-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
Ελα,τι εγινε;Τελικα τα Youdie περνανε τα τεστ; Μπα ε;Το λεει και το ονομα τους..
Πάντως έχουν κάνει τεράστια πρόοδο: το Accent του 98' ήταν πραγματικό...Accident! Είχε πάρει τον π λο, ήτοι 1,5 (ολ: ένα και μισό) αστέρι!
Λιγότερο από δεκαετία μετά, παραλίγο να πάρει 5 αστέρια, αλλά και τα 4 είναι μεγάλη πρόοδος.Και το ΚΙΑ που ολοι χλευαζετε 5 αστερακια την ωρα που κατι leon του group vag εχουν 4.....
Γιατί το Leon νομίζεις την έχει...γλιτώσει; Αυτό κι αν έχει ακούσει τα πάνδεινα!
(τέλος υπήρχαν κάποιοι που το χλεύασαν, υπήρχαν και κάποιοι που...έψησαν τσουρέκια, ο καθένας έχει τη δική του φωλίτσα χ3σμένη, μην αρχίσουμε τώρα!)
-
ΝΑΙ εγω το υπερασπιστικα και θα συνεχισω να το κανω. Και γιατι να μη το κανω αφου με αυτα τα λεφτα βρες μου καλυτερο 1400αρι μικρομεσαιο!!!!
-
mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
προσέξτε για τι μαλακιες μιλάμε........BMW5.......FRONT......11
................SIDE........14I30...........FRONT......12
................SIDE........16ΓΕΝΙΚΟ ΣΚΟΡ
BMW5......25
I30..........28Τα αποτελέσματα των crash tests του Ncap είναι συγκρίσιμα ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα παρόμοιου μεγέθους.
@νδρέας
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
.......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.@νδρέας
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...Εσύ δηλαδή όταν πλήρωσες πήρες αυτό που έπρεπε?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...
Εσύ δηλαδή όταν πλήρωσες πήρες αυτό που έπρεπε?
Αυτο το μαμημενο το :funis: θα μπει ποτε;
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Τα αστέρια βγαίνουν απο το front test το οποίο πρέπει να έχει απο 13 και πάνω. Οι βαθμοί απο τους βομβητές και τα συναφή δέν μετράνε στα αστέρια παρα μόνο στην συνολική βαθμολογία.Αυτό δεν ισχύει. Τα αστέρια υπολογίζονται από το ΣΥΝΟΛΟ της επίδοσης, συμπεριλαμβανομένων των δονητών.
Απλά σε κάθε κατηγορία υπάρχει και μια 'βάση', κάτω από την οποία το αυτοκίνητο δεν παίρνει το πέμπτο αστέρι, ανεξάρτητα αν συνολικά έχει τους βαθμούς να το κάνει.
Το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε τα 5 αστέρια ήταν η Laguna 2. Η Renault δεν γνώριζε πόσο κοντά στην 'εξωγηίνη' για τότε επίδοση είχε φτάσει το μοντέλο της αλλά βλέποντας τα αποτελέσματα και το πόσο κοντά ήταν στα 5 αστέρια και ασκώντας το δικαίωμα για επανεξέταση - παγώνοντας τη δημοσιοποίηση των πρώτων αποτελεσμάτων με τα 4* - μετά από κάποιες τροποποιήσεις (που στη συγκεκριμένη περίπτωση ΝΟΜΙΖΩ πως ήταν η εισαγωγή των βομβητών στον stadar εξοπλισμό) πήρε την τιμητική αυτή διάκριση και κέρδισε ένα σημαντικό διαφημιστικό ατού απέναντι στον ανταγωνισμό.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
.......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.@νδρέας
Mαλλον συμφωνω ετσι πως το θετουν οι γερμανοι..
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ελα,τι εγινε;Τελικα τα Youdie περνανε τα τεστ; Μπα ε;Το λεει και το ονομα τους..
Πάντως έχουν κάνει τεράστια πρόοδο: το Accent του 98' ήταν πραγματικό...Accident! Είχε πάρει τον π λο, ήτοι 1,5 (ολ: ένα και μισό) αστέρι!
Λιγότερο από δεκαετία μετά, παραλίγο να πάρει 5 αστέρια, αλλά και τα 4 είναι μεγάλη πρόοδος.Για τους κύριους πάσχο και HF (τους γνωστούς ιταλούς):
Θα ήθελα να σας θυμίσω κύριοι οτι το 1998 (που λέτε για το accent και για το 1,5 αστέρι του) οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή είχαν πάνω κάτω τα ίδια αστεράκια.
1999 nissan almera ……1,5
1998 suzuki baleno ……1,5
1998 mitsubishi lancer …1.5
1998 fiat brava …………2
1999 ford escort ………..2Να πάμε και στην πιο μικρή κατηγορία?
2000 fiat seicento ……...1,5
2000 citroen saxo ………2
1997 fiat punto …………2
2000 lancia ypsilon ……..2
2000 nissan micra ………2
1997 opel corsa …………2
2000 opel corsa …………3…..όσα και το hyundai atos την ίδια χρονιά
1997 renault clio ………..2
1997 rover 100 ………….1 το χειρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία του EURONCAPΠάμε και στην μεγάλη κατηγορία?
Εδώ γελάνε..........
1997 BMW 3 ……….1.5…..
1997 Citroen xanthia …1.5…..
1997 mercedes c class …..2…..
1997 peuseot 406 ……..2…..
1997 rover 600 ………1.5…..
1997 saab 900 ……….1.5…..Είπατε κάτι κύριοι?.......την εποχή εκείνη τα περισσότερα αυτοκίνητα
έπαιρναν το πουλί (με 1,5 και 2 ) που λέει και ο φίλος μας HF.
Δέν σας βλέπω όμως να λέτε κάτι για οοοοολα αυτά τα accident……..παρα μόνο για το accent λέτε...... -
Εγώ θυμάμαι και ένα χάρο φονιά με το όνομα fiat croma.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εγώ θυμάμαι και ένα χάρο φονιά με το όνομα fiat croma.αν λές για το 1, αυτο σταματησε το 1996 οποτε δέν έχουμε κράς τεστ απο αυτο.
όμως το croma 2 είναι πάρα πολύ καλο .......και πήρε και 5 αστεράκια.
εχω ξαναπεί να μη δημιουργούμε εντυπώσεις........λανθασμένες,
τα τελευταια χρόνια η fiat πάει άριστα στα κράς τέστ. -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
.......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.@νδρέας
H 5 ήταν για 3 αστέρια αρχικα.... αλλά αλλάξαν πολλά πράγματα και με το δεύτερο πήρε τα 4 τελικα και γι' αυτό η βαθμολογία δεν ισχύει για όλα τα σασί... δεν υπάρχει ούτε θέση ούτε σταση... οτι μπορεί ο καθένας.
όσο για τα FIAT το Punto mk2 ήταν το πρώτο στη κατηγoριά με 4*... το Grande Punto ήταν πρώτο (μαζί με το Clio ) με 5* και το 5οο είναι το μόνο και μοναδικό SegmentA με 5*....
-
Το μόντους βασικά ήταν το πρώτο 5στερο στη Β (οκ είχε το ίδιο πάτωμα με κλειώ)
Απορώ πως το τουίνγκο κατάφερε και χτύπησε 4άρι όντας παιδί της ανίκητης σε αυτόν το τομέα ρενώ
-
Να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ότι:
- η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αναφέρεται στην πρόσκρουσή του σε σταθερό εμπόδιο, ειδικά στη μετωπική σύγκρουση
- αν ένα μεσαίο μοντέλο με 3* πέσει στο 500ράκι με τα 5*, θα το διαλύσει μαζί με τους επιβάτες του λόγω μεγαλύτερης μάζας και των πολύ ισχυρότερων δοκών του πλαισίου του
- τα 3* ήταν μεγάλη αποτυχία για ένα premium αυτοκίνητο (BMW 5)
- όσο διαφορετικά κι αν είναι τα 'ιδιωτικά' τεστ της BMW, οι κούκλες προσομοίωσης του EURONCAP έπαθαν ζημιά σε πόδια και θώρακα:
-
Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.
Το 90% των ατυχημάτων γίνεται μεταξύ οχημάτων και όχι με σταθερά εμπόδια (τοίχοι δέντρα κολόνες κλπ).
να κρατήσει τα 40 μαω της πρόσκρουσης στον τοίχο αλλα να το μοιράσει 20 στο ένα όχημα
και 20 στο άλλο ετσι ώστε να κρατήσει τον ίδιο δείκτη πρόσκρουσης και εκτός απο αυτοκίνητα
της ίδιας κατηγορίας να γίνεται και με αυτοκίνητα διαφορετικής
κατηγορίας.......ετσι για να δούμε τι παίζει μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών πχ σαβλάκια vs σουπερμίνι ή μεσαία κλπ.
Βέβαια θα μου πεις οτι το κόστος θα αυξηθεί πάρα πολύ γιατι δέν θα έχουμε απλώς ένα μοντέλο σε ένα τοίχο
αλλα ενα μοντέλο σε 5-6 της κατηγορίας του και σε 5-6 απο άλλες κατηγορίες.
Νομίζω όμως ότι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και για εμάς τους καταναλωτές αλλα
και για τους κατασκευαστές.
Φανταστείτε τεστ golf vs ceed και το αποτέλεσμα να δείξει στους επιβάτες του golf
περισσότερους τραυματισμούς παρά σε αυτούς του ceed……της που.ας θα γίνει..... -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.
Το 90% των ατυχημάτων γίνεται μεταξύ οχημάτων και όχι με σταθερά εμπόδια (τοίχοι δέντρα κολόνες κλπ).
να κρατήσει τα 40 μαω της πρόσκρουσης στον τοίχο αλλα να το μοιράσει 20 στο ένα όχημα
και 20 στο άλλο ετσι ώστε να κρατήσει τον ίδιο δείκτη πρόσκρουσης και εκτός απο αυτοκίνητα
της ίδιας κατηγορίας να γίνεται και με αυτοκίνητα διαφορετικής
κατηγορίας.......ετσι για να δούμε τι παίζει μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών πχ σαβλάκια vs σουπερμίνι ή μεσαία κλπ.
Βέβαια θα μου πεις οτι το κόστος θα αυξηθεί πάρα πολύ γιατι δέν θα έχουμε απλώς ένα μοντέλο σε ένα τοίχο
αλλα ενα μοντέλο σε 5-6 της κατηγορίας του και σε 5-6 απο άλλες κατηγορίες.
Νομίζω όμως ότι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και για εμάς τους καταναλωτές αλλα
και για τους κατασκευαστές.
Φανταστείτε τεστ golf vs ceed και το αποτέλεσμα να δείξει στους επιβάτες του golf
περισσότερους τραυματισμούς παρά σε αυτούς του ceed……της που.ας θα γίνει.....ΔΕΝ γίνεται αυτό που λες με αξιόπιστο τυποποιημένο τρόπο. Ο τρόπος που εφαρμόζει τώρα το euroncap είναι ο σωστός. Στην περίπτωση που λες, απλά δεν θα είχες αξιόπιστα αποτελέσματα: αν έκανες 2 φορές την σύγκρουση με τα ίδια αυτοκίνητα να συμμετέχουν, θα έπαιρνες διαφορετικά εντελώς αποτελέσματα, γιατί θα είχες 2 αυτοκίνητα που κινούνται και το να τα ευθυγραμμίσεις κλπ θα ήταν πολύ δύσκολο!
Τέλος, πιο με πιο θα τράκαρες; Golf με Cee'd; Ακόμη και καλύτερο να έβγαινε οριακά το Cee'd , πιστεύεις πως θ' άλλαζε στο ελάχιστο η αντιμετώπιση από τον κόσμο; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ότι:- η- αν ένα μεσαίο μοντέλο με 3* πέσει στο 500ράκι με τα 5*, θα το διαλύσει μαζί με τους επιβάτες του λόγω μεγαλύτερης μάζας και των πολύ ισχυρότερων δοκών του πλαισίου του
- [/img]
καμια σχεση....αυτα ισχυαν παλια...
ο μονος λογος να βρεθει υπο ενα μικρο αμαξι ειναι αν τρακαρει με ψηλο αμαξι τυπου τζιπ οπου ουσιαστικα θα ''χωθει'' απο κατω το μικρο...
οταν δυο αμαξια εχουν ιδια μετωπικη επιφανεια δε παιζει κανενα ρολο αυτα που λες...και η Bmw επισης ειναι γνωστο χρονια οτι ειχε μεινει πισω στο θεμα της παθητικης ασφαλειας σε σχεση με αουντι και μερσεντες. μη τα θεοποιουμε ολα!
-
Οι προσομοιώσεις σύγκρουσης γίνονται με μόλις 60 χλμ/ώρα. Αν πέσει ένα αρκετά μεγαλύτερης μάζας (πχ +400 kg) μετωπικά πάνω σε ένα μικρότερης μάζας μικρό αυτοκίνητο, ένα εξ αυτών θα τσαλακωθεί πολύ άσχημα. Και αυτό δεν θα είναι το μεγάλο, το οποίο θα 'βοηθηθεί' από τη μάζα του να προχωρήσει, ενώ το άλλο θα υποχωρήσει όχι προς τα πίσω, αλλά προς τα μέσα.
Αν τα δύο αυτοκίνητα κινούνται με συνδυαστική ταχύτητα 60 χλμ (πχ 30+30), θα τη γλιτώσουν οι επιβάτες και των δύο. Αν όμως πηγαίνουν με 60 χλμ το καθένα τη στιγμή της πρόσκρουσης, τότε θα συμβούν τα ανωτέρω. Τα SUV απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση, γιατί λόγω ύψους, όπως σωστά γράφεις, θα 'μπουν' στην καμπίνα των επιβατών του χαμηλού αυτοκινήτου παρακάμπτοντας πιο εύκολα το πλαίσιο στο μπροστινό του μέρος. -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.Το εμποδιο του NCAP εξομειωνει αλλο αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας με αυτο που προσκρουει. Οι δοκίμες car vs car που διεξαγει για εωτερικους σκοπους... εχουν δείξει επαναληψημοτητα των αποτελεσματων σε σχεση με το εμποδιο.
Ειπαμε... FAQ it
Kia Cee'd 2007