Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 161
    • 162
    • 9 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45322
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ssk last edited by

      Ο χρήστης project940 έγραψε:

      to esp den apenergopoieitai kathws to aftokinhto apeythinetai se neaniko koino

      Δεν νομίζω να λέει κάτι αυτό.

      Πάντως αν δεν επηρεάζει την οδηγική απόλαυση δεν νομίζω να πειράξει κανέναν. Εμένα καθόλου δεν θα με πειράξει αν το αμάξι μου έχει ένα ESP που ναι μεν να με αφήνει να παίζω αλλά θα με σώσει σε καποια ενδεχόμενη βλακεία που θα κάνω ενώ το οδηγώ.

      πολλά μπράβο στην Φιατ για το απίστευτο come back που κάνει. Την περιμέναμε καιρό.
      Το Abarth Punto είναι πολύ όμορφο και δυναμικό. Ελπίζω να είναι το ίδιο καλό και στον δρόμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        Μαλακιες ξεμαλακιες... ειναι απο τα λιγα ρυθμισμενα ESP που θα μπουν οταν πραγματικα χρειαζονται και δεν θα σκοτωσουν την γρηγορη οδηγηση.

        Αυτο ισχύει. Μπορεί ο οδηγός να έχει λόγο μόνο επί του ASR (βγαίνει off), αλλά το ESP των Fiat γενικώς είναι από τα λιγότερο παρεμβατικά που μπορεί να οδηγήσει κανείς. Σε Grande 120, μέχρι και ελαφρύ γύρισμα με χειρόφρενο επιτρέπει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          Δεν θα ενθουσιάσει με τα σπορ χαρακτηριστικά του, αφού εδώ παίζει το ρόλο το ESP που δεν απενεργοποιείται, αλλά σίγουρα θα επιτρέψει στον χειριστή να κινηθεί με ταχύτητα και χωρίς δυσκολία.

          Δηλαδή, για να καταλάβουμε, σπορ χαρακτηριστικό είναι μόνο το απενεργοποιούμενο ESP;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης tazz έγραψε:

            Δεν θα ενθουσιάσει με τα σπορ χαρακτηριστικά του, αφού εδώ παίζει το ρόλο το ESP που δεν απενεργοποιείται, αλλά σίγουρα θα επιτρέψει στον χειριστή να κινηθεί με ταχύτητα και χωρίς δυσκολία.

            Δηλαδή, για να καταλάβουμε, σπορ χαρακτηριστικό είναι μόνο το απενεργοποιούμενο ESP;

            εγω θα στεκομουνα περισσοτερο εδω:
            *
            'Καθαρόαιμο; Όχι. Σίγουρα, όμως μία σπορτίφ κατασκευή με χαρακτήρα, στο πνεύμα όμως, της εποχής. Με την τιμή του στην Ιταλία να αγγίζει τα 17.800 ευρώ, και την εν Ελλάδι να αναμένεται αντίστοιχη, το Punto Abarth, σίγουρα θα αποτελέσει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για νέους… κάθε ηλικίας._Π.Τ. '*

            συμφωνα με το αρθρο, το αμαξι ειναι ενδιαφερον, αλλα μαλλον παει με τους κανονες της εποχης.

            το θεμα ειναι, αυτο ειναι το ζητουμενο τελικα απο μια εκδοση η οποια φερει το θρυλικο λογοτυπο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης project940 έγραψε:

              to esp den apenergopoieitai kathws to aftokinhto apeythinetai se neaniko koino

              T' ακούσαμε κι αυτό!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                to esp den apenergopoieitai kathws to aftokinhto apeythinetai se neaniko koino

                T' ακούσαμε κι αυτό!

                αμα ηταν ετσι, να το βγαλουν με 100 αλογα ή κοφτη στα 120km/h

                αλλωστε δεν ειπε κανενας να μην εχει esp!

                νταξ, ειπαμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  project940 last edited by

                  http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... se/228305/

                  The car goes so hard and handles so well, it won't matter (except to macho-men and zealots) that the standard and specially sports-tuned ESP can't be disengaged.

                  Press the prominent 'Sport Boost' button in the dash and the electronics make the already quick steering feel even more purposeful, the accelerator travel shorten and provide a turbo overboost that lifts torque output.

                  Even the basic 1.4 litre, 155bhp turbo car fizzes around the track with a speed and precision that sits well with the revered Abarth scorpion badge that adorns the flanks

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montecarlo last edited by

                    Εγώ νομίζω οτι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή.

                    Εαν είχαν και άλλα γρήγορα μικρά ESP στάνταρντ (π.χ Σαξόραλλα) θα είχαν σωθεί πολλές ζωές που πήγαν άδικα γιατί νόμισαν οτι ένα σηματάκι Abarth ξαφνικά τους έδωσε 'χέρια'.

                    Διακριτικό ESP, που δεν επεμβένει ανόητα, αλλα σώσει τον κάγκουρα είναι η σωστή και ώριμη λύση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pid last edited by

                      Ο χρήστης project940 έγραψε:
                      http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Fiat-Grande-Punto-1.4T-Abarth-Essesse/228305/

                      The car goes so hard and handles so well, it won't matter (except to macho-men and zealots) that the standard and specially sports-tuned ESP can't be disengaged.

                      Press the prominent 'Sport Boost' button in the dash and the electronics make the already quick steering feel even more purposeful, the accelerator travel shorten and provide a turbo overboost that lifts torque output.

                      Even the basic 1.4 litre, 155bhp turbo car fizzes around the track with a speed and precision that sits well with the revered Abarth scorpion badge that adorns the flanks

                      Τελικά το esseesse θα έχει τη μορφή που βλέπουμε στο λινκ?

                      Μακάρι για μένα! Το προτιμώ έτσι από το υπερβολικό body kit της Φρανκφούρτης...

                      Βλέπω τα πορτοκαλί μου σχέδια να γίνονται άσπρα.... Ο προδότης Amott ξέρει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                        Διακριτικό ESP, που δεν επεμβένει ανόητα, αλλα σώσει τον κάγκουρα είναι η σωστή και ώριμη λύση.

                        Είναι λάθος να μην υπάρχει απενεργοποιούμενο ESP.-
                        Και το λέω, μετά από τρακάρισμα που το ESP θα με είχε σώσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                          Διακριτικό ESP, που δεν επεμβένει ανόητα, αλλα σώσει τον κάγκουρα είναι η σωστή και ώριμη λύση.

                          • τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποιήσεως,τότε είναι η ιδανική,και όχι απλά η σωστή λύση,σε ένα φερόμενο ως σπορ, καλοστημένο θεωρητικώς αυτοκίνητο...

                          Δεν μπορώ να δικαιώσω την αγαπημένη μου FIAT σε αυτό το θέμα,μόνο και μόνο επειδή φέρει σήματα Abarth το αυτοκίνητο!!

                          Κατά τα άλλα,όπως τα είπαμε....είναι σούπερ επιλογή,και θα το αγόραζα ευχαρίστως,όμως το 'γιατί' παραμένει!

                          (δεν είμαι macho man,εξηγούμαι... )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Στο Corsa OPC απενεργοποιείται το ESP;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Nαι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazz last edited by

                                Να ρωτήσω κι εγώ κάτι:
                                Isofix θα έχει πίσω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης tazz έγραψε:
                                  Να ρωτήσω κι εγώ κάτι:
                                  Isofix θα έχει πίσω;

                                  Nαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    ssk last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                                    Στο Corsa OPC απενεργοποιείται το ESP;

                                    To θέμα είναι... τολμάει κανείς να το απενεργοποιήσει;

                                    Ευτυχώς που το μαμά SS δεν θα φοράει το μπουρναζιότικο body kit. Πολύ καρακιτσαριο!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      ssk last edited by

                                      πολύ καλό!
                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yugo_para_siempre last edited by

                                        Δηλαδη το Punto Abarth θα κοντραρεται με το 207 Rallye και το Punto Abarth SS με το 207 RC;Βασει ιπποδυναμης και τιμης αυτο βγαινει...Παντως σαφως δεν ξερουμε πως θα κραταει το απλο Abarth και Abarth SS σε σχεση με τα Rallye και RC αντιστοιχα,αλλα εχει σιγουρα κατι καλυτερο.Αυτο το τιμημενο το ΣΤΙΛ που το εξαιρετικο 207 δεν εχει.Ειναι μανουλες οι Ιταλοι σε αυτα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ssk last edited by

                                          το κιβώτιο το έχει φτιάξει άλλη εταιρεία;; Αν οχι γιατί έχουν βάλει την οπισθεν δίπλα στην πρώτη και οχι κάτω δεξιά όπως τόσα χρόνια έκαναν οι Ιταλοι;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            Γιατί είναι 6τάχυτο και η όπισθεν μπαίνει πλέον με δακτύλιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 9 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr