Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 315
    • 316
    • 239 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49001
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

      Aυτό που έκανε σε έμενα τουλχ εντύπωση, είναι η απόκριση του 122 στις χαμηλές στροφές, εν συγκρίσει ακόμα και με τον 140

      Ο 140αρης πάντως 'γεμίζει' καλύτερα σε ψηλότερες στροφές από τον 122.

      Νεκροί είναι και οι δύο στις ψηλές στροφές. Σε αντίθεση με τον 170άρη.

      122 εν συγκρίσει με 140. Ασφαλώς και δεν αποδίδουν ψηλά.

      @ Neos

      Με το 140 γιατί πιάστηκες κωτσος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        @ technik

        1000 ευρώ επιπλέον κόστος, αυξημένη πολυπλοκότητα κινητήρα (χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό απαραίτητα), πιθανώς αυξημένη κατανάλωση (λόγω κομπρέσορα θα υπάρχουν και μεγαλύτερες απώλειες) για πρακτικά ίδιες επιδόσεις; (που με DSG το 122άρι παίζει και να έχει προβάδισμα γιατί το χειροκίνητο κιβώτιο το λυπάσαι και δεν τις καρφώνεις)
        Με τα 1000 αυτά ευρώ διαφορά θα έβαζα και κάτι παραπάνω και θα έπαιρνα DSG. Περίεργα μας τα λέει η Vw..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ίδιες επιδόσεις δεν έχουν, ιδίως σε τιμές ρεπρίζ.

          Επίσης, DSG βάζεις με 2,300 ευρώ περίπου και όχι 1.000+ (αφού πληρώνεις και το ESP στην τιμή)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            neos last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern λίγο πιο πάνω έγραψε:
            ...Ίδιο 0-100. Στις ρεπρίζ υστερεί, αλλά ελάχιστα.

            Οπότε με 7τάχυτο DSG η διαφορά θα είναι ακόμα μικρότερη ίσως και αρνητική εν συγκρίσει με ένα manual 140άρι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tommaso last edited by

              Ο χρήστης Neos έγραψε:

              ...Ίδιο 0-100. Στις ρεπρίζ υστερεί, αλλά ελάχιστα.

              Οπότε με 7τάχυτο DSG η διαφορά θα είναι ακόμα μικρότερη ίσως και αρνητική εν συγκρίσει με ένα manual 140άρι...

              Aστα νεε..

              Τα λεγα εγω το 122 ειναι αυτο που θα κανει τις περισσοτερες πωλησεις τελικα.Πιαστηκαμε κωτσοι εμεις που πηραμε tsi 140

              Και περισσοτερη καταναλωση εχει το 140(υπερβολικη θαλεγα) και ιδιες πρακτικα επιδοσεις εχει με το 122.

              Τp tsi 122 ειναι πιο κοντα στις αναγκες των περισσοτερων ανθρωπων και ειναι απλοτερο,ανθεκτικοτερο(λιγοτερη πολυπλοκοτητα,χαμηλη καταναλωση και θα αντικαταστησει το παλιοτερο μοτερ των 1600 κυβικων
              του golf με τα 115 αλογα.

              Δεν μπορω να χωνεψω γιατι τα εβγαλε αναποδα οι Vw (τις ιπποδυναμεις δηλαδη) Προφανως η απαντηση ειναι για λογους μαρκετινγκ

              Ξερω ομως οτι το tsi 122 ειναι το αμαξι που ταιριαζε περισσοτερο στις αναγκες μου. Τοο late

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                peterpan last edited by

                φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Πατούσε φρένο ή είχε δεμένο χειρόφρενο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    peterpan last edited by

                    φρενακι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Μπορεί να έιναι από τα φρένα λοιπόν το τρίξιμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        peterpan last edited by

                        εγώ θα θεωρούσα ως αιτία τις αναρτήσεις. καθώς στρεβλώνεται το αμάξι, η μία από τις δύο αναρτήσεις αντί να συμπιεστεί, εκπτύσσεται, με αποτέλεσμα ίσως τον τριγμό. ίσως να είναι κ τα φρένα. αλλά το καμπτό του οχήματος με έβαλε σε σκέψεις. τόσο πολύ ρε vw?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Μα λογικό είναι να φορτίζονται οι αναρτήσεις όταν στρίβεις το τιμόνι ρε συ, καθώς και να μεταβάλλεται η γεωμετρία αυτών. Το αμάξωμα δεν κάμπτεται τόσο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                            έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                            Ποσες στροφες εχει απο ακρη σε ακρη?Πολλα δεν ειναι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ε καλά, μάλλον το έστριβε σε slow motion.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                Ε καλά, μάλλον το έστριβε σε slow motion.

                                Super slow motion

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  peterpan last edited by

                                  σιγά ρε παιδιά...
                                  3 στροφές είναι το τιμόνι... στη θεσσαλονίκη μένουμε... όχι στην αθήνα...

                                  άλλοι ρυθμοί ζωής... 1,3 δευτερόλεπτα ανά στροφή είναι πολύ καλός χρόνος για να ξεπαρκάρεις... με τη ψυχή στο στόμα κ στο παρκάρισμα θα είμαστε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                    φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                                    Πρέπει να έχει το ίδιο πρόβλημα με αυτό που αντιμετώπισε και ο Neos, λίγες σελίδες πίσω...
                                    http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... start=5025

                                    Όπως αναφέρει ο ίδιος τελικά έτριζαν υπερβολικά τα δισκόφρενα λόγω υπερπίεσης στο σωληνάκι των φρένων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                      φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                                      Λοιπόν παιδιά κι όμως. Ο τριγμός που είχα από τα φρένα έφυγε, όμως αυτό που λέει ο PeterPan εξακολουθεί να υπάρχει. Αν προσέξεις το αμάξι την ώρα που στρίβουν οι ρόδες είναι σαν να μετατοπίζεται ελαφρά και ο τριγμός εμφανίζεται κατά την τελευταία περιστροφή του τιμονιού προς το τέρμα. Αυτά μόνο όταν είναι πατημένο φρένο. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλα αμάξια αυτό ή κάποια έχουν πρόβλημα . Τόσοι έχουν Golf εδώ, ας μας πει κάποιος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasgti last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                        φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                                        Λοιπόν παιδιά κι όμως. Ο τριγμός που είχα από τα φρένα έφυγε, όμως αυτό που λέει ο PeterPan εξακολουθεί να υπάρχει. Αν προσέξεις το αμάξι την ώρα που στρίβουν οι ρόδες είναι σαν να μετατοπίζεται ελαφρά και ο τριγμός εμφανίζεται κατά την τελευταία περιστροφή του τιμονιού προς το τέρμα. Αυτά μόνο όταν είναι πατημένο φρένο. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλα αμάξια αυτό ή κάποια έχουν πρόβλημα . Τόσοι έχουν Golf εδώ, ας μας πει κάποιος

                                        Σε ίσια επιφάνεια ή με κλίση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                          φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                                          Λοιπόν παιδιά κι όμως. Ο τριγμός που είχα από τα φρένα έφυγε, όμως αυτό που λέει ο PeterPan εξακολουθεί να υπάρχει. Αν προσέξεις το αμάξι την ώρα που στρίβουν οι ρόδες είναι σαν να μετατοπίζεται ελαφρά και ο τριγμός εμφανίζεται κατά την τελευταία περιστροφή του τιμονιού προς το τέρμα. Αυτά μόνο όταν είναι πατημένο φρένο. Δεν ξέρω αν το κάνουν και άλλα αμάξια αυτό ή κάποια έχουν πρόβλημα . Τόσοι έχουν Golf εδώ, ας μας πει κάποιος

                                          ΜcFerson?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
                                            φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                                            Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                                            Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 239 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr