-
Ρε σείς δεν αντιλέγω σε αυτά που λέτε,διότι υπάρχουν και ρακένδυτοι ζητιάνοι στο δρόμο με εκατομμύρια καταθέσεων.Ομως βλέποντας το ζητιάνο στο δρόμο,που θα πάει ο νους σας;Στο ότι δεν έχει στον ήλιο μοίρα ή στο οτι μπορεί να είναι πλούσιος και να έχει ΚΑΙ ακριβό αυτοκίνητο;
Η να το πώ αλλοιώς.Εναν τέτοιο άνθρωπο αν τον βλέπατε μέσα στο ακριβό του αυτοκίνητο,θα φανταζόσασταν οτι μπορεί να ήταν και ζητιάνος;
Ειναι ακραίο παράδειγμα,αλλά στην περίπτωσή μας δηλώνει οτι υπάρχει ο κανόνας και οι εξαιρέσεις.
Αυτό πασχίζω να σας πω και με τα ακριβά αυτοκίνητα και τους κατόχους τους... -
Πολλοι απο εμας μπορει να καθομασταν στη σπαγγια για χρονια προκειμενου να αποκτησουμε το αυτοκινητο των ονειρων μας!
Αρα ενα ακριβο αμαξι απο μονο του δε λεει τιποτα. -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Πολλοι απο εμας μπορει να καθομασταν στη σπαγγια για χρονια προκειμενου να αποκτησουμε το αυτοκινητο των ονειρων μας!
Αρα ενα ακριβο αμαξι απο μονο του δε λεει τιποτα.Συμφωνώ μαζί σας. Δε νομίζω ότι μιλάμε για κανόνα και εξαιρέσεις, τουλάχιστον στη χώρα μας, διότι είναι πολλοί οι 'λάτρεις της αυτοκίνησης' που μπορεί να μην έχουν τον τραπεζικό λογαριασμό που θα τους επιτρέψει να πάρουν με τη μια το αυτοκίνητο που ονειρεύονται αλλά τελικά βρίσκουν τον τρόπο - συνήθως με δάνεια, δόσεις κλπ - ακόμα κι αν τελικά δεν τους παίρνει να το κρατήσουν. Το έχω δει πάμπολλες φορές το σενάριο 'ας έχω 300 άλογα για ένα μήνα και μετά ας πεθάνω!' όπως και το 'παίρνω το τάδε με 36 δόσεις και... έχει ο Θεός!'
Επί του θέματος, η μείωση της φορολογίας σε συνδυασμό με το σπρώξιμο του τεκμηρίου πέρα από τα 50.000 Ευρώ ναι μεν θα κάνει την αγορά 'μεγάλων' αυτοκίνητων πιο εύκολη, αυτό όμως που δεν ξέρω είναι το κατά πόσον θα ισχύσει το ότι το κράτος θα βγει χαμένο από την κίνηση αυτή, άσχετα με την μελλοντική αύξηση της τιμής της βενζίνης ή των ασφαλίστρων. Διότι και πάλι θα αγοράσουμε αυτό που ταιριάζει στο πορτοφόλι μας, απλά αν αυτό είναι 'μεγαλύτερο' από αυτό που είχαμε βάλει στο μάτι πριν τις νέες ρυθμίσεις, λογικά και η συντήρησή του (καύσιμα, σέρβις κλπ) θα είναι πιο ακριβή. Γράφτηκε πιο πάνω κάτι για 'συνδρομές' - ομολογώ ότι το σκηνικό κι εμένα μου θυμίζει λίγο το 'σας δίνουμε το 'Χ' κινητό εντελώς δωρεάν με σύνδεση στο πρόγραμμα 'Ψ' με φθηνό ΠΑΓΙΟ κλπ...' - ας μη βιαστούμε, λοιπόν, να προβούμε σε νέες αγορές κι ας κάνουμε πρώτα τους υπολογισμούς μας λαμβάνοντας υπόψη μας και το προς τα που βαδίζει το συνολικό κόστος της αυτοκίνησης στην χώρα μας.
Νίκος
-
Η μεγάλη διαφορά τιμής που θα παρουσιαστεί στα αυτοκίνητα 'πολλών κυβικών' θεωρώ ότι θα έχει τεράστιες συνέπειες στην αγορά αυτοκινήτου. Το θεωρώ τη μεγαλύτερη είδηση τα τελευταία 15 χρόνια στον τομέα αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, φανταστείτε πλέον τους 4 τροχούς και τα ΝΕΑ συγκριτικά τέστ!
Πλέον θα μπορούν να συγκριθούν κάποια παρόμοια αυτοκίνητα μεταξύ τους, που νωρίτερα λόγω υψηλού φόρου κλπ, δεν ήταν δυνατόν.Να πώ παραδείγματα;
Σύγκριση κάποιας BMW (κυρίως αυτές κάτω των 50.000 ευρώ, δηλαδή οι τριάρες και οι πεντάρες) με κάποια σχετική Mercedes ή Audi ή Saab. Είναι πλέον δυνατόν να συγκριθούν αυτοκίνητα τουρμπάτα με αντίστοιχης περίπου ιπποδύναμης ατμοσφαιρικά.
Άλλο: Alfa 147 GTA, Audi S3 3.2Lt (όταν βγεί), Seat Leon Cupra R, Focus RS, Honda Civic Type R.
Μέχρι τώρα κάποια αυτοκίνητα ήταν για τον περισσότερο κόσμο αδύνατο να αγορασθούν στην Ελλάδα. Τώρα όχι. Αρκεί να μην είναι 'πολυτελή' (όπως πιθανώς να χαρακτηρίζει η κυβέρνηση τα αυτοκίνητα που κοστίζουν περισσότερα από 50.000 ευρώ).
Για παράδειγμα, προσωπικά είμαι fan των πολλών κυβικών και των πολυκύλινδρων αυτοκινήτων. Ο ήχος ενός καλού εξακύλινδρου κινητήρα και η αίσθηση μου αρέσει πολύ! Γι αυτό μου αρέσουν οι εξακύλινδρες BMW ας πούμε. Γι αυτό μου αρέσει και η GTA.
Τέτοια αυτοκίνητα, πλέον σε τιμή, 'παίζουν στα ίσια' τα 'τουρμπάτα τετρακύλινδρα'. Σίγουρα θα είναι ακριβότερα τα μεγάλου κυβισμού, αλλά τουλάχιστον θα είναι κοντά. Τώρα πιά 'αγοράζονται'.
Και αυτό που θα καθορίσει καίρια αρχικά την πορεία τους στην αγορά είναι η τιμή που θα επιλέξουν οι αντιπροσωπείες για τα αυτοκίνητα που μέχρι πρότινος είχαν αβάσταχτο τεκμήριο, ωστε να 'παίζουν στα ίσια' με τον πραγματικό ανταγωνισμό τους εδώ στην Ελλάδα.
Π.χ. το να τιμολογήσει η Alfa την 156GTA στα 51.000 ευρώ είναι εντελώς κουτό. Για 1000 ευρώ δε θα πουλήσει καθόλου.
Όπως π.χ. και το να τιμολογήσει την 147GTA στα 45000 ευρώ, υπερβολή, καθώς με τη μείωση φόρου, μπορεί να το πάει στα 40.000 ευρώ και να 'παίζει' έστω και από κάποια μικρή απόσταση τιμής τα 'τουρμπάτα'.Έχετε δεί ποτέ στην Ελλάδα τεστ την BMW 325Ci ???
όχι φυσικά...
Μετά από αυτό το μέτρο όμως, αναμένω το 325Ci να γίνει πολύ hot μοντελάκι στην ελληνική αγορά...
Και όσον αφορά την προηγούμενη συζήτηση περί στάτους. Στην ουσία κάποιος που έδινε π.χ. 40.000 ευρώ για ένα π.χ. BMW έπαιρνε ένα τετρακύλινδρο δίλιτρο. Τουλάχιστον τώρα, με τα ίδια χρήματα ίσως θα μπορεί να πάρει το εξακύλινδρο με τα 170 άλογα 2200 κυβικά, το οποίο θεωρώ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ καλύτερο αυτοκίνητο. To status το ίδιο θα έχει, αφού στην ουσία θα έχει εντελώς ίδιο αυτοκίνητο εξωτερικά, και θα έχει δώσει τα ίδια χρήματα.
Χεχεχε απλά θα χαμηλώσει το ''''status'''' των ατόμων που πρόσφατα αγόρασαν κάποιο δίλιτρο.... Αυτό θα πληγώσει αρκετούς που πήραν 'δίλιτρο' για ''''''status'''''''
Αλλά αυτοί δεν με νοιάζουν... ας πληγωθούν... Κρίμα όμως για τους ανθρώπους που θα ήθελαν να έχουν τα γκάζια ενός διομισάλιτρου, αλλά τελικά πήραν δίλιτρο γιατί 'δεν γινόταν αλλιώς τότε'. Κρίμα κάποιος να είναι λάτρης μιας μάρκας, να θέλει κάτι, και να του το 'απαγορεύουν' και να τον βάζουν να πάρει 'το λίγο πιο αργό, έλα βρε δε βαριέσαι κι αυτό το ίδιο καλό είναι'....
Όπως επίσης και τα diesel είναι σημαντική υπόθεση. Για μάς τουλάχιστον που είμαστε από επαρχία!
Παρακαλώ όλες τις αντιπροσωπείες να φέρουν επιτέλους και κάποιες diesel εκδόσεις με τις οποίες ως τώρα δεν ασχολούνταν....
Γενικά, τώρα πιστεύω ότι μπορούν όλοι να επιλέξουν από μιά αρκετά μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων και να βρούνε ακόμα πιο εύκολα αυτό που τους ταιριάζει. Ειδικά αυτοί που σχεδίαζαν να δώσουν 30.000 με 50.000 ευρώ για το επόμενο αυτοκίνητό τους.
Δώστε εξακύλινδρα στο λαό!!!!!!!
-
Ακουσα οτι η μείωση θα είναι 20 % για τα συμβατικά και πολλαπλάσια για τα υβριδικά.Δηλαδή η μείωση στα υβριδικά θα είναι διπλάσια τριπλάσια τετραπλάσια η 100 %;
-
Ο χρήστης mitsakos έγραψε:
Δώστε εξακύλινδρα στο λαό!!!!!!!
mazi sou. to teleio proeklogiko syn8ima.
-
[list:2icm8dj7]Nομιζω οτι τα πραγματα ειναι απλα.Εμεις δεν θελουμε να το καταλαβουμε και φιλοσοφωντας εξαπολυουμε ευθυνες και και![/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Στην Ελλαδα δεν προκειτε ποτε να εχουμε φθηνο αυτοκινητο εαν και εμεις οι ιδιοι ως χωρα δεν παραγουμε αυτοκινητα Εξαγεις αυτοκινητα και παραλληλα εισαγεις αυτοκινητα.Τι ποιο απλη λογιστικη Οταν εξαγεις ενα τραινο φρουτα και αυτο που σου αναλογει ειναι δυο αυτοκινητα περιμενετε πολυτελη αυτοκινητα σε τιμη κοστους?[/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Μπορουμε επισης να καλυψουμε τις αναγκες μας αυτκινητιστικα, οποιες κι αν ειναι αυτες, ακομα και με μικρο κοστος κτησης.Απλα το ονειρο του Ελληνα και γενικοτερα οι φιλοδοξια του(ακουσον ακουσον........η φιλοδοξια του ) ειναι ακομα και με σκισμενο παντελονι, εργατης και χρεωμενος να κυκλοφορει με αυτοκινητο για να βγαλει ποιανου το ματι?Του γειτονα που αξιοπρεπως εχτισε ενα σπιτακι για αυτον και τα παιδια του και φιλοδοξει να ανεβασει την δουλεια του.Ποιος ειναι ο δυστιχης τωρα?[/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Πρεπει πρωτα προτου να ριξουμε ευθυνες σε οποιον παρει ο χαρος, να προβληματιστουμε για τα ιδανικα μας, αν βεβαια εχουν απομεινει.Αν δεν παραγουμε ο καθενας προσωπικα και ολοι μαζι, δεν δικαιουμαστε πανακριβα αυτοκινητα.Αν δεν αποβαλουμε τη νοοτροπια του να εργαζομαστε οσο το δυνατον λιγοτερο και να απαιτουμε τα παντα δεν προκειτε να φτασουμε το βιοτικο επιπεδο των ευρωπαιων.[/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Εαν δεν θεσουμε τις πραγματικες μας προτεραιοτητες στη ζωη θα εργαζομαστε μια ζωη για να δινουμε εργασια σε ξενους.Αυτοι με περιουσιες και εμεις........με αυτοκινητα!![/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Και να σας πω και κατι αλλο?Οι πατεραδες μας, αφησαν περιουσια κανοντας πραγματικο αγωνα.Να δουμε η δικη μας καλοπερασαδικη γενια και ακομα χειροτερα η επομενη τι θα αφησουμε στα παιδια μας!!![/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Τη μαχη για ενα φτθηνο αυτοκινητο?[/list:u:2icm8dj7][list:2icm8dj7]Arbeit που λενε και οι Γερμανοι [/list:u:2icm8dj7]
-
Eνισχυοντας αυτα που λες φιλε μου παραθετω 2 πολυ σημαντικα αρθρα τα οποια εαν τα ΜΜΕ δεν ηταν αγορασμενα απο τους κυβερνωντες, θα αποτελουσαν πρωτη ειδηση σε ολα τα δελτια:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 820250.htm
ΣΕ ΧΩΡΑ υπηρεσιών μετατρέπεται η Ελλάδα, καθώς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο τριτογενής τομέας της οικονομίας καλύπτει το 71,6% του ΑΕΠ.
Ο δευτερογενής τομέας της οικονομίας συμμετέχει με ποσοστό 21,4%, ενώ φθίνουσα πορεία ακολουθεί ο τριτογενής τομέας, καθώς το ποσοστό συμμετοχής μειώθηκε το 2001 στο 7%, ακολουθώντας πτωτική πορεία στα τελευταία χρόνια.Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 37,7% του ΑΕΠ παράγεται στην Αττική και το 17,3% στην κεντρική Μακεδονία, με την Αττική να διευρύνει το μερίδιό της.
Η πιο πλούσια περιφέρεια της Ελλάδας ήταν το 2001 η Στερεά Ελλάδα, με κατά κεφαλήν ΑΕΠ 5.792.281 δραχμές και ακολουθούν το Ν. Αιγαίο με 4.590.513 δρχ. και η Αττική με 4.308.112 δραχμές.
Οι φτωχότερες περιφέρειες της χώρας είναι η δυτική Ελλάδα με κατά κεφαλή εισόδημα ύψους 3.212.883 δρχ., η αν. Μακεδονία και Θράκη με κατά κεφαλή εισόδημα 3.223.211 δρχ. και η Ηπειρος με κατά κεφαλή εισόδημα 3.269.905 δραχμές.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 820252.htm
ΣΕ ΜΟΛΙΣ 50 εκατ. δολάρια ΗΠΑ ανέρχεται η αξία των καθαρών άμεσων ξένων επενδύσεων που προσήλκυσε η Ελλάδα κατά τη διάρκεια του 2002 έναντι 1.590 εκατ. δολαρίων για το 2001, αναδεικνύοντάς την έτσι ουραγό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Σύμφωνα με στοιχεία της ετήσιας έκθεσης του ΟΗΕ (UNCTAD) για τις ξένες επενδύσεις, η Ελλάδα συγκρίνεται στο θέμα αυτό με χώρες όπως το Μπενίν, η Μποτσουάνα, το Μπανγκλαντές και η Παπούα-Νέα Γουινέα.
Σε μια περίοδο επίμονα υψηλών ποσοστών ανεργίας, η Ελλάδα δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τα ειδικά της πλεονεκτήματα (π.χ. μέλος Ε.Ε., Ευρωζώνης και όλων των σημαντικών διεθνών οργανισμών ΠΟΕ, ΔΝΤ κ.λπ.), υψηλή κατάρτιση εργατικού δυναμικού, άριστη γεωστρατηγική θέση κτλ για να προσελκύσει ξένα κεφάλαια.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του 2002 η Ελλάδα αύξησε τις δικές επενδύσεις της στο εξωτερικό σε σύγκριση με το επίπεδο του 2001 (σε 655 εκατ. δολάρια).
Σε παγκόσμιο επίπεδο οι καθαρές άμεσες ξένες επενδύσεις διαμορφώθηκαν για το 2002 σε 651,19 δισ. δολάρια από 823,83 δισ. δολάρια για το 2001 και 1,39 τρισ. δολάρια για το 2000 κυρίως λόγω της σημαντικής πτώσης της αξίας των διασυνοριακών συγχωνεύσεων και εξαγορών από 1,14 τρισ. δολάρια το 2000 σε 369,79 δισ. δολάρια το 2002.
Σε 108 από τις 195 οικονομίες του κόσμου καταγράφηκαν μικρότερες καθαρές εισροές άμεσων ξένων επενδύσεων το 2002 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ανάκαμψη των παγκόσμιων άμεσων ξένων επενδύσεων δεν προβλέπεται πριν από το 2004.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ΣΕ ΧΩΡΑ υπηρεσιών μετατρέπεται η Ελλάδα, καθώς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο τριτογενής τομέας της οικονομίας καλύπτει το 71,6% του ΑΕΠ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι θεωρείται υπηρεσία η παροχή δανείων και η διεκπεραίωση αυτών τότε μπορεί κάποιος απλά να καταλάβει τι παράγουμε πραγματικά σα χώρα.
Σε λίγο καιρό τα παιδιά μας θα σερβίρουν καφέδες στα παιδιά των σημερινών οικονομικών μεταναστών (πολύ εκ των οποίων δουλεύουν σκληρά) και θα ζητάνε φιλοδώρημα!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Eνισχυοντας αυτα που λες φιλε μου παραθετω 2 πολυ σημαντικα αρθρα τα οποια εαν τα ΜΜΕ δεν ηταν αγορασμενα απο τους κυβερνωντες, θα αποτελουσαν πρωτη ειδηση σε ολα τα δελτια:Σπύρο ,
να με συγχωρήσεις για την αποσπασματική παράθεση, έγινε για την οικονομία του χώρου.
Αναφέρεσαι στην αρχαιότερη (έχω την εντύπωση) Οικονομική εφημερίδα της χώρας , την ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ .
Θα μου επιτρέψεις μια λίγο διαφορετική προσέγγιση :Πόσοι διαβάζουν σε καθημερινή βάση εφημερίδα ????
Πόσοι διαβάζουν σε καθημερινή βάση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ εφημερίδα ???Πόσοι μπορούν να διαβάσουν between the lines ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ????
Μόνον μήν μου πείς , οι ... αναγνώστες των ... οικονομικών εντύπων της
κίβδηλης εποχής του Χ.Α.Α. , τότε που παραλίγο να γίνουν περισσότερα
απο όλα τα άλλα έντυπα , τότε που όλοι είχαμε γίνει το λιγότερο κορυφαίοι οικονομικοί αναλυτές (τον κακό μας τον καιρό) !Ά, και τί έγινε , τι να λέει το 71,6% του ΑΕΠ τριτογενής τομέας !!!
Μέχρι το 85 + % του Δουκάτου του Λουξεμβούργου , έχουμε ακόμη,
τώρα να γελάσουμε ή να κλάψουμε ................
Για κλαυσίγελο το βλέπωΑποστόλης.
-
Έχω την απορία τι θα έγραφε ο Γιάννης Μαρίνος για το θέμα , αλλά με την
απορία θα μείνω , ο 'Οικονομικός' είναι παρελθόν , και η υπογραφή :
'και για την αντιγραφή' μετακόμισε στις ... Βρυξέλλες .Αποστόλης.
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
ΣΕ ΧΩΡΑ υπηρεσιών μετατρέπεται η Ελλάδα, καθώς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο τριτογενής τομέας της οικονομίας καλύπτει το 71,6% του ΑΕΠ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι θεωρείται υπηρεσία η παροχή δανείων και η διεκπεραίωση αυτών τότε μπορεί κάποιος απλά να καταλάβει τι παράγουμε πραγματικά σα χώρα.
Σε λίγο καιρό τα παιδιά μας θα σερβίρουν καφέδες στα παιδιά των σημερινών οικονομικών μεταναστών (πολύ εκ των οποίων δουλεύουν σκληρά) και θα ζητάνε φιλοδώρημα!!
Με το οποίο (φιλοδώρημα) θα πρέπει να προσπαθούν να πληρώνουν τα κάθε λογης απελευθερωμένα πλέον προσωπικά, καταναλωτικά, διακοποδάνεια, γαμοδάνεια (δάνεια γάμου δηλαδή) και τις περίπου 5.000.000 πιστωτικές καρτες που κυκλοφορούν στην πατρίδα μας (με αύξηση περιπου 15% ανα έτος τα τελευταία χρόνια) . Ξερετε που έχουμε φτάσει? Μου λεει φιλος περιπτεράς οτι πολύς κοσμος του ζητάει να βαλει μηχάνημα για πιστωτικες κάρτες πού ?? στο περιπτερο ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
-
Τελικά με την απορία θα μείνω κι εγώ
Αυτό το περιβόητο οικολογικό αυτοκίνητο ποιο είναι;
Το Prius;
κι αν είναι το Prius γιατί είναι; λόγω χαμηλής κατανάλωσης και χαμηλής εκπομπής ρυπων;
Το Lupo 3L όμως και καίει λιγότερο και είναι πιο καθαρό είναι, αλλά δεν μπορώ να το κυκλοφορήσω στην Αθήνα γιατί είναι... diesel
Θα μας πουν ποτέ τα κριτήρια κατηγοριοποίησης;
-
Και γιατι να σε ενημερωσουνε??? Μηπως εισαι Ευρωπαιος και δε μας το ειπες???
ΜΟΝΟ οι Αλβανοι επιτρεπεται να κυκλοφορουνε στην Αθηνα με diesel του 1974....
-
Μισό λεπτό! Μην τρελένεστε.
Το θέμα των υπηρεσιών είναι παγκόσμιο, όχι Ελληνικό. Εντάξει μπορεί να μην είναι 71% αλλά είναι πολύ υψηλό και όλο θ' αυξάνει στο μέλλον.
Τις τελευταίες δεκαετίες όλες οι Δυτικές οικονομίες δείχνουν μείωση του τομέα της παραγωγής και σιγά-σιγά η οικονομική ανάπτυξη έρχεται από τις υπηρεσίες. Έχουμε περάσει στε άλλη εποχή και οι περισσότερες Δυτικές οικονομίες έχουν γίνει οικονομίες Υπηρεσιών αφού περισσότερο από το 50% του εργατικού δυναμικού εργάζεται στον τομέα των υπηρεσιών.
Ο τομέας της παραγωγής έχει, εδώ και καιρό, υποστηρικτικό χαρακτήρα.
Το θέμα είναι κατά πόσον οι υπηρεσίες που παράγουμε είναι αυτές που θα μας καθιερώσουν σαν γερή οικονομία ή όχι. -
Δηλαδη σαν χωρα ειμαστε 'μπροστα' απο τις αλλες???
Η Ελλαδα πραγματικα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σοβαρη υποδομη σε ΚΑΝΕΝΑ τομεα!!!
Κοιτα τι βιομηχανια εχουν οι αλλες και τι παραγουμε εμεις. Οπως ειπωθηκε και πιο πανω, εξαγουμε στη Γερμανια ενα ολοκληρο τρενο με φρουτα και λαχανικα για να παρουμε 2 αυτοκινητα!!!
Καλες οι υπηρεσιες, αλλα αυτο δεν μπορει να αποτελει την ραχοκοκαλια καμιας σοβαρης οικονομιας!
-
διπλο post
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δηλαδη σαν χωρα ειμαστε 'μπροστα' απο τις αλλες???Η Ελλαδα πραγματικα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σοβαρη υποδομη σε ΚΑΝΕΝΑ τομεα!!!
Κοιτα τι βιομηχανια εχουν οι αλλες και τι παραγουμε εμεις. Οπως ειπωθηκε και πιο πανω, εξαγουμε στη Γερμανια ενα ολοκληρο τρενο με φρουτα και λαχανικα για να παρουμε 2 αυτοκινητα!!!
Καλες οι υπηρεσιες, αλλα αυτο δεν μπορει να αποτελει την ραχοκοκαλια καμιας σοβαρης οικονομιας!
Δεν είπα πουθενά ότι είμαστε 'μπροστά' από τις άλλες χώρες.
Τοποθετήθηκα στο θέμα των υπηρεσιών λέγοντας ότι δεν αποτελεί μειονέκτημα μια χώρα να έχει το 70% του ΑΕΠ από υπηρεσίες αρκεί αυτές να είναι οι πρέπουσες.Όσον αφορά το θέμα της ραχοκοκαλιάς προφανώς αστειεύεσαι. Όλες οι μεγάλες οικονομίες του πλανήτη είναι 'μετά-βιομηχανικές' και στηρίζονται κατά περίπου 65% στις υπηρεσίες και θα αυξάνεται. Όσο μεγαλύτερο είναι το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών τόσο αυτοί θα στρέφονται σε υπηρεσίες (υγεία, εκπαίδευση, μεταφορές, ψυχαγωγία, επικοινωνία, χρηματοοικονομικά, πληροφορία κλπ)
-
Καμια σοβαρη οικονομια δε στηριζει το 70% του ΑΕΠ της σε 'παροχη υπηρεσιων'.
Ενταξει προφανως μιλαω για μετα-βιομηχανια και οχι τοσο για την κλασικη βιομηχανια.
Ακομα και στο τομεα παροχης υπηρεσιων ομως ειμαστε πολλα χρονια πισω σε οτι αφορα το τι 'παρεχουμε'.
Δεν ειναι τυχαιο, οτι οπως εγραφε και το αρθρο, στην Ελλαδα δεν θελει κανενας ξενος να επενδυσει. Ειμαστε στα επιπεδα της Μπουτσουανα!
-
Πάντως για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει η παρακάτω πρόταση που έχω δει στις καινούργιες διαφημίσεις;
'Πλήρης επιστροφή της μείωσης κατανάλωσης φότου'
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πάντως για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει η παρακάτω πρόταση που έχω δει στις καινούργιες διαφημίσεις;'Πλήρης επιστροφή της μείωσης κατανάλωσης φότου'
Κυριολεκτικά δεν μπορεί να σημαίνει ΤΙΠΟΤΕ !
Στην πράξη είναι ακόμη ένα διαφημιστικό τρύκ
Άς το καλοσκεφτούμε :
Επιστροφή της μείωσης .......ισούται με ΜΗΔΕΝ , και μάλιστα πλήρες !
Τί μας ταϊζουν , τί μας ποτίζουν , τί μας ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ?????
Αποστόλης.
Τρίτη , Τετάρτη, Πέμπτη , ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗ ....ΛΙΜΝΗ!!!!!!
Μείωση φόρου για την αγορά καινούργιου ΙΧ