-
Τάδε έφη Σημίτης πριν από λίγο
Ποίο φόρο εννοεί?
Το τέλος ταξινόμησης ή την ειδικό φόρο κατανάλωσης?
Ελπίζω τον δεύτερο γιανα δούμε σημαντικές μειώσεις στις τιμές αυτοκινήτων -
Τάδε έφη Σημίτης πριν από λίγο
Ποίο φόρο εννοεί?
Το τέλος ταξινόμησης ή την ειδικό φόρο κατανάλωσης?
Ελπίζω τον δεύτερο γιανα δούμε σημαντικές μειώσεις στις τιμές αυτοκινήτων -
Τάδε έφη Σημίτης πριν από λίγο
Ποίο φόρο εννοεί?
Το τέλος ταξινόμησης ή την ειδικό φόρο κατανάλωσης?
Ελπίζω τον δεύτερο γιανα δούμε σημαντικές μειώσεις στις τιμές αυτοκινήτων -
Η ΕΟΚ υποχρεώνει σύντομα τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δίνουν την ίδια τιμή προ φόρων σε όλη την Ευρώπη. Αν θέλουμε η τιμή των αυτοκινήτων στην Ελλάδα να είναι σε σχετικά ίδια επίπεδα με την υπόλοιπη ΕΕ -όπως είναι τώρα στα μικρά αυτοκίνητα- πρέπει να μειωθεί ο φόρος. Τώρα πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν χαμηλή τιμή CIF στην Ελλάδα για να κρατάνε ανταγωνιστικές τιμές.
Οπότε ο φόρος θα πέσει, οι τιμές όχι.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Οπότε ο φόρος θα πέσει, οι τιμές όχι.
Κλασική Περίπτωση Βλάβης!!!
-
Πρόκειται μάλλον για το τέλος ταξινόμησης (τα κεφάλια μέσα...). Δείτε εδώ:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
oi times 8a pesoun...perimenete na doume ta pososta
krima se autous pou agorasane extes (alli mia ekpli3i apo tin ekastote elliniki kybernisi -ypotimiseis klp)
-
η μειωση στα τελη ταξινομησης ειναι απο 3% εως και 38% αναλογα τον κυβισμο δηλ.
εως 1400 -3%
1401-1800 -5%
1801-2000 -10%και ανω των 2001 -38%
απο αυτα που ισχυαν μεχρι σημερα.
πρακτικα ομως μια μειωση κατα 5% στο τελος ταξινομησης στην κατηγορια 1401 εως 1800 που εκει νομιζω θα οδηγηθει η αγορα στην ελλαδα λογω της καταργησης των τεκμηριων τι οφελος θα εχει για την τσεπη μας.
εχει κανεις στοιχεια για το ποσο θα μειωθουν οι τελικες τιμες ωστε να παρουμε μια ιδεα σχετικα;;;;;
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
η μειωση στα τελη ταξινομησης ειναι απο 3% εως και 38% αναλογα τον κυβισμο δηλ.εως 1400 -3%
1401-1800 -5%
1801-2000 -10%και ανω των 2001 -38%
απο αυτα που ισχυαν μεχρι σημερα.
πρακτικα ομως μια μειωση κατα 5% στο τελος ταξινομησης στην κατηγορια 1401 εως 1800 που εκει νομιζω θα οδηγηθει η αγορα στην ελλαδα λογω της καταργησης των τεκμηριων τι οφελος θα εχει για την τσεπη μας.
εχει κανεις στοιχεια για το ποσο θα μειωθουν οι τελικες τιμες ωστε να παρουμε μια ιδεα σχετικα;;;;;
einai eukolo na ypologistei...px gia ena TT wn 40k eurw 8a einai gyrw sta 1500 eurw (timi pro forwn gyrw sta 28000 eurw).
profanws sta autokinita >2lt exei megali diafora.
sta 1400 oi diafores 8a einai 100-200-300 eyrw.
ta metra isxyoun amesws opote aurio me8aurio 8a doume tis nees times.
PS gia na deite tis times pro forwn gia germanika autokinita pigente sto mobile.de breite tin timi gia kainourgia autokinita (mexri 100km) afaireste 16% (germanikos FPA) kai meta balte tous ellinikous forous analoga me kybika.
-
Οπως και να εχει ειναι πολυ καλα τα νεα για τα 1800αρια, 2λιτρα... κερδος 2 με 3 χιλιαρικα δεν ειναι και αμελητεο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οπως και να εχει ειναι πολυ καλα τα νεα για τα 1800αρια, 2λιτρα... κερδος 2 με 3 χιλιαρικα δεν ειναι και αμελητεο.ontws, gia autous pou agorazoun Jeeps akoma kalytera
-
συμφωνα με αυτα που ολα τα καναλια ανακοινωσαν οι μειωση της τιμης στα 1,4 θα ειναι περιπου 300ευρω και στα 1,6 600ευρω.....σιγα την μειωση!!!!
στα μεγαλα βεβαια 2 και 3000 ευρω ειναι πιο ικανοποιητικη αλλα μηπως την απορροφησουν οι εταιρειες με αυξησεις;;;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Οπως και να εχει ειναι πολυ καλα τα νεα για τα 1800αρια, 2λιτρα... κερδος 2 με 3 χιλιαρικα δεν ειναι και αμελητεο.
ontws, gia autous pou agorazoun Jeeps akoma kalytera
ΕΛΕΟΣ!!! Μη μου το θυμίζεις...
Δε θα αντέξω άλλες μερικές χιλιάδες γυναίκες και νεόπλουτους μπούληδες με Grand Cherokee στο κέντρο της Αθήνας! -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Οπως και να εχει ειναι πολυ καλα τα νεα για τα 1800αρια, 2λιτρα... κερδος 2 με 3 χιλιαρικα δεν ειναι και αμελητεο.
ontws, gia autous pou agorazoun Jeeps akoma kalytera
ΕΛΕΟΣ!!! Μη μου το θυμίζεις...
Δε θα αντέξω άλλες μερικές χιλιάδες γυναίκες και νεόπλουτους μπούληδες με Grand Cherokee στο κέντρο της Αθήνας!Θα γεμίσει ό τόπος τρίλιτρα και V6 ή V8, υπάρχουν όμως και αρκετά ΙΧ που μπαίνουν στο παιχνίδι πχ Citroen C5 3,0 , BMW 530i κ.α.
Για δώστε μια λίστα μοντέλων χωρίς τεκμήρια που θα έχουν κάτω από 50,000 Euro. Δηλαδή μέχρι χθες είχαν 63,000 euro περίπου. -
Οπως καταλάβατε το μέτρο θα ευνοεί κατόχους αυτοκινήτων πολλών κυβικών.
Στην πράξη τι σημαίνει;
Σημαίνει οτι μέχρι 2000 κυβικά οι μειώσεις θα είναι απο ασήμαντες μέχρι 1000 ευρώ,ενώ απο εκεί και πάνω αρχίζει ο χορός.Σαφώς θα ευνοηθούν οι μελλοντικοί κάτοχοι πολυτελών Lexus,Land Cruiser,Land Rover,MB,BMW κλπ.Σίγουρα κάποιος που δίνει 60000 ευρώ για να πάρει με τις νέες τιμές ένα Land Cruiser είχε να δώσει και τα 11000 ευρώ επιπλέον που κόστιζε μέχρι πρότινος.Αρα τα μέτρα δεν είναι και τόσο φιλολαικά αφού ευνοούν την ανώτερη οικονομικά τάξη.
Εκεί που ίσως υπάρξει κάποια πραγματική οικονομική ελάφρυνση,είναι στην απόκτηση αυτοκινήτων Diesel,τα οποία ως γνωστόν είναι συνήθως πάνω απο 1900-2000 κυβικά,οπότε και θα πέσουν σημαντικά οι τιμές τους,συγκριτικά με ανάλογης ιπποδύναμης βενζινοκίνητα.
Ας δούμε τελικά τις τιμές που θα δώσουν οι αντιπροσωπείες και τα ξαναλέμε... -
δεν καταλαβαίνω.... χθεσινοί είσαστε? έχετε εμπιστοσύνη στο κράτος?
κι αύριο μεθαύριο? αν μπει κάτι άλλο? πχ. αύξηση των τελών σε τέτοιο βαθμό που να ακυρώνει τα ωφέλη... πχ. αν μπουν τέλη κυκλοφορίας 1000 ευρώ για διλιτρα...ας θυμηθούμε το 91 που πήγαμε κι αγοράσαμε ένα καλό αυτοκίνητο και μετά πάρε τεκμήριο να έχεις
μην εμπιστεύεστε το κράτος... μείνετε όσοι μπορείτε στα 2000 κ.ε. αφού ακόμα όλο το σύστημα στα κυβικά βασίζετε, εκτός βέβαια από αυτούς που ούτως η άλλως δεν είχαν πρόβλημα. εξάλλου τα σημερινά δίλιτρα είναι μια χαρά. και περιμένετε ένα χρόνο τουλάχιστον να δείτε τι θα πει κι η νέα κυβερνηση - είτε αλλάξει είτε όχι.
όταν το κράτος δεν έχει λεφτά, από το ΙΧ τα παίρνει, το ξεχάσαμε? είτε με τη φορολογία στη βενζίνη είτε με τα τέλη... όπως πρόπερσυ που για να καλύψουν την τρύπα από το χρηματιστήριο μας έβαλαν να προπλη΄ρώνουμε τα τέλη για να ισολογίσουν το έτος.
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
δεν καταλαβαίνω.... χθεσινοί είσαστε? έχετε εμπιστοσύνη στο κράτος?
κι αύριο μεθαύριο? αν μπει κάτι άλλο? πχ. αύξηση των τελών σε τέτοιο βαθμό που να ακυρώνει τα ωφέλη... πχ. αν μπουν τέλη κυκλοφορίας 1000 ευρώ για διλιτρα...ας θυμηθούμε το 91 που πήγαμε κι αγοράσαμε ένα καλό αυτοκίνητο και μετά πάρε τεκμήριο να έχεις
μην εμπιστεύεστε το κράτος... μείνετε όσοι μπορείτε στα 2000 κ.ε. αφού ακόμα όλο το σύστημα στα κυβικά βασίζετε, εκτός βέβαια από αυτούς που ούτως η άλλως δεν είχαν πρόβλημα. εξάλλου τα σημερινά δίλιτρα είναι μια χαρά. και περιμένετε ένα χρόνο τουλάχιστον να δείτε τι θα πει κι η νέα κυβερνηση - είτε αλλάξει είτε όχι.
όταν το κράτος δεν έχει λεφτά, από το ΙΧ τα παίρνει, το ξεχάσαμε? είτε με τη φορολογία στη βενζίνη είτε με τα τέλη... όπως πρόπερσυ που για να καλύψουν την τρύπα από το χρηματιστήριο μας έβαλαν να προπλη΄ρώνουμε τα τέλη για να ισολογίσουν το έτος.
Πολύ σωστός ... Ας προσέχουμε λιγάκι γιατί το εργο το έχουμε ξαναδεί και μπορεί να το ξαναδούμε.. Για φανταστείτε καμμια χοντρή αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας, ή η επομενη κυβέρνηση π.χ να απελευθερώσει εντελώς τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων
Νομιζω οτι η υπερβολή ειναι πάντα κακός σύμβουλος. Μην ξεχναμε οτι δεν εχουμε και ουτε πρόκειται να αποκτήσουμε (τουλάχιστον για τα επομενα 10 χρονια) το οδικό δικτυο της Γερμανιας οπότε τι να το κανουμε π.χ το 2.5 ή το τριλιτρο ?? (Περα από τη φιγούρα )
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Σίγουρα κάποιος που δίνει 60000 ευρώ για να πάρει με τις νέες τιμές ένα Land Cruiser είχε να δώσει και τα 11000 ευρώ επιπλέον που κόστιζε μέχρι πρότινος.Πόσο 'σίγουρα'??? Γιατί έτσι βγαίνουν και 'λογικές' σαν αυτή του τεκμηρίου που λένε 'ΣΙΓΟΥΡΑ αν δίνεις τόσα για αμάξι θα βγάζεις τόσα το χρόνο' (άσχετα αν εσύ μάζευες 5 χρόνια τις οικονομίες σου για να πάρεις αυτό που σ' αρέσει).
Αρα τα μέτρα δεν είναι και τόσο φιλολαικά αφού ευνοούν την ανώτερη οικονομικά τάξη.
Ναι μεν ΑΛΛΑ... Πόσο φθηνότερα να γίνουν τα 'μικρά'? Πολλά είναι ήδη τα φθηνότερα της Ευρώπης. Εκεί που μας ληστεύει το κράτος χρόνια τώρα είναι στα 'μεγάλα' και αυτό ΕΠΡΕΠΕ να διορθωθεί, άσχετα αν επωφελείται έτσι ο 'οικονομικά ευτραφής' που μέχρι σήμερα για να πάρει ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με την οικονομική του άνεση 'τάιζε' το κράτος για 'ειδικά τέλη ταξινόμησης' και άλλες 'πατέντες' άνευ λόγου και αιτίας.
Είναι λογικό με τα ίδια λεφτά που σου ζητάνε για να πάρεις ένα Mitsu EVO στην Ελλάδα (περί τις 60 χιλ. Ευρώ), στην Αγγλία να σου δίνουν το EVO και να σου 'περισεύει' κι ένα Punto Sporting (για 'δεύτερο'!...)?
-
ψιλο γαζι μας δουλευουν...συμφερει πανω απο τα 2000 κ.εκ. πιο κατω οι τιμες δε θα ξανανεβουν με τις εξισωσεις των τιμων προ φορων σε σχεση με την ευρωπη?
-
Εκλογές !!!
Τίποτα άλλο δεν έχω να πω.
Είμαι τυχερός γιατι σκεφτομαί για καινουργιο και μάλιστα δίλητρο !!!
Μείωση φόρου για την αγορά καινούργιου ΙΧ