Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat coupe 20V ιμάντας χρονισμού...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat coupe 20V ιμάντας χρονισμού...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    49
    298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ποιός το λέει ότι χρειάζεται κατέβασμα η μηχανή για να αλλάξει ιμάντα χρονισμού ??
      Είναι πιό δύσκολο απ'ότι σε μια 4cyl αλλά όχι και η δυσκολότερη αλλαγή, υπάρχουν και χειρότερα.

      Ιδού και ένας οδηγός αλλαγής .....
      http://www.fiatcoupe.net/howto.php?ID=1 ... 6#content2

      Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
        Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

        Λάθος!

        Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60), μετά παραπληροφορούμαστε και τέλος, αν υπάρξει κάποιος κύριος ΒΑΣΙΛΗΣ να γράψει την αλήθεια και ΑΝ έχουμε όρεξη να την δεχτούμε, πληροφορούμαστε σωστά

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          face last edited by

          Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            [quote='face']Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

              Λάθος!

              Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),

              για κάντο λιανά

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

                Λάθος!

                Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),

                για κάντο λιανά

                Εννοώ ότι αφορίζεις, έχοντας την οπτική του ανθρώπου έχει ασχοληθεί πολύ εκτενώς μεν, με κάτι πολύ συγκεκριμένο δε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  face last edited by

                  [quote='ΒΑΣΙΛΗΣ'][quote='face']Πάντως αυτό με τις αντιπροσωπίες ισχύει...3Κ μου είχαν πεί και εμένα όταν έψαχνα να πάρω ένα Coupe....Εννοειται πως το παράτησα και αφού μου είχε φύγει η όρεξη, έμαθα πώς τελικά υπάρχει κόσμος που τον αλλάζει με 300

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

                    Λάθος!

                    Η χρονική σειρά έχει ως εξής: Πρώτα κάνουμε αφορισμούς (G60),

                    για κάντο λιανά

                    Εννοώ ότι αφορίζεις, έχοντας την οπτική του ανθρώπου έχει ασχοληθεί πολύ εκτενώς μεν, με κάτι πολύ συγκεκριμένο δε.

                    μιλάς για το φιατ?
                    για να σου απαντήσω συγκεκριμένα μη γράφω αράδες και δε συνενοούμαστε....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
                      Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.

                      Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Και η lybra φόρεσε 5κύλινδρο σε diesel

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                          Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

                          Γιατί άδικο έχουν όσοι αφορίζουν; Για παράδειγμα, είναι σχεδιαστικό λάθος (ευγενικός όρος) να χρησιμοποιείς σε interference κινητήρες τον ιμάντα χρονισμού για να οδηγείς την αντλία νερού - πολλά αυτοκίνητα όμως είναι έτσι φτιαγμένα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                              Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.

                              Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.

                              O πρωτος τουρμπο που φορεσε το fiat coupe,ηταν τετρακυλινδρος ,νομιζω...??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                :hmmm:

                                δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?

                                Ξερεις τι μουρη πουλας λεγοντας οτι το αμαξι σου θελει για σερβις 3000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                  Πρώτα μπήκε στην Kappa με 155 ΗΡ (ατμοσφαιρικό) και μετά στο coupe με turbo και 220ΗΡ. Αργότερα και στην Kappa το turbo.

                                  Πρωτα στην K μετα στο bravo και το coupe** ατμοσφαιρικο** και μετα τουρμπο στο coupe με 220 και 240 αλογα.

                                  O πρωτος τουρμπο που φορεσε το fiat coupe,ηταν τετρακυλινδρος ,νομιζω...??

                                  Power came from either an 1995cc 16V (142bhp) or a 1995cc 16V turbo (195bhp) engine (both developed from engines taken from the Lancia range, the latter from the Integrale). In 1996 the 1747cc 16V (130bhp) engine from the Barchetta was transplanted into the Coupé, and then in 1997 both 2 litre units were replaced by the new 5 cylinder 1998cc engines, both with (220bhp) and without (147bhp) a turbo.

                                  1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V turbo with 195bhp @ 5,500rpm
                                  1747cc (82x82.7mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 130bhp @ 6,300rpm (picture)
                                  1995cc (84x90mm) 4 cylinder in-line dohc 16V with 142bhp @ 6,000rpm
                                  1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V with 147bhp
                                  1998cc (82x75.65mm) 5 cylinder in-line dohc 20V turbo with 220bhp @ 5,750rpm

                                  http://www.carsfromitaly.net/fiat/index.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Αν φτιαχνόταν σήμερα ένα αμάξι με το περίβλημα του κουπέ, τον κινητήρα του κουπέ (ή κάποιον καλύτερο) και ποιότητα αυτοκινήτου μοντέλου 2007 θα το αγόραζα.

                                    Το κουπέ ήταν και παραμένει μεγάλη αγάπη, αλλά δεν είναι αμάξι να το πάρεις μεταχειρισμένο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alkoolouxos last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                      Ποιός το λέει ότι χρειάζεται κατέβασμα η μηχανή για να αλλάξει ιμάντα χρονισμού ??
                                      Είναι πιό δύσκολο απ'ότι σε μια 4cyl αλλά όχι και η δυσκολότερη αλλαγή, υπάρχουν και χειρότερα.

                                      Ιδού και ένας οδηγός αλλαγής .....
                                      http://www.fiatcoupe.net/howto.php?ID=1 ... 6#content2

                                      Πολύ παραπληροφόρηση υπάρχει και μετά σπεύδουμε όλοι να κάνουμε αφορισμούς

                                      Step 8.
                                      Undo the 3 13mm bolts that secure
                                      the lower LH engine mount to the
                                      body.
                                      Next lubricate, then remove the
                                      19mm bolt that secures the engine
                                      mount to the engine.
                                      Get the engine mount out by
                                      twisting it up and over the top of the
                                      mount from the engine. |The
                                      engine should be lowered as far as
                                      it can go to complete this operation.

                                      Step 9.
                                      Jack the engine up by about an inch, then remove the 17mm bolt that runs
                                      horizontally securing the top mount (reaction strut).

                                      Step 10.
                                      Use a ribe bit or 6mm flat screwdriver blade and a 1/4' spanner to loosen and
                                      undo the top cam cover fastening bolt, then the bolt at the front. I used a bar to
                                      force the screwdriver bit in to stop it from breaking or damaging the ribe bit
                                      threads.

                                      Step 11.
                                      Lower the engine and remove the ribe bolt securing the bottom of the cam cover.

                                      Έχω την εντύπωση οτι ακριβώς αυτό λέει...(οτι κατεβάζει τη μηχανή)

                                      Τέλος πάντων, για μια δουλειά μιας ώρας, σ' αυτο το αυτοκίνητο θέλεις 2 τεχνικούς και μια μέρα δουλειά, χωρίς να υπολογίσεις και τις τυχόν κακοτεχνίες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Οπότε σεμνά τα χιλιόμετρα σε ένα Coupe, αν μη τι άλλο να μη χρειαστεί πολλές φορές στη ζωή του αλλαγή ιμάντα.

                                        Θα μου πείτε βέβαια ότι δεν αξίζει τότε, αλλά μπρος στα κάλλη τι ΄ναι ο πόνος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ανεβοκατεβάζει τη μηχανή αλλά όχι πολύ

                                          Δεν θεωρείται κατέβασμα μηχανής αυτό. (πάντως πρέπει να είναι μπελάς)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            :hmmm:

                                            δηλαδη στην αντιπροσωπεια εχει 3 χιλιαρικα πχ και εξω 500ε?

                                            Ξερεις τι μουρη πουλας λεγοντας οτι το αμαξι σου θελει για σερβις 3000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr