-
Παιδιά γεια σας και ξανά !! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία από μια βελτίωση που έκανα σε ένα Toyota Yaris 1.0 vvt-i μοντέλο 2002! Το Πάσχα που μας πέρασε αποφάσισα να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο ένα ελεύθερο τελικό καζανάκι (απόδοσης μεσαίου μπάσου-γνωστής ελληνικής κατασκευής-ανοξείδωτο) κυρίως γιατί μου άρεσε ο ήχος και όχι για βελτιωτικό σκοπό τόσο πολύ. Πριν τη μετατροπή το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω από 165 χλμ/ώρα (αν και η ίδια η εταιρία ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 156!). Αυτό το καλοκαίρι μου μπήκε το σκουλήκι να τοποθετήσω και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα μέσα πάντα στο εργοστασιακό κουτί. Παρατήρησα μια ελαφρά αύξηση στη ροπή από τις χαμηλές κιόλας στροφές, το αμάξι τραβούσε καλύτερα! Επειδή όμως ήθελα να δώ τι πραγματικά συνέβαινε βγήκα για μια βόλτα στην εθνική αφαιρώντας όμως προσωρινά την πίσω πινακίδα, γιατί βλέπεται εδώ στα Χανιά τα ραντάρ έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη...(ε όχι ρε παιδιά δεν θα τους την ξαναχαρίσω!!). Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνο: το 1000άρι έδειχνε 172 χλμ/ώρα και ακόμα πήγαινε. Κι όλα αυτά σε ίσιο δρόμο. Δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς μέχρι πόσο πήγαινε γιατί από τα 170 και μετά, τα χιλιόμετρα ανέβαιναν σχετικά αργά και μπροστά συνάντησα κίνηση. Τώρα θα μου πείτε σιγά τα ωά, ένα 1400 cc αμάξι τα 170 τα έχει για πρωινό, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ ποιο άλλο 1000ράκι πάει έτσι. Στο μηχανικό μου στην Toyota όταν το είπα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 180. Εν τέλει σκοπός μου δεν είναι να πατήσω κανένα 1400άρι Golf στην ευθεία, αλλά το ότι κατάφερα από έναν ήδη δυνατό 1000άρι κινητήρα και χωρίς καν βελτίωση πρώτου σταδίου να κερδίσω κάποια πράγματα (λίγο περισσότερη ροπή που έλλειπε στο αμάξι στις χαμηλές στροφές, αφού στην ουσία ο κινητήρας ξυπνούσε μετά τις 3.500 σ.α.λ ) και μάλιστα χωρίς να μου κοστίσει ο κούκος..αηδώνι. Θα ήθελα όμως πριν κλείσω να ρωτήσω όποιους έχουν το Yaris 1.0 (ή όσους τέλος πάντων το γνωρίζουν): Ο μακρόστενος μαύρος σωλήνας που οδηγεί στο φιλτροκούτι και παίρνει αέρα πίσω από το μπροστινό αριστερό φανάρι περιέχει πνίχτες ή όχι?? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Παιδιά γεια σας και ξανά !! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία από μια βελτίωση που έκανα σε ένα Toyota Yaris 1.0 vvt-i μοντέλο 2002! Το Πάσχα που μας πέρασε αποφάσισα να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο ένα ελεύθερο τελικό καζανάκι (απόδοσης μεσαίου μπάσου-γνωστής ελληνικής κατασκευής-ανοξείδωτο) κυρίως γιατί μου άρεσε ο ήχος και όχι για βελτιωτικό σκοπό τόσο πολύ. Πριν τη μετατροπή το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω από 165 χλμ/ώρα (αν και η ίδια η εταιρία ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 156!). Αυτό το καλοκαίρι μου μπήκε το σκουλήκι να τοποθετήσω και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα μέσα πάντα στο εργοστασιακό κουτί. Παρατήρησα μια ελαφρά αύξηση στη ροπή από τις χαμηλές κιόλας στροφές, το αμάξι τραβούσε καλύτερα! Επειδή όμως ήθελα να δώ τι πραγματικά συνέβαινε βγήκα για μια βόλτα στην εθνική αφαιρώντας όμως προσωρινά την πίσω πινακίδα, γιατί βλέπεται εδώ στα Χανιά τα ραντάρ έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη...(ε όχι ρε παιδιά δεν θα τους την ξαναχαρίσω!!). Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνο: το 1000άρι έδειχνε 172 χλμ/ώρα και ακόμα πήγαινε. Κι όλα αυτά σε ίσιο δρόμο. Δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς μέχρι πόσο πήγαινε γιατί από τα 170 και μετά, τα χιλιόμετρα ανέβαιναν σχετικά αργά και μπροστά συνάντησα κίνηση. Τώρα θα μου πείτε σιγά τα ωά, ένα 1400 cc αμάξι τα 170 τα έχει για πρωινό, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ ποιο άλλο 1000ράκι πάει έτσι. Στο μηχανικό μου στην Toyota όταν το είπα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 180. Εν τέλει σκοπός μου δεν είναι να πατήσω κανένα 1400άρι Golf στην ευθεία, αλλά το ότι κατάφερα από έναν ήδη δυνατό 1000άρι κινητήρα και χωρίς καν βελτίωση πρώτου σταδίου να κερδίσω κάποια πράγματα (λίγο περισσότερη ροπή που έλλειπε στο αμάξι στις χαμηλές στροφές, αφού στην ουσία ο κινητήρας ξυπνούσε μετά τις 3.500 σ.α.λ ) και μάλιστα χωρίς να μου κοστίσει ο κούκος..αηδώνι. Θα ήθελα όμως πριν κλείσω να ρωτήσω όποιους έχουν το Yaris 1.0 (ή όσους τέλος πάντων το γνωρίζουν): Ο μακρόστενος μαύρος σωλήνας που οδηγεί στο φιλτροκούτι και παίρνει αέρα πίσω από το μπροστινό αριστερό φανάρι περιέχει πνίχτες ή όχι?? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Παιδιά γεια σας και ξανά !! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία από μια βελτίωση που έκανα σε ένα Toyota Yaris 1.0 vvt-i μοντέλο 2002! Το Πάσχα που μας πέρασε αποφάσισα να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο ένα ελεύθερο τελικό καζανάκι (απόδοσης μεσαίου μπάσου-γνωστής ελληνικής κατασκευής-ανοξείδωτο) κυρίως γιατί μου άρεσε ο ήχος και όχι για βελτιωτικό σκοπό τόσο πολύ. Πριν τη μετατροπή το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω από 165 χλμ/ώρα (αν και η ίδια η εταιρία ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 156!). Αυτό το καλοκαίρι μου μπήκε το σκουλήκι να τοποθετήσω και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα μέσα πάντα στο εργοστασιακό κουτί. Παρατήρησα μια ελαφρά αύξηση στη ροπή από τις χαμηλές κιόλας στροφές, το αμάξι τραβούσε καλύτερα! Επειδή όμως ήθελα να δώ τι πραγματικά συνέβαινε βγήκα για μια βόλτα στην εθνική αφαιρώντας όμως προσωρινά την πίσω πινακίδα, γιατί βλέπεται εδώ στα Χανιά τα ραντάρ έχουν κάψει κόσμο και κοσμάκη...(ε όχι ρε παιδιά δεν θα τους την ξαναχαρίσω!!). Το αποτέλεσμα με άφησε άφωνο: το 1000άρι έδειχνε 172 χλμ/ώρα και ακόμα πήγαινε. Κι όλα αυτά σε ίσιο δρόμο. Δεν μπόρεσα να μετρήσω ακριβώς μέχρι πόσο πήγαινε γιατί από τα 170 και μετά, τα χιλιόμετρα ανέβαιναν σχετικά αργά και μπροστά συνάντησα κίνηση. Τώρα θα μου πείτε σιγά τα ωά, ένα 1400 cc αμάξι τα 170 τα έχει για πρωινό, αλλά πείτε μου σας παρακαλώ ποιο άλλο 1000ράκι πάει έτσι. Στο μηχανικό μου στην Toyota όταν το είπα μου είπε ότι μπορεί να φτάσει και τα 180. Εν τέλει σκοπός μου δεν είναι να πατήσω κανένα 1400άρι Golf στην ευθεία, αλλά το ότι κατάφερα από έναν ήδη δυνατό 1000άρι κινητήρα και χωρίς καν βελτίωση πρώτου σταδίου να κερδίσω κάποια πράγματα (λίγο περισσότερη ροπή που έλλειπε στο αμάξι στις χαμηλές στροφές, αφού στην ουσία ο κινητήρας ξυπνούσε μετά τις 3.500 σ.α.λ ) και μάλιστα χωρίς να μου κοστίσει ο κούκος..αηδώνι. Θα ήθελα όμως πριν κλείσω να ρωτήσω όποιους έχουν το Yaris 1.0 (ή όσους τέλος πάντων το γνωρίζουν): Ο μακρόστενος μαύρος σωλήνας που οδηγεί στο φιλτροκούτι και παίρνει αέρα πίσω από το μπροστινό αριστερό φανάρι περιέχει πνίχτες ή όχι?? Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
-
Το 1300 που εχω, εχει τον σωληνα εισαγωγης οπως τον περιγραφεις και εσυ αλλα δεν ξερω αν εχει πνιχτες. Προσφατα τοποθετησα ενα φιλτρο jr και εχει διαφορα ειδικα προς τις ψηλες στροφες αλλα και στην ροπη γενικά.
(θα παρω την πρωτοβουλια για να μην ανοιγουμε συνεχως καινουρια τοπικ να χρησιμοποιουμε το
Τόπο στα Yaris!!
για να συζηταμε-ρωτάμε γενικα για οτι αφορα yaris.)
Τωρα αν ξερει κανείς αλλος για πνιχτες στον σωληνα εισαγωγης ας απαντήσει. -
Βασικά όταν είχα δει μηχανή από Γιάρις 1.3 μου φάνηκε αρκετά διαφορετικός αυτός ο σωλήνας και το κουτί σε σχέση με το 1.0, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος! Anyway, πολύ καλή η πρωτοβουλία σου για το τόπικ. Το δικό μου φίλτρο είναι Κ&Ν (παρέλειψα να το αναφέρω στην αρχή)!
-
δε θα διαφωνησω με τις αλλαγες που ειδες στις επιδοσεις, απλα θα υπενθυμισω οτι πλεον το μοτερ σου εχει ανοιξει περισσοτερο και ειναι λογικο να αποδιδει λιγο καλυτερα
-
Το δικό μου Yaris είναι ένα Base 1.0. Σε ευθεία έχω δει πολλές φορές 175 και με 3 άτομα.
Βέβαια το αυτοκίνητο είναι πολύ ελαφρύ γιατί δεν έχει καθόλου εξοπλισμό.
Σε κατηφόρα έχει γράψει μέχρι 197!!
Έχει λάστιχα 155/80/13
Έχω κάνει κοντρίτσα με 206 1.4 και πηγαίναμε μαζί μέχρι τα 140 (μετά σταματήσαμε)
Επιπλέον έχω περάσει Clio 1.2 16v με εξάτμιση.
Το δικό μου είναι τελείως νορμάλ.
Πάει πολύ καλά γενικά.
Η κόντρα κορυφής ήταν με Range Rover (ξέρετε το τελευταίο με τις αερόσουστες). Πήγαινα 170+ το ίδιο και αυτός. Κάνω άκρη για να περάσει σε μία προσπέραση και μετά τα δίνουμε μαζί στην ευθεία, κόβει λίγο αυτός δίπλα σε έναν άλλο και τον φτάνω.Μέχρι το τέλος της ευθείας πηγαίναμε μαζί και όταν πηγαίναμε μαζί να μπούμε στην στροφή με 180 αλλά έκοψε.Το αμάξι φορτώνει τρελά στην εθνική και είναι πολύ πόρωση αλλά κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο από τα Linea Tera κτλ διότι δεν έχει ούτε τόση ηχομόνωση!!!
