα πετάγονται κάποιο και τρελαίνονται κ φωνάζουν και επιτίθενται σε όποιον τους έθιξε τη μαμά Alfa Romeo. Αυτό το φαινόμενο φυσικά όσον αφορά όλες τις υπόλοιπες μάρκες δεν παρατηρείται (ή παρατηρείται σε πολύ μικρό βαθμό). Ε όχι ρε παιδιά. Ας ηρεμίσουν τέλος πάντων αυτοί οι αλφίστι γιατί είναι πολύ κουραστική αυτή η ιστορία. Έχουν κλειδωθεί τόσα θρεντ μόνο και μόνο επειδή κάποιος έχει κακή γνώμη για την άλφα και το λέει και οι αλφίστι ορμάνε σαν τρελοι. Να ηρεμήσετε.
-
mergaz, είναι κρίμα **που κάποιοι (κυρίως πιτσιρικάδες και συνήθεις ύποπτοι ενάντια στην Alfa) για να κάνουν την πλάκα τους, και για το γινάτι τους, καταφέρανε τελικά να σε τρομάξουνε.
**Κάποιοι παλαιότερα είχαν πει ' είναι δυνατον ένα φόρουμ να επηρρεάζει την επιλογή ενός αγοραστή?' Τελικά φαίνεται πως ναι.
Τελικά εσύ θα πάρεις ένα αμάξι που δεν γουστάρεις για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο επηηρεασμένος από την κάθε ανοησία που άκουσες εδώ ή αλλού, και όχι κάτι που γουστάρεις και ονειρεύεσαι.
Σου εύχομαι ολόψυχα καλοτάξιδο το astra, το οποίο δεν είναι καθόλο άσχημη επιλογή!
Υ.Γ. Η GT έχει πιο ενισχυμένο πλάισιο από 147/156, και όχι δεν πρόκειται να γίνει χαλκομανία στην πρώτη τράκα όπως φαντάζεσαι. Παρόλαυτά σίγουρα δεν είναι τόσο ασφαλής όσο ένα A3, αλλά όσοι οδηγούμε GT δεν κάνουνμε ευχέλαιο πριν βάλουμε εμπρός?
-
επίσης στο alfisti.gr θα βρεις πολλές πληροφορίες για την GT. Κάθε εβδομάδα έχει meeting , που μπορείς αν θες να παραβρεθείς και να μιλήσεις face to face με ιδιοκτήτες, για να σου πουν τα 'χούγια' της, τις πιθανές βλάβες της, να διαπιστώσεις κατα πόσο τρίζουν/σαπίζουν/αποσυντίθονται μετά από 3 + χρόνια.
-
Ναι ρε Babbis να βρεθούμε να μου δώσεις λίγο στόκο για κάτι σαπάκια που χω στο πορτ μπαγκάζ....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ναι ρε Babbis να βρεθούμε να μου δώσεις λίγο στόκο για κάτι σαπάκια που χω στο πορτ μπαγκάζ....σου έχω έτοιμο κιτ με:
- Πυροσβεστήρα
- Αλεξίσφαιρο γιλέκο σε περίπτωση τράκας
- Αγιασμό
-
Είσαι πραγματικός φίλος...
-
-
Δεν θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, αλλά μου φαίνεται παράξενο ένα CC να έχει καλύτερη ακαμψία και να είναι καλύτερο σε ένα crash test από ένα κλειστό κουπέ, όσο κι αν αυτό το κουπέ είναι λίγο παλαιότερο σχέδιο...
Επιπλέον, το ότι βασίζεται ένα αυτοκίνητο στο πάτωμα ενός που δεν πήγε καλά στα crash test, δεν σημαίνει πως θα έχει ίδια ακριβώς απόδοση!
Παράδειγμα είναι το νέο 500: βασίζεται στο πάτωμα του 3στερου Panda, αλλά αυτό πήρε πανηγυρικά 5 αστεράκια στο EuroNCAP!
Δεν ξέρω αν εχει δοκιμαστεί η GT σε τέτοιο test, αλλά γιατί να μην είναι καλύτερη; ΦΑΙΝΕΤΑΙ τουλάχιστον, ΠΙΟ στιβαρή από 147/156 και επιπλέον, σαν κουπέ και όχι τετράθυρο sedan που είναι η 156 , θα είναι πιο άκαμπτη!
Υποθέτω πως και από το Astra CC θα είναι πιο άκαμπτη...
