-
lkar
Να ξαναρωτήσω σε ποιον κλειστό αυτοκινητόδρομο -εκτός Αγγλίας- επιτρέπεται η έξοδος από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και η είσοδος πάλι σε αυτή; (διασταύρωση Γέρακα) μήπως είναι εγκλημ-Αττική οδός;
Αυτο που λες συμβαινει και εδω, Β. Ελλαδα. Π.χ στο δρομο προς Θεσνικη μετα τα διοδια Μαλγαρων, συμβαλει η οδος που ερχεται απο Ευζωνους και η εισοδος στον κυριο δρομο γινεται απο αριστερα με αποτελεσμα οι νταλικες να μη μπορουν να μπουν ευκολα στο δεξι ρευμα του κυριου δρομου. Φαινεται κανουν οικονομια στους 2 παραπανω πυλωνες που θα εχει η γεφυρα και σε μερικα κυβικα χωμα...
-
Δυστυχώς συμβαίνει και σε πολλά άλλα σημεία αυτοκινητοδρόμων. Αλλά και στις 'Εθνικές'. Απλά έγκλημα!!!
-
Εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών: Παράκαμψη προς Τρίπολη!
-
Σε πολλούς 'αυτοκινητόδρομους'συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα, με χειρότερο όλων το ποτάμι στα ΚΤΕΛ προς Πειραιά, όπου έχουν σημειωθεί πολλά, ακόμα και θανατηφόρα τροχαία, γιατί εκεί δεν έχει απλή έξοδο, αλλά... φανάρι και ταυτόχρονα μειώνονται οι λωρίδες από 4 σε 3. Αν περνάτε συχνά από εκεί θα δείτε συλλογή προφυλακτήρων φαναριών και λοιπών υπολειμμάτων.
Η Αττική Οδός όμως θεωρείται σύγχρονη, ασφαλής και είναι εντελώς νέος δρόμος ο οποίος κόστισε πάρα πολύ και το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να σχεδιάζεται από την αρχή με αυτόν τον τρόπο ένας καινούριος δρόμος, τον οποίο πληρώνεις χρυσό.
Αυτό που μ'ενοχλεί περισσότερο είναι ότι δεν έχει τύχει να διαβάσω άσχημη κριτική για την Αττική Οδό, εκτός από τα κόστος των διοδίων. Μα κανένας δεν έχει παρατηρήσει το συγκεκριμένο σημείο από τους τόσους δημοσιογράφους -και ειδικά περιοδικών αυτοκινήτων- που περνάνε από εκεί;
Τέλος, ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει έναν δρόμο όπως θέλει, ο συγκεκριμένος όμως εγκρίθηκε!!!
-
Σύγνώμη για την παρεμβαση αλλά τοσα χρόνια που πληρώναμε Π.Χ. τα διόδια Αθήνα - Κόρινθο ολόκληρα εστω και αν βγαίναμε στα Μέγαρα γιατι δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας??? (η ίδια απορία ισχείει και για όλες τις άλλες διαδρομές που δεν χρησιμοποιεί κάποιος όλο το μήκος που υσχιει το Διόδιο)
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
τοσα χρόνια που πληρώναμε Π.Χ. τα διόδια Αθήνα - Κόρινθο ολόκληρα εστω και αν βγαίναμε στα Μέγαρα γιατι δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας?Ίσως γιατί δεν πληρώναμε την επιστροφή;
-
Ίσως γιατί δεν πληρώναμε την επιστροφή;
Δεν είναι υποχρεωτικό να τον χρησιμοποιήσεις και στην επιστροφή τον αυτοκινητόδρομο. Ξεχνάμε δε όλοι μας ότι δεν φτιάχτηκε η Αττική οδός για να μπαινεις σε μία εισοδο και να βγαίνεις στην επόμενη. για αυτές τις διαδρομές πρέπει να χρησιμοποιείς το τοπικό οδικό δύκτιο.
