-
Παιδια δειτε το link με ημερομηνια 19 Σεπτ. 07 (σημερα)
http://www.germancarblog.com/2007/09/vw ... unced.html
Εαν επιβεβαιωθει τοτε
Νικος
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
Παιδια δειτε το link με ημερομηνια 19 Σεπτ. 07 (σημερα)http://www.germancarblog.com/2007/09/vw ... unced.html
Εαν επιβεβαιωθει τοτε
Νικος
Μα αυτά έχουν επιβεβαιωθεί εδώ και μέρες.
Οι τιμές Γερμανίας έχουν ανκοινωθεί και έχουν αρχίσει και οι παραγγελίες εκεί.Δες αυτά για πιο αναλυτικά
http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... 2.File.pdf
http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... 1.File.pdf
-
ΟΛΑ στα εξτρά είναι....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μια ζωή οι Γερμανοί.
Μήπως υπάρχει το pdf στα αγγλικά ; -
Ο χρήστης harrysvr έγραψε:
ΟΛΑ στα εξτρά είναι....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μια ζωή οι Γερμανοί.
Μήπως υπάρχει το pdf στα αγγλικά ;Οχι ακόμα.
Πάντως η έκδοση sport&style ειναι αρκετά πλούσια. -
-
Λοιπον χθες που το ειδα στη δορυφορικη στο DSF το ειχε τεστ. Ηταν ο παρουσιαστης διπλα στο αυτοκινητο και συγκριτικα οι διαστασεις του μου εφερναν περισσοτερο σε NISSAN QUASQAI παρα σε RAV4.
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
μέσα νοεμβριου θα έρθουν τα πρώτα test drive και εκθεσιακά αυτοκίνητα
η τίμη θα ξεκινάει περίπου στίς 30.000.Η τετρακίνηση του είναι 90-10 και το
αντίστροφο.παραγγελίες προς το τέλος του επόμενου μήνα και τα πρωτα αυτοκίνητα 2/2008.Σίγουρα κάτω από 30Κ θα είναι η τιμή του
-
η τιμή του κάθε αυτοκινήτου 'χτιζεται' ανάλογα και με τον βασικό εξοπλισμό που ο κάθε εισαγωγέας θέλει να βάλει στο αυτοκίνητο και
προφανώς ο εισαγωγέας εδώ θέλει ακόμα και η βασική έκδοση να έχει
αρκετά πλούσιο εξοπλισμό γι'αυτο και θα ξεκινάει απο τις 30000.
τωρά για το kuga το κακό είναι ότι θα ξεκινάει τουλάχιστον στην αρχή απο
2.4L και αυτο πιστεύω ότι είναι βασικό μειονέκτημα. -
30.000euro ;;;;
Σαν πολλά δεν είναι ; ; ; ;Κάπου διάβασα το: 'Aλλωστε στη VW δεν διστάζουν να αναφέρουν πως οι κύριοι ανταγωνιστές τους θα είναι το RAV4 και το CR-V.'
Δηλαδή τα Hyundai Tuscon/Santa FE, KIA Sportage, Suzuki Grand Vitara, Mitsubishi Outlander κλπ... δεν θέλει να τα ανταγωνιστεί ; ; ; ;
-
Δεν είναι αρκετά premium η μοκέτα τους δεν έχει το απαραίτητο πάχος
-
26 με 27Κ θα είναι η αρχική τιμή.
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
προφανώς ο εισαγωγέας εδώ θέλει ακόμα και η βασική έκδοση να έχει
αρκετά πλούσιο εξοπλισμό γι'αυτο και θα ξεκινάει απο τις 30000.Τι εξοπλισμό να έχει η βασική για να φτάσει στα 30?
Μόνο αν υποθέσουμε ότι θα εισάγεται μόνο η πλούσια sport&style και πάλι θα πρέπει να της προσθέσεις xenon-ηλιοροφή για να φτάσει στα 30Κ.
Το θεωρώ αδύνατον πάντως να μην εισαχθεί η trend&fun έκδση.Να κάνω και μια πρόβλεψη. Η τιμή τηs sport&style θα είναι γύρω στα 28.500 αλλά θα έχει επιπλέον της γερμανικής έκδοσης κάποια extra όπως clima, πολυλειτουργικό τιμονι.
H trend&fun γύρω στα 26-26.500. -
http://www.worldcarfans.com/9070921.004 ... -in-detail
-
Ενδιαφέρον άρθρο του autotriti με συγκρίσεις τιμών μεταξύ ελλάδας-ευρώπης.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64371
http://62.103.162.30/jpg/autotriti/pdf/ipertimimena.pdf
Οπως φαίνεται και απο τον πίνακα στo 1.4tsi 140hp golf είμαστε 13% χαμηλότερα από Γερμανία. Αν υποθέσουμε ότι συμβαίνει αυτό και στο Tiguan δείτε τι τιμές προκύπτουν
sport&style 28.600 - 13% = 25309!!!
trend&fun 26.700 - 13% = 23628!!!Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η vw θα το φέρει σε αυτή την τιμή. Ομως αυτό δείχνει τα περιθώρια που έχει. Δηλαδή ακόμα και με μια εισαγωγική τιμή 25.000 θα είχε μεγάλο κέρδος. Στα 26.000 το κέρδος γίνεται σκάνδαλο...
Νομίζω ότι η vw τουλάχιστον με βάση την τίμια τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια δεν έχει δειξει ότι θα προσπαθήσει να εκμεταλευτει την κατάσταση. Αν είχει τετοιους σκοπούς θα το είχε κάνει και στο golf Tsi. Επομένως είμαι αισιόδοξος ότι οι τιμές θα είναι πολύ καλές.
-
καλά τα λές και μακάρι να γίνει έτσι, αλλά το TSi είναι ήδη ακριβότερο απ'όλα τα ομοειδή ανταγωνιστικά του μοντέλα
Το tiguan αν έρθει σε τιμές Γερμανίας, θα είναι σημαντικά φτηνότερο απο τους ανταγωνιστές του,- οτι θα έχει πιο φτηνά πάγια,
- οτι είναι VW,
δεν ξέρω, μακάρι να διαψευσθώ, αλλά είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλά τα λές και μακάρι να γίνει έτσι, αλλά το TSi είναι ήδη ακριβότερο απ'όλα τα ομοειδή ανταγωνιστικά του μοντέλα
Το tiguan αν έρθει σε τιμές Γερμανίας, θα είναι σημαντικά φτηνότερο απο τους ανταγωνιστές του,- οτι θα έχει πιο φτηνά πάγια,
- οτι είναι VW,
δεν ξέρω, μακάρι να διαψευσθώ, αλλά είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό
Από ποιά εννοείς ότι είναι ακριβότερο? Από τα δίλιτρα ίδιας απόδοσης νομίζω ότι είναι κατά πολύ φθηνότερο. Αν εννοείς απο τα αντίστοιχα turbo βλέπε αστρα 1.6Τ τότε ναι συμφωνώ. Δεν υπήρχαν όμως τα συγκεκριμένα όταν βγήκε ο TSI.
Το ίδιο νομίζω ότι θα γίνει και με το Tiguan. Αν βγεί μα 25.000 θα μας φαίνεται πολύ φθηνό συγκρινόμενο όμως με τα δίλιτρα. Αν μετά από λίγο βγουν τα kuga, antara, κλπ με 1.6Τ (είναι θέμα χρόνου) τότε αυτά θα πέσουν ίσως και πιο κάτω και το tiguan θα δείχνει ακριβό.
Η vw ως σοβαρή εταιρία δεν μπορεί να παίζει με τις τιμές. Δηλαδη θα βγάλει τώρα το tiguan με 28.000 και όταν βγει τα kuga με 24.000 θα ρίξει την τιμή στα 25.000? Δεν γίνονται αυτά.
Η τιμή βγαίνει παίρνοντας την εργοστασιακή και προσθέντοντας φόρους και ένα συγκεκριμένο ποσοστό κέρδους. Αντε να πάει +-1000 ευρώ ανάλογα με τον αγορά και τον ανταγωνισμο και όχι +4.000.
Νομίζω ότι οι τιμές δεν μπορεί να απέχουν πολύ από τις εκτιμήσεις μας. -
Να αναφέρω και κάτι που βλέπω τώρα τελευταία ολο και πιο συχνά στα forum του εξωτερικού. Στην γερμανία αγοράζουν με μεγάλη εκπτωση από τους dealers σε σχέση με την τιμή καταλόγου. Κάποιοι λένε ότι παράγγειλαν το tiguan μέχρι και με 14,5% έκπτωση!!!!
Άρα η πραγματική τιμή είναι σχεδόν 3.000 κάτω!!!
Εδώ σου κάνουν τους δύσκολους και σου προσφέρουν ως δώρο τα πατάκια!!!
Αλήθεια ξέρει κανείς αν κάποια αντιπροσωπία της vw κάνει καμία σοβαρή εκπτωση απο τις τιμές καταλόγου? Και μέχρι ποιό ποσοστό μπορεί να φτάσει αυτή? -
Παιδια,
Μολις ανακοινωθηκε απο EURONCAP
οτι το VW TIGUAN πηρε 5* αστεριαΔειτε το link:
http://www.euroncap.com/tests/vw_tiguan_2007/301.aspx
Nikos
-
άμα σου λέω οτι στο τέλος με τις μλκιες που κάνουν θα καταλήξουμε να τα παίρνουμε όλα, καινούρια-μτχ, απο έξω
και δεν είναι τόσο η έκπτωση όσο η αντιμετώπιση. δεν έχω καμία απαίτηση να μου κάνουν τεμενάδες κτλ. να δώσουν 5-10 σοβαρές πληροφορίες παραπάνω απο το δελτίο τύπου, να κλείσουν ένα τεστ ντραιβ και να φέρονται σαν άνθρωποι.
Αλλά ειδικά σε κάτι premium μάρκες είναι πάρε τον έναν και βάρα τον στον άλλο. -
The VW Tiguan is a late arrival to the off-road scene, but it will give the established SUV crowd something to worry about. It’s an accomplished performer on road and capable on rougher terrain, too. Better still, its new 2.0-litre diesel is a stellar performer – both supremely smooth and incredibly torquey. The Tiguan won’t be cheap when it hits UK showrooms, but its high-quality cabin and premium badge help to set it apart from rivals.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... iguan.html
VW Tiguan 2007