(το ξέρω ότι θα με περάσετε για τρελό και ότι λέω μπαρούφες αλλά δεν πειράζει... )
-
To πρώτο μου Post εδώ.Χαιρετώ τα πλήθη! Να συμφωνήσω και γω ότι μάλλον άνοιξε ο κινητήρας σου στο μεσοδιάστημα φίλε Tekno_Wheels.
Στο δικό μου χιλιάρι με κάπου 33000km παλιότερα είχα δει 184 στην ευθεία(Αθηνών-Λαμίας) στο ίσιωμα εννοείτε.Βέβαια άργησε πολύ να μετά τα 180 αλλά πήγε.
Όλα αυτά στο κοντέρ γιατί στην πραγματικότητα χάνει πολύ εκεί ψηλά το ψηφιακό. -
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Σε κατηφόρα έχει γράψει μέχρι 197!!
Έχει λάστιχα 155/80/13
(το ξέρω ότι θα με περάσετε για τρελό και ότι λέω μπαρούφες αλλά δεν πειράζει... )Αυτο και αν ειναι EXTREME game
-
Βασικα σιγα το αυτοκινητο..
Dimitris...
-
Το δικό μου το YARIS 1.0 ήταν ένα φτωχό πλην τίμιο Terra μόνο που τώρα έχει μεταλλαχθεί φορώντας το Turbo kit της HKS (από Ιαπωνία 2.000 ευρώ) και τα 199 (αφού μέχρι εκεί φτάνει το κοντέρ ) τα έχω δει αρκετές φορές στην Εθνική !!!!
Η συμβουλή μου είναι η εξής : Αφήστε τα φιλτράκια και βάλτε σαλίγκαρους. Η πλάκα είναι απείρως μεγαλύτερη !!! -
ΦΙΛΕ biofote ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ (ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΙΤ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΛΠ)????
-
Καταρχήν 2000 ευρώ και μάλιστα από Ιαπωνία μου φαίνονται λίγα για τούρμπο. Για το συγκεκριμένο που λές νομίζω ότι το έχω δει σε ένα ελληνικό περιοδικό να διαφημίζεται αλλά δεν είναι με intercooler. Άλλωστε μιας και το αμάξι είναι μοντέλο 2002 θα χάσω την εγγύηση της αντιπροσωπίας! Δε διαφωνώ ότι η πλάκα είναι απείρως μεγαλύτερη ειδικά όταν βλέπω τα ξυνισμένα μούτρα του Rallye που έφαγε κολώνα από 1000άκι Yaris και μάλιστα με προφυλακτήρες που δεν είναι καν στο χρώμα του αυτοκινήτου!!
-
Λοιπόν, το κιτ κόστιζε 228.000 JPY + κάτι μεταφορικά (πολλά ) + προμήθειες τράπεζας για τη μεταφορά χρημάτων στηνΤράπεζα Mitsubushi της Iαπωνίας = συνολικά 2.012 ευρώ (έχω και τα χαρτιά της Τράπεζας γι τους δύσπιστους )
Περιέχει μια Garrett T2 υβριδική (σκαλισμένη από την HKS)για τον συγκεκριμένο κινητήρα (1SZ-FE) και για το συγκεκριμένο σασί του αυτοκινήτου SCP10 (οι Γιαπωνέζοι είναι πολύ μπροστά στο θέμα αυτό).
Μέσα στο κουτί πέρα από το σαλίγκαρο, έχει όλες τις απαραίτητες σωληνώσεις, κολλάρα σιλικόνης, χυτή πολλάπλή εξαγωγής με θέση για το βίδωμα της τουρμπίνας, downpipe, 2 εγκεφαλάκια για τον έλεγχο καυσίμου και αβάνς, βίδες, tie-wraps και γενικά έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ που χρειάζονται για τη μετατροπή. Ο κινητήρας ΔΕΝ ανοίγεται (το κιτ είναι τύπου bolt-on) και γενικά το κιτ τοποθετείται σε 1 (ναι καλά διαβάσατε) ΜΙΑ εργάσιμη μέρα. Δουλεύει σε πίεση 0,3 με 0,35 overboost χωρίς intercooler (σε τόσο μικρές πιέσεις δεν είναι απαραίτητο αν και στα άμεσα σχέδιά μου είναι η τοποθέτηση ενός, αφού με τις θερμοκρασίες δεν κάνει να παίζει κανείς).
Πάντως τις μέρες που είχε 40 βαθμούς εγώ ταξίδευα Εθνική σε ανελέητο πλάκωμα με 5η και full boost (170 km/h) και δεν ακούστηκε τσικ. Βέβαια σε σχέση με σήμερα που είχε θερμοκρασία ατμόσφαιρας 19 βαθμούς ο κινητήρας τότε είχε χαμηλότερη απόδοση.Its too good and IT'S true. Μια βόλτα θα σας πείσει
-
paidia eimai mixanikos sti toyota kai sto yaris cup edo kai 3 xronia...atmosferikes veltioseis gia to modelo den yparxoyn polles kai den einai plousies kai se aloga alla krinontai apolitos axiopistes...peite mou eseis an apo ena 1300 yaris boroume na vgaloume 140 aloga....ki omos nai!einai stin a5 ena aspro kitrino...deite kai elate na sas deixo kai ti metrisi... apo tin alli i lisi tis hks einai plousia se aloga alla den tha elega oti einai toso axiopisti oso mia atmosferiki...rotiste to filo me to kit an borei se mia ora pistas kai liosimatos na adexei to yaraki tou xoris na vgalei ta embola apo tin exatmisi...vevea xoris na thelo na thixo to filo mou kai apolitos filika...
-
Ο χρήστης superpolo έγραψε:
peite mou eseis an apo ena 1300 yaris boroume na vgaloume 140 aloga....ki omos nai!einai stin a5 ena aspro kitrino...deite kai elate na sas deixo kai ti metrisi... apo tin alli i lisi tis hks einai plousia se aloga alla den tha elega oti einai toso axiopisti oso mia atmosferiki...rotiste to filo me to kit an borei se mia ora pistas kai liosimatos na adexei to yaraki tou xoris na vgalei ta embola apo tin exatmisi...vevea xoris na thelo na thixo to filo mou kai apolitos filika...Είναι αλήθεια ότι το yaris του biofotou ίσως δεν αντέχει μια ώρα συνεχούς λιωσίματος σε πίστα αλλά από την άλλη του ήρθε πολύ πιο φτηνά από το να βγάλετε εκεί στην toyota 100 αλογάκια από τον 1000άρη ατμοσφαιρικά.
Και γω ατμόσφαιρα προτιμώ αλλά εν προκειμένω είναι μια πολύ καλή λύση.
Βέβαια όπως και να έχει το Intercooler του το χρειάζεται
Πόσα λεφτά χρειάζονται για κάνει κανείς τον 1300 140 αλογάκια?Που τα βγάζει?Καμπύλες?Με την ροπή τι γίνεται? -
Κατ'αρχήν να ξεκινήσω λέγοντας ότι θεωρώ αυτονόητο ότι εδώ μέσα δεν γράφουμε για να τσακωθούμε ούτε για να προσβάλλει ο ένας τον άλλο. Άρα τουλάχιστοναπό τη μεριά μου δεν τίθεται θέμα προσβολής. Κουβέντα κάνουμε
Κατ' αρχήν δεν το έχω πάει στα Μέγαρα άρα δεν ξέρω και την αντοχή του. Μπορεί να είναι όπως το λέει και ο φίλος superpolo (παρεπιπτόντως οι γνώσεις σου θα μας είναι πολύ χρήσιμες για τη βελτίωση των αυτοκινήτων μας, μην απομακρυνθείς ), ωστόσο αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι για το χιλιάρι κανείς δεν είχε να προτείνει τίποτε για βέλτίωση. Πριν είχα βάλει το κιτ φιλτροχοάνης της HKS και το τελικό της ίδιας εταιρίας με διάμετρο σωλήνα 50 mm. Από εκεί και πέρα όλοι μου έλεγαν να το πουλήσω και να μην ασχολούμαι. Για το 1.300 μέχρι και η Kent έχει βγάλει εκκεντροφόρους, πέρα από τη μετατροπή του yaris cup. Εκεί υπάρχουν αρκετές λύσεις.
Για τις extreme ατμοσφαιρικές εφαρμογές η γνώμη μου είναι ότι για ένα βολτάδικο αυτοκίνητο είναι άχρηστες. Τα αυτοκίνητα του Yaris cup είναι απίστευτα δύσχρηστα σε καθημερινή βάση (τουλάχιστον έτσι έγραφε ένα τεστ του CAR που είχα διαβάσει) Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο που δουλεύει από τις 4.500 έως τις 7.000 στροφές και αντί για εξάτμιση έχει έναν ίσιο σωλήνα. Θα μου πετάει όλη η γειτονιά γλάστρες από το θόρυβο ενώ δεν θα μπορώ να κινούμαι στην Αθήνα αφού όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται πρέπει να μαρσάρεις συνεχώς για να μην σβήσει.
Το θέμα μας δεν είναι αν είναι καλύτερο το turbo ή η ατμόσφαιρα αλλά η συνολική εικόνα της βελτίωσης. Αν το Yaris που λέει ο φίλος superpolo φοράει τετραπετάλουδο, με εκκεντροφόρους μπαμπούλες, μπεκ από Scania και άγραφο εγκέφαλο η βελτίωση αυτή έχει κοστίσει τουλάχιστον 5 χιλιαρικάκια ευρώπουλα ενώ τα θέματα κατανάλωσης καυσίμου και κάρτας καυσαερίων θα κυμαίνονται στα σύνορα της φαντασίας.
Δεν κοκορεύομαι για τίποτε, απλά είπα να πω την εμπειρία μου από κάτι που έκανα και δεν ξέρω να το έχει κάνει κάποιος άλλος.
Πάντα φιλικά -
φιλε μου η μετατροπη σου εδειχνει πολυ καλη και ενδιαφερουσα. Σαφως ειναι καλυτερα ενα turbo με χαμηλη πιεση, παρα ενα τσιτωμενο ατμοσφαιρικο μοτερ!
Το περιεργο ειναι οτι τα χρηματα που εδωσες ειναι παρα πολυ λιγα, ειδικα αν σκεφτει κανεις οτι το κιτ ειναι της HKS, τοτε μαλλον τιμη ευκαιριας θα ελεγα οτι ειναι!!
Ξερεις ποσα αλογα πηρες?
-
Ο χρήστης biofotos έγραψε:
Λοιπόν, το κιτ κόστιζε 228.000 JPY + κάτι μεταφορικά (πολλά ) + προμήθειες τράπεζας για τη μεταφορά χρημάτων στηνΤράπεζα Mitsubushi της Iαπωνίας = συνολικά 2.012 ευρώ (έχω και τα χαρτιά της Τράπεζας γι τους δύσπιστους )
Περιέχει μια Garrett T2 υβριδική (σκαλισμένη από την HKS)για τον συγκεκριμένο κινητήρα (1SZ-FE) και για το συγκεκριμένο σασί του αυτοκινήτου SCP10 (οι Γιαπωνέζοι είναι πολύ μπροστά στο θέμα αυτό).
Μέσα στο κουτί πέρα από το σαλίγκαρο, έχει όλες τις απαραίτητες σωληνώσεις, κολλάρα σιλικόνης, χυτή πολλάπλή εξαγωγής με θέση για το βίδωμα της τουρμπίνας, downpipe, 2 εγκεφαλάκια για τον έλεγχο καυσίμου και αβάνς, βίδες, tie-wraps και γενικά έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ που χρειάζονται για τη μετατροπή. Ο κινητήρας ΔΕΝ ανοίγεται (το κιτ είναι τύπου bolt-on) και γενικά το κιτ τοποθετείται σε 1 (ναι καλά διαβάσατε) ΜΙΑ εργάσιμη μέρα. Δουλεύει σε πίεση 0,3 με 0,35 overboost χωρίς intercooler (σε τόσο μικρές πιέσεις δεν είναι απαραίτητο αν και στα άμεσα σχέδιά μου είναι η τοποθέτηση ενός, αφού με τις θερμοκρασίες δεν κάνει να παίζει κανείς).
Πάντως τις μέρες που είχε 40 βαθμούς εγώ ταξίδευα Εθνική σε ανελέητο πλάκωμα με 5η και full boost (170 km/h) και δεν ακούστηκε τσικ. Βέβαια σε σχέση με σήμερα που είχε θερμοκρασία ατμόσφαιρας 19 βαθμούς ο κινητήρας τότε είχε χαμηλότερη απόδοση.Its too good and IT'S true. Μια βόλτα θα σας πείσει
[list:vt991psh]Καταρχην μπραβο σου που βρηκες ακρη απο μια τοσο μακρινη χωρα οπως η Ιαπωνια(Δεν αναφερομαι στο θεμα της φερεγγυοτητας των Ιαπωνων, αλλοιμονο) και ο λογος που το λεω ειναι γιατι συνηθως τα περισοτερα site τους ειναι στα Ιαπωνικα .Αν δε βρεις το επισημο στην αμερικη οι συναλλαγες σου θα πρεπει να γινουν με αμερικη!![/list:u:vt991psh][list:vt991psh]Εχω μια απορια ομως.Εκτος απ τα εγκεφαλακια που διαθετει το κιτ, δε σου εστειλαν και επαναπρογραματισμενο τσιπακι η παρεμβαλουν τα εξτρα εγκεφαλακια?[/list:u:vt991psh]
-
παιδια συμφωνω απολυτως με τις αποψεις σας πανω στα φλεγοντα αυτα θεματα και δεν θελω να φανω ο κακος της υποθεσης...προς θεου!απλα δινω συμβουλες που πρεπει να προσεξουν ολοι οι κατοχοι αυτου του συμπαθητικοτατου αυτοκινητου προτου προβουν σε βελτιωσεις οποιασδηποτε φυσης... το yaris το δικο μου ειναι χωρις τετραπεταλουδα και μπαμπουλες αλλα εχει φυσικα αγραφο εγκεφαλο καθως οπως ολοι ξερετε ο γιαπωνεζος ειναι καθετος με το management του.επισης ειναι απολυτος λογικο να κανει θορυβο και να μη βγαζει και καρτα καυσασεριων... ειναι και στην Α5!δεν ειναι για χρηση δρομου και ειναι απολυτο και απροβλεπτο.. κανεις δεν ειπε οτι ειναι βολτας και το ξεκαθαρισα απο την αρχη οτι ειναι καθαροαιμο... δεν ειναι αναγκη καποιος που θα θελησει να το βελτιωσει ατμοσφαιρικα να το κανει και 140 αλογα...ασ το κανει 120-130!δεν νομιζω να τον πειραξει και πολυ...παντως να εχετε ολοι υποψην οτι λογω εγκεφαλου θα υπαρξουν δυσκολιες καθως ειναι το Α και το Ω της υποθεσης και χωρις αγραφο η ξεχωριστο 5ου μπεκ θα δυσκολευτειτε να κανετε διαχειρηση καυσιμου,προπορειας,VVT-i ,κτλ.
Τόπο στα Yaris!!