-
Ο χρήστης apopol έγραψε:
εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζιΤο έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;
Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
Αυτο πιστευω τα λεει ολα! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι
Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;
Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
Αυτο πιστευω τα λεει ολα!Εγω βαζω απο αυτη συνεχεια και δεν εχω προβλημα.Αυτο λεει κατι?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι
Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;
Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
Αυτο πιστευω τα λεει ολα!Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι
Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;
Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
Αυτο πιστευω τα λεει ολα!Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..
Και δεν ακούγεται ο χαρμόσυνος ήχος.Ρωτάω γιατί το δικό μου 1.6 FSI octavia5 μια φορά χρειάστηκα να βάλω 95αρα και είχε πάρτυ...
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι
Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;
Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
Αυτο πιστευω τα λεει ολα!Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..
Και δεν ακούγεται ο χαρμόσυνος ήχος.Ρωτάω γιατί το δικό μου 1.6 FSI octavia5 μια φορά χρειάστηκα να βάλω 95αρα και είχε πάρτυ...
Ναι φίλε μου δεν είχα παρατράγουδα και με το clima μονίμως ανοιχτό ,να διευκρινήσω ότι μιλάμε για πρατήριο της εταιρίας πάντα ,εχω βάλει όμως και αρκετές φορές ΕΚΟ 95+ ,όταν ήμουν εκτός περιοχής μου,
Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψει -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψειΥποθέτω με σταθερές διαδρομές, περίπου ίδιο τρόπο οδήγησης και για παραπάνω από ένα γέμισμα;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψει
Υποθέτω με σταθερές διαδρομές, περίπου ίδιο τρόπο οδήγησης και για παραπάνω από ένα γέμισμα;
Διάβασε παραπάνω φιλε μου γραφω για 20.000+ χλμ σε μικτές συνθηκες οδήγησης( τοσο μεσα σε πόλη Λαμία με ανηφορες-κατηφορες και τρομερό traffic,όσο και στην εθνική Λαμίας -αθηνων -καμμένα βουρλα μέχρι και Χαλκιδική το καλοκαιρι κτλ..) ακουγεται παράξενο ενδεχομένως αλλά όπως προείπα γιάυτο τον λόγο το έχω καταγράψει και το αναφέρω.Το αμάξι δεν νιώθω ότι εχει χασει δυναμη πουθενά και τα πυρακια δεν τα γνωρίζω τι είναι ...
Συγκεκριμένα εντός πόλης έχω 11,5-12,5 εκτός 8,5-9,0 με ταχυτητες 140-150 & 6η στο κιβώτιο περιπου 4.200 στροφες
-
Σόρι, δεν είδα καλά το nick αυτού που έλεγε για 20.000 χιλιόμετρα!
Περίεργο πάντως και ενδιαφέρον!
-
χμ ναι... ξερετε τι κανει????????
οταν το γεμιζεις φουλ κανει αυτα τα κομπιασματα - σβησιματα στο ρελαντι και μολις πεσει λιγο η σταθμη της βενζινης ειναι μια χαρα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
χμ ναι... ξερετε τι κανει????????οταν το γεμιζεις φουλ κανει αυτα τα κομπιασματα - σβησιματα στο ρελαντι και μολις πεσει λιγο η σταθμη της βενζινης ειναι μια χαρα
Ίσως να μην φταίει η βενζίνη. Όταν πατάς γκάζι κάνει σαν μπουκωμένο? Το νιώθεις σαν να δυσκολεύεται ο κινητήρας να επιταχύνει? Αν ναι είναι πιθανό να φταίνε τα μπουζοκαλώδια. Ρίξε και σε αυτά μια ματιά.
-
Η δεν κάνει καλή εξαέρωση το τεπόζιτο...
Το ανάποδο θα μου έκανε για όχι καλή εξαέρωση τεπόζιτου....αλλά έτσι!!
-
το 'προβλημα' ειναι ακριβως αυτο που αναφερω παραπανω , μολις κατεβει λιγο απο το full δεν υπαρχει κανενα προβλημα και το check engine σβηνει.
θα παει στο συνεργειο για τα 90.000 χλμ ετσι κιαλλιως αλλα μου αρεσει να σας βαζω να παιζετε τους μικρους μηχανικους
-
Δες αν είναι ανοιχτή η οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης του ντεπόζιτου σου. Αν είναι κλειστή πιθανό να εγκλωβίζει αέρα κατά το γέμισμα που δεν έχει που να φύγει και περνά στις σωληνώσεις, δημιουργώντας κενά χωρίς καύσιμο.
-
ΕΜΜΑΝΟΥΗL, η οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης του ντεπόζιτου(το κάνιστερ που λέμε; σε όλα τα άμάξια βρσίκεται στο ίδιο σημείο; Κι αν ναι, ποιό σημείο είναι αυτό;
-
Συνήθως είναι πλαστικό σωληνάκι που αφήνει τον αέρα να φεύγει αλλά και να μπαίνει όταν η στάθμη κατεβαίνει και φτάνει επάνω έως το σημείο πλήρωσης ακολουθόντας τον λαιμό. Μπορεί να είναι βουλωμένο ή να έχει κάπου πατηθεί ή τσακίσει. Μπορεί το φράξιμο να μην είναι ολικό και να μην σου δημιουργεί πρόβλημα όταν κατεβαίνει η στάθμη μια και η ταχύτητα καθόδου είναι πολύ μικρή σε σχέση με το γέμισμα που γίνετια πολύ ποιο γρήγορα.
Κακή ποιότητα βενζίνης ή....