Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
3-4 χιλιοστά πέλμα εκτός από νόμιμο είναι και ικανοποιητικό. Εφόσον το ελαστικό δεν είναι παλιό θεωρώ ότι δεν θα έχει ξεραθεί οπότε στο στεγνό που δεν μετράει το βάθος είσαι μια χαρά. Βάζεις λοιπόν τα πίσω μπρος έτσι ώστε και να φθαρούν αλλά και να τα πάνε καλύτερα με τη βροχή. Τα πίσω άλλωστε στη βροχή αφού κυλάνε στο στεγνωμένο πάτημα των εμπρός έχουν πολύ λιγότερο νερό να αποχετεύσουν.Εννοείται ότι το σκεπτικό αυτό έχει ευάλωτα σημεία και μπορεί να δεχτεί διάφορους επικριτές αλλά έτσι δεν είναι πάντα....;;
Στη στροφή πάντως που είναι και το επικίνδυνο της υπόθεσης δεν ισχύει αυτό περί στεγνού πατήματος.
Επίσης γενικά δεν είναι εύκολο να κρίνουμε την κατάσταση ενός ελαστικού μόνο με το βάθος του πέλματος (πχ κατεστραμμένο πλαϊνό -σύνηθες φαινόμενο σε μπροστοκίνητα με λίγο κάμπερ- ίσως είναι από μόνο του αιτία για αλλαγή και δυσκολεύει την απομάκρυνση των υδάτων). Δεν είμαι κι κανένας ειδικός αλλά όλα παίζουν το ρόλο τους.