-
Ποιός το λέει ότι χρειάζεται κατέβασμα η μηχανή για να αλλάξει ιμάντα χρονισμού ??
Είναι πιό δύσκολο απ'ότι σε μια 4cyl αλλά όχι και η δυσκολότερη αλλαγή, υπάρχουν και χειρότερα.Ιδού και ένας οδηγός αλλαγής .....
http://www.fiatcoupe.net/howto.php?ID=1 ... 6#content2Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούςΛάθος!
Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60), μετά παραπληροφορούμαστε και τέλος, αν υπάρξει κάποιος κύριος ΒΑΣΙΛΗΣ να γράψει την αλήθεια και ΑΝ έχουμε όρεξη να την δεχτούμε, πληροφορούμαστε σωστά
-
Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300
-
[quote='face']Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς
Λάθος!
Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),
για κάντο λιανά
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς
Λάθος!
Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),
για κάντο λιανά
Εννοώ ότι αφορίζεις, έχοντας την οπτική του ανθρώπου έχει ασχοληθεί πολύ εκτενώς μεν, με κάτι πολύ συγκεκριμένο δε.
-
[quote='ΒΑΣΙΛΗΣ'][quote='face']Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς
Λάθος!
Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),
για κάντο λιανά
Εννοώ ότι αφορίζεις, έχοντας την οπτική του ανθρώπου έχει ασχοληθεί πολύ εκτενώς μεν, με κάτι πολύ συγκεκριμένο δε.
μιλάς για το φιατ?
για να σου απαντήσω συγκεκριμένα μη γράφω αράδες και δε συνενοούμαστε.... -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.
-
Και η lybra φόρεσε 5κύλινδρο σε diesel
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούςΓιατί άδικο έχουν όσοι αφορίζουν; Για παράδειγμα, είναι σχεδιαστικό λάθος (ευγενικός όρος) να χρησιμοποιείς σε interference κινητήρες τον ιμάντα χρονισμού για να οδηγείς την αντλία νερού - πολλά αυτοκίνητα όμως είναι έτσι φτιαγμένα.
-
δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.
Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.
O πρωτος τουρμπο που φορεσε το fiat coupe,ηταν τετρακυλινδρος ,νομιζω...??
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
:hmmm:δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?
Ξερεις τι μουρη πουλας λεγοντας οτι το αμαξι σου θελει για σερβις 3000
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.
Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.
O πρωτος τουρμπο που φορεσε το fiat coupe,ηταν τετρακυλινδρος ,νομιζω...??
Power came from either an 1995cc 16V (142bhp) or a 1995cc 16V turbo (195bhp) engine (both developed from engines taken from the Lancia range, the latter from the Integrale). In 1996 the 1747cc 16V (130bhp) engine from the Barchetta was transplanted into the Coupé, and then in 1997 both 2 litre units were replaced by the new 5 cylinder 1998cc engines, both with (220bhp) and without (147bhp) a turbo.
1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V turbo with 195bhp @ 5,500rpm
1747cc (82x82.7mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 130bhp @ 6,300rpm (picture)
1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 142bhp @ 6,000rpm
1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V with 147bhp
1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V turbo with 220bhp @ 5,750rpm -
Αν φτιαχνόταν σήμερα ένα αμάξι με το περίβλημα του κουπέ, τον κινητήρα του κουπέ (ή κάποιον καλύτερο) και ποιότητα αυτοκινήτου μοντέλου 2007 θα το αγόραζα.
Το κουπέ ήταν και παραμένει μεγάλη αγάπη, αλλά δεν είναι αμάξι να το πάρεις μεταχειρισμένο
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ποιός το λέει ότι χρειάζεται κατέβασμα η μηχανή για να αλλάξει ιμάντα χρονισμού ??
Είναι πιό δύσκολο απ'ότι σε μια 4cyl αλλά όχι και η δυσκολότερη αλλαγή, υπάρχουν και χειρότερα.Ιδού και ένας οδηγός αλλαγής .....
http://www.fiatcoupe.net/howto.php?ID=1 ... 6#content2Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς
Step 8.
Undo the 3 13mm bolts that secure
the lower LH engine mount to the
body.
Next lubricate, then remove the
19mm bolt that secures the engine
mount to the engine.
Get the engine mount out by
twisting it up and over the top of the
mount from the engine. |The
engine should be lowered as far as
it can go to complete this operation.Step 9.
Jack the engine up by about an inch, then remove the 17mm bolt that runs
horizontally securing the top mount (reaction strut).Step 10.
Use a ribe bit or 6mm flat screwdriver blade and a 1/4' spanner to loosen and
undo the top cam cover fastening bolt, then the bolt at the front. I used a bar to
force the screwdriver bit in to stop it from breaking or damaging the ribe bit
threads.Step 11.
Lower the engine and remove the ribe bolt securing the bottom of the cam cover.Έχω την εντύπωση οτι ακριβώς αυτό λέει...(οτι κατεβάζει τη μηχανή)
Τέλος πάντων, για μια δουλειά μιας ώρας, σ' αυτο το αυτοκίνητο θέλεις 2 τεχνικούς και μια μέρα δουλειά, χωρίς να υπολογίσεις και τις τυχόν κακοτεχνίες
-
Οπότε σεμνά τα χιλιόμετρα σε ένα Coupe, αν μη τι άλλο να μη χρειαστεί πολλές φορές στη ζωή του αλλαγή ιμάντα.
Θα μου πείτε βέβαια ότι δεν αξίζει τότε, αλλά μπρος στα κάλλη τι ΄ναι ο πόνος...
-
Ανεβοκατεβάζει τη μηχανή αλλά όχι πολύ
Δεν θεωρείται κατέβασμα μηχανής αυτό. (πάντως πρέπει να είναι μπελάς)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:hmmm:
δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?
Ξερεις τι μουρη πουλας λεγοντας οτι το αμαξι σου θελει για σερβις 3000
Fiat coupe 20V ιμάντας χρονισμού...