-
Κατ'αρχήν σύμφωνα με τα λεγόμενα της HKS το Yaris το 1000άρι γίνεται 105 άλογα. Δεν το έχω ακόμη δυναμομετρήσει αφού θα το κάνω όταν τελειώσω μετά την αντικατάσταση της εξάτμισης και την προσθήκη συρμάτινου καταλύτη. Προσωπικά θα εκπλαγώ πραγματικά αν στο δυναμόμετρο βγάλει τόσα γιατί δεν μου δίνει την αίσθηση για 105 άλογα, ωστόσο αυτό είναι κάτι που θα απαντηθεί στο εγγύς μέλλον.
Η επικοινωνία με Ιαπωνία ήταν πολύ πιο εύκολη απ' ότι φαντάζεστε. Η πλάκα είναι ότι η τιμή αυτή ισχύει και για το κιτ για το 1.300άρι που έχει τα ίδια αλλά με τουρμπίνα Τ25 και το κάνει 120 άλογα.
Τα εγκεφαλάκια που δίνει παρεμβάλονται στον κανονικό εγκέφαλο και το vvti παραμένει (το καταλαβαίνω αφού σε μεγάλα γκάζια αισθάνομαι την μεταβολή του χρονισμού όπως ανεβάζει στροφές το αυτοκίνητο,σαν μικρές διαδοχικές, απαλές 'κλωτσιές'). Το ένα είναι το FCON mini της HKS το οποίο ελέγχει ψεκασμό και αβάνς ενώ το δεύτερο είναι κάτι σαν AFR μάλλον για να ξεγελάει τον εργοστασιακό εγκέφαλο.
Για εμένα μέτρησε πολύ το όνομα και η φερεγγυότητα της HKS. Πριν το πάρω, με διαβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο είναι απολύτως ασφαλές αφού το κιτ έχει δοκιμαστεί πλήρως. Μάλιστα η version του προγράμματος που είχε το FCONmini ήταν η τελευταία, revision F του 11/2002
Αν θέλετε να το δείτε πηγαίνετε στο http://www.tdi-plc.com/toyota_yaris.html Το site είναι στην Μ.Βρεττανία αλλά οι εικόνες είναι οι ίδιες...
-
Ο χρήστης biofotos έγραψε:
Αν θέλετε να το δείτε πηγαίνετε στο http://www.tdi-plc.com/toyota_yaris.html Το site είναι στην Μ.Βρεττανία αλλά οι εικόνες είναι οι ίδιες...
Μπήκα στο site...και είδα αυτό...
'...This kit is fully tested and has been designed as a 'bolt-on' kit. Compression ratio is left standard to retain driveability and keep costs down. HKS' own dyno figures showed power rose to 104ps (from 70) while torque was increased to 143Nm (from 95). Pressure is kept low (0.4bar) for longevity and reliability. £1,800.00. This kit can be built upon as and when necessary for example lowering the compression with high quality forged pistons, HKS front mounted intercooler, EVC-5 boost control system, sequential dump valve kit, additional fuelling etc. for power levels up to approx. 180bhp! 'Αν κάνουμε τις πράξεις μιλάει για κάπου 1 μύριο
Δηλαδή στην Αγγλία το εισάγει η εταιρία αυτή και το έχει 1000 ευρώ πάνω από ότι απ'ευθείας?δηλαδή αν το είχες παραγγείλει από Ελλάδα μέσα αντιπροσώπου(αν γινόταν) πόσο θα πήγαινε?5000 ευρώ?
-
Στην Ελλάδα ο αντιπρόσωπος της HKS είναι η Siros Sport στο Μοσχάτο η οποία τοποθετημένο το χρεώνει 3.000 ευρώ + ΦΠΑ.
Καταλάβατε τώρα γιατί το έφερα από Ιαπωνία
-
Με άλλα λόγια ο Siros δεν είναι κλέφτης...Το πουλάει όσο και ο εν Αγγλία αντισπρόσωπος...
-
Eγω παντως βρηκα τη λυση που εβαλε ο φιλος μας εξαιρετικη. Δε συγκρινεται η ροπη του turbo στις μεσαιες στροφες με τιτοτα!
Εγγυηση εχεις για τη μετατροπη?
Που την εκανες?Η ΗΚS βελτιωνει μονο Toyota ???
-
Είναι και δική μου ερώτηση αυτή...στον Siro Σπύρο.έτσι?
-
Μωρε φραγκα και κεφι να ασχοληθεις αμα εχεις κανεις οτι γουσταρεις
Ιδου ενας κομπρεσορας της Blitz http://www.takakaira.com/asp/template.a ... KkfhGielHg
(Vitz=Yaris) και τιμη νορμάλ 2800Ε περίπου -
Η ροπή του turbo είναι σαν ναρκωτικό , θέλεις όλο και περισσότερο.
Η εγκατάσταση έγινε στον Σύρο αφού ήταν ο μόνος που είχε ηλεκτρολόγο που κατάφερε να βγάλει άκρη με τα εγκεφαλάκια (μιλάμε για πάνω από 10 καλώδια που έπρεπε να διασταυρωθούν με την φίσα του εγκεφάλου του αυτοκινήτου). Ένας φίλος μου μηχανικός κοιτώντας το κιτ (ξέρει από TOYOTA) μου είπε ότι είναι πανεύκολο στη συναρμολόγιση αλλά πίστευε ότι θα κολλούσαμε στα εγκεφαλάκια. ( Τώρα όμως την έχουμε βρει τη συνδεσμολογία ). Μην ξεχνάτε ότι οι μικροί κίτρινοι φίλοι μας μέσα στην κουταμάρα που μερικές φορές τους χαρακτηρίζει μου έστειλαν το κιτ με οδηγίες τοποθέτησης στα Ιαπωνικά Όταν τους ζήτησα μέσω e-mail οδηγίες στα Αγγλικά μου είπαν ότι δεν γίνεται αφού στην Ιαπωνία μιλούν μόνο Ιαπωνικά
Για το θέμα εγγύησης το πράγμα είναι λίγο θολό αφού ο Σύρος μου είπε ότι για να έχω εγγύηση πρέπει να το αγοράσω το κιτ από αυτόν (πληρώνοντάς το ανάλογα). Ωστόσο μου είπε να μην φοβάμαι τίποτε γιατί η HKS δεν είναι τυχαία εταιρία και αφού μου το εγκατέστησε ο εν Ελλάδι επίσημος αντιπρόσωπος να μην φοβάμαι τίποτε και να το σκίζω όσο θέλω. Με συμβούλεψε ωστόσο να μην σκίζω το αυτοκίνητο με 1η αφού θα καταπονώ σημαντικότατα τα υπόλοιπα υποσυστήματα του αυτοκινήτου (μετάδοση, ημιαξόνια κλπ.) το τούρμπο και ο κινητήρας δεν έχουν ανάγκη αφού ο κινητήρας έτσι κι αλλιώς φοράει από τη μάνα του μεταλλική φλάτζα κυλινδροκεφαλής.
Εντάξει προσπαθώ να μην το σκέφτομαι αλλά και αν κάτσει κάποια στραβή ποτέ, ένας χιλιάρης μεταχειρισμένος κινητήρας είναι τζάμπα πράμα (300-350 ευρώ) αφού δεν είναι κάτι ιδιαίτερα εμπορεύσιμο όπως π.χ. ο κινητήρας του Starlet Turbo.
Για την τελευταία απορία, η HKS ασχολείται κυρίως με Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα και θεωρείται μια από τις κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο στον τομέα αυτό.
Παρεπιπτόντως, φαντάζεστε το T-sport με τον κομπρέσσορα της Blitz ;
-
Εριξα μια ματια και λενε οτι το 1.300 γινεται 112 ιππους και το Τ sport 140 ιππους και το πλεονεκτημα του κομπρεσσορα ειναι οτι δεν εχει τουρμπο λαγκ και ειναι τελειως γραμικο στην αποδοση σε ολες τις στροφες.
-
Ο χρήστης biofotos έγραψε:
Η ροπή του turbo είναι σαν ναρκωτικό , θέλεις όλο και περισσότερο.Κάποιος σε άλλο forum σου έλεγε Σπύρο ότι δεν πρόκειται να μείνεις σε αυτά που έχεις...είναι εθισμός...
Όσο για τον κινητήρα τον 1000άρι το έχεις ψάξει ότι κάνει τόσο?Πολύ λίγα μου φαίνονται...Δεν είναι απαραίτητα θέμα εμπορευσιμότητας η τιμή του...
370 ευρώ κάνει και ένας 600άρης του 90 από suzuki alto!Συγκρίσεις περιττές...Εγώ το κόβω να πηγαίνει καμιά 1000άρα ευρώ μπορεί και παραπάνω για ένα κινητήρα 50000km. -
παιδια σας το λεω απο προσωπικη πειρα οτι ενας 1300αρης σε τιμη αγωνιστικου,για μας κοστιζει περιπου 1200 ευρωπουλα στη καλυτερη...εμεις δε λεμε ομως για την περιπτωση που σπασει η οτιδηποτε τετοιο...καλο ειναι να μην φτασουμε σε τετοιο σημειο..ειναι λιγο ακραιο!καλες ειναι ολες μα ολες οι μετατροπες αλλα να γινονται με μετρο...δεν ειναι τοσο πολυ τα αλογα το προβλημα...η ουσια ειναι να αποκτησει το μοτερ τη μεγαλυτερη δυνατη αξιοπιστια...για να μην ερθουν περιττα εξοδα αργοτερα και τραβατε τα μαλλια σας...δεν ειναι τυχαιο που στο προσωπικο μου αυτοκινητο,ενα vw polo 1400 16v του 97, εχω παιξει ατμοσφαιρικα και με το παραπανω,ενω ανετα το τουρμπιζα και εβγαζα 160-170 αλογα με νορμαλ πιεση στο 0.5bar.2 χρονια σκισιμο μερα νυχτα και δε ζηταει τιποτα παρα μονο βενζινη-λαδια-φιλτρα...συνεση,αυτοσυγκρατηση και αξιοπιστια...αυτο εχω να προσθεσω μονο..καλη σας μερα σε ολους!
-
Γιωργο για πες μου σε παρακαλω για να κανουμε το 1,3 να παει γυρω στα 100 αλογα (εννοειται ατμοσφαιρα) ποσο μπορει να κοστίσει περιπου και τι αλλαγες απαιτουνται.
Μεχρι ποσα αλογα ειναι η χρυση τομη για να μην κανουμε παραχωρησεις στην αξιοπιστία;
Ευχαριστώ. -
κοιταξε να δεις φιλε μου...δεν ειναι καθολου τυχαιο που το 80% των αγωνιζομενων του ελληνικου πρωταθληματος προτιμουν να τρεχουν με ατμοσφαιρικα αυτοκινητα...θελουν απλα καλες επιδοσεις και αξιοπιστια.νομιζω οτι τουλαχιστον για τους αναγνωστες αυτου του forum σημαντικο δεν ειναι το'αμαξι της ευθειας'.τετοια εντυπωση θελω να εχω..ουτε υπαρχει και η τετρακινηση σε κανεναν για να πει οτι το αμαξι αν το τουρμπισω θα στριβει σαν τρενο... μια καλη αρχη θα ηταν μια εξατμιση μεγαλυτερης διατομης το πολυ 3-4 χιλιοστων με αποληξη σε γκρουπ Ν τελικο με μεταλλικο καταλυτη ελευθερας ροης και ενα ελευθερο φιλτρο αερος η μια φιλτροχοανη με ανταπτορα για το air flow meter...απο κει και περα κοιτας εαν εισαι ευχαριστημενος που κατα τη γνωμη μου το αμαξι θα αποκτησει αλλο αερα και θα ικανοποιησει κατα μερος τα σχεδια σου...για δευτερο σταδιο μπορεις να παιξεις με τους εκκεντροφορους και το VVT-i καθως διατιθενται και στο εμποριο πιο αγριοι οπως επισης και με τη σχεση συμπιεσης και τους αυλους της κεφαλης...ολα αυτα πολυ αξιοπιστα και με φοβερη σταθεροτητα στο μοτερ.
-
Παιδιά γειά σας και ξανά και συγχωρέστε με για την απουσία μου αυτές τις μέρες από το φόρουμ, αλλά χρώστούμενα μαθήματα βλέπετε.. Διάβασα τις μέχρι τώρα δημοσιεύσεις και η αλήθεια είναι ότι έχω χαθεί λιγάκι. Η πρόταση της ΗΚS μου φαίνεται ενδιαφέρουσα αλλά δεν ξέρω άμα η έλλειψη intercooler είναι άσχημη, είδικά εδώ στην Κρήτη όπου έχουμε ζέστες. Αλλά και απ'την άλλη 0,3-0,35 bar είναι χαμηλά. Αυτό που προέχει είναι η ανάρτηση, η οποία είναι η εργοστασιακή ακόμη...
-
...ολα αυτα πολυ αξιοπιστα και με φοβερη σταθεροτητα στο μοτερ.
Αυτο ειναι και το ζητούμενο γιατι αν ειναι της κυριακης χαρα και της δευτέρας λυπη.....
Oταν μιλάς για την εξάτμιση εννοεις μετα το χταποδι ή εξ αρχής;γειά σου και σενα τεχνοκρητικατσι
-
Aγαπητοι yaroφιλοι στο site του yarisclub λειτουργει το forum σας περιμενουμε!!!!!!!!
Τόπο στα Yaris!!