Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 22
    • 23
    • 4 / 23
    Formula 1
    54
    452
    2550
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      frontier last edited by

      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

      Μα ο Massa μένει στην εξωτερική με την ασφάλεια ότι έχει κι άλλο χώρο. Δηλαδή έπρεπε ο Kub να βγει στη μέση για να χωρέσει ο Massa? Το προσπέρασμα αυτό αυστηρά εντός πίστας δε γινόταν, ούτε σε στεγνό. Αν είχε χώμα θα το είχε εγκαταλείψει από την αρχή το θέμα.

      Δε με νοιαζει τι αλλο συμβαινει, απ'τη στιγμη που ο Massa βρισκεται διπλα-διπλα ο αλλος ειναι υποχρεωμενος να του αφησει χωρο (μενοντας στο μεσο οπως λες) και να μην παιρνει τη στροφη σα να μην τρεχει τιποτα. Αν παρακολουθεις μηχανοκινητο πιστευω δε χρειαζεται να στο εξηγησω περισσοτερο.

      Συμφωνώ με αυτό που λές, αλλά και ο Massa κινήθηκε όπως ο Kubica στην 'κόντρα' του με τον Alonso στο Nurburgring, γιαυτό και είχαν σύγκρουση (ο Alonso όχι απλά ήταν δίπλα του, αλλά τον είχε περάσει κιόλας και ο Massa δεν του άφησε χώρο στη στροφή).

      Βλέπεις, αυτό που έκανε ο Massa στον Alonso, το έκανε τώρα και ο Kubica σε αυτόν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

        Μα ο Massa μένει στην εξωτερική με την ασφάλεια ότι έχει κι άλλο χώρο. Δηλαδή έπρεπε ο Kub να βγει στη μέση για να χωρέσει ο Massa? Το προσπέρασμα αυτό αυστηρά εντός πίστας δε γινόταν, ούτε σε στεγνό. Αν είχε χώμα θα το είχε εγκαταλείψει από την αρχή το θέμα.

        Δε με νοιαζει τι αλλο συμβαινει, απ'τη στιγμη που ο Massa βρισκεται διπλα-διπλα ο αλλος ειναι υποχρεωμενος να του αφησει χωρο (μενοντας στο μεσο οπως λες) και να μην παιρνει τη στροφη σα να μην τρεχει τιποτα. Αν παρακολουθεις μηχανοκινητο πιστευω δε χρειαζεται να στο εξηγησω περισσοτερο.

        Παρακολουθώ ιδιαιτέρως.

        1. Στην αρχή της στροφής, ο Μάσσα φεύγει αρκετά wide.
        2. Ο Kub μπαίνει μέσα και καταφέρνει να προηγείται.
        3. Στο σημείο αυτό, λέω, κανονικά εγκαταλείπεις το προσπέρασμα από κει έξω. Αν ήξερε ότι ερχόταν αμμοπαγίδα δε θα έμενε στο γκάζι στην εξωτερική και δε θα έφτανε ποτέ εντελώς δίπλα.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Στο Nurb ο Alonso είχε ήδη βρεθεί δίπλα έως και μπροστά από το Massa στην είσοδο και το apex της στροφής. Εκεί πράγματι ο μέσα υποχρεώνεται να κάνει κράτει. Εδώ ο Kub είναι μπροστά, δεν έχει λόγο να χαρίσει κάστανα. Θυμηθείτε Schumacher-Montoya στην Tosa της Imola.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            frontier last edited by

            Τελικά αυτό το παλλικάρι είναι κυκλοθυμικός χαρακτήρας.
            Πριν το Ιαπωνικό GP έλεγε ότι θα βοηθήσει το Raikkonen, τώρα λέει πως όχι:

            http://f1.gpupdate.net/en/news/2007/10/ ... raikkonen/

            Γιατί άραγε άλλαξε την τακτική του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ο χρήστης Frontier έγραψε:
              Τελικά αυτό το παλλικάρι είναι κυκλοθυμικός χαρακτήρας.
              Πριν το Ιαπωνικό GP έλεγε ότι θα βοηθήσει το Raikkonen, τώρα λέει πως όχι:

              http://f1.gpupdate.net/en/news/2007/10/ ... raikkonen/

              Γιατί άραγε άλλαξε την τακτική του

              Μήπως έχει εσωτερική πληροφόρηση για τιμωρία του Hamilton?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                frontier last edited by

                Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                Στο Nurb ο Alonso είχε ήδη βρεθεί δίπλα έως και μπροστά από το Massa στην είσοδο και το apex της στροφής. Εκεί πράγματι ο μέσα υποχρεώνεται να κάνει κράτει. Εδώ ο Kub είναι μπροστά, δεν έχει λόγο να χαρίσει κάστανα. Θυμηθείτε Schumacher-Montoya στην Tosa της Imola.

                Αναφέρθηκα στο συμβάν της τελευταίας στροφής, όπου ο Massa είχε ένα μικρό προβάδισμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  phaethon last edited by

                  Ο χρήστης Frontier έγραψε:

                  Στο Nurb ο Alonso είχε ήδη βρεθεί δίπλα έως και μπροστά από το Massa στην είσοδο και το apex της στροφής. Εκεί πράγματι ο μέσα υποχρεώνεται να κάνει κράτει. Εδώ ο Kub είναι μπροστά, δεν έχει λόγο να χαρίσει κάστανα. Θυμηθείτε Schumacher-Montoya στην Tosa της Imola.

                  Αναφέρθηκα στο συμβάν της τελευταίας στροφής, όπου ο Massa είχε ένα μικρό προβάδισμα.

                  Ναι, κατ'εμέ, το προβάδισμα αυτό ήταν πλασματικό. Στην αρχή και μέση της στροφής δεν είχε προβάδισμα ο Massa επί του Kub, ήταν μάλιστα ελαφρά πιό πίσω. Συνεχίζει και φτάνει δίπλα λόγω της ασφάλειας που έχει ότι ο δρόμος έχει κι άλλο.

                  Στο τέλος, μάλιστα, ο Kub αφήνει καθαρά γκάζι για να μείνει μέσα στην πίστα. Με τη λογική Μάσσα, έπρεπε να πάει κι αυτός ευθεία και να κάνουν μαζί racing εκτός δρόμου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    frontier last edited by

                    Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                    Τελικά αυτό το παλλικάρι είναι κυκλοθυμικός χαρακτήρας.
                    Πριν το Ιαπωνικό GP έλεγε ότι θα βοηθήσει το Raikkonen, τώρα λέει πως όχι:

                    http://f1.gpupdate.net/en/news/2007/10/ ... raikkonen/

                    Γιατί άραγε άλλαξε την τακτική του

                    Μήπως έχει εσωτερική πληροφόρηση για τιμωρία του Hamilton?

                    Ίσως.
                    Αν και είναι lame δικαιολογία για το ατύχημα από Webber - Vettel ότι φταίει ο Hamilton, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες και με τόσο νερό.

                    Αν πάντως τιμωρήσουν το Hamilton - κάτι που το θεωρώ άδικο - μόνο και μόνο για να χάσει βαθμούς, εύχομαι να βγουν εκτός δύο Ferrari στον επόμενο αγώνα, για να το πάρουν μια και καλή απόφαση ότι δεν έχουν ελπίδες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                      [snip]
                      Ο Massa πηρε το νομο στα χερια του για την αντιαθλητικη κινηση του αλλου και πολυ καλα εκανε. Γι'αυτο αλλωστε δεν υπηρξε καμια ενσταση απο πλευρας bmw.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        karagounis last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Οι 'ηθικολόγοι' τιφόζι (και όχι μόνο) του φόρουμ ας κάνουν τον κόπο να διαβάσουν την επιστολή του Στέπνεϋ στον Μόσλεϋ στις 30 Αυγούστου. Παράλληλα με την πραγματικότητας της... συμμορίας που λέγεται ΜακΛάρεν και της... σαπίλας που ονομάζεται Ντένις, ίσως ανακαλύψουν και μια άλλη πραγματικότητα, αυτή της δίκαιας Φεράρι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman_angel last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                            Μήπως έχει εσωτερική πληροφόρηση για τιμωρία του Hamilton?

                            Oπως στην ουγγαρια που ηξερε την αποφαση τον κριτων για τη τιμωρια της McLaren και του Alonso πριν αυτη βγει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                              Μήπως έχει εσωτερική πληροφόρηση για τιμωρία του Hamilton?

                              Oπως στην ουγγαρια που ηξερε την αποφαση τον κριτων για τη τιμωρια της McLaren και του Alonso πριν αυτη βγει?

                              Hey! Good point...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                Οι 'ηθικολόγοι' τιφόζι (και όχι μόνο) του φόρουμ ας κάνουν τον κόπο να διαβάσουν την επιστολή του Στέπνεϋ στον Μόσλεϋ στις 30 Αυγούστου. Παράλληλα με την πραγματικότητας της... συμμορίας που λέγεται ΜακΛάρεν και της... σαπίλας που ονομάζεται Ντένις, ίσως ανακαλύψουν και μια άλλη πραγματικότητα, αυτή της δίκαιας Φεράρι!

                                Δεν είμαστε ηθικολόγοι.

                                Η ασημί που τόσα χρόνια ομιλούν για sport δεν θέλουν να διαβάσουν ούτε τα πρακτικά μην αποκαθηλωθεί ο Άγιος Ρον.

                                Όπως ήταν πολύ της μόδας 'Δεν έχετε δικαίωμα ως προς το θέμα αυτό να μιλάτε' (καλά τότε μιλούσαν και για χρονοντούλαπα) ειδικά τώρα που σας έπιασαν όχι με το χέρι μέσα στη γαβάθα (όπως λέγεται) αλλά ολόκληρους μέσα στη γαβάθα. Κάντε και λίγο κράτει.

                                Και κάτι ακόμα: 'Μην ξεχνάτε ότι ταυτόχρονα με τη μία δίκη έχουμε και την άλλη (του Coughlan)'.

                                Ακόμα δε, υπάρχει και το θέμα της ακεραιότητας αυτών που ετοιμάζουν αυτοβιογραφίες. Δεν είναι δυνατόν να λάβουμε apriori ως αληθή όλα όσα θα αναφέρουν οι Stepney & Coughlan στις απολογίες τους προσπαθόντας να γλυτώσουν τη φυλακή (γιατί μιλάμε για φυλακή όχι μόνον πρόστιμα). Αντίστοιχα βέβαια για τον Stepney όπως όλες οι βιογραφίες που βγάζουν άπλυτα στη φόρα έχουν αλήθειες αλλά και τερατώδη ψέματα που είναι πολύ δύσκολο μέσα στο καταιγισμό των στοιχείων να τα ξεχωρίσεις αν δεν έχει ιδία γνώση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Έτσι είναι! Ως apriori αλήθειες, χωρίς τερατώδη ψέμματα, οφείλουμε να εκλαμβάνουμε μόνο ότι προέρχεται από ΦΙΑ ή/και Φεράρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cavallino last edited by

                                    Ό,τι προέρχεται από FIA, ναι. Αλλιώς σπίτια μας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sosna last edited by

                                      Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                      Ό,τι προέρχεται από FIA, ναι. Αλλιώς σπίτια μας.

                                      +1

                                      τα κουβαδάκια μας/σας κ σε άλλη παραλία.....

                                      έλεος πιά με την άτιμη Φια που κατατροπώνει την κακόμοιρη Μακλάρεν.

                                      Ξέχασα κ την ανήθικη Φερράρι!

                                      Ελλάδα:η γή της καχυπόψιας γιατί εμείς γνωρίζουμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el3stein last edited by

                                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                        Ό,τι προέρχεται από FIA, ναι. Αλλιώς σπίτια μας.

                                        Ο,τι προερχεται απ τη FIA δεν ειναι θεσφατο. Το δεχεσαι κ προχωρας,γιατι αυτη διοικει και ετσι ειναι. Ομως δε μπορει να μη το κρινεις και να μη το εξετασεις απ ολες τις γωνιες. Εκτος αν δε σε συμφερει ή αν ανηκεις στο κοπαδι των οπαδων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης el3stein έγραψε:

                                          Ό,τι προέρχεται από FIA, ναι. Αλλιώς σπίτια μας.

                                          Ο,τι προερχεται απ τη FIA δεν ειναι θεσφατο. Το δεχεσαι κ προχωρας,γιατι αυτη διοικει και ετσι ειναι. Ομως δε μπορει να μη το κρινεις και να μη το εξετασεις απ ολες τις γωνιες. Εκτος αν δε σε συμφερει ή αν ανηκεις στο κοπαδι των οπαδων

                                          Για να το κρίνεις όμως πρέπει να το διαβάσεις πολλές φορές και να δεις όλα τα διαθέσιμα στοιχεία από όλες τις μεριές.

                                          Η ΦΙΑ καλώς ή κακώς είναι η μόνη που έχει input από όλους και ως αρχή αυτού του κλειστού club αποφασίζει για του οίκου της. Άλλωστε αν ήταν τόσο μεροληπτική υπέρ του ενός ή του άλλου και μόνον τότε γιατί οι λοιποί τελικά δεν έφυγαν να φτιάξουν την δικιά τους Φ1 και να αφήσουν π.χ. την Φερράρι να παίζει μόνη της???

                                          Μην μπλέκουμε αυτά που λέγονται στους οπαδούς και αυτά που πραγματικά γίνονται. Άλλα λέει ο πρόεδρος στον Τσουκαλά αλλά δεν τολμά να τα επαναλάβει όταν είναι όλοι μαζί γιατί θα τους πάρουν με τις ντομάτες οι υπόλοιποι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                            [snip]
                                            Άλλωστε αν ήταν τόσο μεροληπτική υπέρ του ενός ή του άλλου και μόνον τότε γιατί οι λοιποί τελικά δεν έφυγαν να φτιάξουν την δικιά τους Φ1 και να αφήσουν π.χ. την Φερράρι να παίζει μόνη της???
                                            [snip]

                                            Διότι είναι πολλά τα λέφτα, Άρη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 4 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr