Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κακή ποιότητα βενζίνης ή....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κακή ποιότητα βενζίνης ή....
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    34
    248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s3 last edited by

      Ο χρήστης apopol έγραψε:
      εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι

      Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;

      Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
      Αυτο πιστευω τα λεει ολα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης S3 έγραψε:

        εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι

        Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;

        Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
        Αυτο πιστευω τα λεει ολα!

        Εγω βαζω απο αυτη συνεχεια και δεν εχω προβλημα.Αυτο λεει κατι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tpapo last edited by

          Ο χρήστης S3 έγραψε:

          εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι

          Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;

          Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
          Αυτο πιστευω τα λεει ολα!

          Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            piii last edited by

            Ο χρήστης tpapo έγραψε:

            εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι

            Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;

            Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
            Αυτο πιστευω τα λεει ολα!

            Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..

            Και δεν ακούγεται ο χαρμόσυνος ήχος.Ρωτάω γιατί το δικό μου 1.6 FSI octavia5 μια φορά χρειάστηκα να βάλω 95αρα και είχε πάρτυ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tpapo last edited by

              Ο χρήστης piii έγραψε:

              εγώ βάζω συνήθως BP ή EKO, έβαλα Shell V-Power τις προάλλες και εκεί που πήγαινα με 4.000 στροφές ξαφνικά έκανε κάτι πετάγματα και πήγαινα 4.100 - 4.200 χωρις να πατήσω περισσότερο το γκάζι

              Το έχει πάθει κανείς άλλος με αυτη τη βενζίνή;

              Tα περισσοτερα πυρακια εγω τα εχω με τη shell 95.
              Αυτο πιστευω τα λεει ολα!

              Βαζω συνεχώς Shell - 95αρα σε Α3 sportback 2.0 fsi τον τελευταίο χρόνο - 20.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως προβλημα , κάποιο λάθος κάνεις..

              Και δεν ακούγεται ο χαρμόσυνος ήχος.Ρωτάω γιατί το δικό μου 1.6 FSI octavia5 μια φορά χρειάστηκα να βάλω 95αρα και είχε πάρτυ...

              Ναι φίλε μου δεν είχα παρατράγουδα και με το clima μονίμως ανοιχτό ,να διευκρινήσω ότι μιλάμε για πρατήριο της εταιρίας πάντα ,εχω βάλει όμως και αρκετές φορές ΕΚΟ 95+ ,όταν ήμουν εκτός περιοχής μου,
              Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψει

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψει

                Υποθέτω με σταθερές διαδρομές, περίπου ίδιο τρόπο οδήγησης και για παραπάνω από ένα γέμισμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tpapo last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                  Υ.Γ Να πω και το εξής ότι έπεσε και η μέση κατανάλωση σε 9,5-9,7 lt/100 σε μικτές συνθήκες απο 10,0-10,5 που ειχα με 100άρες ( bp ultimate 100 ) ,μη με ρωτησεις πως και γιατι αυτά έχω παρατηρήσει και καταγράψει

                  Υποθέτω με σταθερές διαδρομές, περίπου ίδιο τρόπο οδήγησης και για παραπάνω από ένα γέμισμα;

                  Διάβασε παραπάνω φιλε μου γραφω για 20.000+ χλμ σε μικτές συνθηκες οδήγησης( τοσο μεσα σε πόλη Λαμία με ανηφορες-κατηφορες και τρομερό traffic,όσο και στην εθνική Λαμίας -αθηνων -καμμένα βουρλα μέχρι και Χαλκιδική το καλοκαιρι κτλ..) ακουγεται παράξενο ενδεχομένως αλλά όπως προείπα γιάυτο τον λόγο το έχω καταγράψει και το αναφέρω.Το αμάξι δεν νιώθω ότι εχει χασει δυναμη πουθενά και τα πυρακια δεν τα γνωρίζω τι είναι ...

                  Συγκεκριμένα εντός πόλης έχω 11,5-12,5 εκτός 8,5-9,0 με ταχυτητες 140-150 & 6η στο κιβώτιο περιπου 4.200 στροφες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Σόρι, δεν είδα καλά το nick αυτού που έλεγε για 20.000 χιλιόμετρα!

                    Περίεργο πάντως και ενδιαφέρον!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      patro last edited by

                      χμ ναι... ξερετε τι κανει????????

                      οταν το γεμιζεις φουλ κανει αυτα τα κομπιασματα - σβησιματα στο ρελαντι και μολις πεσει λιγο η σταθμη της βενζινης ειναι μια χαρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης patro έγραψε:
                        χμ ναι... ξερετε τι κανει????????

                        οταν το γεμιζεις φουλ κανει αυτα τα κομπιασματα - σβησιματα στο ρελαντι και μολις πεσει λιγο η σταθμη της βενζινης ειναι μια χαρα

                        Ίσως να μην φταίει η βενζίνη. Όταν πατάς γκάζι κάνει σαν μπουκωμένο? Το νιώθεις σαν να δυσκολεύεται ο κινητήρας να επιταχύνει? Αν ναι είναι πιθανό να φταίνε τα μπουζοκαλώδια. Ρίξε και σε αυτά μια ματιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Η δεν κάνει καλή εξαέρωση το τεπόζιτο...

                          Το ανάποδο θα μου έκανε για όχι καλή εξαέρωση τεπόζιτου....αλλά έτσι!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            patro last edited by

                            το 'προβλημα' ειναι ακριβως αυτο που αναφερω παραπανω , μολις κατεβει λιγο απο το full δεν υπαρχει κανενα προβλημα και το check engine σβηνει.

                            θα παει στο συνεργειο για τα 90.000 χλμ ετσι κιαλλιως αλλα μου αρεσει να σας βαζω να παιζετε τους μικρους μηχανικους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Δες αν είναι ανοιχτή η οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης του ντεπόζιτου σου. Αν είναι κλειστή πιθανό να εγκλωβίζει αέρα κατά το γέμισμα που δεν έχει που να φύγει και περνά στις σωληνώσεις, δημιουργώντας κενά χωρίς καύσιμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                famas last edited by

                                ΕΜΜΑΝΟΥΗL, η οπή ατμοσφαιρικής αποκατάστασης του ντεπόζιτου(το κάνιστερ που λέμε; σε όλα τα άμάξια βρσίκεται στο ίδιο σημείο; Κι αν ναι, ποιό σημείο είναι αυτό;

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Συνήθως είναι πλαστικό σωληνάκι που αφήνει τον αέρα να φεύγει αλλά και να μπαίνει όταν η στάθμη κατεβαίνει και φτάνει επάνω έως το σημείο πλήρωσης ακολουθόντας τον λαιμό. Μπορεί να είναι βουλωμένο ή να έχει κάπου πατηθεί ή τσακίσει. Μπορεί το φράξιμο να μην είναι ολικό και να μην σου δημιουργεί πρόβλημα όταν κατεβαίνει η στάθμη μια και η ταχύτητα καθόδου είναι πολύ μικρή σε σχέση με το γέμισμα που γίνετια πολύ ποιο γρήγορα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr