-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ξαναδιαβασε το post μου και θα παρεις ολες τις απαντησεις που θελεις.Το μονο σιγουρο ειναι οτι το golf tsi ειναι οικονομικοτερο του fiat Bravo,οπως και να το οδηγησει κανεις,ειτε το σκισει ειτε το οδηγησει οικονομικα.
Και μετά θίγεσαι που λέω ότι 'δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαι'
Δεν έδωσες ΟΥΤΕ ΜΙΑ τεκμηριωμένη απάντηση και παρέθεσες και ΠΟΛΛΑ ανακριβή στοιχεία, τα οποία σχολίασα στο ποστ μου αλλά απάντηση δεν πήρα.
Όσο για το 'σιγουρο' πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω τόση σιγουριά που τη βρίσκεις Ούτε ο Τζάκης δε θα ήταν τόσο σίγουρο ότι η μεταμόσχευση ήταν καλύτερη λύση για τον Αρχιεπίσκοπο
Τι να πω... κάθε φορά οι απαντήσεις σου γράφουν ιστορία!!!
-
Καταντάει κουραστικό φίλε μου. Λίγο πριν το καλοκαίρι δεν ήθελες καθόλου το golf είχες ξετρελαθεί με το sx4 και ζητούσες εναγωνίως ανταλλαγή του, μετά έλεγες ότι περιμένεις να το αποπληρώσεις και να το πουλήσεις κλπ. Αίφνης το ερωτεύτηκες είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για σένα και για το λόγο αυτό πρέπει να είναι και για όλους τους άλλους. Ειλικρινά είναι κουραστικό για κάποιον να μπαινει να διαβάσει ένα post και να σε βλέπει να επαναλαμβάνεσαι. Άκου και κάποιον άνθρωπο που οδηγάει και δοκιμάζει διαρκώς αυτοκίνητα και κάτι θα κερδίσεις.
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ξαναδιαβασε το post μου και θα παρεις ολες τις απαντησεις που θελεις.Το ότι έκανες 3 έντιτ προσθέτοντας στο ποστ σου μια αστήρικτη αιωρούμενη κατηγορία προς το πρόσωπό μου και κάνοντας bold άλλη μια φράση, επ ουδενί δεν δινει απάντηση σε αυτά που σε ρώτησα. Δεν το συνεχίζω άλλο. Ως γνωστόν, κάποιοι άνθρωποι είναι αήττητοι
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Καταντάει κουραστικό φίλε μου. Λίγο πριν το καλοκαίρι δεν ήθελες καθόλου το golf είχες ξετρελαθεί με το sx4 και ζητούσες εναγωνίως ανταλλαγή του, μετά έλεγες ότι περιμένεις να το αποπληρώσεις και να το πουλήσεις κλπ. Αίφνης το ερωτεύτηκες είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για σένα και για το λόγο αυτό πρέπει να είναι και για όλους τους άλλους. Ειλικρινά είναι κουραστικό για κάποιον να μπαινει να διαβάσει ένα post και να σε βλέπει να επαναλαμβάνεσαι. Άκου και κάποιον άνθρωπο που οδηγάει και δοκιμάζει διαρκώς αυτοκίνητα και κάτι θα κερδίσεις.Θεϊκή απάντηση... απλά υποκλίνομαι.
Κάπου τα είχα χάσει όλα αυτά περί SX4, ανταλλαγής, πώλησης, κτλ
Μόνο ο έρωτας μου έχει μείνει με τόσα απανωτά ποστ σε όλες τις θεματικές ενότητες περί της ανωτερότητας του Golf, του ότι είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή στην κατηγορία του, ότι είναι οικονομικό αλλά ταυτόχρονα καίει πολλά , κτλ -
edit [Krusenstern] Έχεις πμ. Μη με αναγκάσεις να ξαναδιαγράψω ποστ.
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ελευθερια να λεει την γνωμη του εχει ο καθενας.Προφανώς και ο καθένας έχει ελευθερία να εκφράζει τη γνώμη του. ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΑ.
Τα υπόλοιπα ας τα σχολιάσει ο krus εφόσον το επιθυμεί.
Αρκεί ως εδώ παίδες, ας συνεχίσουμε στο θέμα [Krus]
-
Πραγματικα ειναι απολαυστικα τα post του Tomasso... καποια στιγμη πρεπει να γραψουμε ενα 'best of'...
Αητητος με καθε εννοια...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αητητος με καθε εννοια...Mε μία έννοια, τη γνωστή καφκική...
-
Στο θέμα παίδες, plz.
-
Μιας που έχω κοντά στο σπίτι αντιπροσωπεία fiat ομολογώ ότι κάθε φορά που περνάω και το βλέπω πάντα ρε παιδιά σταματάω και το κοιτάω από όποια οπτική γωνία μπορώ. Είναι ξεχωριστό το άτιμο. Έχει κάτι τις που σε κάνει να το κοιτάς και να κολλάς.
-
Ενημερωτικά, μεγαλύτερους χώρους τελικά ποιό έχει;
Νόμιζα ότι θα υπερτερούσε το Golf, δεν είχα διαβάσει όμως τις διαστάσεις του Bravo
Αυτά τα +10κάτι εκατοστά του Bravo μήπως του δίνουν το πλεονέκτημα; Στο πορτμπαγκάζ υπερτερεί κατά 50 λίτρα πάντως
-
βλέπω μια θετική τάση προς το Bravo. Η αλήθεια είναι πως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.έχω οδηγήσει και τα δύο και αν ήταν να διαλέεξω κάποιο θα δυσκολευόμουν αρκετά. Και τα δύο μου άρεσαν πολύ. Προσωπικά τα θεωρώ τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας γιατί συνδυάζουν επιδόσεις, χώρους, καλή άνεση και κύλιση, ασφαλή οδική συμπεριφορά, λογική κατανάλωση και χαμηλά πάγια έξοδα.
-
ενδιαφέρον είναι οτι σε όλα τα τεστ το Bravo είναι αισθητα πιο γρήγορο σε όλες τις μετρήσεις που απαιτούν ισχύ.
Το περίεργο είναι οτι το Golf έχει δήθεν 155-157 άλογα... άρα ή το Bravo έχει 170+ ή τελικά και τα δύο έχουν τις ονομαστικές τιμές τους και τα περι παράπανω ισχύως είναι πράσινα άλογα.
-
Στο Drive πάντως βγάζουν πιο γρήγορο το Golf. Τι να πω δεν ξέρω. Εμένα και τα δύο θα με ικανοποιούσαν.
-
Χαλαρα GOLF απο εμενα.Υπερτερει σε χωρους,σιγουρα σε αξιοπιστια (αλλο vw και αλλο fiat),οδηγικη συμπεριφορα και φυσικα σε μεταπωλητικη αξια..........!Αφηστε και το θεμα καταναλωσης που ειναι στα υπερ του.Μονο και μονο που φοραει το διαμαντι που ονομαζεται TSI που ειναι 20 χρονια μπροστα απο τους αλλους κινητηρες μην το ψαχνεται.Κατα την γνωμη μου αυτη την στιγμη το GOLF δεν εχει αντιπαλο στην κατηγορια....
-
Δηλαδή το tsi δουλεύει με υδρογόνο ε; Αλλά όχι, τότε θα ήταν 10 χρόνια μπροστά. Τότε δουλεύει με πυρηνική ενέργεια, το βρήκα.
-
Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
Χαλαρα GOLF απο εμενα.Υπερτερει σε χωρους,σιγουρα σε αξιοπιστια (αλλο vw και αλλο fiat)σιγουρα πραγματα ε?
Μιλας 'σπαθι' τωρα ε? Δεν πιστευω να λες οτι να ναι.... -
Χαλαρα GOLF απο εμενα.Υπερτερει σε χωρους,σιγουρα σε αξιοπιστια (αλλο vw και αλλο fiat)
Mα πως ειναι δυνατον για καλυτερη αξιοπιστια του golf αφου ο κινητηρας της fiat τωρα κυκλοφορησε....Εχεις μηπως κανα φιλο που να του χαλασε κιολας ?
-
Εγω απλά θυμάμαι τα σχόλια που είχαν γραφτεί στις εκάστοτε παρουσιάσεις των: Ritmo,Tipo,Bravo I,Stylo.
Ε μόνο το Ritmo ηταν ανταγωνιστικό του Golf εκείνης της εποχής.
Οποια δήποτε αλλη αντιγραφή απέτυχε. (γιατί αντιγραφή παεί να κάνει η FIAT)
Να σημειώσω πως μέχρι το 1990 ήμουν φανατικός Ιταλός. Μετα το Gti mkII όμως ......
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Χαλαρα GOLF απο εμενα.Υπερτερει σε χωρους,σιγουρα σε αξιοπιστια (αλλο vw και αλλο fiat)
Mα πως ειναι δυνατον για καλυτερη αξιοπιστια του golf αφου ο κινητηρας της fiat τωρα κυκλοφορησε....Εχεις μηπως κανα φιλο που να του χαλασε κιολας ?
Σου λέει, ιταλικό είναι, δε μπορεί, θα χαλάει...
Fiat Bravo T-jet vs Golf TSI 140ps