superpolo
@superpolo
service advisor - rallying
Latest posts made by superpolo
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
κοιταξε να δεις φιλε μου...δεν ειναι καθολου τυχαιο που το 80% των αγωνιζομενων του ελληνικου πρωταθληματος προτιμουν να τρεχουν με ατμοσφαιρικα αυτοκινητα...θελουν απλα καλες επιδοσεις και αξιοπιστια.νομιζω οτι τουλαχιστον για τους αναγνωστες αυτου του forum σημαντικο δεν ειναι το'αμαξι της ευθειας'.τετοια εντυπωση θελω να εχω..ουτε υπαρχει και η τετρακινηση σε κανεναν για να πει οτι το αμαξι αν το τουρμπισω θα στριβει σαν τρενο... μια καλη αρχη θα ηταν μια εξατμιση μεγαλυτερης διατομης το πολυ 3-4 χιλιοστων με αποληξη σε γκρουπ Ν τελικο με μεταλλικο καταλυτη ελευθερας ροης και ενα ελευθερο φιλτρο αερος η μια φιλτροχοανη με ανταπτορα για το air flow meter...απο κει και περα κοιτας εαν εισαι ευχαριστημενος που κατα τη γνωμη μου το αμαξι θα αποκτησει αλλο αερα και θα ικανοποιησει κατα μερος τα σχεδια σου...για δευτερο σταδιο μπορεις να παιξεις με τους εκκεντροφορους και το VVT-i καθως διατιθενται και στο εμποριο πιο αγριοι οπως επισης και με τη σχεση συμπιεσης και τους αυλους της κεφαλης...ολα αυτα πολυ αξιοπιστα και με φοβερη σταθεροτητα στο μοτερ.
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
παιδια σας το λεω απο προσωπικη πειρα οτι ενας 1300αρης σε τιμη αγωνιστικου,για μας κοστιζει περιπου 1200 ευρωπουλα στη καλυτερη...εμεις δε λεμε ομως για την περιπτωση που σπασει η οτιδηποτε τετοιο...καλο ειναι να μην φτασουμε σε τετοιο σημειο..ειναι λιγο ακραιο!καλες ειναι ολες μα ολες οι μετατροπες αλλα να γινονται με μετρο...δεν ειναι τοσο πολυ τα αλογα το προβλημα...η ουσια ειναι να αποκτησει το μοτερ τη μεγαλυτερη δυνατη αξιοπιστια...για να μην ερθουν περιττα εξοδα αργοτερα και τραβατε τα μαλλια σας...δεν ειναι τυχαιο που στο προσωπικο μου αυτοκινητο,ενα vw polo 1400 16v του 97, εχω παιξει ατμοσφαιρικα και με το παραπανω,ενω ανετα το τουρμπιζα και εβγαζα 160-170 αλογα με νορμαλ πιεση στο 0.5bar.2 χρονια σκισιμο μερα νυχτα και δε ζηταει τιποτα παρα μονο βενζινη-λαδια-φιλτρα...συνεση,αυτοσυγκρατηση και αξιοπιστια...αυτο εχω να προσθεσω μονο..καλη σας μερα σε ολους!
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
παιδια συμφωνω απολυτως με τις αποψεις σας πανω στα φλεγοντα αυτα θεματα και δεν θελω να φανω ο κακος της υποθεσης...προς θεου!απλα δινω συμβουλες που πρεπει να προσεξουν ολοι οι κατοχοι αυτου του συμπαθητικοτατου αυτοκινητου προτου προβουν σε βελτιωσεις οποιασδηποτε φυσης... το yaris το δικο μου ειναι χωρις τετραπεταλουδα και μπαμπουλες αλλα εχει φυσικα αγραφο εγκεφαλο καθως οπως ολοι ξερετε ο γιαπωνεζος ειναι καθετος με το management του.επισης ειναι απολυτος λογικο να κανει θορυβο και να μη βγαζει και καρτα καυσασεριων... ειναι και στην Α5!δεν ειναι για χρηση δρομου και ειναι απολυτο και απροβλεπτο.. κανεις δεν ειπε οτι ειναι βολτας και το ξεκαθαρισα απο την αρχη οτι ειναι καθαροαιμο... δεν ειναι αναγκη καποιος που θα θελησει να το βελτιωσει ατμοσφαιρικα να το κανει και 140 αλογα...ασ το κανει 120-130!δεν νομιζω να τον πειραξει και πολυ...παντως να εχετε ολοι υποψην οτι λογω εγκεφαλου θα υπαρξουν δυσκολιες καθως ειναι το Α και το Ω της υποθεσης και χωρις αγραφο η ξεχωριστο 5ου μπεκ θα δυσκολευτειτε να κανετε διαχειρηση καυσιμου,προπορειας,VVT-i ,κτλ.
-
RE: Τόπο στα Yaris!!
paidia eimai mixanikos sti toyota kai sto yaris cup edo kai 3 xronia...atmosferikes veltioseis gia to modelo den yparxoyn polles kai den einai plousies kai se aloga alla krinontai apolitos axiopistes...peite mou eseis an apo ena 1300 yaris boroume na vgaloume 140 aloga....ki omos nai!einai stin a5 ena aspro kitrino...deite kai elate na sas deixo kai ti metrisi... apo tin alli i lisi tis hks einai plousia se aloga alla den tha elega oti einai toso axiopisti oso mia atmosferiki...rotiste to filo me to kit an borei se mia ora pistas kai liosimatos na adexei to yaraki tou xoris na vgalei ta embola apo tin exatmisi...vevea xoris na thelo na thixo to filo mou kai apolitos filika...