-
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Τι ειναι αυτο που μπορει να καταλαβει ενας μανατζερ και δεν μπορει να καταλαβει ενας θεατης?
Για να καταλαβεις πχ οτι ο Makinen δεν παει αλλο, χρειαζεται να εισαι μανατζερ?
Ολοι οι οδηγοι κρινονται βασει αποτελεσματων, και τα αποτελεσματα τα ξερουμε ολοι, και μαλιστα με μεγαλη λεπτομερεια.Ναι, αλλά αυτοί ζούν καθημερινά μαζί τους και ξέρουν αν είναι καλοί χαρακτήρες, αν είναι εργατικοί, αν είναι συνεργάσιμοι, αν δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα και στους άλλους οδηγούς, αν ταιριάζουν τα χνώτα τους τέλος παντων με τους υπόλοιπους. Βέβαια, η απόφαση δεν είναι η μόνη λύση που υπάρχει αλλά παίζουν ρόλο και οι συγκυρίες. Μην ξεχνάμε ότι ο Rov είναι τόσα χρόνια στην Peugeot και έχει μάθει να συνεργάζεται με αυτούς καλά!
Οι χρόνοι δεν είναι ο μόνος παράγωντας, για μένα, τον οποίο πέρνουν υπόψη οι μανατζερ! -
εγω παντος δεν υπαρχει οδηγος που αυτη τη στιγμη να οδηγαει εργοστασιακο και τον οποιο δεν ειχα εντοπισει οταν ετρεχε ειτε ως ιδιωτης ειτε εκανε παπαδες με διαφορα αμαξια (και δε το λεω για να πενευτω η να πουλησω μουρη αλλα αν καποιος κοιταξει περα απο το ππρ ειναι ευκολο να δει ποιος θα πρωταγωνιστησει στα επομενα χρονια) .....λετε να ειχα στοιχεια τηλεμετριας? η μηπως εχω κανα κρυφο χαρισμα? χρονους και επιδοσεις κοιταζα και εβγαζα συμπερασματα, δεν νομιζω να ειμαι εντοποιστης ταλεντων....η τηλεμετρια βοηθαει βεβαια αλλα πανω απο ολα το αποτελεσμα ειναι αυτο που κοιτανε ολοι
ο ροβανπερα τωρα βεβαια μπορει να ειναι καλο παιδι και χρυσος χαρακτηρας αλλα η πεζο μαλλον κοιταει για οδηγους και οχι για γαμπρους....
βεβαια το 2004 ερχεται οποτε βλεπουμε κιολας.....αν ο ροβανπερα δειξει στα 39 του οτι δεν εδειξε μεχρι τωρα τοτε θα σας παραδεχθω ολους οσους μιλατε για τηλεμετρια.
αυτα απο μενα...τελος.[/quote]
-
Παιδιά πρώτα από όλα και εγώ δεν πιστεύω πως επέλεξαν τον Rov λόγω τηλεμετρίας.
Μάλλον λόγοι εξέλιξης του 307 είναι πιθανοί όπως και το γεγονός οτι ο Rov τους βγάζει ακόμα ασπροπρόσωπους σε αγώνες που αλλιώς θα είχαν εξελιχθεί σε Βατερλό για την Πεζώ.
Η τηλεμετρία μπορεί να δώσει ένα μεγάαλο αριθμό παραμέτρων του αυτοκινήτου. (οχι real time στο WRC) Από τα απλά όπως όλα τα driver inputs, μέχρι πολυπλοκότερα, όπως διαγράμματα διαμηκων-εγκάρσιων επιταχύνσεων, εμπλοκές των διαφορικών, slip angle κλπ
Από την τηλεμετρία μπορείς να καταλάβεις πραγματικά πόσο γρήγορος είναι ένας οδηγός αλλά και πόσο σέβεται, φιλάει, προσπαθεί όταν έχει πρόβλημα κλπ.
Η τηλεμετρία έχει αξία σαν εργαλείο, μόνο όταν μπορείς να τη συγκρίνεις με αυτή ενός άλλου οδηγού. Πχ για να αποφασίσουν αν δεύτερος θα είναι ο Rov ή να αρχίσουν να συζητούν με Mc Rae, θα πρέπει να διαθετουν την τηλεμετρία κάποιων χιλιομέτρων του McRae κάτι αδύνατο φυσικά, αφού κάθε ομάδα έχει τα δεδομένα των δικών της μόνο οδηγών. Με λίγα λόγια η τηλεμετρία θα είχε αξία αν η Χ ομάδα είχε πρόβλημα με ποιον από τους 2 οδηγούς να κρατήσει, αφού έχει συνυπολογίσει και όλους τους υπόλοιπους παράγοντες. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
πόσο σέβεται, φιλάει, προσπαθείΑν φιλαει καλα;
Πλακα κανω Τακη ε?
-
-
Me liga logia re pedia eklise i omada tis Peugeot me Gronholm Rovanpera Loix i Ford me martin Duval Hirvonen i Subaru me Solberg kai Burns i Mitsi me Pannizzi Passonen i skoda me Gardeimaister kai Auriol i Citroen exi Loeb kai Joseph parameni mia thesi keni tora apomeni i Hyundai re pedia gia na doume pos tha pan ta pragmata!!
-
Ford me martin Duval Hirvonen
Στανταρ τωρα αυτο?Δηλαδη ο Σαινθ η ο κολιν ειναι εκτος του χρονου??
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Ford me martin Duval Hirvonen
Στανταρ τωρα αυτο?Δηλαδη ο Σαινθ η ο κολιν ειναι εκτος του χρονου??
Μάλλον για εκεί πάει το πράγμα! Εκτός αν δούμε Colin ή Sainz στη Hyundai...
Πράγμα πολύ απίθανο! -
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η HYUNDAI ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COLIN (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ CITROEN...) EINAI H MITSUBISHI - ΦΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ- ΕΝΩ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η FORD ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΩΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ.
-
Καλημέρα, αντε να ξεκινήσει ο αγώνας να αρχίσουν να βαράνε τα SMS να περνάει ομορφα η ώρα μέρα νύχτα. Βαριεστημάρα με πιάνει με τους Μιχαελ, Κίμιδες και Πάμπλο. Εντάξει βρε Πουρναράκη υπέγραψε ο Φιζικο στη Ζάουμπερ και άλλαξε ο κόσμος όλος. Δέσαμε τώρα!
WRC και πάλι WRC λοιπόν... και
Ωραίοι οι μαρκετιναδες των εργοστασίων... Εριξαν τις σφαίρες τους και τώρα αντί να σκεπτόμαστε τι θα γίνει αύριο και μεθαύριο (θα κριθούν στην άσφαλτο οι τιτλοι γμτ?) έχουμε πάει στο 2004...!
Πάντως είναι σαφές πως η Πεζώ αφήνει χώρο στη Σιτροέν για το 2004.
Ερώτηση: Ο Φρεκλέν χάσει-κερδίσει φέτος, τον επόμενο και μάλλον τελευταίο του χρόνο θα πάει για το νταμπλ έχοντας στο δρόμο του τη Φορντ με έναν κατα τη γνώμη μου και μη βαράτε, ουσιαστικό οδηγό τον Λέμπ?
Η λογική λέει πως μένει ο Σάινθ στη Σιτροέν. Ομως και Σάινθ και Σιμόν σιγουριά πρεσβεύουν... θα τα κάνει όλα μόνος ο Λεμπ? Θα τους βάλουν κάτω ο κομουνιστής με το φτερουγάτο και ο άγιος Πέτρος με το κασώνι και βέβαια με ολίγον από Μάρκους με το πισταδόρικο και σε αρκετούς αγώνες θα τους τσακίσουν...
Μήπως λοιπόν ο ΚΜακρ μείνει και το ξέρει και δεν ανησυχεί? Εμείς βλέπουμε την επιφάνεια, τα αποτελέσματα κ.λπ... Πιό πίσω ? Απορίες... και μην βαράτε! Με την ευκαιρία, ο Σιμον θα πάει πιό γρήγορα από τον Μπουγκαλσκί? Με WRC θα τρέξουν γμτ....
Αν η Χιουντάι μείνει ο Αλιστερ θα είναι ο ένας οδηγός της. Για τη Μίτσου 3ο αυτοκίνητο θα προκύπτει ευκαιριακά.... Πάντως ο Γκάλι πιστεύει πως θα το οδηγήσει συχνά-πυκνά. Μακάρι! Πάει αέρα το άτομο.Στρ
-
Στράτη,του Φρενκλέν σαν manager θα είναι ο τελευταίος χρόνος?
Η της Citroen στο WRC? -
Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
Str -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Καλημέρα, αντε να ξεκινήσει ο αγώνας να αρχίσουν να βαράνε τα SMS να περνάει ομορφα η ώρα μέρα νύχτα. Βαριεστημάρα με πιάνει με τους Μιχαελ, Κίμιδες και Πάμπλο. Εντάξει βρε Πουρναράκη υπέγραψε ο Φιζικο στη Ζάουμπερ και άλλαξε ο κόσμος όλος. Δέσαμε τώρα!WRC και πάλι WRC λοιπόν... και
Έτσι!
Πάντως είναι σαφές πως η Πεζώ αφήνει χώρο στη Σιτροέν για το 2004.
Ερώτηση: Ο Φρεκλέν χάσει-κερδίσει φέτος, τον επόμενο και μάλλον τελευταίο του χρόνο θα πάει για το νταμπλ έχοντας στο δρόμο του τη Φορντ με έναν κατα τη γνώμη μου και μη βαράτε, ουσιαστικό οδηγό τον Λέμπ?
Η λογική λέει πως μένει ο Σάινθ στη Σιτροέν. Ομως και Σάινθ και Σιμόν σιγουριά πρεσβεύουν... θα τα κάνει όλα μόνος ο Λεμπ? Θα τους βάλουν κάτω ο κομουνιστής με το φτερουγάτο και ο άγιος Πέτρος με το κασώνι και βέβαια με ολίγον από Μάρκους με το πισταδόρικο και σε αρκετούς αγώνες θα τους τσακίσουν...
Μήπως λοιπόν ο ΚΜακρ μείνει και το ξέρει και δεν ανησυχεί? Εμείς βλέπουμε την επιφάνεια, τα αποτελέσματα κ.λπ... Πιό πίσω ? Απορίες... και μην βαράτε! Με την ευκαιρία, ο Σιμον θα πάει πιό γρήγορα από τον Μπουγκαλσκί? Με WRC θα τρέξουν γμτ....
Αν η Χιουντάι μείνει ο Αλιστερ θα είναι ο ένας οδηγός της. Για τη Μίτσου 3ο αυτοκίνητο θα προκύπτει ευκαιριακά.... Πάντως ο Γκάλι πιστεύει πως θα το οδηγήσει συχνά-πυκνά. Μακάρι! Πάει αέρα το άτομο.Στρ
Ενδιαφέρουσα άποψη.
Τον 'βαθμοθήρα' εσκεμμένα τον άφησες απέξω σαν ανταγωνιστή;Δεν ξέρω αν θα μείνει ο Colin, πάντως ήδη άρχισε δηλώσεις του τύπου 'Μπορεί να μείνω χωρίς ucket του χρόνου'. Στάχτη στα μάτια; Αλλά για ποιον λόγο; Όλες οι top θέσεις έχουν ήδη κλείσει...
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
StrΚρίμα αν τελικά γίνει ετσι!
-
Ρε παιδια δεν μπορω να πιστεψω οτι ο COLIN θα μεινει εξω,εχω πολυ στεναχωρηθει.Ειμαι οπαδος απο τοτε που του ειχε ανοιξει το καπο στο Ακροπολις του 1994 καπου κοντα στο Καρπενησι,περσι πηγα στο RAC και φετος Γερμανια για νατον δω παλι απο κοντα,ειναι κριμα.Βεβαια οχι οτι ο Sainz ειναι λιγος,ειναι ισως ο μεγαλυτερος rallyman ολων των εποχων,αλλα μαλλον πρεπει να σταματησει και ειδικα τωρα που ειναι ψηλα οχι οπως ο Makinen που ξεφτιλιστηκε 2 χρονια στην Subaru.Subaru εκει ηθελα να κλεισει την καριερα του ο Colin αλλα δεν του εκατσε.Παντως πιστευω οτι τελικα θα κανει μια νικη φετος (Catalunia) και θα μεινει στην ενεργο δραση 1 ακομη χρονο ελπιζω οχι τον τελευταιο.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Πιστεύω της Σιτροέν και σίγουρα του Xara...
StrΤι βομβα ειναι αυτη?Με 2 χρονια πληρους εμπλοκης μονο θα φυγουν?Κι αμα του χρονου τους κατσει πρωταθλημα...?Ή απλα θα αντικαταστησουν το Ξαρα?Και με τι...?Για εξηγησου ΣΧ...
Υπο ποιες προυποθεσεις χωρα στη Φορντ,Χαρη ενας εκ των δυο (ο Κολιν)??
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Υπο ποιες προυποθεσεις χωρα στη Φορντ,Χαρη ενας εκ των δυο (ο Κολιν)??ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΘΕΣΗ...Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ DUVAL...O ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ WILSON KAI EΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο BOSS ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ...
ΒΕΒΑΙΑ Ο DUVAL ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FORD. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΑΝ 4ΟΣ ΟΔΗΓΟΣ... ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΛΛΑ...ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η SUBARU ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ LAPWORTH!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ SUBARU ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ...ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΧΟΡΗΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΤELEFONICA???) ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η SUBARU ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ LAPWORTH!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ SUBARU ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ...ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΧΟΡΗΓΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΤELEFONICA???) ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!Ωραιο κι αυτο! Να εχουν δηλαδη τεταρτο οδηγο και να μην εχουν τριτο!!!...
-
Aν γίνει έτσι με τους λοχίες γάλλους έιναι κρίμα, ένας λιγότερος. Πρέπει να μπουν και άλλοι στο χώρο, όχι να φεύγουν.
ΥΓ Αυτό με τον κουμμουνιστή με την φτερούγα πολύ μου άρεσε... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Aν γίνει έτσι με τους λοχίες γάλλους έιναι κρίμα, ένας λιγότερος. Πρέπει να μπουν και άλλοι στο χώρο, όχι να φεύγουν.Δεν ξερω απο που αντλει πληροφοριες ο ΣΧ αλλα ειναι ο μονος που λεει κατι τετοιο. Ο χρονος θα δειξει αν εχει δικιο.
Η λογικη παντως λεει πως οι Γαλλοι δεν θα εριχναν τοσα φραγκα για 2 χρονιες. Εχουν κλεισει και τον Seb μεχρι το 2005. Μου φαινεται δυσκολο να φυγει η Citroen με αυτα τα δεδομενα.
Να αλλαξουν αμαξι ισως... αλλα και παλι ποιο να κατεβασουν? Το C3? Κι εδω εχω τις αμφιβολιες μου.
Ιδωμεν....
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