Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 214
    • 215
    • 98 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    9172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      potge2 last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      3-4 χιλιοστά πέλμα εκτός από νόμιμο είναι και ικανοποιητικό. Εφόσον το ελαστικό δεν είναι παλιό θεωρώ ότι δεν θα έχει ξεραθεί οπότε στο στεγνό που δεν μετράει το βάθος είσαι μια χαρά. Βάζεις λοιπόν τα πίσω μπρος έτσι ώστε και να φθαρούν αλλά και να τα πάνε καλύτερα με τη βροχή. Τα πίσω άλλωστε στη βροχή αφού κυλάνε στο στεγνωμένο πάτημα των εμπρός έχουν πολύ λιγότερο νερό να αποχετεύσουν.

      Εννοείται ότι το σκεπτικό αυτό έχει ευάλωτα σημεία και μπορεί να δεχτεί διάφορους επικριτές αλλά έτσι δεν είναι πάντα....;;

      Στη στροφή πάντως που είναι και το επικίνδυνο της υπόθεσης δεν ισχύει αυτό περί στεγνού πατήματος.

      Επίσης γενικά δεν είναι εύκολο να κρίνουμε την κατάσταση ενός ελαστικού μόνο με το βάθος του πέλματος (πχ κατεστραμμένο πλαϊνό -σύνηθες φαινόμενο σε μπροστοκίνητα με λίγο κάμπερ- ίσως είναι από μόνο του αιτία για αλλαγή και δυσκολεύει την απομάκρυνση των υδάτων). Δεν είμαι κι κανένας ειδικός αλλά όλα παίζουν το ρόλο τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ναι μεν δεν εχουμε πολλές βροχες,αλλα εχουμε αρκετες καταγίδες και κακό οδόστρωμα με ελάχιστη αποχετευτική ικανότητα.Ακόμα και στις κατηφόρες εχουμε λιμνάζοντα νερα στην Ελλάδα.

        Τα Θερινα ελαστικα,ειναι καταλληλα για βροχη.Τα χειμωνιάτικα λιγότερο (γενίκευση ειναι αυτη,οχι απόλυτος κανονας)

        Και φυσικά μου φαίνεται ανατριχιαστικό το να εχεις παλια,φθαρμενα και ψημενα σε τετοιο βαθμό πισινα λάστιχα,και ολόφρεσκα εμπρός.
        Ακόμα και αν ειναι μετρια η ταση για υπερστροφη στο ολόστεγνο οδόστρωμα,στο ελαφρα βρεγμενο (οχι με λιμναζοντα) η ξεραμενη γόμα των πίσω θα χορεψει ζειμπεκιές σε σχεση με την ολόφρεσκη και ζωντανη γόμα των μπροστινών.Δεν ειναι απαραιτητο να εχουμε ακουαπλάνινγκ για να χασουμε μεγαλο ποσοστο της πρόσφυσης,οπότε και δεν μας απασχολει αποκλειστικα το βαθος του αυλακιου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          insanedriver last edited by

          Hunter σε 205-55-16 εκτός από τα Re050a που φοράω τι προτείνεις σε τέρμα σκληρό πλαινό κτλπ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            χαρη να πας να βαλεις νεα λαστιχα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Που να ξερω ντε!
              Μηπως τα δοκίμασα;

              Κοιτα αυτο το συγκριτικο

              http://www.tirerack.com/tires/CompareTi ... iameter=16

              δεν εισαι ευχαριστημενος με το 050Α ;

              ΕΝΤΙΤ το λίνκ καντο ολόκληρο κόπυ,και πάστ πάνω στη μπάρα των διευθυνσεων για να δουλέψει

              ΕΝΤΙΤ 2 απο το δεικτη treadwear που παρταθετει το συγκριτικο αυτο,θα προτιμούσα αυτα με το χαμηλώτερο δυνατο,μιας και θα πάνε βόλτα και στην πίστα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                insanedriver last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                χαρη να πας να βαλεις νεα λαστιχα...

                K εσύ που ξέρεις ότι τα παλιά δεν έχουν πέλμα;

                Με τα 050Α είμαι υπέρευχαριστημένος, αλλά αν έβρισκα κάτι πιο σκληρό που να μοιάζει με σλικ π.χ RE01R, θα τα δοκίμαζα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  παραθετει επίσεις βαθμολογία για Steering Response (που ειναι ευθεως αναλογο του σκελετου ώς συνηθως) όπου το 050Α αριστευει όπως και το
                  BFGoodrich g-Force T/A KD (το οποίο όμως υπολειπεται αλλου)

                  Ο αδης μαλλον εννοει τον χαρμακ να αλλαξει λαστιχα

                  ΕΝΤΙΤ

                  να πώς συγκρινονται τα τρια τους

                  link

                  σαφως σκληρωτερο σκελετο φαίνεται να εχει το 01

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    ολους χαρη τους λενε εδω μεσα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                      να πώς συγκρινονται τα τρια τους

                      link

                      σαφως σκληρωτερο σκελετο φαίνεται να εχει το 01

                      Mαστρο-μοντερειτορ,τωρα δεν δουλευει το λίνκ,ενω πρωτα με κόπυ/πάστε δούλευε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                        Και φυσικά μου φαίνεται ανατριχιαστικό το να εχεις παλια,φθαρμενα και ψημενα σε τετοιο βαθμό πισινα λάστιχα,και ολόφρεσκα εμπρός.
                        Ακόμα και αν ειναι μετρια η ταση για υπερστροφη στο ολόστεγνο οδόστρωμα,στο ελαφρα βρεγμενο (οχι με λιμναζοντα) η ξεραμενη γόμα των πίσω θα χορεψει ζειμπεκιές σε σχεση με την ολόφρεσκη και ζωντανη γόμα των μπροστινών.Δεν ειναι απαραιτητο να εχουμε ακουαπλάνινγκ για να χασουμε μεγαλο ποσοστο της πρόσφυσης,οπότε και δεν μας απασχολει αποκλειστικα το βαθος του αυλακιου

                        Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, κατ αρχήν.

                        Δύσκολο το θέμα. Η λύση που μου περνάει περισσότερο απ το μυαλό είναι να βάλω τα καινούρια πίσω και αν δω πως έχω ακατάσχετη υποστροφή, δε γ@μιέται, βάζω και καινούρια πίσω.

                        Τα γιοκο πολύ μου άρεσαν σαν ιδέα, αλλά μάλλον θα έπρεπε να τα καταφέρνουν καλύτερα στο βρεγμένο. Οι δρόμοι μας δεν ειναι και οτι καλυτερο για να συγχωρήσουν κάτι τέτοιο.

                        edited

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          Γιατί να μη βάλεις τα καινούργια πίσω και τα καλά παλιά μπροστά;

                          Αυτό

                          Youtube Video

                          είναι απόλυτο ως προς το ότι αυτή είναι η σωστή κίνηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            aserf
                            μπερδεύτηκα στο γράψιμο. Ήθελα να πω ότι θα βάλω τα καινούρια πίσω, έκανα και edit.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Τη διαφορά του 1 χιλ. που έχουν τα παλιά με τα καινούρια θα την κάνεις σε ~3 μήνες.

                              Βάλε τα καινούρια μπροστά και σε 6 μήνες μπρος-πίσω. Για να έχεις ομοιόμορφα φθαρμένα λάστιχα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Έχει κανείς άποψη για τα Goodyear Eagle F1 GS-D3;
                                Μιλάω για 185/60/14.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Για λάστιχα ενός χρόνου, η φθορά στο πέλμα δεν τα κάνει άχρηστα... Αφού είναι αρκετά 'φρέσκα' , θα κρατάνε μια χαρά, αρκεί να μην έχει νερά ο δρόμος!
                                  Κάποτε είχα ένα σετ Michelin MXV2, φορεμένα σε διάσταση 175/60/13. Τα κράτησα μέχρι που έγιναν πραγματικά σλικ!
                                  Μέχρι και τότε, στο στεγνό, κρατούσαν υποδειγματικά! Στη βροχή, απλά ...δεν έβγαινες!

                                  Εγώ δεν θα έβαζα 2 καινούρια και να κρατούσα 2 παλιά,προτιμώ ν' αλλάζω τετράδα...
                                  Τέλος, αν και οι κατασκευαστές και οι λαστιχάδες, συνήθως προτείνουν τα καλά ελαστικά να μπαίνουν πίσω αντί για εμπρός (γιατί τα εμπρός είναι που θα βρουν πρώτα το 'γλιστερό' σημείο, οπότε πρέπει να κρατήσουν τα πίσω..), γενικά νιώθω ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΑ με την ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ (το μοναδικό μου τρακάρισμα με δική μου υπαιτιότητα, έγινε με γλίτσα, πάνω σε στροφή, όταν το αυτοκίνητο έφυγε ευθεία και δεν πρόλαβα, ούτε με τιμονιά, ούτε με φρένο να το επαναφέρω! Πήγαινα και αργά σχετικά 40-50 χλμ, αλλά ο απέναντι, απείχε λίγα μέτρα... )
                                  Τα καινούρια εμπρός λοιπόν, κι όσο για την υπερστροφή, την προτιμώ και την ελέγχω καλύτερα!
                                  Ή έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον!
                                  Α κι εγώ τελευταία έκανα αλλαγή των εμπρός - πίσω, με ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση. (κόστος 50

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                    Έχει κανείς άποψη για τα Goodyear Eagle F1 GS-D3;
                                    Μιλάω για 185/60/14.

                                    Δέν έχω άποψη, μόνο μία παρατήρηση. Ο κατάλογος της Goodyear έχει λάθος. Ναί μεν γράφει GS-D3 αλλά σε αυτή τη διάσταση βγαίνει μόνο το GS-D2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                      Έχει κανείς άποψη για τα Goodyear Eagle F1 GS-D3;
                                      Μιλάω για 185/60/14.

                                      Δέν έχω άποψη, μόνο μία παρατήρηση. Ο κατάλογος της Goodyear έχει λάθος. Ναί μεν γράφει GS-D3 αλλά σε αυτή τη διάσταση βγαίνει μόνο το GS-D2

                                      Έχεις δίκιο. Το γράφει στις παρατηρήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Τη διαφορά του 1 χιλ. που έχουν τα παλιά με τα καινούρια θα την κάνεις σε ~3 μήνες.

                                        Βάλε τα καινούρια μπροστά και σε 6 μήνες μπρος-πίσω. Για να έχεις ομοιόμορφα φθαρμένα λάστιχα.

                                        Ποιου ενός χιλιοστού; 10mm βάθος δεν έχουν τα καινούρια λάστιχα; (υπενθυμίζω: 3-4mm τα μπροστά μου, σχεδόν 6mm τα πίσω)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          7 χιλ. τα καινούρια, 10 χιλ. μπορεί να βρεις σε χιονολάστιχα.

                                          3-4 χιλ. δεν είναι για πέταμα αλλά είσαι μερικούς μήνες μακριά από την υποχρεωτική αντικατάσταση. Τι το κάνεις και τα φθείρεις έτσι, μόνο πόλη και σπινιάρισμα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            φαναρακιας ειναι..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 98 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr