Ο χρήστης Neos έγραψε:
...Ίδιο 0-100. Στις ρεπρίζ υστερεί, αλλά ελάχιστα.
Οπότε με 7τάχυτο DSG η διαφορά θα είναι ακόμα μικρότερη ίσως και αρνητική εν συγκρίσει με ένα manual 140άρι...
Aστα νεε..
Τα λεγα εγω το 122 ειναι αυτο που θα κανει τις περισσοτερες πωλησεις τελικα.Πιαστηκαμε κωτσοι εμεις που πηραμε tsi 140
Και περισσοτερη καταναλωση εχει το 140(υπερβολικη θαλεγα) και ιδιες πρακτικα επιδοσεις εχει με το 122.
Τp tsi 122 ειναι πιο κοντα στις αναγκες των περισσοτερων ανθρωπων και ειναι απλοτερο,ανθεκτικοτερο(λιγοτερη πολυπλοκοτητα,χαμηλη καταναλωση και θα αντικαταστησει το παλιοτερο μοτερ των 1600 κυβικων
του golf με τα 115 αλογα.
Δεν μπορω να χωνεψω γιατι τα εβγαλε αναποδα οι Vw (τις ιπποδυναμεις δηλαδη) Προφανως η απαντηση ειναι για λογους μαρκετινγκ
Ξερω ομως οτι το tsi 122 ειναι το αμαξι που ταιριαζε περισσοτερο στις αναγκες μου. Τοο late