Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Cee'd 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Cee'd 2007
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 53
    • 54
    • 33 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    1077
    2364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης mak25 έγραψε:

      Ελα,τι εγινε;Τελικα τα Youdie περνανε τα τεστ; Μπα ε;Το λεει και το ονομα τους..

      Πάντως έχουν κάνει τεράστια πρόοδο: το Accent του 98' ήταν πραγματικό...Accident! Είχε πάρει τον π λο, ήτοι 1,5 (ολ: ένα και μισό) αστέρι!
      Λιγότερο από δεκαετία μετά, παραλίγο να πάρει 5 αστέρια, αλλά και τα 4 είναι μεγάλη πρόοδος.

      Και το ΚΙΑ που ολοι χλευαζετε 5 αστερακια την ωρα που κατι leon του group vag εχουν 4.....

      Γιατί το Leon νομίζεις την έχει...γλιτώσει; Αυτό κι αν έχει ακούσει τα πάνδεινα!

      (τέλος υπήρχαν κάποιοι που το χλεύασαν, υπήρχαν και κάποιοι που...έψησαν τσουρέκια, ο καθένας έχει τη δική του φωλίτσα χ3σμένη, μην αρχίσουμε τώρα!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mak25 last edited by

        ΝΑΙ εγω το υπερασπιστικα και θα συνεχισω να το κανω. Και γιατι να μη το κανω αφου με αυτα τα λεφτα βρες μου καλυτερο 1400αρι μικρομεσαιο!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mika_hakkinen last edited by

            Ο χρήστης andykar έγραψε:
            προσέξτε για τι μαλακιες μιλάμε........

            BMW5.......FRONT......11
            ................SIDE........14

            I30...........FRONT......12
            ................SIDE........16

            ΓΕΝΙΚΟ ΣΚΟΡ

            BMW5......25
            I30..........28

            Τα αποτελέσματα των crash tests του Ncap είναι συγκρίσιμα ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα παρόμοιου μεγέθους.

            @νδρέας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Ο χρήστης andykar έγραψε:
              Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
              Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
              .......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
              μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?

              Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
              Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
              Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.

              @νδρέας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...

                Εσύ δηλαδή όταν πλήρωσες πήρες αυτό που έπρεπε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pasxos last edited by

                  Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                  mak εχεις ακουσει ποτε ενα ρητο που λεει 'Ο,τι πληρωνεις παιρνεις'; Λεω εγω τωρα...

                  Εσύ δηλαδή όταν πλήρωσες πήρες αυτό που έπρεπε?

                  Αυτο το μαμημενο το :funis: θα μπει ποτε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mika_hakkinen last edited by

                    Ο χρήστης andykar έγραψε:
                    Τα αστέρια βγαίνουν απο το front test το οποίο πρέπει να έχει απο 13 και πάνω. Οι βαθμοί απο τους βομβητές και τα συναφή δέν μετράνε στα αστέρια παρα μόνο στην συνολική βαθμολογία.

                    Αυτό δεν ισχύει. Τα αστέρια υπολογίζονται από το ΣΥΝΟΛΟ της επίδοσης, συμπεριλαμβανομένων των δονητών.

                    Απλά σε κάθε κατηγορία υπάρχει και μια 'βάση', κάτω από την οποία το αυτοκίνητο δεν παίρνει το πέμπτο αστέρι, ανεξάρτητα αν συνολικά έχει τους βαθμούς να το κάνει.

                    Το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε τα 5 αστέρια ήταν η Laguna 2. Η Renault δεν γνώριζε πόσο κοντά στην 'εξωγηίνη' για τότε επίδοση είχε φτάσει το μοντέλο της αλλά βλέποντας τα αποτελέσματα και το πόσο κοντά ήταν στα 5 αστέρια και ασκώντας το δικαίωμα για επανεξέταση - παγώνοντας τη δημοσιοποίηση των πρώτων αποτελεσμάτων με τα 4* - μετά από κάποιες τροποποιήσεις (που στη συγκεκριμένη περίπτωση ΝΟΜΙΖΩ πως ήταν η εισαγωγή των βομβητών στον stadar εξοπλισμό) πήρε την τιμητική αυτή διάκριση και κέρδισε ένα σημαντικό διαφημιστικό ατού απέναντι στον ανταγωνισμό.

                    @νδρέας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mak25 last edited by

                      Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                      Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
                      Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
                      .......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
                      μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?

                      Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
                      Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
                      Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.

                      @νδρέας

                      Mαλλον συμφωνω ετσι πως το θετουν οι γερμανοι..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andykar last edited by

                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                        Ελα,τι εγινε;Τελικα τα Youdie περνανε τα τεστ; Μπα ε;Το λεει και το ονομα τους..

                        Πάντως έχουν κάνει τεράστια πρόοδο: το Accent του 98' ήταν πραγματικό...Accident! Είχε πάρει τον π λο, ήτοι 1,5 (ολ: ένα και μισό) αστέρι!
                        Λιγότερο από δεκαετία μετά, παραλίγο να πάρει 5 αστέρια, αλλά και τα 4 είναι μεγάλη πρόοδος.

                        Για τους κύριους πάσχο και HF (τους γνωστούς ιταλούς):
                        Θα ήθελα να σας θυμίσω κύριοι οτι το 1998 (που λέτε για το accent και για το 1,5 αστέρι του) οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή είχαν πάνω κάτω τα ίδια αστεράκια.
                        1999 nissan almera ……1,5
                        1998 suzuki baleno ……1,5
                        1998 mitsubishi lancer …1.5
                        1998 fiat brava …………2
                        1999 ford escort ………..2

                        Να πάμε και στην πιο μικρή κατηγορία?
                        2000 fiat seicento ……...1,5
                        2000 citroen saxo ………2
                        1997 fiat punto …………2
                        2000 lancia ypsilon ……..2
                        2000 nissan micra ………2
                        1997 opel corsa …………2
                        2000 opel corsa …………3…..όσα και το hyundai atos την ίδια χρονιά
                        1997 renault clio ………..2
                        1997 rover 100 ………….1 το χειρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία του EURONCAP

                        Πάμε και στην μεγάλη κατηγορία?
                        Εδώ γελάνε..........
                        1997 BMW 3 ……….1.5…..
                        1997 Citroen xanthia …1.5…..
                        1997 mercedes c class …..2…..
                        1997 peuseot 406 ……..2…..
                        1997 rover 600 ………1.5…..
                        1997 saab 900 ……….1.5…..

                        Είπατε κάτι κύριοι?.......την εποχή εκείνη τα περισσότερα αυτοκίνητα
                        έπαιρναν το πουλί (με 1,5 και 2 ) που λέει και ο φίλος μας HF.
                        Δέν σας βλέπω όμως να λέτε κάτι για οοοοολα αυτά τα accident……..παρα μόνο για το accent λέτε......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Εγώ θυμάμαι και ένα χάρο φονιά με το όνομα fiat croma.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andykar last edited by

                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                            Εγώ θυμάμαι και ένα χάρο φονιά με το όνομα fiat croma.

                            αν λές για το 1, αυτο σταματησε το 1996 οποτε δέν έχουμε κράς τεστ απο αυτο.
                            όμως το croma 2 είναι πάρα πολύ καλο .......και πήρε και 5 αστεράκια.
                            εχω ξαναπεί να μη δημιουργούμε εντυπώσεις........λανθασμένες,
                            τα τελευταια χρόνια η fiat πάει άριστα στα κράς τέστ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              montecarlo last edited by

                              Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                              Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί κάποια αυτοκίνητα δέν έχουν 5 αστέρια
                              Ενω σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κρίνονται πολύ καλά και ασφαλή.
                              .......εσενα σου φαίνεται σωστό η bmw 5 να έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία ενω στα ψιλά γράμματα
                              μας λένε για ένα πολύ καλό αμάξι?.....δέν την χαντακώνει λίγο?

                              Τη χαντακώνει αλλά αυτά τα αποτελέσματα έδειξε το τεστ. Η Bmw εξάλλου δεν το έχει αμφισβητήσει.
                              Αυτό που λένε οι Γερμανοί είναι πως αρνούνται να σχεδιάσουν αυτοκίνητα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα ΕΝΟΣ τύπου πρόσκρουσης, μόνο και μόνο για να διαφημίζουν μετά τα αστεράκια τους αλλά αντίθετα μεριμνούν ώστε τα μοντέλα τους να συμπεριφέρονται σωστά σε μια σειρά από διαφορετικού τύπου ατυχήματα.
                              Μπορεί να ακούγεται δικαιολογία, αλλά προσωπικά σαν θέση και σαν στάση, αν ισχύει, την εκτιμώ πολύ.

                              @νδρέας

                              H 5 ήταν για 3 αστέρια αρχικα.... αλλά αλλάξαν πολλά πράγματα και με το δεύτερο πήρε τα 4 τελικα και γι' αυτό η βαθμολογία δεν ισχύει για όλα τα σασί... δεν υπάρχει ούτε θέση ούτε σταση... οτι μπορεί ο καθένας.

                              όσο για τα FIAT το Punto mk2 ήταν το πρώτο στη κατηγoριά με 4*... το Grande Punto ήταν πρώτο (μαζί με το Clio ) με 5* και το 5οο είναι το μόνο και μοναδικό SegmentA με 5*....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                travelman last edited by

                                Το μόντους βασικά ήταν το πρώτο 5στερο στη Β (οκ είχε το ίδιο πάτωμα με κλειώ)

                                Απορώ πως το τουίνγκο κατάφερε και χτύπησε 4άρι όντας παιδί της ανίκητης σε αυτόν το τομέα ρενώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ότι:

                                  • η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αναφέρεται στην πρόσκρουσή του σε σταθερό εμπόδιο, ειδικά στη μετωπική σύγκρουση
                                  • αν ένα μεσαίο μοντέλο με 3* πέσει στο 500ράκι με τα 5*, θα το διαλύσει μαζί με τους επιβάτες του λόγω μεγαλύτερης μάζας και των πολύ ισχυρότερων δοκών του πλαισίου του
                                  • τα 3* ήταν μεγάλη αποτυχία για ένα premium αυτοκίνητο (BMW 5)
                                  • όσο διαφορετικά κι αν είναι τα 'ιδιωτικά' τεστ της BMW, οι κούκλες προσομοίωσης του EURONCAP έπαθαν ζημιά σε πόδια και θώρακα:
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andykar last edited by

                                    Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
                                    θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.
                                    Το 90% των ατυχημάτων γίνεται μεταξύ οχημάτων και όχι με σταθερά εμπόδια (τοίχοι δέντρα κολόνες κλπ).
                                    να κρατήσει τα 40 μαω της πρόσκρουσης στον τοίχο αλλα να το μοιράσει 20 στο ένα όχημα
                                    και 20 στο άλλο ετσι ώστε να κρατήσει τον ίδιο δείκτη πρόσκρουσης και εκτός απο αυτοκίνητα
                                    της ίδιας κατηγορίας να γίνεται και με αυτοκίνητα διαφορετικής
                                    κατηγορίας.......ετσι για να δούμε τι παίζει μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών πχ σαβλάκια vs σουπερμίνι ή μεσαία κλπ.
                                    Βέβαια θα μου πεις οτι το κόστος θα αυξηθεί πάρα πολύ γιατι δέν θα έχουμε απλώς ένα μοντέλο σε ένα τοίχο
                                    αλλα ενα μοντέλο σε 5-6 της κατηγορίας του και σε 5-6 απο άλλες κατηγορίες.
                                    Νομίζω όμως ότι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και για εμάς τους καταναλωτές αλλα
                                    και για τους κατασκευαστές.
                                    Φανταστείτε τεστ golf vs ceed και το αποτέλεσμα να δείξει στους επιβάτες του golf
                                    περισσότερους τραυματισμούς παρά σε αυτούς του ceed……της που.ας θα γίνει.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης andykar έγραψε:
                                      Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
                                      θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.
                                      Το 90% των ατυχημάτων γίνεται μεταξύ οχημάτων και όχι με σταθερά εμπόδια (τοίχοι δέντρα κολόνες κλπ).
                                      να κρατήσει τα 40 μαω της πρόσκρουσης στον τοίχο αλλα να το μοιράσει 20 στο ένα όχημα
                                      και 20 στο άλλο ετσι ώστε να κρατήσει τον ίδιο δείκτη πρόσκρουσης και εκτός απο αυτοκίνητα
                                      της ίδιας κατηγορίας να γίνεται και με αυτοκίνητα διαφορετικής
                                      κατηγορίας.......ετσι για να δούμε τι παίζει μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών πχ σαβλάκια vs σουπερμίνι ή μεσαία κλπ.
                                      Βέβαια θα μου πεις οτι το κόστος θα αυξηθεί πάρα πολύ γιατι δέν θα έχουμε απλώς ένα μοντέλο σε ένα τοίχο
                                      αλλα ενα μοντέλο σε 5-6 της κατηγορίας του και σε 5-6 απο άλλες κατηγορίες.
                                      Νομίζω όμως ότι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και για εμάς τους καταναλωτές αλλα
                                      και για τους κατασκευαστές.
                                      Φανταστείτε τεστ golf vs ceed και το αποτέλεσμα να δείξει στους επιβάτες του golf
                                      περισσότερους τραυματισμούς παρά σε αυτούς του ceed……της που.ας θα γίνει.....

                                      ΔΕΝ γίνεται αυτό που λες με αξιόπιστο τυποποιημένο τρόπο. Ο τρόπος που εφαρμόζει τώρα το euroncap είναι ο σωστός. Στην περίπτωση που λες, απλά δεν θα είχες αξιόπιστα αποτελέσματα: αν έκανες 2 φορές την σύγκρουση με τα ίδια αυτοκίνητα να συμμετέχουν, θα έπαιρνες διαφορετικά εντελώς αποτελέσματα, γιατί θα είχες 2 αυτοκίνητα που κινούνται και το να τα ευθυγραμμίσεις κλπ θα ήταν πολύ δύσκολο!
                                      Τέλος, πιο με πιο θα τράκαρες; Golf με Cee'd; Ακόμη και καλύτερο να έβγαινε οριακά το Cee'd , πιστεύεις πως θ' άλλαζε στο ελάχιστο η αντιμετώπιση από τον κόσμο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ότι:

                                        • η- αν ένα μεσαίο μοντέλο με 3* πέσει στο 500ράκι με τα 5*, θα το διαλύσει μαζί με τους επιβάτες του λόγω μεγαλύτερης μάζας και των πολύ ισχυρότερων δοκών του πλαισίου του
                                        • [/img]

                                        καμια σχεση....αυτα ισχυαν παλια...

                                        ο μονος λογος να βρεθει υπο ενα μικρο αμαξι ειναι αν τρακαρει με ψηλο αμαξι τυπου τζιπ οπου ουσιαστικα θα ''χωθει'' απο κατω το μικρο...
                                        οταν δυο αμαξια εχουν ιδια μετωπικη επιφανεια δε παιζει κανενα ρολο αυτα που λες...

                                        και η Bmw επισης ειναι γνωστο χρονια οτι ειχε μεινει πισω στο θεμα της παθητικης ασφαλειας σε σχεση με αουντι και μερσεντες. μη τα θεοποιουμε ολα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Οι προσομοιώσεις σύγκρουσης γίνονται με μόλις 60 χλμ/ώρα. Αν πέσει ένα αρκετά μεγαλύτερης μάζας (πχ +400 kg) μετωπικά πάνω σε ένα μικρότερης μάζας μικρό αυτοκίνητο, ένα εξ αυτών θα τσαλακωθεί πολύ άσχημα. Και αυτό δεν θα είναι το μεγάλο, το οποίο θα 'βοηθηθεί' από τη μάζα του να προχωρήσει, ενώ το άλλο θα υποχωρήσει όχι προς τα πίσω, αλλά προς τα μέσα.
                                          Αν τα δύο αυτοκίνητα κινούνται με συνδυαστική ταχύτητα 60 χλμ (πχ 30+30), θα τη γλιτώσουν οι επιβάτες και των δύο. Αν όμως πηγαίνουν με 60 χλμ το καθένα τη στιγμή της πρόσκρουσης, τότε θα συμβούν τα ανωτέρω. Τα SUV απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση, γιατί λόγω ύψους, όπως σωστά γράφεις, θα 'μπουν' στην καμπίνα των επιβατών του χαμηλού αυτοκινήτου παρακάμπτοντας πιο εύκολα το πλαίσιο στο μπροστινό του μέρος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης andykar έγραψε:
                                            Εγω πάντως πιστεύω οτι η EuroNcap αντι να ρίχνει τα αυτοκίνητα στους τοίχους
                                            θα έπρεπε να τα ρίχνει επάνω σε αυτοκίνητα.

                                            Το εμποδιο του NCAP εξομειωνει αλλο αυτοκίνητο αντίστοιχης μάζας με αυτο που προσκρουει. Οι δοκίμες car vs car που διεξαγει για εωτερικους σκοπους... εχουν δείξει επαναληψημοτητα των αποτελεσματων σε σχεση με το εμποδιο.

                                            Ειπαμε... FAQ it

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 33 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr