Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
    1. Home
    2. WRC
    3. ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 7 / 10
    WRC
    38
    196
    370
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:

      Τι ειναι αυτο που μπορει να καταλαβει ενας μανατζερ και δεν μπορει να καταλαβει ενας θεατης?
      Για να καταλαβεις πχ οτι ο Makinen δεν παει αλλο, χρειαζεται να εισαι μανατζερ?
      Ολοι οι οδηγοι κρινονται βασει αποτελεσματων, και τα αποτελεσματα τα ξερουμε ολοι, και μαλιστα με μεγαλη λεπτομερεια.

      Ναι, αλλά αυτοί ζούν καθημερινά μαζί τους και ξέρουν αν είναι καλοί χαρακτήρες, αν είναι εργατικοί, αν είναι συνεργάσιμοι, αν δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα και στους άλλους οδηγούς, αν ταιριάζουν τα χνώτα τους τέλος παντων με τους υπόλοιπους. Βέβαια, η απόφαση δεν είναι η μόνη λύση που υπάρχει αλλά παίζουν ρόλο και οι συγκυρίες. Μην ξεχνάμε ότι ο Rov είναι τόσα χρόνια στην Peugeot και έχει μάθει να συνεργάζεται με αυτούς καλά!
      Οι χρόνοι δεν είναι ο μόνος παράγωντας, για μένα, τον οποίο πέρνουν υπόψη οι μανατζερ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greg last edited by

        εγω παντος δεν υπαρχει οδηγος που αυτη τη στιγμη να οδηγαει εργοστασιακο και τον οποιο δεν ειχα εντοπισει οταν ετρεχε ειτε ως ιδιωτης ειτε εκανε παπαδες με διαφορα αμαξια (και δε το λεω για να πενευτω η να πουλησω μουρη αλλα αν καποιος κοιταξει περα απο το ππρ ειναι ευκολο να δει ποιος θα πρωταγωνιστησει στα επομενα χρονια) .....λετε να ειχα στοιχεια τηλεμετριας? η μηπως εχω κανα κρυφο χαρισμα? χρονους και επιδοσεις κοιταζα και εβγαζα συμπερασματα, δεν νομιζω να ειμαι εντοποιστης ταλεντων....η τηλεμετρια βοηθαει βεβαια αλλα πανω απο ολα το αποτελεσμα ειναι αυτο που κοιτανε ολοι

        ο ροβανπερα τωρα βεβαια μπορει να ειναι καλο παιδι και χρυσος χαρακτηρας αλλα η πεζο μαλλον κοιταει για οδηγους και οχι για γαμπρους....

        βεβαια το 2004 ερχεται οποτε βλεπουμε κιολας.....αν ο ροβανπερα δειξει στα 39 του οτι δεν εδειξε μεχρι τωρα τοτε θα σας παραδεχθω ολους οσους μιλατε για τηλεμετρια.

        αυτα απο μενα...τελος.[/quote]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinen last edited by

          Παιδιά πρώτα από όλα και εγώ δεν πιστεύω πως επέλεξαν τον Rov λόγω τηλεμετρίας.
          Μάλλον λόγοι εξέλιξης του 307 είναι πιθανοί όπως και το γεγονός οτι ο Rov τους βγάζει ακόμα ασπροπρόσωπους σε αγώνες που αλλιώς θα είχαν εξελιχθεί σε Βατερλό για την Πεζώ.
          Η τηλεμετρία μπορεί να δώσει ένα μεγάαλο αριθμό παραμέτρων του αυτοκινήτου. (οχι real time στο WRC) Από τα απλά όπως όλα τα driver inputs, μέχρι πολυπλοκότερα, όπως διαγράμματα διαμηκων-εγκάρσιων επιταχύνσεων, εμπλοκές των διαφορικών, slip angle κλπ
          Από την τηλεμετρία μπορείς να καταλάβεις πραγματικά πόσο γρήγορος είναι ένας οδηγός αλλά και πόσο σέβεται, φιλάει, προσπαθεί όταν έχει πρόβλημα κλπ.
          Η τηλεμετρία έχει αξία σαν εργαλείο, μόνο όταν μπορείς να τη συγκρίνεις με αυτή ενός άλλου οδηγού. Πχ για να αποφασίσουν αν δεύτερος θα είναι ο Rov ή να αρχίσουν να συζητούν με Mc Rae, θα πρέπει να διαθετουν την τηλεμετρία κάποιων χιλιομέτρων του McRae κάτι αδύνατο φυσικά, αφού κάθε ομάδα έχει τα δεδομένα των δικών της μόνο οδηγών. Με λίγα λόγια η τηλεμετρία θα είχε αξία αν η Χ ομάδα είχε πρόβλημα με ποιον από τους 2 οδηγούς να κρατήσει, αφού έχει συνυπολογίσει και όλους τους υπόλοιπους παράγοντες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ο χρήστης takinen έγραψε:
            πόσο σέβεται, φιλάει, προσπαθεί

            Αν φιλαει καλα;

            Πλακα κανω Τακη ε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takinen last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cyprus-wrc last edited by

                Me liga logia re pedia eklise i omada tis Peugeot me Gronholm Rovanpera Loix i Ford me martin Duval Hirvonen i Subaru me Solberg kai Burns i Mitsi me Pannizzi Passonen i skoda me Gardeimaister kai Auriol i Citroen exi Loeb kai Joseph parameni mia thesi keni tora apomeni i Hyundai re pedia gia na doume pos tha pan ta pragmata!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vatanen last edited by

                  Ford me martin Duval Hirvonen

                  Στανταρ τωρα αυτο?Δηλαδη ο Σαινθ η ο κολιν ειναι εκτος του χρονου??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης VATANEN έγραψε:

                    Ford me martin Duval Hirvonen

                    Στανταρ τωρα αυτο?Δηλαδη ο Σαινθ η ο κολιν ειναι εκτος του χρονου??

                    Μάλλον για εκεί πάει το πράγμα! Εκτός αν δούμε Colin ή Sainz στη Hyundai...
                    Πράγμα πολύ απίθανο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η HYUNDAI ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...

                      ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COLIN (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ CITROEN...) EINAI H MITSUBISHI - ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ- ΕΝΩ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η FORD ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΩΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sx last edited by

                        Καλημέρα, αντε να ξεκινήσει ο αγώνας να αρχίσουν να βαράνε τα SMS να περνάει ομορφα η ώρα μέρα νύχτα. Βαριεστημάρα με πιάνει με τους Μιχαελ, Κίμιδες και Πάμπλο. Εντάξει βρε Πουρναράκη υπέγραψε ο Φιζικο στη Ζάουμπερ και άλλαξε ο κόσμος όλος. Δέσαμε τώρα!

                        WRC και πάλι WRC λοιπόν... και

                        Ωραίοι οι μαρκετιναδες των εργοστασίων... Εριξαν τις σφαίρες τους και τώρα αντί να σκεπτόμαστε τι θα γίνει αύριο και μεθαύριο (θα κριθούν στην άσφαλτο οι τιτλοι γμτ?) έχουμε πάει στο 2004...!
                        Πάντως είναι σαφές πως η Πεζώ αφήνει χώρο στη Σιτροέν για το 2004.
                        Ερώτηση: Ο Φρεκλέν χάσει-κερδίσει φέτος, τον επόμενο και μάλλον τελευταίο του χρόνο θα πάει για το νταμπλ έχοντας στο δρόμο του τη Φορντ με έναν κατα τη γνώμη μου και μη βαράτε, ουσιαστικό οδηγό τον Λέμπ?
                        Η λογική λέει πως μένει ο Σάινθ στη Σιτροέν. Ομως και Σάινθ και Σιμόν σιγουριά πρεσβεύουν... θα τα κάνει όλα μόνος ο Λεμπ? Θα τους βάλουν κάτω ο κομουνιστής με το φτερουγάτο και ο άγιος Πέτρος με το κασώνι και βέβαια με ολίγον από Μάρκους με το πισταδόρικο και σε αρκετούς αγώνες θα τους τσακίσουν...
                        Μήπως λοιπόν ο ΚΜακρ μείνει και το ξέρει και δεν ανησυχεί? Εμείς βλέπουμε την επιφάνεια, τα αποτελέσματα κ.λπ... Πιό πίσω ? Απορίες... και μην βαράτε! Με την ευκαιρία, ο Σιμον θα πάει πιό γρήγορα από τον Μπουγκαλσκί? Με WRC θα τρέξουν γμτ....
                        Αν η Χιουντάι μείνει ο Αλιστερ θα είναι ο ένας οδηγός της. Για τη Μίτσου 3ο αυτοκίνητο θα προκύπτει ευκαιριακά.... Πάντως ο Γκάλι πιστεύει πως θα το οδηγήσει συχνά-πυκνά. Μακάρι! Πάει αέρα το άτομο.

                        Στρ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Στράτη,του Φρενκλέν σαν manager θα είναι ο τελευταίος χρόνος?
                          Η της Citroen στο WRC?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sx last edited by

                            Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
                            Str

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              syele last edited by

                              Ο χρήστης sx έγραψε:
                              Καλημέρα, αντε να ξεκινήσει ο αγώνας να αρχίσουν να βαράνε τα SMS να περνάει ομορφα η ώρα μέρα νύχτα. Βαριεστημάρα με πιάνει με τους Μιχαελ, Κίμιδες και Πάμπλο. Εντάξει βρε Πουρναράκη υπέγραψε ο Φιζικο στη Ζάουμπερ και άλλαξε ο κόσμος όλος. Δέσαμε τώρα!

                              WRC και πάλι WRC λοιπόν... και

                              Έτσι!

                              Πάντως είναι σαφές πως η Πεζώ αφήνει χώρο στη Σιτροέν για το 2004.
                              Ερώτηση: Ο Φρεκλέν χάσει-κερδίσει φέτος, τον επόμενο και μάλλον τελευταίο του χρόνο θα πάει για το νταμπλ έχοντας στο δρόμο του τη Φορντ με έναν κατα τη γνώμη μου και μη βαράτε, ουσιαστικό οδηγό τον Λέμπ?
                              Η λογική λέει πως μένει ο Σάινθ στη Σιτροέν. Ομως και Σάινθ και Σιμόν σιγουριά πρεσβεύουν... θα τα κάνει όλα μόνος ο Λεμπ? Θα τους βάλουν κάτω ο κομουνιστής με το φτερουγάτο και ο άγιος Πέτρος με το κασώνι και βέβαια με ολίγον από Μάρκους με το πισταδόρικο και σε αρκετούς αγώνες θα τους τσακίσουν...
                              Μήπως λοιπόν ο ΚΜακρ μείνει και το ξέρει και δεν ανησυχεί? Εμείς βλέπουμε την επιφάνεια, τα αποτελέσματα κ.λπ... Πιό πίσω ? Απορίες... και μην βαράτε! Με την ευκαιρία, ο Σιμον θα πάει πιό γρήγορα από τον Μπουγκαλσκί? Με WRC θα τρέξουν γμτ....
                              Αν η Χιουντάι μείνει ο Αλιστερ θα είναι ο ένας οδηγός της. Για τη Μίτσου 3ο αυτοκίνητο θα προκύπτει ευκαιριακά.... Πάντως ο Γκάλι πιστεύει πως θα το οδηγήσει συχνά-πυκνά. Μακάρι! Πάει αέρα το άτομο.

                              Στρ

                              Ενδιαφέρουσα άποψη.
                              Τον 'βαθμοθήρα' εσκεμμένα τον άφησες απέξω σαν ανταγωνιστή;

                              Δεν ξέρω αν θα μείνει ο Colin, πάντως ήδη άρχισε δηλώσεις του τύπου 'Μπορεί να μείνω χωρίς ucket του χρόνου'. Στάχτη στα μάτια; Αλλά για ποιον λόγο; Όλες οι top θέσεις έχουν ήδη κλείσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kouk last edited by

                                Ο χρήστης sx έγραψε:
                                Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
                                Str

                                Κρίμα αν τελικά γίνει ετσι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros last edited by

                                  Ρε παιδια δεν μπορω να πιστεψω οτι ο COLIN θα μεινει εξω,εχω πολυ στεναχωρηθει.Ειμαι οπαδος απο τοτε που του ειχε ανοιξει το καπο στο Ακροπολις του 1994 καπου κοντα στο Καρπενησι,περσι πηγα στο RAC και φετος Γερμανια για νατον δω παλι απο κοντα,ειναι κριμα.Βεβαια οχι οτι ο Sainz ειναι λιγος,ειναι ισως ο μεγαλυτερος rallyman ολων των εποχων,αλλα μαλλον πρεπει να σταματησει και ειδικα τωρα που ειναι ψηλα οχι οπως ο Makinen που ξεφτιλιστηκε 2 χρονια στην Subaru.Subaru εκει ηθελα να κλεισει την καριερα του ο Colin αλλα δεν του εκατσε.Παντως πιστευω οτι τελικα θα κανει μια νικη φετος (Catalunia) και θα μεινει στην ενεργο δραση 1 ακομη χρονο ελπιζω οχι τον τελευταιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vatanen last edited by

                                    Ο χρήστης sx έγραψε:
                                    Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
                                    Str

                                    Τι βομβα ειναι αυτη?Με 2 χρονια πληρους εμπλοκης μονο θα φυγουν?Κι αμα του χρονου τους κατσει πρωταθλημα...?Ή απλα θα αντικαταστησουν το Ξαρα?Και με τι...?Για εξηγησου ΣΧ...

                                    Υπο ποιες προυποθεσεις χωρα στη Φορντ,Χαρη ενας εκ των δυο (ο Κολιν)??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                                      Υπο ποιες προυποθεσεις χωρα στη Φορντ,Χαρη ενας εκ των δυο (ο Κολιν)??

                                      ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΘΕΣΗ...Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ DUVAL...O ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ WILSON KAI EΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο BOSS ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ...
                                      ΒΕΒΑΙΑ Ο DUVAL ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FORD. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΑΝ 4ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ... ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΛΛΑ...

                                      ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η SUBARU ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ LAPWORTH!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ SUBARU ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ...ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΧΟΡΗΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΤELEFONICA???) ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yannis-chalkiracingclub last edited by

                                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                                        ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η SUBARU ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ LAPWORTH!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ SUBARU ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ...ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΧΟΡΗΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΤELEFONICA???) ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!

                                        Ωραιο κι αυτο! Να εχουν δηλαδη τεταρτο οδηγο και να μην εχουν τριτο!!!...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Aν γίνει έτσι με τους λοχίες γάλλους έιναι κρίμα, ένας λιγότερος. Πρέπει να μπουν και άλλοι στο χώρο, όχι να φεύγουν.
                                          ΥΓ Αυτό με τον κουμμουνιστή με την φτερούγα πολύ μου άρεσε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yannis-chalkiracingclub last edited by

                                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                            Aν γίνει έτσι με τους λοχίες γάλλους έιναι κρίμα, ένας λιγότερος. Πρέπει να μπουν και άλλοι στο χώρο, όχι να φεύγουν.

                                            Δεν ξερω απο που αντλει πληροφοριες ο ΣΧ αλλα ειναι ο μονος που λεει κατι τετοιο. Ο χρονος θα δειξει αν εχει δικιο.

                                            Η λογικη παντως λεει πως οι Γαλλοι δεν θα εριχναν τοσα φραγκα για 2 χρονιες. Εχουν κλεισει και τον Seb μεχρι το 2005. Μου φαινεται δυσκολο να φυγει η Citroen με αυτα τα δεδομενα.
                                            Να αλλαξουν αμαξι ισως... αλλα και παλι ποιο να κατεβασουν? Το C3? Κι εδω εχω τις αμφιβολιες μου.
                                            Ιδωμεν....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 7 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr