-
Αν και ειναι τα ιδια πανω κατω ποιο θα επιλεγατε??
-
Αν και ειναι τα ιδια πανω κατω ποιο θα επιλεγατε??
-
Αν και ειναι τα ιδια πανω κατω ποιο θα επιλεγατε??
-
EINAI AKRIBVS TA ΙΔΙΑ...αλλα λογω οτι η χιουνται κατασκευαζει και τα δυο, η ποιοτητα κατασκευης του τουσον ειναι ελαφρως καλυτερη απο το σπορτατζ...η εξωτερικη εμφανιση ειναι υποκειμενικη με το τουσον για εμενα να μου αρεσει πιο πολυ...
τα μοτερ,πατωματα,αναρτησεις,πλαισια κλπ ειναι ολοιδια
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
EINAI AKRIBVS TA ΙΔΙΑ...αλλα λογω οτι η χιουνται κατασκευαζει και τα δυο, η ποιοτητα κατασκευης του τουσον ειναι ελαφρως καλυτερη απο το σπορτατζ...η εξωτερικη εμφανιση ειναι υποκειμενικη με το τουσον για εμενα να μου αρεσει πιο πολυ...τα μοτερ,πατωματα,αναρτησεις,πλαισια κλπ ειναι ολοιδια
+1 ...
Θα προτιμούσα ένας από τους δύο να βγάλει και ένα 3πορτο τύπου Grand Vitara με τον γνωστό 1600άρη κινητήρα ... Η Κορέα απέχει από τα 3πορτα, 4μετρα SUV και αυτό δεν το καταλαβαίνω ...
-
Eγω θα προτιμουσα να υπήρχε ενα 3πορτο με 1800ρι ή διλιτρο κινητηρα οπως το ραβ
-
Εγω παντως προτιμησα το ΚΙΑ γιατι ηταν ετοιμοπαραδοτο... (υποτιθεται...)
-
Οποιο σ'αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και έχε υπόψη οτι με τις προσφορές που τρέχουν κατα καιρούς αξίζει να τσιμπήσεις το V6.
-
2.7 V6 =συνεργασια με το βαρδινογιαννη..
-
Μην υπερβάλουμε,απλά καίει κανα 2 λίτρα περισσότερο απο το 2λιτρο σε οικονομικούς ρυθμούς-και είναι απείρως πιο εύκολο να πατάς ελαφρά το πενταλ και να κινείσαι αξιοπρεπώς με το 2.7 παρα με το 2.0.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Μην υπερβάλουμε,απλά καίει κανα 2 λίτρα περισσότερο απο το 2λιτρο σε οικονομικούς ρυθμούς-και είναι απείρως πιο εύκολο να πατάς ελαφρά το πενταλ και να κινείσαι αξιοπρεπώς με το 2.7 παρα με το 2.0.+1
-
εγω προτιμησα το sportage.
μου αρεσει περισσοτερο αισθητικα και με 26900 τα εχει ολα [clima- 6 a/b-δερματινο σαλονι κλπ] εκτος απο ηλιοροφη [ποτε δεν μου αρεσε] και κατι χρωμια στο σαλονι που ωραια ειναι ομως επρεπε να δωσω αλλα 1500 περιπου για την full εκδοση και το θεωρησα ανοητο.
για το τουσον δεν γνωριζω τιποτα αλλο πλην οτι εχω διαβασει σε διαφορα τεστ -παρουσιασεις οπως πιο μαλακες αναρτησεις, κατι περιεργο με την επιλογη της θεσης του λεβιε ταχυτητων, και καποιες μικροδιαφορες στο επιπεδο εξοπλισμου και την ''χωροταξία'' το εσωτερικου.
-
Εχει κανεις τουσον ή σπορτατζ να μας πει απο πρωτο χερι τα προβληματα τους ,τα υπερ και τα κατα...?
Εγω εχω το τουσον 2 χρονια 35000χλμ και μονο για σερβις παω συνεργειο.Σκυλι
Κανεις αλλος? -
Αλλα 2 χρόνια απο μένα (28 000 χλμ) και μόνο για το πρώτο σέρβις εχω πατήσει στην αντιπροσωπεία.
-
Sportage... Πρωτες μέρες αλλαγή μίζας με την εγγύηση...
Τις πολύ ζεστές μερες κ εφοσον χρησιμοποιηθεί στο φουλ το κλιματιστικό για ώρα, αν σβήσω το αυτοκίνητο κατευθείαν μετά ...μένω απο μπαταρία. Μου έχει συμβεί δυο φορές...
Κατά τα άλλα, μια χαρά είναι. 20.000χλμ εχω...
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
Sportage... Πρωτες μέρες αλλαγή μίζας με την εγγύηση...Δηλαδη τι συμπτωματα ειχε? Για να το εχω κατα νου...
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
Sportage... Πρωτες μέρες αλλαγή μίζας με την εγγύηση...Τις πολύ ζεστές μερες κ εφοσον χρησιμοποιηθεί στο φουλ το κλιματιστικό για ώρα, αν σβήσω το αυτοκίνητο κατευθείαν μετά ...μένω απο μπαταρία. Μου έχει συμβεί δυο φορές...
Κατά τα άλλα, μια χαρά είναι. 20.000χλμ εχω...
Mηπως δε κλεινει το βεντιλατερ?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Sportage... Πρωτες μέρες αλλαγή μίζας με την εγγύηση...
Τις πολύ ζεστές μερες κ εφοσον χρησιμοποιηθεί στο φουλ το κλιματιστικό για ώρα, αν σβήσω το αυτοκίνητο κατευθείαν μετά ...μένω απο μπαταρία. Μου έχει συμβεί δυο φορές...
Κατά τα άλλα, μια χαρά είναι. 20.000χλμ εχω...
Mηπως δε κλεινει το βεντιλατερ?
Oχι, δεν θυμαμαι να ακουω βεντιλατερ οταν εβγαινα απο το αυτοκίνητο. Μαλλον επειδή γινεται υπερ-καταναλωση ρευματος τετοιες μερες, καταληξαμε στο να το αφηνω να δουλευει ρελαντι λιγο χωρις κλιματισμους κτλ και να το σβηνω μετα! Στην αρχή νομίζαμε οτι γινόταν καμια διαροή απο -ηχοσυστηματα-συναγερμους κτλ... αλλα όλα ήταν οκ!
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
Sportage... Πρωτες μέρες αλλαγή μίζας με την εγγύηση...
Τις πολύ ζεστές μερες κ εφοσον χρησιμοποιηθεί στο φουλ το κλιματιστικό για ώρα, αν σβήσω το αυτοκίνητο κατευθείαν μετά ...μένω απο μπαταρία. Μου έχει συμβεί δυο φορές...
Κατά τα άλλα, μια χαρά είναι. 20.000χλμ εχω...
Mηπως δε κλεινει το βεντιλατερ?
Oχι, δεν θυμαμαι να ακουω βεντιλατερ οταν εβγαινα απο το αυτοκίνητο. Μαλλον επειδή γινεται υπερ-καταναλωση ρευματος τετοιες μερες, καταληξαμε στο να το αφηνω να δουλευει ρελαντι λιγο χωρις κλιματισμους κτλ και να το σβηνω μετα! Στην αρχή νομίζαμε οτι γινόταν καμια διαροή απο -ηχοσυστηματα-συναγερμους κτλ... αλλα όλα ήταν οκ!
Μου είχε τύχει και εμένα μια φορά παρόμοια περίπτωση. Είχα τοποθετήσει μάλιστα λίγες μέρες πριν ένα καλό r/cd/mp3 και νόμιζα ότι ευθυνόταν αυτό. Τελικά εφταιγε ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας που είχε πιάσει άλατα και είχε χαλάσει. Άλλαξα τον ένα πόλο και όλα οκ μετά. Ρίξε μια ματιά μήπως έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο.
kia sportage vs hyundai tucson