Τώρα για τα υπόλοιπα περί αξιοπιστίας, δεν έχω να πω πολλά: όσο κι αν οι Alfa είναι χειρότερες, το να παρουσιάζονται σαν χρέπια, είναι τουλάχιστον αστείο!Τέλος ο καθένας έχει το γούστο του: εγώ αν είχα να διαλέξω 147 1.6 Vs Leon 1.8T, θα έπαιρνα την πρώτη κι ας ήταν απείρως πιο αργή, αφού δεν αντέχω να βλέπω το δεύτερο!
Παρομοίως, όσο αξιόπιστο κι αν είναι ένα γκιAuris, δεν θα το αγόραζα ΠΟΤΕ, καθώς είμαι πολύ νέος ακόμη για να πεθάνω από ανία...
Θα προτιμούσα ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ την Alfa 147, κι ας είναι χειρότερη στα crash test κι ας είναι παλαιότερο μοντέλο (αλλά είναι ΑΚΟΜΗ πανέμορφη μέσα-έξω...) κι ας...χαλάει (που ΔΕΝ χαλάει τόσο πια!). Και στην τελική, ένα αμάξι μπορεί να σε στείλει στο συνεργείο 1, 2, 3 ή και παραπάνω φορές... Αλλά ένα άλλο μπορεί να μην σε στείλει ποτέ στο συνεργείο, αλλά να είναι ΑΠΑΙΣΙΟ κάθε μέρα: είτε το βλέπεις, είτε το οδηγείς...
Μ' αυτά ΔΕΝ δίνω συγχωροχάρτι στην Alfa ή στην αντιπροσωπεία! ΔΕΝ θ' αγοραζα σήμερα 147, παρόλο που όταν είχε βγει, όποτε την έβλεπα την ΧΑΖΕΥΑ! Απίστευτα όμορφο αυτοκίνητο, μπροστά της το τότε Α3 ήταν τουλάχιστον αδιαφορο, για να μην πω για σύγκριση πεντάμορφης και τέρατος...
Αλλά αν κάποιος γουστάρει ένα αυτοκίνητο, το ότι υπάρχει κάποιο άλλο που αντικειμενικά είναι πιο ικανό στα ίδια λεφτά, δεν σημαίνει πως πρέπει ν'αλλάξει την επιλογή του! Αλλιώς ΟΛΟΙ θα οδηγούσαμε τα ΙΔΙΑ!
Τέλος, να πω και κάτι άλλο: αν εγώ σας έλεγα πως θα ήθελα ν' αλλάξω το Υ, με το νέο Ypsilon , δεν θα μου λέγατε πως χαλάνε τα Lancia , πως είναι υπερεκτιμημένο, πως το αγοράζουν γκόμενες και πως καλύτερα να πάρω ένα Yaris, που δεν σπάει , δεν χαλάει , είναι κορυφαίο, είναι Toyota , είναι....είναι....εεεε...αξιόπιστο, είναι ....είναι....έχει 6 χρόνια εγγύηση και επιπλέον είναι Toyota, ναι , ναι, Toyota, ότι και να πούμε, αφού είναι Toyota, είναι εγγύηση ναι ναι....
Ε, ρε φούστη μου, δεν θα το αγόραζα! Θα έπαιρνα το Ypsilon, γιατί το βρίσκω πανέμορφο κι ας μην έχει αστεράκια πολλά! Αφού εγώ θέλω άνετη μετακίνηση στην πόλη, ΑΥΤΟ μου αρέσει και ΑΥΤΟ γουστάρω!Προφανώς κάποιοι θα με πουν , αλλά ΣΥΜΦΩΝΑ με τα δικά τους κριτήρια, που είναι διαφορετικά από τα δικά μου!
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
...ουφ, τα ιδια θα καταληξουμε να λεμε χωρις ουσιαστικα να προχωραει καπου αυτο. δεν ειμαι ουτε υπερμαχος, ουτε πολεμιος οποιασδηποτε μαρκας. τη γνωμη μου για την αλφα ρομεο την ειπα. Θεωρω οτι ειναι ακριβη. Δεν ξερω τι αλλο να αγορασει και ποιο ειναι σε αυτα τα λεφτα τοσο ομορφο, τοσο καλο, τοσο οτιδηποτε.. δεν με ενδιαφερει στην τελικη. Απλα θεωρω οτι τα λεφτα μου 'δεν πιανουν τοπο'.
Για το θεμα της BMW, προσπερνα, μη κολλας. του γραπτου τερτιπια!
οσο για το τελειον του Audi, ειναι θεμα τι ζηταει κανεις.. Εγω δεν εκρυψα οτι το Golf με απογοητευσε και δεν ηταν αυτο που περιμενα.. Οχι σε επιπεδο ποιοτητας κατασκευης η χαζων προβληματων (το ειχα πολυ λιγο αλλωστε για να παρουσιασει οτιδηποτε), αλλα για μενα ηταν η αποστειρωση η ιδια.. Κατι σαν το Diamonds & Pearls, τη στιγμη που παραδιπλα υπαρχει το Star, π.χ.αϊντε, παμε παρακατω!
-
καλα εσυ εισαι γνωστος εγκαθετος και καλα ουδετερος/υπερμαχος της ιταλικης φιρμας
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
@HighFidelityκαλα εσυ εισαι γνωστος εγκαθετος και καλα ουδετερος/υπερμαχος της ιταλικης φιρμας
Τι λες ρε Ντάφυ! Εγώ δεν θ' αγόραζα καμία καινούρια Alfa Romeo!
ΙΣΩΣ να σκεφτόμουν κάποτε την 159 , αν ελάφραινε, αλλιώς μόνον στα μεταχειρισμένα θα στρεφόμουν:
ή μια 75, σαν δεύτερο για να ...παίζω, ή μια 147 1.6 που μπορείς να την βρεις σε πολύ καλή τιμή και είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο κοντά στα 10Κ...Που θα με πεις εγκάθετο!
Ποιον εμένα; Που έχω θάψει τους πάντες (πρέπει να είμαι και από τους λίγους που θάβω και τ' αυτοκίνητα που έχω! ) -
να πω και εγώ την γνώμη μου μιας και την λένε όλοι.
η περίπτωση του mergaz μου θυμίζει αυτούς που λένε θα παντρευτώ μία άσχημη χοντρή επειδή θα μου είναι δύσκολο να έχω μία όμορφη κουκλάρα επειδή άκουσα απο άλλους οτι μπορεί να είναι πολυέξοδη και να φοβάμαι μήπως μετά την παντρειά μου ζητάει χρήματα.
και αφού παντρευτεί την χοντρή και άσχημη ανακαλύπτει οτι η πανέμορφη κουκλάρα θα του ζήταγε λιγότερα απ' οτι η χοντρή και άσχημη αλλά πλέον είναι αργά.Πάντως ο απλός κόσμος έχει δίκιο οταν λέει καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
Στην δεκαετία του 80 η ΑΡ έπασχε απο τον συνδικαλισμό των εργαζομένων της με συνέπεια να βγάλει το κακό όνομα στην αγορά.
Στην δεκαετία του 90 έπασχε απο χρήματα.
Στην τωρινή δεκαετία πάσχει απο marketing. Δεν μπορείς την σήμερον ημέρα να έχεις ομολογουμένως πολύ αξιόλογα προϊόντα και να μην έχεις κονδύλια για να τα προωθήσεις σωστά (όπως κάνουν πολύ σωστά πχ οι Γερμανικές εταιρείες) προς το καταναλωτικό κοινό που έχει μείνει με την εντύπωση τις δεκαετίας του 80 οτι σκουριάζουν, χαλάνε, παίρνουν φωτιά κτλ κτλ.
Μία σοβαρή εταιρεία ξέρει εξ αρχής οτι η σωστή προώθηση ενός προϊόντος είναι το Α και το Ω για ένα επιτυχημένο προϊόν. Δεν μπορείς λοιπόν να αφήνεις τους άμοιρους αλφίστες να προσπαθούν να κάνουν την δουλειά που κανονικά εσύ θα έπρεπε να κάνεις απο μόνη σου.
Όπως είπα και πιο πάνω δεν είναι κακό να παραδειγματιστεί απο τις Γερμανικές εταιρείες που δίνουν πολύ μεγάλη βάση στην γνώμη του κοινού. Αυτό φυσικά δεν το έχουν κερδίσει τσάμπα ούτε έχουν αφήσει τους ιδιοκτήτες να το κάνουν γι' αυτούς αυτό. Έδωσαν και δίνουν πολλά χρήματα για διαφήμιση, αγορά της γνώμης των περιοδικών κτλ κτλ και πολύ σωστά κάνουν. Αυτό είναι marketing και έτσι πωλούνται τα αυτοκίνητα σήμερα.Αυτά.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Που θα με πεις εγκάθετο!
Ποιον εμένα; Που έχω θάψει τους πάντες (πρέπει να είμαι και από τους λίγους που θάβω και τ' αυτοκίνητα που έχω! )Καλά κάτσε να σκάσει κανένα θέμα 'τι να πάρω Υ ή γιάρις?' και τα λέμε
Επί του θέματος θα έπρεπε να νιώθουμε τύψεις όλοι μας. Ο άνθρωπος πέθαινε για μια ωραία ζμπόρ Άλφα και εμείς τον πείσαμε να πάρει ...άστρα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα είναι πιο ασφαλές αλλά απλά καμία σχέση με άλφα και ειδικά στο θέμα πουλ μουρ. Η τιμωρία μας θα είναι να βλέπουμε ένα παραπάνω άστρα και μία άλφα λιγότερη. Καλά να πάθετε
Σκεφτείτε να του χαλάσει το άστρα, θα μας κυνηγάει με το δίκαννο
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Που θα με πεις εγκάθετο!
Ποιον εμένα; Που έχω θάψει τους πάντες (πρέπει να είμαι και από τους λίγους που θάβω και τ' αυτοκίνητα που έχω! )Καλά κάτσε να σκάσει κανένα θέμα 'τι να πάρω Υ ή γιάρις?' και τα λέμε
Να πάρετε εσείς Yaris για να πάρω εγώ Υpsilon..
Παρεπιμπτόντως, η εγκαθετίλα είναι ιδιαιτέρως χρήσιμη, όταν ακούγονται απόψεις, κορυφαίο, ΜΟΝΟΝ αυτό, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ, δι μπεστ, μπλα μπλα μπλα...Προφανώς και έχουμε προτιμήσεις εγκαθετότητας, αναφέρω συνοπτικά και με σειρά προτίμησης:
- Skoda - Τα γρήγορα Skoda εχουν συνήθως τους χειροτερους ιδιοκτήτες
- Seat - Το αυτό, απλά με περισσότερο βόδι-κιτ και λιγότερους ίππους συνήθως από τα παραπάνω... Πάνε λίιιγοοο πιο αργά, αλλά με περισσότερο θόρυβο (λόγω ICE)
- Hyundai - αγοράζονταν μέχρι πρόσφατα από συνταξιούχους του δημοσίου (εκτός ΔΕΚΟ, αυτοί παίρνουν μεγάλο εφ'απαξ ). Το πράγμα δείχνει ν' αλλάζει, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο νομίζουν οι κάτοχοι... Στην τελική, η Toyota χρειάστηκε δεκαετίες για να γίνει premium ( ).
- Toyota - Οι ακριβότερες μετριότητες της αγοράς. Είναι ακριβά επειδή έχουν αξιοπιστία, ποιότητα και εξαιρετικό after sales. Οι αγοραστές νομίζουν πως είναι εξαιρετικά και στα 3, αλλά η ουσία είναι πως η διαφορά γίνεται στο 3. Εχουν την φήμη εξαιρετικής μεταπώλησης. Αληθεύει, αλλά για πόσο ακόμη θα υπάρχουν κορόιδα;
- Honda - Κυρίως για το νέο 5Θ Civic. Οι κάτοχοι νομίζουν πως το αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον 20 χρόνια μπροστά από τα υπόλοιπα, είναι άφθαστο και άφθαρτο... Στην πραγματικότητα είναι ένα μοντέρνο σουλούπι σε ένα παλιό πάτωμα, με κινητήρα που θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορεί και πριν 10 χρόνια αυτούσιος και με τεχνολογία που δεν φέρνει ΤΙΠΟΤΕ νεο... Παράλληλα, η όποια αξιοπιστία της εταιρείας, αναιρείται αυτομάτως από την αντιπροσωπεία. Εξαιρετικά υψηλό το κόστος της 7 ετούς εγγύησης.
- Διάφοροι 'αξιόπιστοι' κατασκευαστές με την βούλα... Δηλαδή την βούλα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ συνήθως οι αγοραστες... Πχ περιπτώσεις C1/107/Aygo, πανομοιότυπα αυτοκίνητα που κάποιοι νομίζουν πως διαφέρουν...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Που θα με πεις εγκάθετο!
Ποιον εμένα; Που έχω θάψει τους πάντες (πρέπει να είμαι και από τους λίγους που θάβω και τ' αυτοκίνητα που έχω! )Καλά κάτσε να σκάσει κανένα θέμα 'τι να πάρω Υ ή γιάρις?' και τα λέμε
Να πάρετε εσείς Yaris για να πάρω εγώ Υpsilon..
Παρεπιμπτόντως, η εγκαθετίλα είναι ιδιαιτέρως χρήσιμη, όταν ακούγονται απόψεις, κορυφαίο, ΜΟΝΟΝ αυτό, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ, δι μπεστ, μπλα μπλα μπλα...Προφανώς και έχουμε προτιμήσεις εγκαθετότητας, αναφέρω συνοπτικά και με σειρά προτίμησης:
- Skoda - Τα γρήγορα Skoda εχουν συνήθως τους χειροτερους ιδιοκτήτες
- Seat - Το αυτό, απλά με περισσότερο βόδι-κιτ και λιγότερους ίππους συνήθως από τα παραπάνω... Πάνε λίιιγοοο πιο αργά, αλλά με περισσότερο θόρυβο (λόγω ICE)
- Hyundai - αγοράζονταν μέχρι πρόσφατα από συνταξιούχους του δημοσίου (εκτός ΔΕΚΟ, αυτοί παίρνουν μεγάλο εφ'απαξ ). Το πράγμα δείχνει ν' αλλάζει, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο νομίζουν οι κάτοχοι... Στην τελική, η Toyota χρειάστηκε δεκαετίες για να γίνει premium ( ).
- Toyota - Οι ακριβότερες μετριότητες της αγοράς. Είναι ακριβά επειδή έχουν αξιοπιστία, ποιότητα και εξαιρετικό after sales. Οι αγοραστές νομίζουν πως είναι εξαιρετικά και στα 3, αλλά η ουσία είναι πως η διαφορά γίνεται στο 3. Εχουν την φήμη εξαιρετικής μεταπώλησης. Αληθεύει, αλλά για πόσο ακόμη θα υπάρχουν κορόιδα;
- Honda - Κυρίως για το νέο 5Θ Civic. Οι κάτοχοι νομίζουν πως το αυτοκίνητο είναι τουλάχιστον 20 χρόνια μπροστά από τα υπόλοιπα, είναι άφθαστο και άφθαρτο... Στην πραγματικότητα είναι ένα μοντέρνο σουλούπι σε ένα παλιό πάτωμα, με κινητήρα που θα μπορούσε άνετα να κυκλοφορεί και πριν 10 χρόνια αυτούσιος και με τεχνολογία που δεν φέρνει ΤΙΠΟΤΕ νεο... Παράλληλα, η όποια αξιοπιστία της εταιρείας, αναιρείται αυτομάτως από την αντιπροσωπεία. Εξαιρετικά υψηλό το κόστος της 7 ετούς εγγύησης.
- Διάφοροι 'αξιόπιστοι' κατασκευαστές με την βούλα... Δηλαδή την βούλα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ συνήθως οι αγοραστες... Πχ περιπτώσεις C1/107/Aygo, πανομοιότυπα αυτοκίνητα που κάποιοι νομίζουν πως διαφέρουν...
γράψε και για 'μάς'
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
γράψε και για 'μάς'
Alfa Romeo - Χάρη στην εν λόγω μάρκα έχουν χυθεί ποταμοί στα διάφορα φόρουμ, η μεταφυσική ('ψυχή' ) άγγιξε ΚΑΙ τ' αυτοκίνητα, ενώ σε κάθε αναφορά του ονόματος, κάθε οπαδός του VAG θεωρεί πως οφείλει να πάρει θέση... Οι κάτοχοι των εν λόγω αυτοκινήτων, είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς στα σχόλια των ανωτέρω, ενώ ορισμένοι δεν δέχονται κανένα σχόλιο: πχ 'Παιδιά, σήμερα καταστράφηκε η Alfa μου, εκεί που πήγαινα στο δρόμο, ξηλώθηκε το φτερο, η πόρτα, το καπό, και η οροφή'
Τυπική απάντηση: 'Μήπως το πάταγες λίγο παραπάνω; Υπήρξε περίπτωση , μία μόνον βέβαια, κάποιου που ενώ πήγαινε με 160, πάτησε λακούβα και ξηλώθηκε το μισό αυτοκίνητο. Μεμονωμένο περιστατικό. Ας το ξεχάσουμε και ας πάμε όλοι για σουβλάκια'
Σε περίπτωση που ο παθών πει κάτι αρνητικό για την Alfa, ορισμένοι θεωρούν πως πρέπει να λοιδωρείται μετά βδεγλυμίας , εν χορώ, καθότι προφανώς και θα είναι εγκάθετος... Ή έστω....'άψυχος'.
Σε περίπτωση που κάποιος αγοράσει κάτι άλλο από Alfa, παύει να θεωρείται alfista και διαγράφεται δια παντός από το φόρουμ και τις συνειδήσεις... Σε περίπτωση που επιμένει να έχει άποψη, ακολουθείται η παραπάνω μέθοδος. Σε περίπτωση που αποτύχει και αυτή, η μόνη λύση είναι το παλούκωμα ή εαν αυτό δεν είναι δυνατόν, η δημόσια διαπόμπευση, ως τελευταίο μέσο προστασίας...
Γενικότερα, οι φανατικοί κάτοχοι, επανδρώνουν ομάδες περιφρούρησης, που περιπολούν για την εμφάνιση εγκάθετων, οι οποίοι θα τολμήσουν να πουν το οτιδήποτε αρνητικό. Εαν παρατηρήσουν οτιδήποτε, οφείλουν να το αναφέρουν σε όλους για να υπάρξει γενναία και ηχηρή απάντηση. Είναι τεχνική που αντέγραψαν από τους κατόχους Skoda, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην Premiumοσύνη της μάρκας: στην ουσία οι τελευταίοι θα ήθελαν Audi, αλλά επειδή δεν φτάναν τα λεφτά, βολεύτηκαν με ό,τι μπόρεσαν να πάρουν και έκτοτε διαδίδουν πως τα Skoda είναι η ποιοτικότερη εταιρεία του ομίλου ( ).Δεν άντεξα να μην πω λίγα ακόμη για την Skoda...
Α και πριν με αρχίσετε, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι απλά πλάκα!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
γράψε και για 'μάς'
Alfa Romeo - Χάρη στην εν λόγω μάρκα έχουν χυθεί ποταμοί στα διάφορα φόρουμ, η μεταφυσική ('ψυχή' ) άγγιξε ΚΑΙ τ' αυτοκίνητα, ενώ σε κάθε αναφορά του ονόματος, κάθε οπαδός του VAG θεωρεί πως οφείλει να πάρει θέση... Οι κάτοχοι των εν λόγω αυτοκινήτων, είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς στα σχόλια των ανωτέρω, ενώ ορισμένοι δεν δέχονται κανένα σχόλιο: πχ 'Παιδιά, σήμερα καταστράφηκε η Alfa μου, εκεί που πήγαινα στο δρόμο, ξηλώθηκε το φτερο, η πόρτα, το καπό, και η οροφή'
Τυπική απάντηση: 'Μήπως το πάταγες λίγο παραπάνω; Υπήρξε περίπτωση , μία μόνον βέβαια, κάποιου που ενώ πήγαινε με 160, πάτησε λακούβα και ξηλώθηκε το μισό αυτοκίνητο. Μεμονωμένο περιστατικό. Ας το ξεχάσουμε και ας πάμε όλοι για σουβλάκια'
Σε περίπτωση που ο παθών πει κάτι αρνητικό για την Alfa, ορισμένοι θεωρούν πως πρέπει να λοιδωρείται μετά βδεγλυμίας , εν χορώ, καθότι προφανώς και θα είναι εγκάθετος... Ή έστω....'άψυχος'.
Σε περίπτωση που κάποιος αγοράσει κάτι άλλο από Alfa, παύει να θεωρείται alfista και διαγράφεται δια παντός από το φόρουμ και τις συνειδήσεις... Σε περίπτωση που επιμένει να έχει άποψη, ακολουθείται η παραπάνω μέθοδος. Σε περίπτωση που αποτύχει και αυτή, η μόνη λύση είναι το παλούκωμα ή εαν αυτό δεν είναι δυνατόν, η δημόσια διαπόμπευση, ως τελευταίο μέσο προστασίας...
Γενικότερα, οι φανατικοί κάτοχοι, επανδρώνουν ομάδες περιφρούρησης, που περιπολούν για την εμφάνιση εγκάθετων, οι οποίοι θα τολμήσουν να πουν το οτιδήποτε αρνητικό. Εαν παρατηρήσουν οτιδήποτε, οφείλουν να το αναφέρουν σε όλους για να υπάρξει γενναία και ηχηρή απάντηση. Είναι τεχνική που αντέγραψαν από τους κατόχους Skoda, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην Premiumοσύνη της μάρκας: στην ουσία οι τελευταίοι θα ήθελαν Audi, αλλά επειδή δεν φτάναν τα λεφτά, βολεύτηκαν με ό,τι μπόρεσαν να πάρουν και έκτοτε διαδίδουν πως τα Skoda είναι η ποιοτικότερη εταιρεία του ομίλου ( ).Δεν άντεξα να μην πω λίγα ακόμη για την Skoda...
Α και πριν με αρχίσετε, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι απλά πλάκα!
Οπως τα λες ειναι για την Alfa Romeo.
Aν μπεις δε στο φορουμ των Αlfisti θα καταλαβεις τι γινεται..
-
Ο χρήστης lazpinin έγραψε:
οι αλφα ειναι αυτοκινητα που στην ελλαδα τουλαχιστον ζουν και υπαρχουν απο τους αλφιστι(κολλημενα ατομα με μια μαρκα με ωραιο σημα και 'ψυχη')ειναι η μονη εταιρεια που εχει τοσους φανατικους οπαδους στην ελλαδα σα να λεμε γαυρους 'η βαζελους...αυτοι τη συντηρουν τοσα χρονια και αγοραζουν ακομα και τις μουφες (αυτοκινητα απο σαπιοκαραβα)δε μπορω να καταλαβω το γιατι γινονται ολα αυτα αλλα πρεπει να δεχτω οτι υπαρχουν.
Ο κοσμακης ομως τι φταιει να προσυλιτιζεται σε μια εταιρεια και να μην κοιταει να παρει το καλυτερο??στο κατω κατω δε παντρευεσαι τη πιο ομορφη γκομενα που δεν ξερει να μαγειρευει παντρευεσαι τη λιγοτερο ομορφη,που και ομορφη ειναι και θα σου πλυνει και κανα βρακι...αυτο ειναι λοιπον το vag μπροστα στην αλφα...και επειδη τα αυτοκινητα τα 'παντρευεσαι' θες το πιο πρακτικο και αυτο που τα εχει ολα...εγω δεν ημουν audaκιας και αυριο αν δω οτι η εταιρεια που στηριζω διασυρεται οπως η αλφα(οχι πισω κινηση,oxi turbo,κινητηρες απο gm,τετρακινηση απο toyota)τοτε θα παψω να τη στηριζω...αυτο ειναι το vag φλωραμαξα(με γυαλια) που διαλυουν ομως στα παν τα εκτος απο την ομορφια τους latin lovers και προσπαθουν ο,τι θελουν να το πετυχουν μεσω τεχνολογιας και οχι μεσω 'παθους' και τα καταφερνουν αν καποτε γινουν φρου φρου κι αρωματα εγω θα παω στη bmw στν αλφα(γιατι οχι?) εσεις ομως βρεξει χιονισει θα στηριζετε με παραλογα επιχειρηματα μια ξεπουλημενη εταιρεια....Επειδή αυτά που είπε τα παίρνω προσωπικά θα εκλιπαρήσω την ανοχή των υπολοίπων για να σχολιάσω όπως πρέπει.
Και ποιος σου έδωσε ρε μεγάλε εσένα το δικαίωμα να κατακρίνεις τους alfisti που παίρνουν Alfa Romeo και να τους λες υποτιμητικά και 'κολλημένους'; Από την τσέπη σου τα βγάζουμε τα λεφτά στην τελική; Και επειδή δηλαδή υποστηρίζουμε την άποψή μας με επιχειρήματα παρά τον πόλεμο που δεχόμαστε από κάτι σαν και του λόγου σου δηλαδή μας κατηγορείς και για 'προσηλυτισμό'; Μήπως πρέπει να μας απαγορέψουν το λόγο για να μην προσηλυτίζουμε κι άλλους στην ξοφλημένη για σένα εταιρεία;
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 'κιούσις' τελικά φαίνεται πως είμαστε μάλλον κάτι σαν τους ιεχωβάδες της αυτοκίνησης. Ή μήπως σατανιστές;
Ουφ! τα είπα και ξαλάφρωσα... :mrgreen:
Ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει και να πιστεύει ότι θέλει και δε χρειάζεται να ρωτήσει τη γνώμη κανενός αλφίστι για να πει τι πραγματικά πιστεύει. Όπως δέχονται οι οπαδοί της Audi τα αρνητικά σχόλια για τη μάρκα που υποστηρίζουν (κουτιά, τελείως αδιάφορα κλπ) χωρίς να φωνάζουν να παρεξηγούνται και να ωρύονται πρέπει και οι αλφίστι να μην αρχίζουν να γκαρίζουν αν κάποιος έχει πολύ κακή άποψη για την Alfa Romeo και το λέει αφού είναι δικαίωμα του καθενός να λέει ότι γουστάρει. Προσωπικά δεν είμαι φαν ούτε της Alfa Romeo ούτε της Audi αλλά κάποια ποστ σαν τα δικά σου με κάνουν να πιστεύω ότι ο Qsis έχει δίκιο σ'αυτά που λέει για φανατισμούς, οπαδισμούς και διάφορα άσχημα σχόλια των αλφίστι. Κάθε φορά που κάποιος θίγει την άλφα πετάγονται κάποιο και τρελαίνονται κ φωνάζουν και επιτίθενται σε όποιον τους έθιξε τη μαμά Alfa Romeo. Αυτό το φαινόμενο φυσικά όσον αφορά όλες τις υπόλοιπες μάρκες δεν παρατηρείται (ή παρατηρείται σε πολύ μικρό βαθμό). Ε όχι ρε παιδιά. Ας ηρεμίσουν τέλος πάντων αυτοί οι αλφίστι γιατί είναι πολύ κουραστική αυτή η ιστορία. Έχουν κλειδωθεί τόσα θρεντ μόνο και μόνο επειδή κάποιος έχει κακή γνώμη για την άλφα και το λέει και οι αλφίστι ορμάνε σαν τρελοι. Να ηρεμήσετε.
Σοβαρά ε; Για ξαναδιάβασε τι ακριβώς έγραψε ο Qsis γιατί μάλλον τα διάβασες με 'αντιαλφιστικά' γυαλιά. Θα διαπιστώσεις ότι επιτίθεται σε όσους αγοράζουν Alfa Romeo που είναι για κείνον εξ'ορισμού 'alfisti' αφού κανείς άλλος δεν θ'αγόραζε τόσο κακά αυτοκίνητα και τους παρουσιάζει ως περιθωριοποιημένους γραφικούς μυστικιστές επειδή τολμούν να εκφέρουν επιχειρήματα υπέρ της Alfa Romeo. Η κλασσική πούστικη τεχνική ad hominem δηλαδή, να προσπαθείς να κακοχαρακτηρίσεις τον συνομιλητή σου αντί να προσπαθείς να καταρρίψεις τα επιχειρήματά του.
Δεν όρμησαν 'οι alfisti' σαν τρελοί, κάποιοι άλλοι βάλθηκαν με μπαράζ από δημοσιεύσεις να πείσουν τον άμοιρο τον mergaz που του άρεσε η GT ότι οι Alfa Romeo είναι σκουπίδια μην τυχόν και χάσουν την πώληση απ'το VAG. Διάβασε ξανά το δικά μου ποστ και του Μπάμπη τουλάχιστον και δεν θα βρεις πουθενά κάποιο που να είναι σαν αυτά που αναφέρεις. Το ότι δεν μου αρέσει εμφανισιακά το S3 ή το ότι θέλω ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να ταξιδέψει άνετα δεν είναι δείγμα οπαδισμού. Αντίθετα όταν κάποιος με προσβάλλει κατ'αυτόν τον τρόπο θα του απαντήσω αντρίκια.
mergaz, οι GT μόνο χρέπια δεν είναι, μην ακούς αυτά που λένε. Αν θέλεις έλα σε meeting του alfisti να δεις όσες θέλεις με όλους τους κινητήρες. Αλλά από την άλλη άσε, μη σε χαρακτηρίσουν κι εσένα 'alfista' (ουουουου, 666)
-
Όσο για την παθητική ασφάλεια των 147, δείτε αυτή τη φωτογραφία.
Από τη ζημιά στο αυτοκίνητο η σύγκρουση πρέπει να ήταν πλαγιομετωπική και σφοδρότατη. Έχουν ανοίξει και όλοι οι αερόσακοι. Παρόλα αυτά ο χώρος των επιβατών είναι ακέραιος και η κολώνα του οδηγού δεν υποχώρησε πολύ παρόλο που το πλαϊνό του αυτοκινήτου δέχθηκε δυνατό φορτίο. Επίσης ο ουρανός του αυτοκινήτου είναι ανέπαφος εκτός από την αριστερή του άκρη.
Επίσης φίλος έφυγε με πολλά από στροφή με την 147 του. Πώς το κατάφερε μην το ρωτάτε γιατί γενικώς οδηγεί χωρίς αύριο και έπεσε σε γλίτσα. Χτύπησε μια κολώνα φωτισμού, την οποία ξερρίζωσε από το δρόμο και έριξε κάτω. Το αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά, φαινομενικά μη-επισκευάσιμη, άνοιξαν όλοι οι αερόσακοι αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι η ζημιά του δεν ήταν δομική εκτός από την υποχώρηση της κολώνας του οδηγού κατά λίγα χιλιοστά-η πόρτα έκλεινε απλώς με λίγο ζόρι και τελικά το αυτοκίνητο επισκευάζεται και θα ξαναβγεί στο δρόμο. Α, και το μοτέρ παραδόξως γλίτωσε.
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)