Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    49
    714
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tpapo last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      Αυτό το tyrepressuremonitor δεν συμφωνεί με κανέναν από τους κατασκευαστές 3 αυτοκινήτων που ξέρω. Της Michelin αντίθετα και στα 3 είναι σύμφωνο με την οδηγία της εταιρείας.

      +1
      Λάθος και για Clio, A3, ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Αυτο που ετυχε στον firegarden νομιζω οτι πρωτα οφειλεται στα πρωτοβροχια και μετα στα λαστιχα.
        Δλδ ησουν ο γκαντεμης της παρεας!
        Οταν ολοκληρο καλοκαιρι δεν εχει βρεξει, στην πρωτη βροχη οι δρομοι γλιστρανε τρελα δεδομενου οτι πρεπει να βρεξει αρκετα για να ξεπλυθουν!
        Αν παρατηρησετε σε αντιστοιχες περιπτωσεις,θα δειτε στο δρομο το νερο να τρεχει σαν σαπουναδα,ασπριζει δλδ.Ε αυτο ειναι δολοφονικο.
        Καυ φυσικα αν εχεις πολυ καλα λαστιχα θα κινδυνεψεις λιγοτερο να γλιστρησεις.
        Θα σας πω τη δικη μου εμπειρια επάυτου.
        Πριν απο μερικα χρονια αρχες σεπτεμβριου ξεκινησα απο καλαματα για πατρα, και την ωρα που ξεκινησα το ταξιδι ανοιξαν οι ουρανοι για πρωτη φορα υστερα απο το καλοκαιρι.
        Στο δρομο προς Αλλαγη για οσους ξερουν, βλεπω ενα lancia Y τουμπαρισμενο εξω απο το δρομο ειχε βγει ευθεια σε στροφη και απο κατω απο το δρομο χωραφι.
        Ο δρομος γλιστραγε σαν τρελος, με 40-50 χλμ.
        Παρακατω μια bmw ειχε φυγει στην ακρη του δρομου απο ευθεια
        Με το που φτανω με τα χιλια ζορια στο χωριο Αγ. Φλωρος, ειχε μια αριστερη μεσα στο χωριο που κανονικα την παιρνω στα 90-110.
        Εκεινη τη φορα ειχα 50 χλμ και 4η στο κιβωτιο, δε μπορεσα να το κρατησω με τιποτα, εφυγε υπερστρεφοντας και πηγε στο απεναντι πεζοδρομιο.
        Ευτχως που δεν ερχοταν κανενας χριστιανος στο αντιθετο ρευμα.
        Τα λαστιχα μου ηταν dunlop 2000 sp sport.
        Αθλιο λαστιχο δεν ξαναβαζω ποτε στη ζωη μου dunlop,γιατι και τα sp01 τα ιδια χαλια ηταν οπως ειδα και σε αλλο αυτοκινητο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik16v last edited by

          Άσε και γω' την ίδια γνώμη έχω για τα Dunlop και συγκεκριμένα για τα SP300 και ειδικά στο βρεγμένο από την αρχή ήταν άστα να πάνε!
          Μετά έβαλα τα Yokohama C-Drive 206/60/R16 'V'. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με μοναδική ένσταση τον δείκτη ταχύτητας. Πιστεύω ότι με Η θα ήμουν πολύ καλύτερα (Δεν βγαίνουν στη διάστασή μου). Αυτοκίνητο έχω το Primera P12 και να φανταστείς ότι έιναι περίπου 1380 κιλά και (πιστεύω) αυτό βοηθάει στο να ζεσταθούν σχετικά γρήγορα.
          Το C-Drive έχει Tradeware 300, Traction A, Temperature A.
          Τις προάλες μπάλωσα το πίσω λάστιχο εξαιτίας καρφιού. Ο λαστιχάς έβαλε αέρα και στα δύο πίσω (Εγώ βάζω 32 εμπρός και 30 πίσω) και πρέπει να τους έβαλε 32 γιατί μου διώχνει πανεύκολα τον κ...λο. Φαντάζεσαι, μπαίνω μέσα, φέυγω για τη δουλειά και στη συνηθισμένη καθημερινή στροφή που πήγαινα με 50 να αρχίσω από το πουθενά να το χάνω;
          Τον ρώτησα για τα Continental γενικά και μου είπε ότι σημασία έχει η γόμα. Βλέπεις ένα γ...μάτο σχέδιο πέλματος και η γόμα να είναι μάπα. Μετά μου λέει η χώρα κατασκευής. Κατασκευάζονται όλα όπου να 'ναι (Τα C-Drive είναι Made in Japan). Φίλος που έβαλε τα SportContact έχει πρόβλημα με τρέμουλο στο τιμόνι και έχει κάνει πόσες φορές ζυγοστάθμιση, μπρος πίσω αλλαγή και δεν έρχονται με τίποτα. Το ίδιο είχα πάθει και εγώ με EcoContact παλιά σε Astra G. Μετά από 1,5 χρόνο δεν ερχόντουσαν με τίποτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfa-156 last edited by

            καλα ,συγνωμη κιολας δηλαδη,υπαρχει ακομα η αντιληψη οτι ενα ξεφουσκωτο λαστιχο πατει καλυτερα απο ενα φουσκωμενο?μαλλον το αντιστροφο συμβαινει τυρουμενων των αναλογιων παντα..
            εαν σε ενα αυτοκινητο ο κατασκευαστης δινει 32 μπροστα αν του βαλεις 1-2 Psi παραπνω θα δεις θεαματικη διαφορα στο κρατημα προς το καλυτερο...
            η διασταση και ο τυπος του ελαστικου σιγουρα δεν ενδικνιεται για βροχη ετσι και αλλιως..οτι λαστιχο και να βαλεις.
            το λαστιχο εχει καθαρα σπορ προσανατολισμο,με οτι συνεπαγεται αυτο...
            αν δεν το κυνηγας τον χειμωνα το αυτκινητο αλλαξες ζαντολαστιχα με κατι υψηλοτερο προφιλ που εκει θα βρεις διασταση ελαστικων μου κρταει καλυτερα στο νερο αλλα θα χασεις απο απολυτο κρατημα και αισθηση στον στεγνο...
            δεν μπρουμε να τα εχουμε ολα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ένα ξεφούσκωτο λάστιχο δίνει καλύτερη πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης και με χαμηλές ταχύτητες. Σε χώμα π.χ. ένα ξεφούσκωτο λάστιχο κρατάει καλύτερα από ένα φουσκωμένο, άσχετα βέβαια από το ότι θα καταστραφεί και πολύ πιο γρήγορα.
              Σε άσφαλτο και με μεγαλύτερες ταχύτητες καλύτερη πρόσφυση έχεις με ένα σωστά φουσκωμένο ελαστικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimikonomou last edited by

                Χώρα προέλευσης των ελαστικών σου είδες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
                  καλα ,συγνωμη κιολας δηλαδη,υπαρχει ακομα η αντιληψη οτι ενα ξεφουσκωτο λαστιχο πατει καλυτερα απο ενα φουσκωμενο?μαλλον το αντιστροφο συμβαινει τυρουμενων των αναλογιων παντα..
                  εαν σε ενα αυτοκινητο ο κατασκευαστης δινει 32 μπροστα αν του βαλεις 1-2 Psi παραπνω θα δεις θεαματικη διαφορα στο κρατημα προς το καλυτερο...

                  Αν ανεβάζεις τη πίεση 1-2 psi και βλέπεις ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ διαφορά, το λάστιχο είναι ξεφούσκωτο και παραμορφώνεται. Μόλις σταματήσεις να βλέπεις θεαματική διαφορά (καλύτερο κράτημα) αυτή είναι η σωστή πίεση για το τρόπο οδήγησης που το δοκιμάζεις. Αν συνεχίσεις να ανεβάζεις πίεση θα έχεις ΛΙΓΟ λιγότερο κράτημα.

                  Στη βροχή έχεις καλύτερο κράτημα με μεγαλύτερη πίεση απ' όση στο στεγνό.

                  Αυτές ισχύουν σε γενικές γραμμές, σε σλικ/αγωνιστικά ότι συνιστά ο κατασκευαστής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iliasp last edited by

                    Με τα λάστιχα που έχεις φίλε μου 'πάντρεψα' το yaris της μάνας μου πριν 2 εβδομάδες, είχε 1 μήνα μόλις που είχε αλλάξει λάστιχα!
                    Το πήγε σε λαστιχλα για αλλαγή διότι τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ premium contact 2 είχαν φάει τα ψωμιά τους και του είπε να βάλει τα ίδια, όταν μερικές ώρες αργότερα πήγε και το πήρε δεν παρατήρησε ότι της έβαλε yokohma αντι για τα conti που ζήτησε! Πήγε πίσω της είπε κανα 2 ιστορίες φαίνεται και την έπεισε ότι είναι βεντούζες, τελικά για κακή μας τύχη τα κράτησε!

                    Μετά απο μια εβδομάδα το αυτοκίνητο μου φεύγει στο κατέβασμα απο το Πανόραμα κοντά στον Άγιο Λουκά το νοσοκομείο με αστεία ταχύτητα! Είπα στη μάνα οτι δεν ξαναμπαίνει στο αμάξι με αυτά τα λάστιχα και ότι θα πάω να τα αλλάξω, δεν το έκανα και τελικά την βόλεψα --> τσίμπησε το Auris!
                    Το οποίο φοράει premium contact απο το εργοστάσιο:D:D

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Και εγώ έχω σχηματίσει κακή εντύπωση για τα Dunlop σε 2 περιπτώσεις. Ειδικά το πιο απλό μοντέλο (SP κάτι) σπίναρε από καινούργιο περισσότερο από τα φθαρμένα προηγούμενα (τα θεϊκά για εμένα και τον τρόπο που οδηγούσα Marangoni).
                      Φουσκώνοντας παραπάνω τα ελαστικά βελτιώνεις μεν την πρόσφυση μέχρι ενός σημείου όπως ειπώθηκε αλλά η απώλεια πρόσφυσης είναι πιο απότομη, ξεκολλάει δηλαδή με λιγότερη προειδοποίηση. Αντίθετα με χαμηλότερη πίεση αρχίζει να φεύγει πιο νωρίς (χαμηλότερα όρια) αλλά πολύ πιο σταδιακά. Το τι νιώθει ο καθένας είναι σχετικό. Η απώλεια με αυξημένη πίεση είναι πιο απότομη οπότε και πιθανόν πιο τρομακτική αλλά άλλους πχ τους ενοχλεί το μη σταθερό πίσω μέρος που τους χαλάει την ακρίβεια... όλα είναι θέμα γούστων και τρόπου οδήγησης.
                      Σε μερικές περιπτώσεις όντως προτιμώνται τα κάπως ξεφούσκωτα αλλά πάντα για χαμηλές ταχύτητες και χαμηλό συντελεστή τριβής.
                      Οι πιέσεις που προτείνουν τα εργοστάσια των αυτοκινήτων στις περισσότερες περιπτώσεις προωθούν την άνεση και για αυτό είναι οι ελάχιστες. Υπάρχουν σαφή περιθώρια βελτίωσης της πρόσφυσης και της ακρίβειας στο τιμόνι με αύξηση της πίεσης. (εννοώ ότι έχεις μεγάλα περιθώρια να ανέβεις αλλά λίγα περιθώρια να την αφήσεις να πέσει)
                      Επίσης οι προτεινόμενες πιέσεις αντιστοιχούν στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (αν δεν τα έχει αλλάξει με φτηνότερα το λαμόγιο της ελληνικής αντιπροωπείας). Αλλάζοντας ελαστικά συχνά απαιτούνται διαφορετικές πιέσεις ανάλογα με την κατασκευή του σκελετού και την ακαμψία των τοιχωμάτων του. Πχ τα Avon ZZ3 είναι σαφώς πιο σκληρά και άκαμπτα από τα Michelin HX MXM που είχα πριν παρόλο που τους έχω 3psi λιγότερο.
                      Σχετικά με το ατυχές συμβάν κι εγώ ενοχοποιώ την γλίτσα. Μπορεί εσύ να παρέσυρες γλυστρώντας την βρεγμένη σκόνη και οι επόμενοι να βρήκαν καλύτερο οδόστρωμα. Άσε που ίσως σε είδαν να γλυστράς οπότε έκοψαν πριν την στροφή. Βέβαια τελικά το φταίξιμο πάει στον οδηγό που οφείλει να σκέπτεται και να προνοεί και να προσαρμόζει την ταχύτητά του στις συνθήκες κλπ.... Σε ελληνικό δημόσιο δρόμο κοινών προδιαγραφών (δηλαδή όχι Αττική, Εγνατία κλπ) όταν βρέχει πάμε σαν κότες όποιο λάστιχο και να έχουμε. (παθών....)
                      Δεν χρειάζεται διαφορά στο λάστιχο 10%. Στο όριο +0,1% έχεις φύγει, στο όριο -0,1% έχεις κρατήσει και αν δεν είσαι και σχετικός (να νιώσεις το ελάφρυμα στο τιμόνι) δεν θα ξέρεις ποτέ πόσο κοντά έφτασες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefteris25 last edited by

                        και εγω φιλε Firegurden δεν ειμαι ευχαριστημενος απο τα λαστιχα του εν λογω κυριου... φυσικα ειναι λιγακι παρολογο να φταιει το μαγαζι σε καθε περιπτωση που δεν εχουμε μεινει ευχαριστημενοι...

                        βεβαια μου εχουν περασει κατι καλα.. απο το μυαλο but anyway...

                        οσον αφορα την περιπτωση του ατυχηματος σου θα ελεγα οτι δεν φταει η πιεση των λαστιχων... μαλλον ο δρομος που θα ειχε γλιτσα σε συνδιασμο με την ταχυτητα σου και τον τροπο που εστριψες!

                        Οσο για τα νερα που λες οτι σου σπινιαρει... προσεξες καθολου την ποιοτητα του οδοστρωματος? δοκιμασε και σε αλλους δρομους!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr