-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Να ρωτησω κατι, αλλα μην αρχισετε τις φωνες!!!Αληθευει οτι τα Mercedes που ερχονται στην Ελλάδα φτιαχνονται στη Τουρκία;
Οχι!
Τσεκαρισμενο!!
Ειχα την εντυπωση οτι το Ε200Κ που ειχα ηταν φτιαγμενο εκει.
Αλλα!
Το εργοστασειο που εχει η Μερκ στη Τουρκια ειναι μονο για φωρτιγακια. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Α, δεν ξέρω...
Το μόνο που ξέρω είναι οτι χτες βράδυ, γερμανικό, καθαρόμαιο, τροφαντό υπερόπλο έφερνε σβούρες σε πλατείες των νοτίων προαστίων και ακούγεται οτι σύντομα και η άσφαλτος των μεγάρων θα νιώσει την οργή της ροπής του κινητήρα του...c 63 amg?
Αν και είναι πολύ καινούριο για να ασχολείσαι μαζί του, ντροπή.
σαρμακ ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα αλλά λέω μπααααααααα
οι βρωμοναζί όμως μας κρατάν στο σκοτάδιΜαλλον για παλιο μιλαει....
Για το πρωτο AMG ...Καποιος, κατι ελεγε για ρεπλικα παλιοτερα -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Τι είναι το Sau... ?
Η γουρούνα!
Γράψε πρώτα την ιπποδύναμη για να μη χρειάζονται επεξηγήσεις στους αμφισβητίες.
-
Σημασία δεν έχει η ιπποδύναμη αλλά η ευχαρίστηση που αντλείς από τα ατέλειωτα ανάποδα τιμόνια (χάρη στην τέχνη του Μάστερ-Καπαπή) και στο μπάσο ήχο από το εξακύλινδρο σύνολο...
(τς τς τς... Βαγγέλη, το γλιτώνουμε το ξύλο, λες; ) -
Ναιιιιιιιι, νομίζω πως όλοι καταλάβαμε περί τίνος πρόκειται.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ξέρει κάποιος ποιό είναι το κόστος προγραμματισμού μιας E200 Kompressor μοντέλο 2004 (1.8 163 hp) για να ανεβάσει καμια 30αριά άλογα; Μιλάω για βελτίωση από την AMG και όχι από κάποιον εξωτερικό βελτιωτή.
Το αυτοκίνητο έχει αυτόματο κιβώτιο και παρότι διατηρεί άνετα υψηλές ταχύτητες θα χρειαζόταν αυτά τα περισσότερα άλογα για να αποκτήσει λίγο καλύτερες ρεπρίζ.
Παρε τηλεφωνο την ΕΚΚΑ.
Εχει την αντιπροσωπια της ΜΚΒ και της AMG.
Το πρωτο σταδιο (+30ΗΡ) ειναι 2.500~3.000 -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...(τς τς τς... Βαγγέλη, το γλιτώνουμε το ξύλο, λες; )μπαααα χλωμο...
αλλα μη μασας εμεις γελασαμε? αυτο εχει σημασια... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σημασία δεν έχει η ιπποδύναμη αλλά η ευχαρίστηση που αντλείς από τα ατέλειωτα ανάποδα τιμόνια (χάρη στην τέχνη του Μάστερ-Καπαπή) και στο μπάσο ήχο από το εξακύλινδρο σύνολο...
(τς τς τς... Βαγγέλη, το γλιτώνουμε το ξύλο, λες; )Φωτογραφίες θα έχει;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σημασία δεν έχει η ιπποδύναμη αλλά η ευχαρίστηση που αντλείς από τα ατέλειωτα ανάποδα τιμόνια (χάρη στην τέχνη του Μάστερ-Καπαπή) και στο μπάσο ήχο από το εξακύλινδρο σύνολο...
(τς τς τς... Βαγγέλη, το γλιτώνουμε το ξύλο, λες; )Φωτογραφίες θα έχει;
τσου!
-
Θα ηχογραφησουμε ηχο, ομως!
(Shake it, Baby!)(βρήκα και δευτερο κρανος, να βαφτει λευκο και να παει ασορτι με τη σκροφα! )
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Θα ηχογραφησουμε ηχο, ομως!
(Shake it, Baby!)(βρήκα και δευτερο κρανος, να βαφτει λευκο και να παει ασορτι με τη σκροφα! )
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Ξέρει κάποιος ποιό είναι το κόστος προγραμματισμού μιας E200 Kompressor μοντέλο 2004 (1.8 163 hp) για να ανεβάσει καμια 30αριά άλογα; Μιλάω για βελτίωση από την AMG και όχι από κάποιον εξωτερικό βελτιωτή.
Το αυτοκίνητο έχει αυτόματο κιβώτιο και παρότι διατηρεί άνετα υψηλές ταχύτητες θα χρειαζόταν αυτά τα περισσότερα άλογα για να αποκτήσει λίγο καλύτερες ρεπρίζ.
Παρε τηλεφωνο την ΕΚΚΑ.
Εχει την αντιπροσωπια της ΜΚΒ και της AMG.
Το πρωτο σταδιο (+30ΗΡ) ειναι 2.500~3.000 -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σημασία δεν έχει η ιπποδύναμη αλλά η ευχαρίστηση που αντλείς από τα ατέλειωτα ανάποδα τιμόνια (χάρη στην τέχνη του Μάστερ-Καπαπή) και στο μπάσο ήχο από το εξακύλινδρο σύνολο...
(τς τς τς... Βαγγέλη, το γλιτώνουμε το ξύλο, λες; )Φωτογραφίες θα έχει;
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Ξέρει κάποιος ποιό είναι το κόστος προγραμματισμού μιας E200 Kompressor μοντέλο 2004 (1.8 163 hp) για να ανεβάσει καμια 30αριά άλογα; Μιλάω για βελτίωση από την AMG και όχι από κάποιον εξωτερικό βελτιωτή.
Το αυτοκίνητο έχει αυτόματο κιβώτιο και παρότι διατηρεί άνετα υψηλές ταχύτητες θα χρειαζόταν αυτά τα περισσότερα άλογα για να αποκτήσει λίγο καλύτερες ρεπρίζ.
Παρε τηλεφωνο την ΕΚΚΑ.
Εχει την αντιπροσωπια της ΜΚΒ και της AMG.
Το πρωτο σταδιο (+30ΗΡ) ειναι 2.500~3.000 -
-
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
καπαπης; ή σαν καπαπής;Βίζιον Βάισε Ζαου...
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Η ΜΚΒ εχει πρωτο σταδιο για το S350 στα 305ΗΡ με 2.400Ε...Η οποία αύξηση πρέπει να έρχεται πιο δύσκολα απ' ότι σε κάποιο μοντέλο με kompressor πάντως. Δηλαδή πιο εύκολα πρέπει να γίνονται τα 163 -> 192 απ' ότι τα 272 -> 305, έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Η ΜΚΒ εχει πρωτο σταδιο για το S350 στα 305ΗΡ με 2.400Ε...
Η οποία αύξηση πρέπει να έρχεται πιο δύσκολα απ' ότι σε κάποιο μοντέλο με kompressor πάντως. Δηλαδή πιο εύκολα πρέπει να γίνονται τα 163 -> 192 απ' ότι τα 272 -> 305, έτσι δεν είναι;
Οχι.
Το πρωτο σταδιο της ΜΚΒ ειναι παντα πολυ ευκολο, για ολα τα μοτερ της ΜΒ.
Απλα στο 3.500 αλλαζουν λογισμικο στον εγκεφαλο, ενω στο 1800Κ αλλαζουν λογισμικο και τροχαλιες στο Κompressor.
Το δευτερο απ οσο ξερω απατει ανοιγμα μοτερ.
Στο 3.500 π.χ. στο δευτερο σταδιο, αν εχεις κανει το πρωτο, αλλαζουν εκκεντροφορους, βαλβιδες και ελατηρια βαλβιδων.
Αν οχι, τοτε πας και για νεο λογισμικο στον εγκεφαλο.Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στην ΕΚΚΑ στην Συγγρου -στην Παντειο διπλα- και θα σου πουν τα παντα.
Βρες τον Θεοδωρο Αγγελοπουλο και θα σου πει τιμες, εργασειες και κοστος. -
MERCEDES-BENZ FORUM