Η ροπή του turbo είναι σαν ναρκωτικό , θέλεις όλο και περισσότερο.
Η εγκατάσταση έγινε στον Σύρο αφού ήταν ο μόνος που είχε ηλεκτρολόγο που κατάφερε να βγάλει άκρη με τα εγκεφαλάκια (μιλάμε για πάνω από 10 καλώδια που έπρεπε να διασταυρωθούν με την φίσα του εγκεφάλου του αυτοκινήτου). Ένας φίλος μου μηχανικός κοιτώντας το κιτ (ξέρει από TOYOTA) μου είπε ότι είναι πανεύκολο στη συναρμολόγιση αλλά πίστευε ότι θα κολλούσαμε στα εγκεφαλάκια. ( Τώρα όμως την έχουμε βρει τη συνδεσμολογία ). Μην ξεχνάτε ότι οι μικροί κίτρινοι φίλοι μας μέσα στην κουταμάρα που μερικές φορές τους χαρακτηρίζει μου έστειλαν το κιτ με οδηγίες τοποθέτησης στα Ιαπωνικά Όταν τους ζήτησα μέσω e-mail οδηγίες στα Αγγλικά μου είπαν ότι δεν γίνεται αφού στην Ιαπωνία μιλούν μόνο Ιαπωνικά
Για το θέμα εγγύησης το πράγμα είναι λίγο θολό αφού ο Σύρος μου είπε ότι για να έχω εγγύηση πρέπει να το αγοράσω το κιτ από αυτόν (πληρώνοντάς το ανάλογα). Ωστόσο μου είπε να μην φοβάμαι τίποτε γιατί η HKS δεν είναι τυχαία εταιρία και αφού μου το εγκατέστησε ο εν Ελλάδι επίσημος αντιπρόσωπος να μην φοβάμαι τίποτε και να το σκίζω όσο θέλω. Με συμβούλεψε ωστόσο να μην σκίζω το αυτοκίνητο με 1η αφού θα καταπονώ σημαντικότατα τα υπόλοιπα υποσυστήματα του αυτοκινήτου (μετάδοση, ημιαξόνια κλπ.) το τούρμπο και ο κινητήρας δεν έχουν ανάγκη αφού ο κινητήρας έτσι κι αλλιώς φοράει από τη μάνα του μεταλλική φλάτζα κυλινδροκεφαλής.
Εντάξει προσπαθώ να μην το σκέφτομαι αλλά και αν κάτσει κάποια στραβή ποτέ, ένας χιλιάρης μεταχειρισμένος κινητήρας είναι τζάμπα πράμα (300-350 ευρώ) αφού δεν είναι κάτι ιδιαίτερα εμπορεύσιμο όπως π.χ. ο κινητήρας του Starlet Turbo.
Για την τελευταία απορία, η HKS ασχολείται κυρίως με Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα και θεωρείται μια από τις κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο στον τομέα αυτό.
Παρεπιπτόντως, φαντάζεστε το T-sport με τον κομπρέσσορα της Blitz ;