-
Ο χρήστης cadm8 έγραψε:
lkarΝα ξαναρωτήσω σε ποιον κλειστό αυτοκινητόδρομο -εκτός Αγγλίας- επιτρέπεται η έξοδος από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και η είσοδος πάλι σε αυτή; (διασταύρωση Γέρακα) μήπως είναι εγκλημ-Αττική οδός;
Αυτο που λες συμβαινει και εδω, Β. Ελλαδα. Π.χ στο δρομο προς Θεσνικη μετα τα διοδια Μαλγαρων, συμβαλει η οδος που ερχεται απο Ευζωνους και η εισοδος στον κυριο δρομο γινεται απο αριστερα με αποτελεσμα οι νταλικες να μη μπορουν να μπουν ευκολα στο δεξι ρευμα του κυριου δρομου. Φαινεται κανουν οικονομια στους 2 παραπανω πυλωνες που θα εχει η γεφυρα και σε μερικα κυβικα χωμα...
Πέρα από την Ελλάδα συμβαίνει και σε καλύτερες οικογένειες .
Π.χ. έξοδος από την Tangentiale Est προς το αεροδρόμιo Linate (η έξοδος είναι στα αριστερά) όταν κατευθύνεσαι από τα βόρεια (Monza) έστω και αν είναι κανονικά από τα δεξιά όταν έρχεσαι από νότο (Tangentiale Ovest) -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
lkar
Να ξαναρωτήσω σε ποιον κλειστό αυτοκινητόδρομο -εκτός Αγγλίας- επιτρέπεται η έξοδος από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και η είσοδος πάλι σε αυτή; (διασταύρωση Γέρακα) μήπως είναι εγκλημ-Αττική οδός;
Αυτο που λες συμβαινει και εδω, Β. Ελλαδα. Π.χ στο δρομο προς Θεσνικη μετα τα διοδια Μαλγαρων, συμβαλει η οδος που ερχεται απο Ευζωνους και η εισοδος στον κυριο δρομο γινεται απο αριστερα με αποτελεσμα οι νταλικες να μη μπορουν να μπουν ευκολα στο δεξι ρευμα του κυριου δρομου. Φαινεται κανουν οικονομια στους 2 παραπανω πυλωνες που θα εχει η γεφυρα και σε μερικα κυβικα χωμα...
Πέρα από την Ελλάδα συμβαίνει και σε καλύτερες οικογένειες .
Π.χ. έξοδος από την Tangentiale Est προς το αεροδρόμιo Linate (η έξοδος είναι στα αριστερά) όταν κατευθύνεσαι από τα βόρεια (Monza) έστω και αν είναι κανονικά από τα δεξιά όταν έρχεσαι από νότο (Tangentiale Ovest)Tι ηλικία έχει ο δρόμος που αναφέρεις; πάντως ο άλλος από Mιλάνο-Mαλπένσα μια χαρά μου φάνηκε
Eδώ μιλάμε για ολοκαίνουριο, πανάκριβο και πολυδιαφημισμένο δρόμο
-
Allo Ethnikos dromos kai allo dromos mesa stin poli..
DIODIA MESA STIN ATHINA???
Tipota allo???
Ftiaksane ena dromo kai nomizoun oti kati egine??
Entiposiastikame dioti eimaste stin Ellada..Pali kala pou i 7tia eftiakse to odiko diktio tote alliws akoma tha pigenes Thesaloniki meso Olympoy!!!(To mono kalo tis xountas)
Den xrisimopoio tin Attiki odo pote.Den prokeitai na pliroso to diodio mesa stin poli kai as pikso perissotero.Sto kato kato me tous parallilous tis Attikis odou mia xara pas kai ekei....
Oso afora diodia tis Ethnikis alli apostasi kaneis ekei kai alli stin attiki odo.
1.8E gia na bgeis apo tin Irakliou sto potami???
500m diadromi???Alla aftous psifisame kala na pathoume.Opws tha plironoume 15E gia to Rio-Antirio.... Pali kala pou iparxei kai i Itea... Ego akoma kai tora apo ekei pao... Megaliteri asfaleia kiolas...
-
Αδέλφια χρησιμοποεί κανείς σας το e-pass?
Εντυπώσεις?
Σχεδιάζω 44 διελεύσει τον μήνα και μια αγενέστατη στο customer service μου είπε ότι δεν με συμφέρει.
Έτσι όπως το υπολογίζω εγώ με συμφέρει αν ισχύουν οι τιμές που διάβασα στο internet.
1.5 euro οι πρώτες 30 και 1,2 οι υπόλοιπες μέχρι τις πενήντα + 3,5 Euro ΦΠΑ = 65,34
Αλλιώς cash 1.8 η διέλευση = 79,2
Κάνω κάτι λάθος?
Είναι υποχρεωτικό να την κολλήσεις στο παμπριζ την συσκευή ή μπορείς να την έχεις στο ντουλαπάκι και να την βγάζεις μόλις φτάνεις και να την κρατάς ώστε να βλέπει το ραντάρ? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αδέλφια χρησιμοποεί κανείς σας το e-pass?
Εντυπώσεις?
Σχεδιάζω 44 διελεύσει τον μήνα και μια αγενέστατη στο customer service μου είπε ότι δεν με συμφέρει.
Έτσι όπως το υπολογίζω εγώ με συμφέρει αν ισχύουν οι τιμές που διάβασα στο internet.
1.5 euro οι πρώτες 30 και 1,2 οι υπόλοιπες μέχρι τις πενήντα + 3,5 Euro ΦΠΑ = 65,34
Αλλιώς cash 1.8 η διέλευση = 79,2
Κάνω κάτι λάθος?
Είναι υποχρεωτικό να την κολλήσεις στο παμπριζ την συσκευή ή μπορείς να την έχεις στο ντουλαπάκι και να την βγάζεις μόλις φτάνεις και να την κρατάς ώστε να βλέπει το ραντάρ?Εγώ το χρησιμοποιώ . Δεν είμαι σίγουρος για τις χρεώσεις αλλά μπορείς να δείς το παράδειγμα που δίνεται στην σελίδα της Αττικής Οδού στο δίκτυο το οποίο (παράδειγμα) είναι για 52 διελεύσεις.
http://www.aodos.gr/newsite/products/fr.asp
Πάντως για μένα το σπουδαιότερο πλεονέκτημα είναι η αποκλειστική λωρίδα και η γρήγορη διέλευση απο αυτή μια που συνήθως κινούμαι σε ώρες πανικού... Την συσκευή δεν είναι απαραίτητο να την κολλήσεις και δεν είναι αποκλειστικά για ένα όχημα.
Ελπίζω να βοήθησα
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Αδέλφια χρησιμοποεί κανείς σας το e-pass?
Εντυπώσεις?
Σχεδιάζω 44 διελεύσει τον μήνα και μια αγενέστατη στο customer service μου είπε ότι δεν με συμφέρει.
Έτσι όπως το υπολογίζω εγώ με συμφέρει αν ισχύουν οι τιμές που διάβασα στο internet.
1.5 euro οι πρώτες 30 και 1,2 οι υπόλοιπες μέχρι τις πενήντα + 3,5 Euro ΦΠΑ = 65,34
Αλλιώς cash 1.8 η διέλευση = 79,2
Κάνω κάτι λάθος?
Είναι υποχρεωτικό να την κολλήσεις στο παμπριζ την συσκευή ή μπορείς να την έχεις στο ντουλαπάκι και να την βγάζεις μόλις φτάνεις και να την κρατάς ώστε να βλέπει το ραντάρ?Εγώ το χρησιμοποιώ . Δεν είμαι σίγουρος για τις χρεώσεις αλλά μπορείς να δείς το παράδειγμα που δίνεται στην σελίδα της Αττικής Οδού στο δίκτυο το οποίο (παράδειγμα) είναι για 52 διελεύσεις.
http://www.aodos.gr/newsite/products/fr.asp
Πάντως για μένα το σπουδαιότερο πλεονέκτημα είναι η αποκλειστική λωρίδα και η γρήγορη διέλευση απο αυτή μια που συνήθως κινούμαι σε ώρες πανικού...
Την συσκευή δεν είναι απαραίτητο να την κολλήσεις και δεν είναι αποκλειστικά για ένα όχημα.
Ελπίζω να βοήθησα
Το χρησιμοποιώ κι εγώ. Φυσικά και αξίζει.
- Πιο φθηνό
- Δεν περιμένεις στην ουρά. Και αρκετές φορές ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ...
Πάντως βλέπω μια τάση απαξίωσης της Αττικής Οδού από πολλούς φίλους. ΟΚ, είναι ακριβή για 1 ή 2 εξόδους, αλλά:
- Δεν κατασκευάστηκε για να χρησιμοποιείται για 1 ή 2 εξόδους
- Έχεις, πλέον μετά το άνοιγμα του Γέρακα, ψυχική ηρεμία
- έχεις ταχύτερη άφιξη όπου κι αν πηγαίνεις
- έχεις μικρότερη κατανάλωση
- έχεις λιγότερη καταπόνηση στο αυτοκίνητό σου.
Να αναφέρω παραδείγματα, όχι άμεσα συγκρίσιμα, αλλά δείχνουν τη διαφορά.
Μένω Πειραιά και δουλέυω Ν. Ηράκλειο. Απόσταση 20 χλμ. Χρόνος διαδρομής το πρωι, 1 ώρα και 15 λεπτά min (για το max αφήστε το - έχω κάνει και 3 ώρες). Κατανάλωση που ξεπερνάει τα 10 lt/100 km! Νεύρα τεντωμέναΤώρα, το διάστημα αυτό (και μάλλον για όλο το Σεπτέμβριο) θα μένω στο Λαγονήσι. Απόσταση μέχρι τη δουλειά μέσω Αττικής Οδού 40 χλμ (διπλάσια), χρόνος διαδρομής 35' (λιγότερος από μισό), κατανάλωση 7lt/100km. Νεύρα? Κανένα.
Κάντε τις συγκρίσεις...
Αν μπούνε και χρεώσεις ανάλογες των προορισμών τότε θα είναι ότι πρέπει.
ΥΓ: Πάντως, αν αυξηθούν στα 2,5 Euros τότε μάλλον γίνεται αρκετά ακριβή
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το χρησιμοποιώ κι εγώ. Φυσικά και αξίζει.
- Πιο φθηνό
- Δεν περιμένεις στην ουρά. Και αρκετές φορές ΕΧΕΙ ΟΥΡΑ...
Πάντως βλέπω μια τάση απαξίωσης της Αττικής Οδού από πολλούς φίλους. ΟΚ, είναι ακριβή για 1 ή 2 εξόδους, αλλά:
- Δεν κατασκευάστηκε για να χρησιμοποιείται για 1 ή 2 εξόδους
- Έχεις, πλέον μετά το άνοιγμα του Γέρακα, ψυχική ηρεμία
- έχεις ταχύτερη άφιξη όπου κι αν πηγαίνεις
- έχεις μικρότερη κατανάλωση
- έχεις λιγότερη καταπόνηση στο αυτοκίνητό σου.
Να αναφέρω παραδείγματα, όχι άμεσα συγκρίσιμα, αλλά δείχνουν τη διαφορά.
Μένω Πειραιά και δουλέυω Ν. Ηράκλειο. Απόσταση 20 χλμ. Χρόνος διαδρομής το πρωι, 1 ώρα και 15 λεπτά min (για το max αφήστε το - έχω κάνει και 3 ώρες). Κατανάλωση που ξεπερνάει τα 10 lt/100 km! Νεύρα τεντωμέναΤώρα, το διάστημα αυτό (και μάλλον για όλο το Σεπτέμβριο) θα μένω στο Λαγονήσι. Απόσταση μέχρι τη δουλειά μέσω Αττικής Οδού 40 χλμ (διπλάσια), χρόνος διαδρομής 35' (λιγότερος από μισό), κατανάλωση 7lt/100km. Νεύρα? Κανένα.
Κάντε τις συγκρίσεις...
Αν μπούνε και χρεώσεις ανάλογες των προορισμών τότε θα είναι ότι πρέπει.
ΥΓ: Πάντως, αν αυξηθούν στα 2,5 Euros τότε μάλλον γίνεται αρκετά ακριβή
Apo auto pou grafeis oikonomika den symferei. Afou stin prwti periptwsi kais 2 lt kais 2.8lt kai plirwneis ta diodia (pou einai arketa akriba). Fysika kerdizeis xrono autin tin stigmi alla h Attiki odos den einai poli megali kai sto mellon 8a pesoun kai ekei mpotiliarismata.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αδέλφια χρησιμοποεί κανείς σας το e-pass?
Εντυπώσεις?
Σχεδιάζω 44 διελεύσει τον μήνα και μια αγενέστατη στο customer service μου είπε ότι δεν με συμφέρει.
Έτσι όπως το υπολογίζω εγώ με συμφέρει αν ισχύουν οι τιμές που διάβασα στο internet.
1.5 euro οι πρώτες 30 και 1,2 οι υπόλοιπες μέχρι τις πενήντα + 3,5 Euro ΦΠΑ = 65,34
Αλλιώς cash 1.8 η διέλευση = 79,2
Κάνω κάτι λάθος?
Είναι υποχρεωτικό να την κολλήσεις στο παμπριζ την συσκευή ή μπορείς να την έχεις στο ντουλαπάκι και να την βγάζεις μόλις φτάνεις και να την κρατάς ώστε να βλέπει το ραντάρ?Xristo, posa xiliometra einai panw stin Attiki odo apo to perifereiako tou Ymitou kai mexri tin Kifisias?
Basika epidei exw kanei auti tin diadromi polles fores (Zografou-Marousi) einai kontitera apo Katexaki-Kifisias alla fysika einai auti h g@m!m#ni kinisi.
Alla 65 europoula to mina gia toso mikro kommati, wtf?
-
Σίγουρα αξίζει σε περιπτώσεις σαν τη δική σου, syele, αφού όλες οι 'εναλλακτικές' είναι αρκετά ακριβότερες (όχι μόνο σε χρήμα!). Τώρα, για τα 2.5 Ευρώ - το κατά πόσον είναι υπερβολικό ή λογικό ποσό ο καθένας μπορεί να το κρίνει μόνον ανάλογα με το πορτοφόλι του... Για κάποιους τα χρήματα αυτά αντιπροσωπεύουν π.χ. το μεσημεριανό τους γεύμα ή καμιά 25ριά χιλιόμετρα οδήγησης μέσα στην πόλη. Για άλλους πάλι δε σημαίνουν τίποτα σε σχέση με το τι βγάζουν και τι ξοδεύουν ημερησίως...
Πάντως αυτό που θέλω να καταθέσω είναι η ανησυχία μου για την ολοένα και αυξανόμενη ΕΜΠΟΡΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του οδικού δικτύου, ακόμα και μέσα στην πόλη. Πληρώνουμε που πληρώνουμε φόρους, τέλη κυκλοφορίας κλπ και μας 'έδωσαν' έναν σωστό (με κάποιες αντιρρήσεις, έστω) δρόμο - ο οποίος σαφώς και χρειάζεται συντήρηση, αστυνόμευση κλπ. ΑΛΛΑ, είναι θεμιτό, δεδομένου του ότι πληρώνουμε ούτως ή άλλως για να κυκλοφορούμε στους δρόμους (βενζίνη, τέλη,...) ακόμα και μετά την απόσβεση του κόστους του έργου ο κάθε νέος δρόμος του επιπέδου της Α.Ο. να αποτελεί μελλοντική 'ανεξίτηλη' πηγή εσόδων για το κράτος? Και με τι αιτιολογία ισχύει η ύπαρξη διοδίων σε συγκεκριμένα σημεία ορισμένων δρόμων? Σίγουρα όχι την 'ακριβή' συντήρηση. Διότι τα παραδείγματα πολυσύχναστων δρόμων που χρειάζονται συντήρηση είναι πάμπολλα, αλλά θεωρείται λογικό το να μπουν επιπλέον διόδια (και 'αυτόματα', τώρα πια!) για όσους 'έχουν το προνόμιο να χρησιμοποιούν τον τάδε δρόμο'?...
Ίσως να φαίνονται κάπως τραβηγμένα αυτά σε μερικούς, αλλά παρακολουθώντας τις εξελίξεις της τεχνολογίας και τις 'διευκολύνσεις' που αυτή 'απλόχερα' μας παρέχει, νομίζω ότι δε θα αργήσει και πολύ η μέρα που τα 'καρτελάκια' του τύπου 'Friendly Pass' θα είναι υποχρεωτικά τοποθετημένα σε όλα ανεξαιρέτως τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και άμεσα συνδεδεμένα με τον τραπεζικό μας λογαριασμό, ώστε να 'διευκολύνουν' ακόμα περισσότερο το 'άρμεγμά' μας από το κράτος...
Υπερβολές? Θα δείξει...
-
Η δικη μου αποψη εχει ως εξης:
Το εργο αυτο μεζι με τη γεφυρα Ριου-Αντιρριου και το Ελ. Βενιζελος αποτελουν το συγχρονο τροπο ικανοποιησης των 'ημετερων μας'. Τα εργα αυτα που αποτελουν Εθνικη υποδομη της χωρας, θα επρεπε κατα τη γνωμη μου να ειναι δημοσια. Απλα το κρατος επειδη δεν εχει χρηματα για να τα κανει (ή ετσι λεει τουλαχιστον), τα αναθετει σε ιδιωτες με ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΥΣ ορους λειτουργιας και εκμεταλλευσης. Που ακουστηκε να πληρωνει κανεις διοδια και μαλιστα πολυ ακριβα για να μετακινηθει μεσα στην ιδια του την πολη?? Μη μου πειτε οτι αυτο συμβαινει και στο εξωτερικο, διοτι πολυ απλα οι οροι χρησης τετοιων εργων ειναι διαφορετικοι απο τους δικους μας.
Τα διοδια της Αττικης οδου κοστιζουν το ιδιο με τα διοδια του αυτο/δρομου Αθηνα - Κορινθος! Για να μη μιλησω για αυτους που χρησιμοποιουν την ΑΟ για αποστασεις 1-2χλμ!!! Αυτο ειναι εκμεταλλευση σε σημειο που ακομη και η Ευρωπαικη επιτροπη τους εκανε παρατηρηση για να το αλλαξουν! Μεχρι να γινει αυτο βεβαια, οι γνωστοι-αγνωστοι θα εχουν τσεπωσει ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ μερικα δις παραπανω και ολα θα ξεχαστουν.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Η δικη μου αποψη εχει ως εξης:Το εργο αυτο μεζι με τη γεφυρα Ριου-Αντιρριου και το Ελ. Βενιζελος αποτελουν το συγχρονο τροπο ικανοποιησης των 'ημετερων μας'. Τα εργα αυτα που αποτελουν Εθνικη υποδομη της χωρας, θα επρεπε κατα τη γνωμη μου να ειναι δημοσια. Απλα το κρατος επειδη δεν εχει χρηματα για να τα κανει (ή ετσι λεει τουλαχιστον), τα αναθετει σε ιδιωτες με ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΥΣ ορους λειτουργιας και εκμεταλλευσης. Που ακουστηκε να πληρωνει κανεις διοδια και μαλιστα πολυ ακριβα για να μετακινηθει μεσα στην ιδια του την πολη?? Μη μου πειτε οτι αυτο συμβαινει και στο εξωτερικο, διοτι πολυ απλα οι οροι χρησης τετοιων εργων ειναι διαφορετικοι απο τους δικους μας.
Τα διοδια της Αττικης οδου κοστιζουν το ιδιο με τα διοδια του αυτο/δρομου Αθηνα - Κορινθος! Για να μη μιλησω για αυτους που χρησιμοποιουν την ΑΟ για αποστασεις 1-2χλμ!!! Αυτο ειναι εκμεταλλευση σε σημειο που ακομη και η Ευρωπαικη επιτροπη τους εκανε παρατηρηση για να το αλλαξουν! Μεχρι να γινει αυτο βεβαια, οι γνωστοι-αγνωστοι θα εχουν τσεπωσει ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ μερικα δις παραπανω και ολα θα ξεχαστουν.
την διαφορά δημόσιου και ιδιωτικού έργου δεν αντιλαμβάνομαι..το δημόσιο είναι και δωρεάν? η κυβέρνηση είναι διαχειριστής εσόδων, τα δημόσια έργα χρηματοδοτούνται και συντηρούνται από τον πολίτη, δεν είναι δωρεάν
έχετε την εντύπωση πως το ελληνικό κράτος έχει χρήματα για τέτοιας κλίμακας δημόσια έργα? τα ευρωπαικά κονδύλια και η αυτοχρηματοδότηση είναι πλέον μονόδρομος ακόμη και για χώρες με μεγαλύτερη οικονομική δύναμη, εδώ την ανακαλύψαμε αργά, ή μάλλον αργά ξεπεράσαμε τις ιδεολογικές μας αγκυλώσεις περί καλού κράτους και κακού ιδιώτη. Εκτός από μια πηγή χρηματοδότησης η αυτοχρηματοδότηση ενός έργου είναι και μέτρο κοινωνικά δικαιώτερο καθώς περνάει τμήμα του κόστους από το κράτος (το σύνολο των πολιτών) στον χρήστη του έργου, με τον τρόπο αυτό δεν επιβαρύνεται στον ίδιο βαθμό ο κάτοικος του 'Εβρου π.χ. με το κόστος ενός έργου από το οποίο θα επωφεληθεί μόνο ο κάτοικος του Λεκανοπεδίου, όσο για την διαπραγμάτευση των όρων μιας σύμβασης ευθύνη φέρουν και οι δύο συμβαλλόμενοι...το αν η εκμετάλλευση κρίνεται ως καταχρηστική αυτό βαρύνει ΚΑΙ τον κρατικό μηχανισμό, δείχνει δε το επίπεδο ικανότητάς του, οι κρατικοί φορείς δεν αποτελούνται από ασχέτους όπως εγώ για να τους κοροιδέψει ο κακός ιδιώτης, έχουν κεντρικό ρόλο στην διαμόρφωση των όρων εκμετάλλευσης του έργου
διόδια υπάρχουν παντού και στο εξωτερικό, το 'που ακούστηκε να μην μπορείς να κυκλοφορείς ελεύθερα στην ίδια σου την πόλη' είναι μάλλον απλουστευτικό, η ελευθερία μετακίνησης είναι ένα κατοχυρωμένο δικαίωμα και γι' αυτό εξακολουθεί η επιδότηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, η χρήση όμως του ιδιωτικού οχήματος δεν εμπίπτει στα πλαίσια αυτά. Για τον λόγο αυτό τα διόδια λειτουργούν ΚΑΙ ως μέσο αποτροπής της χρήσης του ιδιωτικού οχήματος..ποιοί είναι οι άλλοι όροι που αναφέρει ο Σπύρος είναι κάτι που θα με ενδιέφερε να μάθω
τα 2.9 ευρώ που θα κοστίζει η διέλευση της ΑΟ από τού χρόνου την Άνοιξη είναι μεν πολλά με δεδομένο το μέσο ελληνικό εισόδημα, φαντάζομαι όμως πως οι διαφοροποιήσεις που θα υπάρξουν στο κόστος θα αφορούν τη συχνότητα χρήσης και θα εκφράζονται μέσω κλιμακούμενων χρεώσεων με το e-pass. Επιπλέον το αυξημένο κόστος περιορίζει τη χρήση της ΑΟ σε αυτούς που πραγματικά την έχουν ανάγκη..εναλλακτικές δωρεάν διαδρομές υπάρχουν, συνεπώς είναι ένα προληπτικό μέτρο για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης
δεν έχω να κερδίσω τίποτε υπερασπιζόμενος την ΑΟ, αντιθέτως την πληρώνω καθημερινά για διαδρομές από Μαρούσι-Βουλιαγμένη (1 ώρα το πρωί για 38 χιλιόμετρα, 45 λεπτά το βράδυ)..με τις εναλλακτικές θα εξοικονομούσα 60 ευρώ το μήνα σε κόστος διοδίων οι πιό πάνω χρόνοι όμως θα άγγιζαν πιθανότατα το διπλάσιο..είναι θέμα επιλογής..σε τελική ανάλυση η επιλογή του τόπου διαμονής και εργασίας σε μια τεράστια μητρόπολη όπως η Αθήνα είναι μια υπόθεση που ενέχει και προσωπική ευθύνη
επειδή δεν είμαι ο Πάπας και δεν διεκδικώ στη ζωή μου το αλάθητο θα με ενδιέφερε να ακούσω και τις δικές σας απόψεις, ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Με το πρώτο μέρος όσων γράφεις, theios, δε διαφωνώ επι της ουσίας. η κυβέρνηση όμως φέρει σοβαρή ευθύνη σε σχέση με τους όρους της εκμετάλλευσης του έργου υποδομής από τον Ανάδοχο που αναγράφονται στη Σύμβαση Παραχώρησης. Και δε νοείται, πέραν της απόσβεσης των έργων, κάποιος τρίτος να κερδοσκοπεί σε βάρος του Έλληνα πολίτη που θέλει απλά να πάει στό αεροδρόμιο της πόλης του αλλά πλέον αναγκάζεται να περάσει μέσα από το 'δρόμο-χρυσωρυχείο', γεμίζοντας τις τσέπες ορισμένων 'τυχερών'. Έτσι απλά, διότι είναι κρίμα, πιστεύω, ακόμα και στην εποχή μας - που το κυνήγι του χρήματος αποτελεί την κυρίαρχη δραστηριότητα του μέσου πολίτη - να εμπορικοποιούμε τα πάντα. Άποψή μου, φυσικά.
Σχετικά με τα άλλα που γράφεις:
Ο χρήστης theios έγραψε:
τα 2.9 ευρώ που θα κοστίζει η διέλευση της ΑΟ από τού χρόνου την Άνοιξη είναι μεν πολλά με δεδομένο το μέσο ελληνικό εισόδημα, φαντάζομαι όμως πως οι διαφοροποιήσεις που θα υπάρξουν στο κόστος θα αφορούν τη συχνότητα χρήσης και θα εκφράζονται μέσω κλιμακούμενων χρεώσεων με το e-pass.
ΟΚ. Και πάλι όμως, δεν είναι λογικό κάποιος που επιλέγει να μπεί από έναν κόμβο και να βγεί στον επόμενο, 2 χλμ πιό κάτω, να πληρώνει όσο θα του κόστιζε η βενζίνη για να κάνει περι τα 30 ολόκληρα χιλιόμετρα σε οποιονδήποτε άλλο δρόμο. Το σωστό θα ήταν η χρέωση ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση, αλλά όπως αναφέρει και το site της Α.Ο. δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη (στις 'επίκαιρες ερωτήσεις' μάλιστα λέει και ότι δεν φταίει κανείς γι αυτό!!)...
Επιπλέον το αυξημένο κόστος περιορίζει τη χρήση της ΑΟ σε αυτούς που πραγματικά την έχουν ανάγκη..εναλλακτικές δωρεάν διαδρομές υπάρχουν, συνεπώς είναι ένα προληπτικό μέτρο για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης
Με την ίδια ακριβώς λογική, θα μπορούσαν να μπουν διόδια (και μάλιστα 'αυτόματα', με 'Friendly Pass'!) και στην Κηφισίας, την Αλεξάνδρας, τη Συγγρού, τον Κηφισό κλπ, ώστε να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση! Να κυκλοφορούν μόνο αυτοί που έχουν φράγκα και αυτοί που δεν έχουν άλλη επιλογή. Θεμιτό?!...
Κάτι αντίστοιχο έκανε σχετικά πρόσφατα κι ο Livingstone στο Λονδίνο. Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στο μεγαλείο του. Βέβαια τα εν κινήσει Ι.Χ. μειώθηκαν και τα ταμεία γέμισαν! Οι 'Λόρδοι' κυκλοφορούν και παρκάρουν τώρα πιό άνετα! Και στο underground... TO ΧΑΟΣ!
Γι αυτό λέω... Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ. Και οι υπόλοιποι? Ας τρέχουν από πίσω...
-
Συμφωνώ απολυτα με τον προηγούμενο φίλο αλλά θα ήθελα να θέσω και ενα προβληματισμό μου. Νομίζω οτι εαν δεν βρεθει ενα δικαιοτερο σύστημα χρήσης & χρέωσης για την Αττική Οδό , συντομα θα ειναι ενας ακομα μποτιλιαρισμένος δρομος . Τι εννοώ
-
Οσοι χθες το απογευμα κατα τις 18¨30 - 19:00 θελαν να μπούν στην ΑΟ από την εισοδο της Εθνικης Οδού θα ειδαν το πήξιμο που επικρατούσε στα διόδια.
-
Από μεθαύριο (ή αυριο) θα προστεθει και ενα μερος κινησης από την περιφερειακή Υμηττού
-
Από το Νοέμβριο που θα δοθει και το κομμάτι μέχρι Ελευσίνα, ενας αρκετά μεγαλος ογκος αυτοκινήτων & κυρίως φορτηγών που κατευθυνονται προς Ελευσινα Κορινθο κλπ και που τώρα πήζουν στην Εθν. Οδό, θα χρησιμοποιούν την ΑΟ. Για δε τα φορτηγά μεταφορών, το κοστος δεν ειναι πρόβλημα για ευνόητους λογους. Τι μενει λοιπόν?? Για να μην φρακαρει ο δρομος τις ώρες αιχμής και σπιλωθεί η φημη ενος τοσο πολυδιαφημισμένου έργου, το μονο που μπορεί να γίνει - κατά τους αρμοδιους - ειναι να αυξηθούν τα τελη χρήσης για τον απλό κοσμάκη που μαλλον θα το ξανασκεφτεται να δώσει 2,5 αντι 1,5 Ευρώ για μικροδιαδρομές. Παράλληλα βέβαια γεμιζουν και τα ταμεία.
Παντως μου εκανε εντύπωση η χθεσινή δήλωση της Βασως Παπανδρέου οτι δεν προκειται να αυξηθούν τα διοδια μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μηπως αναφερόταν σε άλλο έργο ?? ( ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ??)
-
Αττική Οδός