-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν το βγαζανε μπεζ ανοιχτο μεσα... αλλιως θα σας φαινοταν...
Ναι, είναι αλήθεια...ο drdino σε μπεζ εσωτερικά, συρρικνώνει τα πόδια του και το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει καλύτερους χώρους.
τσακαλι εισαι --->
ολα τα πιανεις...
-
Eμένα μου φάνηκε ίσα με το Leon μου, το οποίο δεν έχει και αχανείς χώρους πάντως. Και μιλάω για πίσω επιβάτες πάντα.
Το ότι δείχνει μικρό λόγω χρωματισμών ίσως, αλλά όταν μπήκα δεν ένιωσα τόσο άνετα όσο στα άλλα της κατηγορίας. Μικρό το κακό πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω στα μικρομεσαία...
-
Έχουν όντως κλέψει λιγο χώρο από τις πίσω θέσεις και το έχουν δώσει στο χώρο αποσκευών
-
το δυπορτο ποτε βγαινει ξέρουμε?
-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
το δυπορτο ποτε βγαινει ξέρουμε?ποτέ
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
το δυπορτο ποτε βγαινει ξέρουμε?
ποτέ
ειχα ακουσει σε μια εκπομπη οτι θα ερθει κατα την ανοιξη αλλα δεν εχω ακουσει τιποτα νεο!
-
Δεν θα βγει τρίθυρο bravo ούτε τριθυρη alfa romeo 940. Οι ιταλοί του gruppo αποφάσισαν πως λόγω του μικρού μερίδιου των 3θυρων, δεν αξίζει να προχωρήσουν το 3θ project, και έτσι πήγαν αποκλειστικά σε 5θυρη προσέγγιση που δεν υστερεί όμως σε ομορφιά και αρμονία απο ένα 3θ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Eμένα μου φάνηκε ίσα με το Leon μου, το οποίο δεν έχει και αχανείς χώρους πάντως. Και μιλάω για πίσω επιβάτες πάντα.Το ότι δείχνει μικρό λόγω χρωματισμών ίσως, αλλά όταν μπήκα δεν ένιωσα τόσο άνετα όσο στα άλλα της κατηγορίας. Μικρό το κακό πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω στα μικρομεσαία...
Ποιό Leon έχεις;
Γιατί εν συγκρίσει με το υπάρχον Leon η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
Δύο άτομα λίγο πάνω απο 1,80μ κάθονται παραπάνω απο άνετα στο Leon με τον χώρο για το κεφάλι πίσω να είναι αξιοσημείωτος(έχουν τοποθετηθεί πολύ χαμηλά τα καθίσματα) ενώ στο Bravo τα ίδια άτομα απλώς δε μπορούν να βολευτούν χωρίς υποχωρήσεις.To Bravo είναι αν το επιλέξεις για τους χώρους πρέπει να έχεις μικρά παιδιά ωστε να εκμεταλλευθείς και το πορτ μπαγκαζ, αλλιώς κοιτάς αλλού.
Υ.Γ. Όντως τρίθυρο δε βγαίνει αλλά το Bravo είναι απο τα ελάχιστα αυτοκίνητα που τα βλέπεις και δεν σου περνάει καθόλου απο το μυαλό πως θα ήταν τρίθυρο το αυτοκίνητο αυτό. Εκπληκτική δουλειά έκαναν οι Ιταλοί.
-
-
Stillo. Εχω ακουσει διαφορα για το Stillo, δεν ξερω λεπτομερειες, απλα θελω να πω προσωπικα οτι πιστευω οτι ειναι ισως προδρομος, το πρωτο δειγμα της, ας πουμε, νεας πορειας της FIAT. Το πενταπορτο οντως ειναι νομιζω ενα λαθος αντιστοιχο του τωρινου mazda 2. Aλλα το τριθυρο παρα τα χρονια του δε σταματησε ποτε να μου αρεσει και σχεδον μπορει να στεκεται ακομη και τωρα με το bravo σε παραγωγη. Για μενα ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο, ενα κινητηρα της προκοπης και μια ανταγωνιστικη τιμη ηθελε, πραγματα που τα εχουν τωρα το G.Punto και bravo. Kαι νομιζω εχουν πωληθει αρκετα stillo.
-
Περιοδικα. Σε πολυ λιγα περιοδικα , (ενα? δυο?) εχω τυχει να διαβασω εντυπωσεις απο δοκιμες αυτοκινητων που να συμπιπτουν με τις δικες μου. Δεν ξερω αν ειναι ετσι για τον καθενα. Η προσωπικη επαφη με το αυτοκινητο ειναι αναντικαταστατη ακομα και στατικα που λεει ο λογος
-
Τι να πω για το Bravo, να ξεκαθαρισω βεβαια oτι μιλαω για επιπεδο dynamic και πανω, και τjet 120 (αν μπει) και πανω , .... Μπαινω μεσα και δεν θελω να κατεβω (δε μου συμβαινει συχνα) ... Να πω την αληθεια, καπως ετσι φανταζομουν το GPunto να ειναι απο μεσα οταν περιμενα να βγει ... τετοια ποιοτητα υλικων και design, (επηρεασμενος και απο το εσωτερικο του Stilo) ,κιβωτιο, μεχρι και η αισθηση των διακοπτων ειναι αναβαθμισμενη
Aν αυτη τη στιγμη προτεινω σαν best buy to Clio 1.2 TCE για τριθυρο hatch σε καποιον που ειναι ok με το look του, το Bravo θα το προτεινα σαν το πιο 'affordable κ**λα to own' σε καποιον που ψαχνει για 5θυρο
-
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Aν αυτη τη στιγμη προτεινω σαν best buy to Clio 1.2 TCE για τριθυρο hatch σε καποιον που ειναι ok με το look του, το Bravo θα το προτεινα σαν το πιο 'affordable κ**λα to own' σε καποιον που ψαχνει για 5θυρο
Eίναι και το Leon TSΙ στο παιχνίδι. Μπορεί να μην έχει το στυλ του Bravo αλλά υπερτερεί και αυτό σε άλλους τομείς.
-
Αυτό το σύστημα πλοήγησης με πικτογράμματα που έχει σαν extra το bravo ξέρουμε πως ακριβώς είναι? Καμιά φωτό υπάρχει?
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Eμένα μου φάνηκε ίσα με το Leon μου, το οποίο δεν έχει και αχανείς χώρους πάντως. Και μιλάω για πίσω επιβάτες πάντα.
Το ότι δείχνει μικρό λόγω χρωματισμών ίσως, αλλά όταν μπήκα δεν ένιωσα τόσο άνετα όσο στα άλλα της κατηγορίας. Μικρό το κακό πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω στα μικρομεσαία...
Ποιό Leon έχεις;
Το προηγούμενο έχω, το οποίο είναι οριακό για 5θυρο μικρομεσαίο. Ευτυχώς που οι πλάτες των καθισμάτων είναι σκαμμένες να λέω...
-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
το δυπορτο ποτε βγαινει ξέρουμε?Το αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγάλο και δεν υπάρχει λόγος για 3θυρο.
Πρακτικά παρά οτι είναι 5πορτο είναι σχεδιασμένο να έχει γραμμές 3πορτου και στο τέλος γιατι να μην έχεις την παραπάνω πρακτικότητα ;
-
Πάντως, πλέον δεν είναι απαραίτητο φαίνεται για την FIAT να βγάζει το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο της κατηγορίας... Θυμηθείτε: Uno, Tipo, Punto, Stilo, Multipla κ.α ΟΛΑ, ήταν τρομερά ευρύχωρα για το μέγεθός τους και θέταν νέα στανταρ για την κατηγορία τους! Ακόμη και το επαναστατικό 128, είχε ασύλληπτους χώρους για το μέγεθός του (βέβαια τότε ήταν εμπροσθοκίνητο και με εγκάρσιο κινητήρα, όταν τα υπόλοιπα ακόμη και στα τέλη του 70' και αργότερα είχαν ακριβώς....την ανάποδη διάταξη! Κάτι Datsun και Toyota δηλαδή... ).
Οφείλω να πω πάντως, πως εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, δείχνει χαμηλό και επιθετικό, όταν ο ανταγωνισμός δείχνει να ψηλώνει διαρκώς...
Αυτό μάλλον στοιχισε στους εσωτερικούς χώρους!
Πάντως αν και μου αρέσει, όπως κάθε αυτοκίνητο, θα περίμενα λίγο καιρό πριν το παραγγείλω, να λυθούν τα προβλήματα νεότητας (σχεδόν πάντα υπάρχουν, ανεξαρτήτως καταγωγής). -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Eμένα μου φάνηκε ίσα με το Leon μου, το οποίο δεν έχει και αχανείς χώρους πάντως. Και μιλάω για πίσω επιβάτες πάντα.
Το ότι δείχνει μικρό λόγω χρωματισμών ίσως, αλλά όταν μπήκα δεν ένιωσα τόσο άνετα όσο στα άλλα της κατηγορίας. Μικρό το κακό πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω στα μικρομεσαία...
Ποιό Leon έχεις;
Το προηγούμενο έχω, το οποίο είναι οριακό για 5θυρο μικρομεσαίο. Ευτυχώς που οι πλάτες των καθισμάτων είναι σκαμμένες να λέω...
Μήπως έχει το διάγραμμα Bruckner τους?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
το επαναστατικό 128, είχε ασύλληπτους χώρους για το μέγεθός του (βέβαια τότε ήταν εμπροσθοκίνητο και με εγκάρσιο κινητήρα, όταν τα υπόλοιπα ακόμη και στα τέλη του 70' και αργότερα είχαν ακριβώς....την ανάποδη διάταξη! Κάτι Datsun και Toyota δηλαδή... ).Α, ώστε αυτό χάλασε την ανόθευτη ευχαρίστηση και τη σπορ διάταξη που χρόνια κρατούσαν τα Datsun...Kαταραμένο 128!
-
Ανόθευτη ευχαρίστηση είναι όταν βλέπεις να σε προσπερνάει ένας κώλος αυτοκινήτου και μετά καπάκι να καταλαβαίνεις ότι είναι ο δικός σου?
-
Eποχή ψαρέματος είναι, δεν εξηγείται! Μην τσιμπάτε ρεεεε!!!
-
έφτασε το t-jet 120hp στην Ιταλία. 1 χιλιάρικο πιο κάτω.
Άντε, με το καλό και στην Ελλάδα!
Θα πει κανείς, με τόση μικρή διαφορά τιμής, γιατί να το πάρω;
Ελπίζω, για την κατανάλωση καυσίμου (αν αυτό αποδειχθεί και στις ανεξάρτητες δοκιμές που θα γίνουν), και το λιγότερο πιεσμένο κινητήρα (αξιοπιστία, διάρκεια ζωής). -
Ο χρήστης skoupas έγραψε:
Αυτό το σύστημα πλοήγησης με πικτογράμματα που έχει σαν extra το bravo ξέρουμε πως ακριβώς είναι? Καμιά φωτό υπάρχει?Δείχνει βελάκια κατεύθυνσης στην οθόνη που βρίσκεται ανάμεσα στο στροφόμετρο και στο ταχύμετρο, ταυτόχρονα με φωνητικές εντολές.
Fiat Bravο 2007